Bunting in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Kimmetje op zijn hamsterwiel gesprint in de afgelopen maanden? Hij lijkt minder fors.
Als MvG van Bunting verliest bestel ik op die avond nog een set buttplugs waar ik een volle week mee blijf lopen oftewel gaat nooit gebeuren.quote:
Even quotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als MvG van Bunting verliest bestel ik op die avond nog een set buttplugs waar ik een volle week mee blijf lopen oftewel gaat nooit gebeuren.
Nog steeds een tyfuskop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Kimmetje op zijn hamsterwiel gesprint in de afgelopen maanden? Hij lijkt minder fors.
quote voor je nabestaandenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als MvG van Bunting verliest bestel ik op die avond nog een set buttplugs waar ik een volle week mee blijf lopen oftewel gaat nooit gebeuren.
Thornnnnnnntonquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit kon je wel aan zien komen trouwens want Bunt was zondag erg slecht. Ik weet niet eens meer van wie hij won.
Dit boeit werkelijk niemand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben jullie trouwens het goede nieuws vernomen jongens?
Er is sinds vandaag KINDER BUENO PASTA bij de Jumbo
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GENOT
druk van vies vadsige mensen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel Hans. Juist door de druk van buitenaf is het nu te koop WAT EEN GENOT
Ik als eckto eet deze troep gewoon dagelijks hoor, wat een genot en kom geen kilo aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
druk van vies vadsige mensen?
zwijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben jullie trouwens het goede nieuws vernomen jongens?
Er is sinds vandaag KINDER BUENO PASTA bij de Jumbo
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GENOT
Was jij toevallig nog in de buurt bij die overal van Kim Kardashian?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De echte overacter moet nog komen >> Raybar
Sow dat was genot he. Ik las het, jammer dat ze niet even uitgewoond wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was jij toevallig nog in de buurt bij die overal van Kim Kardashian?
Ja ja nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ondertussen moet ik zeggen dat de Jumbo een fantastische zoekfunctie heeft![]()
[ afbeelding ]
Welke? De Stootbumper?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig gaat Anderson de Hamster aan diggelen darten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |