Van Barneveld gaat Van Gerwen een nieuw trauma bezorgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik gun De Chis ook zeer zeker een finaleplaats tegen Raybar, dus wat dat aangaat is het geen totale ramp als De Dool hier onverhoopt zou verliezen.
Ik schat dat niet direct in als een reëel scenario maar alles kan natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik gun De Chis ook zeer zeker een finaleplaats tegen Raybar, dus wat dat aangaat is het geen totale ramp als De Dool hier onverhoopt zou verliezen.
Dat wordt opgespaard voor het WK, dat weet jij ook #cheqioquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Barneveld gaat Van Gerwen een nieuw trauma bezorgen.
Dat je toen haar decolleté zag? Of wat.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar was ze in beeld
Vorige keer was de jurk erger
Die witte jurkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat je toen haar decolleté zag? Of wat.
Nee, dat kan ik niet opnieuw verdragen. Nee, nee, nee, nee, nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat wordt opgespaard voor het WK, dat weet jij ook.
Mocht dat gebeuren ben ik er voor je Stijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet opnieuw verdragen. Nee, nee, nee, nee, nee.
De vorige keer was ik twee uur in een shocktoestand.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren ben ik er voor je Stijn
Misschien iemand even zijn hond loslaten bij Barn vlak voor de wedstrijd. Heeft in het verleden ook geholpen met Co.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb toen stiekem toch ook best genoten van dat potje. Mocht je nog leed willen delen, doe dat met alle liefdequote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vorige keer was ik twee uur in een shocktoestand.
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb toen stiekem toch ook best genoten van dat potje. Mocht je nog leed willen delen, doe dat met alle liefde
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn verstand niet bij. Na 6-0 Van Gerwen - Lewis speelt hij zijn beste setwedstrijd ooit en nog verliest hij.
Dit is echt niet te bevatten.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij speelde zo vreselijk goed en nog ligt hij er uit.
Hele wedstrijd niet onder de 105 gemiddeld, arme MvG.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb niet gejuicht maar geschreeuwd en jankend naar live.dartsdata.com gekeken.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Statistisch onmogelijke nederlaag dit.
Poeh, dit is toch eigenlijk best heftig zo en dat tijdens de feestdagen. Ik zal zorgen dat ik vrijwillige hulp kan bieden aan jou of mogelijk FMD die dat ook nog wel eens zou kunnen gebruikenquote:
Ik heb het nog steeds niet verwerkt. Nog steeds niet de laatste leg teruggekeken, uberhaupt gezien, het was me te wreed.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Poeh, dit is toch eigenlijk best heftig zo en dat tijdens de feestdagen. Ik zal zorgen dat ik vrijwillige hulp kan bieden aan jou of mogelijk FMD die dat ook nog wel eens zou kunnen gebruiken
Kun je een Smith die middels een sudden des van De Zwaan wint wel nog een keer verdragen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel eens last van spontane huilbuien? Dat je badend in het zweet wakker wordt?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet verwerkt. Nog steeds niet de laatste leg teruggekeken, uberhaupt gezien, het was me te wreed.
Dat maakte me niet zoveel uit, maar het was wel zonde.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun je een Smith die middels een sudden des van De Zwaan wint wel nog een keer verdragen?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel eens last van spontane huilbuien? Dat je badend in het zweet wakker wordt?
Ok. Het volgende gifje dat ik post moet je wel helemaal bekijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakte me niet zoveel uit, maar het was wel zonde.
NEE.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ok. Het volgende gifje dat ik post moet je wel helemaal bekijken.
Dan kan ik vredig sterven.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat wordt opgespaard voor het WK, dat weet jij ook #cheqio
Doe die van Wenger, zijn we ook even van die jongen afquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ok. Het volgende gifje dat ik post moet je wel helemaal bekijken.
Dat kan een vervelende eigenschap zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan wel slecht tegen spanning.
Wenger? Hoezo dat nou weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe die van Wenger, zijn we ook even van die jongen af
Beide spelers raken sinds dat WK geen dubbel meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun je een Smith die middels een sudden des van De Zwaan wint wel nog een keer verdragen?
[ afbeelding ]
Die is erg langquote:
Dat heb ik puur en alleen bij de Klassieker en uiteindelijk wint niemand en is alles minder kut dan alle doemscenario's.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan een vervelende eigenschap zijn
Vaak gewoon kutwedstrijdenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik puur en alleen bij de Klassieker en uiteindelijk wint niemand en is alles minder kut dan alle doemscenario's.
Afschuwelijke worp. Awfschuwelijk hoofd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Wat een afschuwelijke pijlen van De Dool.
Jij bent fan van maniak Pep.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zitten die pijlen van Dolan toch lelijk in het bord. Alles aan Dolan is lelijk. Zijn worp, zijn uitstraling, zijn imago, zijn shirt, zijn alles is lelijk. Dat je daar fan van kunt zijn, wat een hemeltergende leegheid.
Eigenlijk ben je maar gewoon een ongelofelijke druiloor.quote:
Wowquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je maar gewoon een ongelofelijke druiloor.
En oorlogsmisdadiger.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow.
Wat jammer dat je niet meer respect op kunt brengen voor de Weense Barhouder.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je maar gewoon een ongelofelijke druiloor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |