Daar tuin jij er toch mooi voor de tweede keer in dit toernooiquote:
Anusnoosmos.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:06 schreef Slobeend het volgende:
Anoonusmos had dit uitstekend voorspeld.
Ik ben een beetje ziekjes makkerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar tuin jij er toch mooi voor de tweede keer in dit toernooi
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beterschap ouwe reus. Mocht het aanhouden kom ik je wel even een fruitmandje brengen
Je bedoelt een FEBO Borrelbox?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beterschap ouwe reus. Mocht het aanhouden kom ik je wel even een fruitmandje brengen
Pro Tour OoMquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel de Palletsorteerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel Jeffrey de LakesidechokeGraaf en we moeten nog even schietgebedjes houden voor Kevin Painter.
Niet alleen zijn pijlenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Wat een afschuwelijke pijlen van De Dool.
Je bent van harte welkom ouwe reus en je hebt al een genotspot gemistquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:17 schreef Bolasie het volgende:
dit maar kijken dan, god wat een saaie tv-dag
Ik gun De Chis ook zeer zeker een finaleplaats tegen Raybar, dus wat dat aangaat is het geen totale ramp als De Dool hier onverhoopt zou verliezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Twee Dolanfans
Ik weet niet of ik dat volhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |