Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raybar180 v Van de Pas
Vlambassy v Kapsalon
Jij kent ook echt iedereen, héquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Aardige kerel ook Benito en erg knap met zijn stijl om gewoon in de top 16 van de wereld te staan.
Vlambassadeurquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raybar180 v Van de Pas
Vlambassy v Kapsalon
Benito, Jelle MvG ja logisch aangezien ik in dezelfde leeftijdscategorie zit als hun en ze vaak tegen ben gekomen op de nationale rankings. Van de oudere ken ik niemand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kent ook echt iedereen, hé.
Jij zou zelfs nog de oudste inwoner van Ameland kunnen opnoemen.
Zonde voor Van Gerwenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel zonde dat De Bunt waarschijnlijk tegen Van Gerwen klesjt op het WK in de derde ronde.
Bunting in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Kimmetje op zijn hamsterwiel gesprint in de afgelopen maanden? Hij lijkt minder fors.
Als MvG van Bunting verliest bestel ik op die avond nog een set buttplugs waar ik een volle week mee blijf lopen oftewel gaat nooit gebeuren.quote:
Even quotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als MvG van Bunting verliest bestel ik op die avond nog een set buttplugs waar ik een volle week mee blijf lopen oftewel gaat nooit gebeuren.
Nog steeds een tyfuskop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Kimmetje op zijn hamsterwiel gesprint in de afgelopen maanden? Hij lijkt minder fors.
quote voor je nabestaandenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als MvG van Bunting verliest bestel ik op die avond nog een set buttplugs waar ik een volle week mee blijf lopen oftewel gaat nooit gebeuren.
Thornnnnnnntonquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit kon je wel aan zien komen trouwens want Bunt was zondag erg slecht. Ik weet niet eens meer van wie hij won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |