Ik zit nog liever een heel jaar onschuldig in de gevangenis.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zondagmiddag gaat Stijn kijken naar FOX Sports 1 om 14.30 uur naar Koninklijke HFC - TEC VV
Hey ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:38 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ga bijvoorbeeld hardlopen (mits niet ziek)
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou me niets verbazen als Steve West in Moerwijk woont.
Na het eten een partijtje voetbal in de tuin de ouders langs de lijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:39 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonen
Ga je Johannes opzoeken in Groningen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben zondag in het Hoge Noorden te vinden
Onder meerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je Johannes opzoeken in Groningen?
Dat zullen Pax en Johannes waarderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben zondag in het Hoge Noorden te vinden
Dat hoop ik toch wel jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zullen Pax en Johannes waarderen.
Zolang het geen bioscoop afspraak is kan er weinig mis gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik weet staat die nog niet gepland maar wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zolang het geen bioscoop afspraak is kan er weinig mis gaan.
Ik heb het gevoel dat ik dat vandaag al heb gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga mij zondag voor een dag laten invriezen.
Het is maar wat je kwalificeert als misgaanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan weinig misgaan bij Pathe Zuiderdiep
Dionnequote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:47 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
etnisch profileren
Danny Ghosen
Remy Bonjasky
Peter Slort
Dionne Abdoelhafiezkhan
tweede kamer
John de Wolf
boek
Gert-Jan Segers
Ik kijk niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:47 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
etnisch profileren
Danny Ghosen
Remy Bonjasky
Peter Slort
Dionne Abdoelhafiezkhan
tweede kamer
John de Wolf
boek
Gert-Jan Segers
Bv. niet komen opdagen @ GGMMquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is maar wat je kwalificeert als misgaan
Overigens ken jij Groningen op je duimpje merk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |