Chizzyquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:05 schreef Coco98 het volgende:
Wie was voor de wedstrijd favoriet om deze te winnen?
Chizzyquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:05 schreef Coco98 het volgende:
Wie was voor de wedstrijd favoriet om deze te winnen?
Dank, tijd lang geen darts gevolgd. En ben een leek.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Chizzy
is de nummer 10 v/d wereld
Het is hier een warm bad makkerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dank, tijd lang geen darts gevolgd. En ben een leek.
Ach, hoeveel verstand van darts kun je nou hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dank, tijd lang geen darts gevolgd. En ben een leek.
Er is een dartshistoricusquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hoeveel verstand van darts kun je nou hebben
Laat Stijn het maar niet horen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hoeveel verstand van darts kun je nou hebben
Maar dat maakt natuurlijk nog niet dat je kijk hebt op het spelletje ofzoquote:
*gooit woordje 'een' er nog tussen*quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dat maakt natuurlijk nog niet dat je kijk hebt op het spelletje ofzo
Wat ook niet echt kan imo
Het is herfst.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Ik werd er wel koud van
Weet niet wat ik heb
Ik zit hier met een dikke trui en een warme broek onder een dikke deken met de verwarming aan en heb het koudquote:
Oei dan word je waarschijnlijk ziek. Check maar of je koorts hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit hier met een dikke trui en een warme broek onder een dikke deken met de verwarming aan en heb het koud
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:14 schreef Zipportal het volgende:
VdV met zijn rugproblemen. Gewoon afvallen.
Ik ben al ziek geweest, erg vreemd ditquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Oei dan word je waarschijnlijk ziek. Check maar of je koorts hebt.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit hier met een dikke trui en een warme broek onder een dikke deken met de verwarming aan en heb het koud
Misschien moet ik even langskomen met mijn warme... persoonlijkheidquote:
Jammer dat Pax geen darts kijkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moet ik even langskomen met mijn warme... persoonlijkheid
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moet ik even langskomen met mijn warme... persoonlijkheid
Gister was hij er, maar vanavond heeft hij een leven naar ik begrijpquote:
Het wordt wel even tijd dat die Poepz0r weer op zijn plek wordt gezet jaquote:
Het is in ieder geval een Noord-Ier (Republikein; zij het in mindere mate dan Dolan).quote:
Toen Tony zich voor het afgelopen ET had geplaatst dachten ze dat het Steve was.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe West het op het WK gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |