Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel eens last van spontane huilbuien? Dat je badend in het zweet wakker wordt?
Ok. Het volgende gifje dat ik post moet je wel helemaal bekijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakte me niet zoveel uit, maar het was wel zonde.
NEE.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ok. Het volgende gifje dat ik post moet je wel helemaal bekijken.
Dan kan ik vredig sterven.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat wordt opgespaard voor het WK, dat weet jij ook #cheqio
Doe die van Wenger, zijn we ook even van die jongen afquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ok. Het volgende gifje dat ik post moet je wel helemaal bekijken.
Dat kan een vervelende eigenschap zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan wel slecht tegen spanning.
Wenger? Hoezo dat nou weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe die van Wenger, zijn we ook even van die jongen af
Beide spelers raken sinds dat WK geen dubbel meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun je een Smith die middels een sudden des van De Zwaan wint wel nog een keer verdragen?
[ afbeelding ]
Die is erg langquote:
Dat heb ik puur en alleen bij de Klassieker en uiteindelijk wint niemand en is alles minder kut dan alle doemscenario's.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan een vervelende eigenschap zijn
Vaak gewoon kutwedstrijdenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik puur en alleen bij de Klassieker en uiteindelijk wint niemand en is alles minder kut dan alle doemscenario's.
Afschuwelijke worp. Awfschuwelijk hoofd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Wat een afschuwelijke pijlen van De Dool.
Jij bent fan van maniak Pep.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zitten die pijlen van Dolan toch lelijk in het bord. Alles aan Dolan is lelijk. Zijn worp, zijn uitstraling, zijn imago, zijn shirt, zijn alles is lelijk. Dat je daar fan van kunt zijn, wat een hemeltergende leegheid.
Eigenlijk ben je maar gewoon een ongelofelijke druiloor.quote:
Wowquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je maar gewoon een ongelofelijke druiloor.
En oorlogsmisdadiger.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow.
Wat jammer dat je niet meer respect op kunt brengen voor de Weense Barhouder.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je maar gewoon een ongelofelijke druiloor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |