Dit boeit werkelijk niemand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben jullie trouwens het goede nieuws vernomen jongens?
Er is sinds vandaag KINDER BUENO PASTA bij de Jumbo
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GENOT
druk van vies vadsige mensen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel Hans. Juist door de druk van buitenaf is het nu te koop WAT EEN GENOT
Ik als eckto eet deze troep gewoon dagelijks hoor, wat een genot en kom geen kilo aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
druk van vies vadsige mensen?
zwijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben jullie trouwens het goede nieuws vernomen jongens?
Er is sinds vandaag KINDER BUENO PASTA bij de Jumbo
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GENOT
Was jij toevallig nog in de buurt bij die overal van Kim Kardashian?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De echte overacter moet nog komen >> Raybar
Sow dat was genot he. Ik las het, jammer dat ze niet even uitgewoond wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was jij toevallig nog in de buurt bij die overal van Kim Kardashian?
Ja ja nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ondertussen moet ik zeggen dat de Jumbo een fantastische zoekfunctie heeft![]()
[ afbeelding ]
Welke? De Stootbumper?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig gaat Anderson de Hamster aan diggelen darten.
Aan diggelen? Nee dat niet. Huybrechts kan hem pakken aangezien Gando geen fuck ziet of zn pijlen wel in de dubbel zitten of nietquote:
Hij mag niet juichen Hans? Okequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kim, doe eens normaal man vies figuur.
Mensen uit Antwerpen en normaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kim, doe eens normaal man vies figuur.
Huurpontons.nlquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef Szura het volgende:
Pauze-aids, mogelijk gemaakt door
[ afbeelding ]
Strijken in etappes op deze manier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef Szura het volgende:
Pauze-aids, mogelijk gemaakt door
[ afbeelding ]
Anderson ziet nog geen flikker en gooit al zijn opponenten op het WK bij het grof vuilquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aan diggelen? Nee dat niet. Huybrechts kan hem pakken aangezien Gando geen fuck ziet of zn pijlen wel in de dubbel zitten of niet
Ik gok dat Kim zeker 2 sets pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |