SPOILER: Schema R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format
First Round - Best of three Sets
Second Round - Best of five Sets
Quarter-Finals - Best of five Sets
Semi-Finals - Best of seven Sets
Final - Best of nine Sets
Dubbel in Dubbel uit. Vanaf zondag. Thornton is de titelverdediger.
Daarom ben je geen topdarterquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe je moet zo'n egaal gladde berrol kan gooien.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:13 schreef Mani89 het volgende:
twitter:rtl7darts twitterde op zondag 02-10-2016 om 20:47:59Heb jij een originele vraag voor een van de World Grand Prix-darters? Dit is je kans! #rtl7darts https://t.co/vFncvp0qdp reageer retweet
Jenkins heeft altijd kurkdroge handen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Bij Bengi.nl zijn ze nu met deuren aan het smijten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Top, te weinig tijd voor een analyse
Ik heb jou nog niet gehoord over de nieuwe speren van Ted.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Dat is gewoon heiligschennis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet gehoord over de nieuwe speren van Ted.
antiquairgodquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terry gaat weer naar huis, terug naar zijn werk
Super Thursday.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Raybar wint krijgen we een HOLLANDSE AVOND donderdag.
Hopelijk maakt Frank Verhoeven dan zijn opwachtingquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Raybar wint krijgen we een HOLLANDSE AVOND donderdag.
Uiteraard. Aardige kerel ook Benito en erg knap met zijn stijl om gewoon in de top 16 van de wereld te staan.quote:
Raybar180 v Van de Pasquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Frank Verhoeven dan zijn opwachting
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raybar180 v Van de Pas
Vlambassy v Kapsalon
Jij kent ook echt iedereen, héquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Aardige kerel ook Benito en erg knap met zijn stijl om gewoon in de top 16 van de wereld te staan.
Vlambassadeurquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raybar180 v Van de Pas
Vlambassy v Kapsalon
Benito, Jelle MvG ja logisch aangezien ik in dezelfde leeftijdscategorie zit als hun en ze vaak tegen ben gekomen op de nationale rankings. Van de oudere ken ik niemand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kent ook echt iedereen, hé.
Jij zou zelfs nog de oudste inwoner van Ameland kunnen opnoemen.
Zonde voor Van Gerwenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel zonde dat De Bunt waarschijnlijk tegen Van Gerwen klesjt op het WK in de derde ronde.
Bunting in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Kimmetje op zijn hamsterwiel gesprint in de afgelopen maanden? Hij lijkt minder fors.
Als MvG van Bunting verliest bestel ik op die avond nog een set buttplugs waar ik een volle week mee blijf lopen oftewel gaat nooit gebeuren.quote:
Even quotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als MvG van Bunting verliest bestel ik op die avond nog een set buttplugs waar ik een volle week mee blijf lopen oftewel gaat nooit gebeuren.
Nog steeds een tyfuskop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Kimmetje op zijn hamsterwiel gesprint in de afgelopen maanden? Hij lijkt minder fors.
quote voor je nabestaandenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als MvG van Bunting verliest bestel ik op die avond nog een set buttplugs waar ik een volle week mee blijf lopen oftewel gaat nooit gebeuren.
Thornnnnnnntonquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit kon je wel aan zien komen trouwens want Bunt was zondag erg slecht. Ik weet niet eens meer van wie hij won.
Dit boeit werkelijk niemand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben jullie trouwens het goede nieuws vernomen jongens?
Er is sinds vandaag KINDER BUENO PASTA bij de Jumbo
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GENOT
druk van vies vadsige mensen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel Hans. Juist door de druk van buitenaf is het nu te koop WAT EEN GENOT
Ik als eckto eet deze troep gewoon dagelijks hoor, wat een genot en kom geen kilo aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
druk van vies vadsige mensen?
zwijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben jullie trouwens het goede nieuws vernomen jongens?
Er is sinds vandaag KINDER BUENO PASTA bij de Jumbo
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GENOT
Was jij toevallig nog in de buurt bij die overal van Kim Kardashian?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De echte overacter moet nog komen >> Raybar
Sow dat was genot he. Ik las het, jammer dat ze niet even uitgewoond wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was jij toevallig nog in de buurt bij die overal van Kim Kardashian?
Ja ja nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ondertussen moet ik zeggen dat de Jumbo een fantastische zoekfunctie heeft![]()
[ afbeelding ]
Welke? De Stootbumper?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig gaat Anderson de Hamster aan diggelen darten.
Aan diggelen? Nee dat niet. Huybrechts kan hem pakken aangezien Gando geen fuck ziet of zn pijlen wel in de dubbel zitten of nietquote:
Hij mag niet juichen Hans? Okequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kim, doe eens normaal man vies figuur.
Mensen uit Antwerpen en normaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kim, doe eens normaal man vies figuur.
Huurpontons.nlquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef Szura het volgende:
Pauze-aids, mogelijk gemaakt door
[ afbeelding ]
Strijken in etappes op deze manier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Anderson ziet nog geen flikker en gooit al zijn opponenten op het WK bij het grof vuilquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aan diggelen? Nee dat niet. Huybrechts kan hem pakken aangezien Gando geen fuck ziet of zn pijlen wel in de dubbel zitten of niet
Ik gok dat Kim zeker 2 sets pakt.
Wat ben je ook een gekkie he. Iedereen juicht anders Hans. Kijk dat jij je handen niet kunt bewegen door die rolstoel daar kunnen wij niks aan doen he lieverdquote:
Kom op....quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ben je ook een gekkie he. Iedereen juicht anders Hans. Kijk dat jij je handen niet kunt bewegen door die rolstoel daar kunnen wij niks aan doen he lieverd
RTL kan er voor kiezen om naar de studio te gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Beste Hans, Kim 'juicht' zelfs als hij van een speler wint die nog slechter is dan wanneer je een huismoeder drie pijltjes in de handen drukt. Juichen moet spontaan zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ben je ook een gekkie he. Iedereen juicht anders Hans. Kijk dat jij je handen niet kunt bewegen door die rolstoel daar kunnen wij niks aan doen he lieverd
RTL kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:29 schreef Nober het volgende:
[..]
RTL kan er voor kiezen om naar de studio te gaan.
Jelle is een pedoquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:29 schreef Szura het volgende:
Gezellig hier. Nu nog ff iemand roepen dat Jelle een pedo is.
Maar zo doen de meeste dat ouwe pik. Kijk maar eens beelden van MvG terug van 5 jaar terug (juichde amper) en nu?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste Hans, Kim 'juicht' zelfs als hij van een speler wint die nog slechter is dan wanneer je een huismoeder drie pijltjes in de handen drukt. Juichen moet spontaan zijn.
Van Gerwen juicht niet als een staatsidioot als hij wint van een speler a la Eddy Sims.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar zo doen de meeste dat ouwe pik. Kijk maar eens beelden van MvG terug van 5 jaar terug (juichde amper) en nu?
Voor Dana zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
poepzor heeft een obsessie voor dartsvrouwen
Die palletsorteerder gaat ook pas weer met het WK op TV komen thank god.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:35 schreef Szura het volgende:
Weinig te beginnen tegen de broer van de magazijnchef als je zo speelt als Bunting
Speelde vdweek bij Players Championship wel als een baas (finale 5-6 vs Whitlock).quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die palletsorteerder gaat ook pas weer met het WK op TV komen thank god.
Eens. Ik gok dat Klaasen er gaat komen (nu 10).quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
Voorspelling; Bunting gaat niet in de top 8 van de PDC komen.
Benitoooooquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:37 schreef Anoonumos het volgende:
Wordt dit het toernooi van Kim Huybrechts?
Hopelijk meteen exit op het WK.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelde vdweek bij Players Championship wel als een baas (finale 5-6 vs Whitlock).
Dat is jouw waarheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat niet want Lewis gaat verliezen van Vlammetjesbar
Je moeder ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen zijn vaak juist Hans he. Trust me 2-3 Raybar
Ja hij verdient meer maar de kosten zijn vooral hoger bij de PDC. Vloertoernooien kosten 150 pond per dag ofzo en als je pech hebt speel je 1 ronde 11 legs en klaar, maar hij zal wel gesponsord worden dusja of hij meer overhoud ik gok van wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zo, zo. Pijnlijk dit hoor.
Verdiend Bunting nu meer dan hij bij de BDO deed? Denk dat het misschien wel rendabeler was voor hem om bij de BDO te blijven gooien. Daar veel te winnen en zo het geld te pakken.
Elk jaar gratis 100.000 pond ophalen bij de Lakeside.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
Verdiend Bunting nu meer dan hij bij de BDO deed? Denk dat het misschien wel rendabeler was voor hem om bij de BDO te blijven gooien. Daar veel te winnen en zo het geld te pakken.
87,500 pond dit jaar en dan rekenen we nog geen demonstratiegenot mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
Inschrijfgeld BDO is 10-20 euro per toernooi (bijvoorbeeld Dutch Open of Open Frankrijk)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
87,500 pond dit jaar en dan rekenen we nog geen demonstratiegenot mee.
20 vloertoernooien, 3000 pond. Hij wint vast hier en daar wat geld, heeft ie dat weer eruitquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inschrijfgeld BDO is 10-20 euro per toernooi (bijvoorbeeld Dutch Open of Open Frankrijk)
PDC kost 1 vloertoernooitje al 150 pond ofzo he
Maar als je telkens 1 rondje wint en er dan uit gaat heb je max 500 pond. Dus met wat pech pak je zo 2-3 maanden geen fluit. PDC is leuk voor de top 20.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
20 vloertoernooien, 3000 pond. Hij wint vast hier en daar wat geld, heeft ie dat weer eruit
Pipe is nooit watquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:54 schreef Zipportal het volgende:
Is die Justin Pipe de laatste tijd nog wat?
Staat 27e op de WK-plaatsingslijst. Langzaam maar zeker uit de top 32 aan het vallen. Denk dat hij volgend jaar er wel bij is op basis van PC-rankings helaas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:54 schreef Zipportal het volgende:
Is die Justin Pipe de laatste tijd nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:59 schreef luckass het volgende:
#viesdikkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Dit is voor herhaling vatbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Wat een walgelijk bijschriftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is tenslotte dierendag. Verwen je zelf maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Ik eet even een zak kokosmakronen jongens
Banaantjes heb ik al opquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is tenslotte dierendag. Verwen je zelf maar.
papzakquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Ik eet even een zak kokosmakronen jongens
2015 beldequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:06 schreef Slobeend het volgende:
Hallo. Wat is live.dartsdata.com ingenieus geworden.
Ooh verschrikkelijk hè. Een flinke achteruitgang helaas..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:06 schreef Slobeend het volgende:
Hallo. Wat is live.dartsdata.com ingenieus geworden.
Eind juli volgens mij. Na de WMP omgezet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee okee, maar is toch al een beste half jaar zo
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Barry Hearn vind dit leuk nog x reclame
Oh waitquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Barry Hearn vind dit leuk nog x reclame
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:21 schreef Szura het volgende:
Knarreveld gaat de Snackpot leegvreten dadelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |