quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:16 schreef HPLC het volgende:
Zijn er nog vlogs?
Kan ik vanavond weer ff kijken. Die Slagharenvlog heb ik niet afgekeken hoor, vond die te lang
Vind ik niet zoveel aan eigenlijkquote:
Hellendoorn danquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind ik niet zoveel aan eigenlijk
Er komt in mijn ogen gewoon niets echt in de buurt bij het sfeertje van Slagharen.
Klinkt als nostalgie.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind ik niet zoveel aan eigenlijk
Er komt in mijn ogen gewoon niets echt in de buurt bij het sfeertje van Slagharen.
Het is ook deels nostalgie, maar vind het park gewoon echt wel een leuk sfeertje hebben, vind alle andere parken waar ik geweest ben gewoon wat missen.quote:
Staat die indiaan er nog?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is ook deels nostalgie, maar vind het park gewoon echt wel een leuk sfeertje hebben, vind alle andere parken waar ik geweest ben gewoon wat missen.
Hellendoorn zit ik nu een filmpje over te kijken. Lijkt mij ook wel wat om een kijkje te gaan nemen.quote:
Die indiaan is al een paar jaar overleden helaas.quote:
quote:Ach, ik was afgelopen zomer twee dagen in Ponypark Slagharen. Een tokkienamen paradijs
Voor de grap zei mijn man tegen de kinderen 'Jayden en Cheyenne, híerkomen!' En hij heeft mij het hele weekend Samantha genoemd.
En achter ons hoorden we op dat moment 'deláno, hou daarmee op'
Dat was dan weer grappig. Maar gezien het enorm hoge tattoo/goudenkettingen/voetbalshirt/joggingpak gehalte klopte het wel met de namen die we het hele weekend hebben horen roepen.pa die naast elke attractie een zwaar shaggie staar weg te paffen en ma de naast met d'r zelfgerolde filtershaggie. Maar hé het was gezellig! Dus mij boeit het niet.
Werktechnisch krijg ik ook bijzonder veel heen die Rodney, wesley, jayden of iets dergelijks heten voor mijn kiezen. Zelden een ontspoorde Diederik of Jan-Pieter.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:00 schreef Toto69 het volgende:
Nog even voor de mensen die 't niet gezien hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben jullie al nummers uitgewisseld?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:40 schreef starla het volgende:
Haha, prachtig hoe serieus je je 'reviews' neemt van een stel dinky toys
Wat verwacht je? Je rijdt een fukking twingo en ka...
'Wel lekker stil bij 80 à 90'
Dat zegt al genoeg over de auto die je reviewt haha. Maar genoeg daarover.
Ik moet zeggen dat je een zeldzaam soort bent Brad, een uitstervend ras zelfs m.b.t. de uitspraak van de 'r'. Zo is de Nederlandse 'r' uiteindelijk bedoeld om uitgesproken te worden.
Met andere woorden: een zéér aangename 'r' om naar te luisteren
Tuurlijk doe ik dat, gewoon met een korreltje zout nemen die zooiquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:40 schreef starla het volgende:
Ik moet zeggen dat je een zeldzaam soort bent Brad, een uitstervend ras zelfs m.b.t. de uitspraak van de 'r'. Zo is de Nederlandse 'r' uiteindelijk bedoeld om uitgesproken te worden.
Starla, wil je koffie met me drinken, ik drink liever thee dat je het weet...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:40 schreef starla het volgende:
Doe nou niet te veel steeds van 1 onderwerp, want dan val je in herhaling en gaan mensen niet meer kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
De lange slagharen vlog was een beetje een hackjob, wel aardig ge-edit maar ik had ook wat beelden niet gebruikt, toen ik het filmpje deed editen was het al laat, dus ik ga nu kijken of ik wat van die ongebruikte beelden tóch nog kan gebruiken voor een tweede (en dus véél kortere) "Extra" Vlog over Slagharen.
precies deze keer slagharen kennen we nu wel. Daarom een abo op slagharen en steeds nieuwe en vernieuwende content makenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Doe nou niet te veel steeds van 1 onderwerp, want dan val je in herhaling en gaan mensen niet meer kijken.
Nieuwe content! Vlog weer een keer o.i.d.
Als je gitaar speelt doet ze je ook nog pijpenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Starla, wil je koffie met me drinken, ik drink liever thee dat je het weet...
Dit is juist een beetje behind the scenes shitquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:05 schreef groggy het volgende:
[..]
precies deze keer slagharen kennen we nu wel. Daarom een abo op slagharen en steeds nieuwe en vernieuwende content maken
Komt ook ooit wel weer man.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:32 schreef chroestjov het volgende:
Ga gewoon ergens de toerist uithangen.
jawel. Dit verzin je welquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:11 schreef IDkaart het volgende:
Je weet dat pretparken sowieso al met tokkies worden geasocieerd maar dat Slagharen bekend staat als het meest tokkie pretpark? Dit verzin ik niet.
Oh nee. Iemand op een forumpje zegt het. Dan moet het wel waar zijn..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:21 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Nee haha
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/280955/1
Mapima heeft wel meer waan ideeën. Ze denkt bijvoorbeeld ook dat een MBO niveau 2 opleiding meteen de Uni isquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee. Iemand op een forumpje zegt het. Dan moet het wel waar zijn..
Wat is FOK! dan? Roomser dan de paus denk je?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het Viva forum, waar alle Ria's Gea's en Hendrika's van Nederland bij elkaar komen om alles wat niet in hun hokje past te generaliseren.
Nee, maar om nou iets van het Viva forum met alleen maar huisvrouwen er bij te pakken als bron en te zeggen OMG SLAGHAREN ZIT VOL MET TOKKIES! Is ook weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:42 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Wat is FOK! dan? Roomser dan de paus denk je?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:00 schreef Toto69 het volgende:
Nog even voor de mensen die 't niet gezien hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt je moeder daar ook?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het Viva forum, waar alle Ria's Gea's en Hendrika's van Nederland bij elkaar komen om alles wat niet in hun hokje past te generaliseren.
Ja ik mag niet teveel zeggen maar Bradge heeft een naam die in Nederland wordt gezien als tokkie... Dus een goeie gok: ja ze ma komt erquote:
Wou je echt zo gaan beginnen ja? Delano in het rijtje met die andere zetten? En Bradley dan? Dat is minstens net zo erg, of erger.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar om nou iets van het Viva forum met alleen maar huisvrouwen er bij te pakken als bron en te zeggen OMG SLAGHAREN ZIT VOL MET TOKKIES! Is ook weer het andere uiterste.
Toen ik er zat waren er een paar licht getintjes die het leuk vonden om tegen elkaar te schreeuwen vanuit de kabelbaan wat gepaard ging met veel wollah, veel kanker en veel ja, geschreeuw. Die heb ik vanaf dat moment niet meer in het park gezien.
Er zitten heel veel duitsers, en er zitten ook vast wel wat Djaylicia's, Delano's, Shanequayquays en andere Cia's O's en Ay's. Maar zolang die mensen je niet lastig vallen en gewoon met zichzelf bezig zijn (zoals het hoort op een pretpark) Is er toch niks aan de hand? Laat gaan zeg
Er zitten voornamelijk veel gezinnen met (jonge) Kinderen, heb je totaal geen last van, meestal kom je alleen op die hele drukke dagen zoals een Paasfeest of het Sinterklaasfeest alle deelnemers aan "De Nederlandse Tokkie XXL race" tegen maar verder valt het echt heel erg mee.
Wou je echt zo gaan beginnen ja? Delano in het rijtje met die andere zetten? En Bradley dan? Dat is minstens net zo erg, of erger.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar zolang die mensen je niet lastig vallen en gewoon met zichzelf bezig zijn (zoals het hoort op een pretpark) Is er toch niks aan de hand? Laat gaan zeg
Er zitten voornamelijk veel gezinnen met (jonge) Kinderen, heb je totaal geen last van, meestal kom je alleen op die hele drukke dagen zoals een Paasfeest of het Sinterklaasfeest alle deelnemers aan "De Nederlandse Tokkie XXL race" tegen maar verder valt het echt heel erg mee.
Ik log hier weer eens in en zie de pagina weer vol staan met jouw comments. Heeft braddie je vroeger afgewezen dat je zo'n obsessie ontwikkelt hebt?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:23 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ja ik mag niet teveel zeggen maar Bradge heeft een naam die in Nederland wordt gezien als tokkie... Dus een goeie gok: ja ze ma komt er
eey braddie, doe is de groetjes aan die goeie ouwe bonethugss.quote:
Wou je echt zo gaan beginnen ja? Delano in het rijtje met die andere zetten? En Bradley dan? Dat is minstens net zo erg, of erger.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar zolang die mensen je niet lastig vallen en gewoon met zichzelf bezig zijn (zoals het hoort op een pretpark) Is er toch niks aan de hand? Laat gaan zeg
Begrijp het ook echt nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:29 schreef Rami. het volgende:
[..]
Ik log hier weer eens in en zie de pagina weer vol staan met jouw comments. Heeft braddie je vroeger afgewezen dat je zo'n obsessie ontwikkelt hebt?![]()
Thanks! Probeer wat af te kijken van Casey Neistatquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Leuk bewerkt, je vlogs.
Adriaan heeft wel veel chemie met mama Bradge, zie ik. Ik zou een oogje in het zeil houden.
Toch even oogje in het zeil houden. Misschien is ze wel uit op een beetje netflix en chillquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Thanks! Probeer wat af te kijken van Casey Neistat
Adriaan en m`n ma zijn inderdaad wel goede matties.
Maar mijn ma is met de meeste van m`n vrienden wel chillingz.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch even oogje in het zeil houden. Misschien is ze wel uit op een beetje netflix en chill
Grapjequote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:29 schreef Rami. het volgende:
[..]
Ik log hier weer eens in en zie de pagina weer vol staan met jouw comments. Heeft braddie je vroeger afgewezen dat je zo'n obsessie ontwikkelt hebt?![]()
Thanks man! Begin het te lerenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grapje![]()
Maar goed bezig met je nieuwe vlogs!
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Thanks man! Begin het te leren
Laat ze ook gewoon lekker haten, sommige reageer ik niet eens meer op, is toch alleen maar hetzelfde kliekje van KLB.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]en de haters gewoon laten haten. Ze zijn gewoon jaloers op je
Je merkt niets aan je uitspraak omdat je dat nu al 20+ jaar hoort in je hoofd (hoe oud ben ben je eigenlijk?).quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat, gewoon met een korreltje zout nemen die zooi
Maar over dat 80-90, zal je verbazen, mijn Twingo is dan echt een koffiemolen, daarbij vergeleken is die Ka echt een S-klasse
Hoe bedoel je dit precies m.b.t m`n R? Ik merk er niks geks aan of unieks of zo
Inderdaad. Gewoon lekker laten gaan joh. Heb je alleen jezelf mee als je je daar druk over gaat makenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Laat ze ook gewoon lekker haten, sommige reageer ik niet eens meer op, is toch alleen maar hetzelfde kliekje van KLB.
Braddie, doe nou is de groetjes aan mij.quote:
Zou het?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]en de haters gewoon laten haten. Ze zijn gewoon jaloers op je
Heb jij een betere verklaring?quote:
Ik ben 25 (Kom net kijken) Hoe oud ben jij eigenlijk Starla?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:58 schreef starla het volgende:
[..]
Je merkt niets aan je uitspraak omdat je dat nu al 20+ jaar hoort in je hoofd (hoe oud ben ben je eigenlijk?).
Maar je spreekt de 'r' gewoon mooi rollend uit, zoals de 'r' in het Nederlands hoort te klinken.
Het Nederlands heeft historisch gezien weinig authentieke klanken behalve de bekende samentrekkingen van klinkers (ui, oe etc), maar de 'r' is daar dus één van.
De 'r' raakt tegenwoordig verloederd. Of je hoot de 'r' bijna niet meer, of je hoorrrjt het zo op de Leidsche/Gooische manierrrj.
Je hebt gewoon de perfecte 'r'. Zoals dit:
(Luister eens naar hoe 'parkeerterreinen' op 0:22 of 'Zoetermeer' bijvoorbeeld op 0:29 wordt uitgesproken...daar glibber ik wel van m'n stoel af)
Maar ik merk dat ik je geen complimenten mag geven, want een triesteling heeft me al hierover een haat-PM gestuurd
PS de 'ij' of 'ei' is aan dezelfde verloedering onderhevig. Mensen die zuiver een 'ij' of 'ei' kunnen uitspreken hoor je nauwelijks meer. Is anno nu allemaal de 'èè' geworden. Geen eitje bakken, maar een èètje bakken...
Daarom, schiet niet op joh.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon lekker laten gaan joh. Heb je alleen jezelf mee als je je daar druk over gaat maken
Komt goed jongen!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Braddie, doe nou is de groetjes aan mij.
Ze mogen van mij best constant op mij haten, maar ik upload die filmpjes wél en ga wél met m`n bek voor de camera staan, terwijl het bij de meeste hier gewoon blijft bij anoniem vanachter hun PC andere naar beneden halen/belachelijk maken zonder gegronden redenen.quote:
Zeer goed!quote:
Lekker laten gaan joh, dit is jouw topic Braddie.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze mogen van mij best constant op mij haten, maar ik upload die filmpjes wél en ga wél met m`n bek voor de camera staan, terwijl het bij de meeste hier gewoon blijft bij anoniem vanachter hun PC andere naar beneden halen/belachelijk maken zonder gegronden redenen.
Mijn oude woonplaatsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt ook ooit wel weer man.
Misschien aankomend weekend naar Hoorn, zou dus zomaar kunnen dat ik daar wat film
32 alweer, ouwe trutquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben 25 (Kom net kijken) Hoe oud ben jij eigenlijk Starla?
Maar hoor het inderdaad bij mijzelf amper terug, hoor juist vaak van mensen dat ik bekakt praat
"steeds"quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:12 schreef IDkaart het volgende:
Misschien wel omdat andere mensen wijs zijn en allereerst gewoon genieten van het leven zonder steeds aan die camera en het filmen te moeten denken en als tweede bewust zijn van privacy en zo
Ben je getrouwd?quote:
32 is niet oud, trutquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:21 schreef starla het volgende:
[..]
32 alweer, ouwe trut
Ik denk dat de reden is dat anderen het óók wel opvalt maar dat ze het niet goed weten te plaatsen. Je hebt iig niet die bekakte Leidsche 'r' die ik helaas heb
Wees er trots op. Het goed uitspreken van de 'r' is een groot goed
PS wel apart trouwens want ik ben half Hongaars/Bosnisch en in het Hongaars én Bosnisch heb je ook heel erg die rollende 'r', maar zodra ik Nederlands ga lullen, verander ik in een gigantisch corporaal kutje.
Nederland heeft me verpest!!!![]()
![]()
Zeuren om het zeuren braddie, geen tijd aan verspillen.quote:
Laat ik ook, loopt al "weer" 3 topicsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh, dit is jouw topic Braddie.
Ach, ze heeft al eens foto's van d`r tetten gemaakt en op FOK! gezet (Week of 3 terug) Dus misschien komt die DM ook nog manquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zeuren om het zeuren braddie, geen tijd aan verspillen.
Ik zou eigenlijk sex met mapima hebben, maar ik wacht nog steeds op die DM.![]()
Dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach, ze heeft al eens foto's van d`r tetten gemaakt en op FOK! gezet (Week of 3 terug) Dus misschien komt die DM ook nog man
Bekakt is het niet, alhoewel sommige woorden die richting wel opgaan. Andere woorden spreek je soms weer richting het platte uit. Maar dat is voornamelijk als je nadruk legt en even je intonatie verandert. Wat mij betreft een prima mix. Aan je manier van spreken vermoed ik wel dat je er bewust van bent trouwens. Wat starla zegt viel mij ook op. De rrr is daar een goed voorbeeld van, het verschil tussen Haa-lem en Haar-lem zegmaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maar hoor het inderdaad bij mijzelf amper terug, hoor juist vaak van mensen dat ik bekakt praat
Je weet niet hoe het leven loopt maatje, misschien krijgt ze wel jeuk aan d`r kut en is het EWA BONETHUUUGGZZZSZSSZSZZSSZquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws.
Je moet altijd hoop hebben.![]()
Dankzij jou opbeurende woorden kan ik weer verder in het leven.
Hossel mislukt.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hossel mislukt.![]()
Nee, hoelang al? 32 is niet oud ofzo.
Soooww.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het leven loopt maatje, misschien krijgt ze wel jeuk aan d`r kut en is het EWA BONETHUUUGGZZZSZSSZSZZSSZ
Bijna 4 jaar alweerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hossel mislukt.![]()
Nee, hoelang al? 32 is niet oud ofzo.
oooh shit, dit zijn hele heftige woorden!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Soooww.![]()
Mapima, ik weet dat je dit leest, en iedereen die op bradmans haat, je moeder.
Ik heb gezegd.
haha.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt man, een oude kennis van mij is nu 23 en al getrouwd.
En ik heb ergens het vermoeden dat een oude vriendin van mij ook volgend jaar gaat trouwen (Die is dan 22) Met d`r vriend van dan 40.
BMWquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:30 schreef starla het volgende:
[..]
Bijna 4 jaar alweer
2 kinderen.
Rij een BMW 5-serie
En m'n linker voet is 0,5cm langer dan m'n rechter.
Nee, maar het is ook niet echt jong om te trouwen toch? Ook niet om kinderen te krijgen volgens mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
haha.![]()
Ja maar 32 is toch niet oud ofzo:s
Er is een god.quote:
Richting aangeven is net zo'n automatisme als ademhalen, dus mijn Duitse auto heeft wél richtingaanwijzersquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
BMW
Heb jij wel het optionele richtingaanwijzerspakket?
Gemiddelde leeftijd is 30 voor een man, 28 voor een vrouw.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook niet echt jong om te trouwen toch? Ook niet om kinderen te krijgen volgens mij.
Mijn vader was 35 en m`n ma 32quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd is 30 voor een man, 28 voor een vrouw.![]()
Om kinderen te krijgen dan he.
Boeiend, mijn moeder was 14.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mijn vader was 35 en m`n ma 32
Ja precies, als het geen automatisme is maar je hebt wél je rijbewijs zou ik nog maar even terug gaan naar het CBR..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:33 schreef starla het volgende:
[..]
Richting aangeven is net zo'n automatisme als ademhalen, dus mijn Duitse auto heeft wél richtingaanwijzers
Mijn beleving is dat vooral Audi's er een handje van hebben trouwens.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Boeiend, mijn moeder was 14.
Nee, zou niet weten eigenlijk.
quote:
Ik ben 20 gap, haha.quote:
Een FOK!-legende zo dichtbij?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt ook ooit wel weer man.
Misschien aankomend weekend naar Hoorn, zou dus zomaar kunnen dat ik daar wat film
Ligt helemaal aan wat die mensen hebben geplanned. Hoor ik nogquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:39 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Een FOK!-legende zo dichtbij?Doe het!
20, JONKIIEEEquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 20 gap, haha.![]()
En mijn ma was geen 14 ofzo.
Eens. Zoals m'n rijsintructeur altijd heel belerend zei: 'het is je enige communicatiemiddel meisje'.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja precies, als het geen automatisme is maar je hebt wél je rijbewijs zou ik nog maar even terug gaan naar het CBR..
Ik heb persoonlijk de slechtste ervaringen met SEAT-rijders en dan met name de Ibiza-petje-achterstevoren-geblindeerde-auroruiten-redbulldrinkertjes. Ze denken dat ze de naam eer aandoen door te rijden alsof ze net een brok MDMA achter de kiezen hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Audi's, BMW, sommige oudjes in OpelsHet zijn echt voornamelijk duitsrijders.
Die rijden ook het meest aso.
Jij bent toch 25?quote:
Nee maakt geen flikker uitquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent toch 25?
Alsof dat zo veel uitmaakt haha.
Die petjes zijn ook echt verschrikkelijk, overschatten zichzelf ook alleen maarquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:54 schreef starla het volgende:
[..]
Eens. Zoals m'n rijsintructeur altijd heel belerend zei: 'het is je enige communicatiemiddel meisje'.
Waarop ik zei: 'met toeteren geef je te kennen te willen 'praten', met je grote licht zeg je 'pleur op naar rechts' en met je middelvinger wens je ze nog een goede reis...dus er zijn wel meer communicatiemiddelen meneer.
[..]
Ik heb persoonlijk de slechtste ervaringen met SEAT-rijders en dan met name de Ibiza-petje-achterstevoren-geblindeerde-auroruiten-redbulldrinkertjes. Ze denken dat ze de naam eer aandoen door te rijden alsof ze net een brok MDMA achter de kiezen hebben.
Hoewel, nu officiëel ook Duits
Dat bedoel ik, doe rustig je ding, haters gaan haten, je moeder a sahbi.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee maakt geen flikker uit
Voelde mij op m`n 25e verjaardag opeens echt heel matig
Ik moet je teleurstellen: ben niet blondquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:38 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Blonde vrouwen in een zwarte BMW 5 Serie Touring
Sahbiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, doe rustig je ding, haters gaan haten, je moeder a sahbi.
Met de vriendelijke stonede Gr.
De Ka heeft meer koppel dan m`n Twingo, en aangezien ik voor het grootste gedeelte alleen maar A-Segmenters gewend ben vind ik dat 'ie redelijk wat koppel heeft in vergelijking met alle andere A-segmenters waar ik in heb gereden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:28 schreef ambertje90 het volgende:
De Ford Ka, veel koppel!![]()
En dialoog? Zoek dat eens op in een woordenboek!
Dit is fijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 03:14 schreef chroestjov het volgende:
Deze video deed mij verlangen naar een verse nachtelijke dashcam video die is gefilmd vanuit de Twingo met de producent van BradgeTV achter het stuur.
10% of zo, maar je weet dat koppel niets zegt, het gaat om vermogen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
De Ka heeft meer koppel dan m`n Twingo
Nee, er is geen wisseling, er is een dump maar ik waardeer dat je gedachte enkelvoud houdt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh en dialoog:
Een dialoog is een gesprek tussen twee of meer mensen, waarin een vrije gedachtewisseling plaatsvindt.
Nou is dit natuurlijk niet tussen twee of meer mensen, maar er is zéker wel spraken van een vrije gedachtewisseling.
Het gaat om vermogen, maar koppel speelt ook zéker een rol.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:29 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
10% of zo, maar je weet dat koppel niets zegt, het gaat om vermogen.
[..]
Nee, er is geen wisseling, er is een dump maar ik waardeer dat je gedachte enkelvoud houdt.
En als dialoog met twee mensen is wat zou monoloog dan zijn?
Nee, koppel speelt geen rol. De versnellingsbak speelt een rol.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het gaat om vermogen, maar koppel speelt ook zéker een rol.
Je kletst.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Grappig dat je dat zegt, de Ka heeft op papier minder vermogen maar wel meer koppel en voelt vlotter aan dan de Twingo, ondanks dat de Ka 50 kilo zwaarder is, hij heeft tenslotte meer koppel (En is beschikbaar bij een lager toerental)
Een motor met minder vermogen maar meer koppel kan zeker sneller aanvoelen, de topsnelheid zal lager liggen.(laten we stellen dat de versnellingsbak het zelfde is ongeveer)quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:05 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Je kletst.
En ze hebben beide 60 pk toch? Hoeveel had die RWD Prelude? En kunnen we daar nog en review van krijgen?
Geerdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een motor met minder vermogen maar meer koppel kan zeker sneller aanvoelen, de topsnelheid zal lager liggen.(laten we stellen dat de versnellingsbak het zelfde is ongeveer)
Bij gelijke versnellingsbak diff en wielstraal heb je dan dus meer vermogen bij de toerentallen waar het koppel hoger is. Ik neem aan dat bekend is dat het product van koppel en toerental het vermogen is? Nou dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een motor met minder vermogen maar meer koppel kan zeker sneller aanvoelen, de topsnelheid zal lager liggen.(laten we stellen dat de versnellingsbak het zelfde is ongeveer)
Dat is idd waar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:08 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Bij gelijke versnellingsbak diff en wielstraal heb je dan dus meer vermogen bij de toerentallen waar het koppel hoger is. Ik neem aan dat bekend is dat het product van koppel en toerental het vermogen is? Nou dan.
Waarom moeilijk doen met koppel, als je een behoudswet hebt voor vermogen?
Koppel is trouwens goed voor het optrekken, maar heeft verder weinig te maken met topsnelheid.quote:
Als je in je eentje zit te praten heet dat een monoloogquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De Ka heeft meer koppel dan m`n Twingo, en aangezien ik voor het grootste gedeelte alleen maar A-Segmenters gewend ben vind ik dat 'ie redelijk wat koppel heeft in vergelijking met alle andere A-segmenters waar ik in heb gereden.
Oh en dialoog:
Een dialoog is een gesprek tussen twee of meer mensen, waarin een vrije gedachtewisseling plaatsvindt.
Nou is dit natuurlijk niet tussen twee of meer mensen, maar er is zéker wel spraken van een vrije gedachtewisseling.
ook al onzin, voor optrekken heb je vermogen nodig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Koppel is trouwens goed voor het optrekken, maar heeft verder weinig te maken met topsnelheid.
Diesels hebben vaak meer koppel dan pk's en daarom ligt ook de topsnelheid vaak lager.
Of scizofrenie?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:25 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als je in je eentje zit te praten heet dat een monoloog
Je meent het.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:26 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
ook al onzin, voor optrekken heb je vermogen nodig.
Scizofrenie, ja.quote:
Gewoon te dom om te schijten maar zo zijn er hier meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ach laat Ambertje lekker gaan, die zit in PTA ook constant belerend naar andere te doen.
Geloof dat de Ka van `97 tot `05 hetzelfde 1,3 8v Endura blok had dus dat zal niet veel uitmaken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gewoon te dom om te schijten maar zo zijn er hier meer.
Ik heb een x in een KA gereden, idd 1.3, maar voelt sneller aan. Was wel het nieuwere model.
Anderen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ach laat Ambertje lekker gaan, die zit in PTA ook constant belerend naar andere te doen.
Sorry braddie ik moet mijn mening toch herzien koppel komt vrij door het vermogen (pk) bij een bepaald toerental. zonder pk/vermogen geen koppelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wat ik deed was een monoloog, geen dialoog inderdaad.
De Ka en Twingo hebben op papier redelijk gelijke PKs (58 voor de Twingo > 61 voor de Ka) De Ka heeft 30nm koppel meer en VOELT! Dus sneller aan ondanks het hogere gewicht.
Geerddankje!
Tikkende kleppen kan komen door een tijdje met te weinig olie rond te rijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geloof dat de Ka van `97 tot `05 hetzelfde 1,3 8v Endura blok had dus dat zal niet veel uitmaken.
Zijn redelijke blokjes, niet kapot te krijgen, alleen die kleppen tikken zo achterlijk hard, zijn soms net diesels. Ka van m`n ma heeft er last van, Escort van mij had er last van (was wel een Zetec blok, maar net als de Endura al enkele jaren oud)
Ja, want dat wisten we nog niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:05 schreef Catch22- het volgende:
Dan nog zegt topvermogen en maximaal koppel echt geen reet zonder de powerband te weten
Jij hebt het over koektrommels, henk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:08 schreef Azpilicueta het volgende:
We hebben het godverdomme over koektrommels. Dat vermogen en Ford Ka in 1 zin gezet worden is al behoorlijk bewonderingswaardig
Waar rij jij in dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:10 schreef delano.888 het volgende:
Zou wel een keer een sprintje tegen Braddie willen doen, ben wel toe aan een goede lachbui.
Ach man 60 pk en 103nm aan koppel is voor een A-segmenter écht niet slecht. Zeker toen niet. Karretje komt redelijk vooruit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:08 schreef Azpilicueta het volgende:
We hebben het godverdomme over koektrommels. Dat vermogen en Ford Ka in 1 zin gezet worden is al behoorlijk bewonderingswaardig
Heb toen de kleppen van die Escort af laten stellen, 500 kilometer later tikte ze weer net zo hard, zal wel een Ford kwaal zijn, lees het vakerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tikkende kleppen kan komen door een tijdje met te weinig olie rond te rijden.
Maar kan ook wat anders zijn natuurlijk, die blokjes zijn lekker simpel te onderhouden btw.
Zijn kutblokken, deze zaten namelijk ook in de Fiesta van de voorgaande generatie. Ook toen waren het al kutblokken, maar voor de Ka hebben ze wat opgrades doorgevoerd aan dit kutblok. Desondanks blijven deze kutblokken ratelende, koppelloze, brandstofverslindende olieboten. Het enige fatsoenlijke niet-kutblok dat in die generatie Ka heeft gezeten is de 90PK versie. Sowieso zijn al die Ka's kut want ze roesten ook nog eens achterlijk hard.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geloof dat de Ka van `97 tot `05 hetzelfde 1,3 8v Endura blok had dus dat zal niet veel uitmaken.
Zijn redelijke blokjes, niet kapot te krijgen, alleen die kleppen tikken zo achterlijk hard, zijn soms net diesels. Ka van m`n ma heeft er last van, Escort van mij had er last van (was wel een Zetec blok, maar net als de Endura al enkele jaren oud)
Kleppen stellen helpt ook eigenlijk geen zak, het is leuk voor even maar dan komt het euvel weer terug.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb toen de kleppen van die Escort af laten stellen, 500 kilometer later tikte ze weer net zo hard, zal wel een Ford kwaal zijn, lees het vaker
Twingo moet ik eigenlijk binnenkort weer ff de kleppen van laten stellen, had ze bij +- 164k laten stellen, en hij staat nu op 1796xx
Het zijn echt geen kutblokken, koppeling is wel een gevoelig punt en de roest, dat klopt.quote:
Sprintjes zijn leuker als mensen niet weten wat er onder de kap zit, dan verbaas je iedereen. Het is namelijk echt een sleeper (niet hele sportieve uitstraling). Maargoed:quote:
5 a 6 is wel heel veel. Dan rij je echt niet comfortabel meerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:22 schreef BoneThugss het volgende:
Maar die blokken halen met het juiste onderhoud makkelijk 5 a 6 ton.
Die oude Renault blokken zijn simpel te onderhouden en 600.000 km is echt geen uitzondering.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
5 a 6 is wel heel veel. Dan rij je echt niet comfortabel meerof je moet inderdaad elk jaar 3x de dagwaarde aan onderhoud uitgeven.
Het zijn wel kutblokken. Zelfs een blok uit een trabant is nog geavanceerder. Een motor van die leeftijd zonder zelfstellende kleppen is gewoon absurd. Middeleeuwse techniek met een moderne prijs, gewoon hilarisch.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het zijn echt geen kutblokken, koppeling is wel een gevoelig punt en de roest, dat klopt.
Maar die blokken halen met het juiste onderhoud makkelijk 5 a 6 ton.
Oké, je mening is duidelijk haha.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:34 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Het zijn wel kutblokken. Zelfs een blok uit een trabant is nog geavanceerder. Een motor van die leeftijd zonder zelfstellende kleppen is gewoon absurd. Middeleeuwse techniek met een moderne prijs, gewoon hilarisch.
5 a 6 ton, tuurlijk, dat doet mijn grasmaaier ook. Zo'n Ka is bij de 180k alleen al helemaal uit elkaar gedonderd. Je kan net zo goed een fiesta uit 92 kopen. Krijg je precies hetzelfde kuthok in een iets andere vorm geslagen. De Ka sport was nog enigzins fatsoenlijk.
Ford familie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oké, je mening is duidelijk haha.
Goed dat je me eraan herinnert, ik heb daar eens opgeschreven hoe ik over koppeldenkers denk: PTA / Irritaties op de weg #87 Irritaties omdat er een bumperklever isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
quote:Vermogen is behouden, de motor levert 50kW je verliest 5kW aan vrijving in de aandrijflijn en de kinetische energie van de auto neemt met 45kW toe.
Simpel niet?
Ok, nu voor de koppelfappers:
De motor draait 3000rpm (314 rad/s) en levert 159Nm.
We staan in de 4e versnelling, verhouding 1.05:1 dus de cardanas draait met 2857tpm en heeft en een moment van 167Nm. Maar de versnellingsbak heeft een weerstandsmoment van 17Nm (bij dat toerental en belasting) Dus daar blijven er nog 150 van over
Het differentieel heeft een verhouding van 3.9:1 dus de wielen draaien met 732 tpm en een moment van 292Nm. (per stuk, tweewielaandrijving)
We staan op 205/55R16 die dus een straal heeft van 315mm. De kracht die 1 wiel uitoeffent is dus 292 / 0.315 = 929Nm
Twee wielen samen geven dus 1857Nm.
Nu moeten we weten hoe snel we rijden dus 732 tpm voor een wiel met een omtrek van 2*pi*315mm geeft 87km/h
Als we nu het vermogen berekenen door de kracht maal de snelheid te doen komen we op.....
1857Nm * 87km/h = 45kW.
-----
Nee ik denk inderdaad dat je beter koppel kunt gebruiken....
Wat een fantastische reactie weer, vogeltjesdans!quote:
grappig vogeltjesdansquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij hebt het over koektrommels, henk.
En een Ford KA heeft geen vermogen, dat is wel wat mal, hoe beweegt de bolide dan?
En weer zo'n fantastische reactie, vogeltjesdans!quote:
Gooi jezelf wegquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:56 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Goed dat je me eraan herinnert, ik heb daar eens opgeschreven hoe ik over koppeldenkers denk: PTA / Irritaties op de weg #87 Irritaties omdat er een bumperklever is
[..]
Ja, dat is echt waar het hier om gaat, ha ha ha.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:30 schreef ambertje90 het volgende:
Te moeilijk?
Valt niet mee ook natuurlijk, geen natuurkunde gehad?
Niemand zit op je open deuren te wachtenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:30 schreef ambertje90 het volgende:
Te moeilijk?
Valt niet mee ook natuurlijk, geen natuurkunde gehad?
Ach, hij oogt wat dom, kan hij ook weinig aan doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niemand zit op je open deuren te wachten
Geen idee, ik weet dat de D7F (Die ik heb) In de Clio zit van dezelfde generatie, en dat de Twingo ook met ketting (C06) Is geleverd, maar verder..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wist je dat dat Renault motortje in heel veel auto's zit.
Lijkt mij geen goed idee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sprintjes zijn leuker als mensen niet weten wat er onder de kap zit, dan verbaas je iedereen. Het is namelijk echt een sleeper (niet hele sportieve uitstraling). Maargoed:
Saab 9-3 250pk, 365nm koppel. ~6,5sec 1-100km. Wou je een poging wagen?
Jannes! met Adio, Amore Adio.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh, jazeker! Wat zou je willen horen ?
Het refrein kan ik welquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:01 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Jannes! met Adio, Amore Adio.
Daar kan je toch wel iets mee?!
Ik heb een aantal jeugdliefdes kwa auto's. Van die wagens dat als je er een in goede staat te koop ziet staan, dat je hem direct inpakt en meeneemt zegmaar. Een luxe rode Saab 9-3 is daar een van. Man, man, man.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sprintjes zijn leuker als mensen niet weten wat er onder de kap zit, dan verbaas je iedereen. Het is namelijk echt een sleeper (niet hele sportieve uitstraling). Maargoed:
Saab 9-3 250pk, 365nm koppel. ~6,5sec 1-100km. Wou je een poging wagen?
Die Kathalijn? Is wel leuk grietje toch ? Waarom snaar je die niet een keerquote:
Heb wat om de originele melodielijn heen geïmproviseerd, zitten wel wát foutjes in want vind het niet echt een hele fijne toonsoort ( A ) Maar voor mijn doen in elk geval al beter dan wat ik er normaal uit krijg op dit tijdstipquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:01 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Jannes! met Adio, Amore Adio.
Daar kan je toch wel iets mee?!
Kun je die ook bradge??quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb wat om de originele melodielijn heen geïmproviseerd, zitten wel wát foutjes in want vind het niet echt een hele fijne toonsoort ( A ) Maar voor mijn doen in elk geval al beter dan wat ik er normaal uit krijg op dit tijdstip
Volgens mij likt zij liever kutjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die Kathalijn? Is wel leuk grietje toch ? Waarom snaar je die niet een keer
vriendquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij likt zij liever kutjes.
Wie nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij likt zij liever kutjes.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb wat om de originele melodielijn heen geïmproviseerd, zitten wel wát foutjes in want vind het niet echt een hele fijne toonsoort ( A ) Maar voor mijn doen in elk geval al beter dan wat ik er normaal uit krijg op dit tijdstip
Ik heb alleen maar fantastische reacties, vogeltjesdansquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En weer zo'n fantastische reactie, vogeltjesdans!
Dat kan sowieso niet want volgende week heeft hij weer een ander kanaal.quote:
Prima idee. En ga eens wat regelmaat krijgen. Met jouw prioriteiten is het echt volstrekt ongezond om midden in de nacht nog filmpjes up te loaden. Laat staan als je helemaal geen dagbesteding of werk hebt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:12 schreef groggy het volgende:
Bradley ik meen het volgende oprecht.
Jij bent een uniek persoon, wat er voor zorg dat jouw vlogs echt kunnen gaan aanslaan.
Alleen dat stoffige vieze schuurtje. Is het niet een idee om die te gaan opknappen. Kapotte gipsplaten weer vullen etc. De frisse kleuren uit jouw intro op de muur. De tekst BradgeTV op de wand.
En dan kan je natuurlijk ook vloggen over het klusproces
Thanks!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:03 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]Niet slecht!
Ik dacht al hij gaat daarop freestylen, die pianotrack is te saai voor hem.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:30 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Prima idee. En ga eens wat regelmaat krijgen. Met jouw prioriteiten is het echt volstrekt ongezond om midden in de nacht nog filmpjes up te loaden. Laat staan als je helemaal geen dagbesteding of werk hebt.
Schuurtje gaat volgend jaar worden opgeknapt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:12 schreef groggy het volgende:
Bradley ik meen het volgende oprecht.
Jij bent een uniek persoon, wat er voor zorg dat jouw vlogs echt kunnen gaan aanslaan.
Alleen dat stoffige vieze schuurtje. Is het niet een idee om die te gaan opknappen. Kapotte gipsplaten weer vullen etc. De frisse kleuren uit jouw intro op de muur. De tekst BradgeTV op de wand.
En dan kan je natuurlijk ook vloggen over het klusproces
Probeer je wekker te zetten om een uur of tien in de ochtend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Schuurtje gaat volgend jaar worden opgeknapt.
Moet ook inderdaad wat ritme krijgen, toen ik in Slagharen was was ik op de goede weg, half 1 er in, half 9-9 uur er uit, maar ik ben weer thuis en het begon gewoon met half 4 er in en 1 uur er uit
Ik bedoel dit niet lullig, ik probeer je een zetje te geven. Als je het niet prettig vind ook prima, dan was dit mijn laatste post over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Schuurtje gaat volgend jaar worden opgeknapt.
Goed idee!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Probeer je wekker te zetten om een uur of tien in de ochtend.
Jazekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan ik de groetjes aanvragen voor Kanovinnie?
Ik pak het aan wanneer ik het aanpak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:38 schreef groggy het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet lullig, ik probeer je een zetje te geven. Als je het niet prettig vind ook prima, dan was dit mijn laatste post over dit onderwerp.
Want je hebt het dit jaar te druk? Zodat dit tot volgend jaar moet worden uitgesteld? Pak dit op, je hebt dan een mooi project om aan te pakken. Het levert snel resultaat op, waar je van kan genieten. Het draagt bij aan je ritme en je eigenwaarde en zal zodoende een positieve uitwerking hebben in je zoektocht naar werk.
Mocht je niet weten hoe je sommige punten eenvoudig en goedkoop kan aanpakken, open een topic in K&W en vraag advies! Het hoeft ook niet veel geld te kosten. Succes Bradley!
Dat kan toch niet, dan slaapt ie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:17 schreef Leonos het volgende:
Probeer je wekker te zetten om een uur of tien in de ochtend.
Laat hem met rust joh. Hij bepaalt zelf wat hij met zijn schuur doet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:38 schreef groggy het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet lullig, ik probeer je een zetje te geven. Als je het niet prettig vind ook prima, dan was dit mijn laatste post over dit onderwerp.
Want je hebt het dit jaar te druk? Zodat dit tot volgend jaar moet worden uitgesteld? Pak dit op, je hebt dan een mooi project om aan te pakken. Het levert snel resultaat op, waar je van kan genieten. Het draagt bij aan je ritme en je eigenwaarde en zal zodoende een positieve uitwerking hebben in je zoektocht naar werk.
Mocht je niet weten hoe je sommige punten eenvoudig en goedkoop kan aanpakken, open een topic in K&W en vraag advies! Het hoeft ook niet veel geld te kosten. Succes Bradley!
Wil jij anders niet een weekje bij hem slapen, zodat je hem een beetje ritme kan aanbrengen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:49 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, dan slaapt ie.
Ik stel voor dat hij hem voor het slapen gaan zet.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:49 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Laten we het niet doen, denk dat ik na 2 dagen de airbag in m`n Twingo op d`r neus laat ontploffen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wil jij anders niet een weekje bij hem slapen, zodat je hem een beetje ritme kan aanbrengen?
Misschien ook wel gezellig, zo samen.
Godverdommequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:49 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Huh?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Laten we het niet doen, denk dat ik na 2 dagen de airbag in m`n Twingo op d`r neus laat ontploffen.
Tuurlijk, maar dat was niet grappig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Je snapt toch wel wat er bedoeld word?
Maar Amber, dan snap jij ook wel dat mijn Nederlands niet fantastisch is, toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:56 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat was niet grappig.
Ik snap ook dat jij wordT bedoelt
Hoi Geelhoed / Sarcastquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:56 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ik snap ook dat jij wordT bedoelt
Ja, post was van voor de DM.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Leek mij wel duidelijk toch ?had je geDMt btw
gr grquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:56 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ik snap ook dat jij wordt bedoelD
quote:
Nou, weet niet of we aan slapen toekomen dan!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:50 schreef Leonos het volgende:
Wil jij anders niet een weekje bij hem slapen, zodat je hem een beetje ritme kan aanbrengen?
Misschien ook wel gezellig, zo samen.
Sowquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:29 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nou, weet niet of we aan slapen toekomen dan!
Vieze praat!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:29 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nou, weet niet of we aan slapen toekomen dan!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:49 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Een aantal ja zeker!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je al wat bedrijven opgezocht?
Lik op stuk beleid!quote:
Nee, samen met m`n jobcoach besloten dat het toch niks is, het is namelijk de bedoeling (Wat ik ook vaker heb besproken hier, dus na dit bericht is ook dit gewoon klaar...) Dat ik van m`n uitkering af kom, en niet dat ik iets ga doen wat eigenlijk een bijbaan is.quote:
Hij vond toch zelf dat hij dan "nog steeds voor zijn uitkering aan het werk was".quote:
Er gaan nog wel dashcam video's komen, alleen ik gebruik mijn telefoon liever, beelden zijn echt 10x mooier dan wat die Mio produceert.quote:
Jawel, dat is het hele punt van de wajong en het integratietraject. Je moet ervaring op gaan doen, Dat je dan van je verdiende geld netto 25% overhoudt bovenop de Wajong is meegenomen, maar je doet het om (weer) aan het werk te gaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar als ik juist van die uitkering af wil en er op vooruit wil gaan (Wat de bedoeling is van dat jobcoach traject) Is dit natuurlijk niets.
Oh, gelukkig!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er gaan nog wel dashcam video's komen, alleen ik gebruik mijn telefoon liever, beelden zijn echt 10x mooier dan wat die Mio produceert.
Komt wel goed, geen idee nog wanneer de eerste serieuze dashcambeelden weer komen though, heb natuurlijk wel wat beelden gecombineerd met vlogs maar dat zijn niet dé beeldenquote:
Ik heb nog niets van die mensen gehoord dus verwacht van nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:20 schreef Vox_Populi het volgende:
Bradge, ben je dit weekend nog in Hoorn te vinden?
Geef nou maar gewoon opquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:03 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Jawel, dat is het hele punt van de wajong en het integratietraject. Je moet ervaring op gaan doen, Dat je dan van je verdiende geld netto 25% overhoudt bovenop de Wajong is meegenomen, maar je doet het om (weer) aan het werk te gaan.
Je roept hier altijd over routine, maar direct een vaste baan met 0 ervaring of skills op jouw leeftijd is een utopie.
Wat zijn de 10 banen die je wel ziet zitten?
Is dit niks, kan je én rondjes lopen én keyboard spelen!quote:
iedereen blijft het proberen. maar dat maakt mij alleen maar geïrriteerderquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon op
Gebed zonder eind
Keytar is wel leuk, maar ben meer van de gitarenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:15 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Is dit niks, kan je én rondjes lopen én keyboard spelen!
[ afbeelding ]
Voel je die animositeit ook jegens de jobcoach? Of de overheid die je aan de slag wil hebben?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
iedereen blijft het proberen. maar dat maakt mij alleen maar geïrriteerder
Waarom ga je niet naar een uitzendbureau? Zij hebben vacatures voor langere tijd zat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, samen met m`n jobcoach besloten dat het toch niks is, het is namelijk de bedoeling (Wat ik ook vaker heb besproken hier, dus na dit bericht is ook dit gewoon klaar...) Dat ik van m`n uitkering af kom, en niet dat ik iets ga doen wat eigenlijk een bijbaan is.
Ik zou WEL met zekerheid vaste uren per week gaan werken (32 om precies te zijn) Maar ik zou NIET een vast loon krijgen.
Per dag zou het varieren van 3,30 tot 7,50 per uur.
Helemaal prima als bijbaan natuurlijkMaar als ik juist van die uitkering af wil en er op vooruit wil gaan (Wat de bedoeling is van dat jobcoach traject) Is dit natuurlijk niets.
(Ik zou namelijk per pakketje betaald worden, maar ik zou gemiddeld moeten rekenen op +- 5 uro per uur elke dag...)
En ik zou een ZZPer worden, schiet ook niet op
Ja maar nu zegt een mod het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Is al 100x voorgesteld en nu vind je het ineens een goed idee?
Braddie moet verkeersregelaar gaan worden. Is slechts een korte cursus van 3 dagen en dan heb je fulltime werk. Zeker als je via ons gaat werken aangezien we veel te kort hebben. Werk rondom Amsterdam, langere tijd en indien het goed bevalt krijg je contract bij de opdrachtgever.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:59 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar een uitzendbureau? Zij hebben vacatures voor langere tijd zat.
Tsja, veel ongeschoold werk is zwaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Braddie moet verkeersregelaar gaan worden. Is slechts een korte cursus van 3 dagen en dan heb je fulltime werk. Zeker als je via ons gaat werken aangezien we veel te kort hebben. Werk rondom Amsterdam, langere tijd en indien het goed bevalt krijg je contract bij de opdrachtgever.
Je hoeft er inprincipe niets voor te kunnen, maar het is wel 'zwaar' werk. Soms lange dagen, veel staan, onregelmatige tijden dus je moet wel ruggegraat hebben.
Klopt, sommigen maken dagen van 12 tot 14 uur door weer en wind. Ik vind het heel erg knap dat mensen dat kunnen. Ik denk niet dat ik het zou kunnen opbrengen in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Tsja, veel ongeschoold werk is zwaar.
Heel de dag achter de AH kassa zitten is ook zwaar werk. Toch zijn er mensen die dat 40 uur per week doen.
Wiens topic is het Amber? Gaat toch ook over mijn kanaal/mijn vlogs?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:07 schreef ambertje90 het volgende:
Brad, we zijn hier serieus over werk bezig en dan kom je er tussendoor met een vlog van gisteren?
Bijna, maar dan had je hem wel eerst dood moeten rijden.quote:
Ach... als je het écht niet meer weet, dan kan je altijd nog hc wordenquote:
Geeft ook zo`n rommel dus ik dacht, neh, wijk wel uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:18 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Bijna, maar dan had je hem wel eerst dood moeten rijden.
Ja, maar dan zit wel m`n motorkap onder de deuken en het bloedquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:33 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nah, krijg je netjes in een urn mee hoor.
Met een total loss en de dagwaarde maak je nog steeds winst op dat ding van 300 euroquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit wel m`n motorkap onder de deuken en het bloed
Was dat maar zoquote:
Dat sowieso wel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:38 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Met een total loss en de dagwaarde maak je nog steeds winst op dat ding van 300 euro
Als ik het zo terug kijk had ik makkelijk sneller kunnen reageren.quote:
Dhr Bradge, iedere keer als je een video van je band upload, valt het me op dat die zanger alleen maar irritant bezig is. Nu weer met die tambourine.quote:
De eerste nederlandse keyboardverzameling is dus opgeheven.quote:
Zeker niet allemaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:17 schreef DeBaba het volgende:
[..]
De eerste nederlandse keyboardverzameling is dus opgeheven.
Je hebt al die dingen toch gratis van Marktplaats gehaald, wat vraag je ervoor dan ?
Als hij "even niks te doen heeft" (Zoals hij het zelf zegt) Doet 'ie vaak 2 dingen, of hij gaat eerder naar huis en laat ons lekker brainstormen, óf hij pakt er een ander instrument bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:15 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Dhr Bradge, iedere keer als je een video van je band upload, valt het me op dat die zanger alleen maar irritant bezig is. Nu weer met die tambourine.
Wat deed ze dan ook uit de keuken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Bijna een scooter op m`n motorkap dankzij een fietser die niet uitkeek (wat een verassing he)
gvdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat deed ze dan ook uit de keuken?
Ik ben geen man voor een keytar.quote:
Je kan ook altijd accordeon spelen net als je vader?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben geen man voor een keytar.
Ik had daar de grote variant van:
[ afbeelding ]
Maar voelde ongemakkelijk dat ding om m`n nek
Je hebt grotere tieten dan die chickquote:
Even lachen hoor hi ha ho, ga nu maar weer terug naar KLB.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:36 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Je hebt grotere tieten dan die chick
Accordeon is helemaal ongemakkelijk, en zo`n apparaat weegt echt heel veelquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:18 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Je kan ook altijd accordeon spelen net als je vader?
Was ook fijn geweest als de gitaar gestemd was...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:15 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Dhr Bradge, iedere keer als je een video van je band upload, valt het me op dat die zanger alleen maar irritant bezig is. Nu weer met die tambourine.
Welke van de twee?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:39 schreef starla het volgende:
[..]
Was ook fijn geweest als de gitaar gestemd was...
Dat klopt wel ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:45 schreef starla het volgende:
Beide gitaren zijn vals dus de combo is de muzikale versie van een speech van Trump.
Als hij een helm had gedragen had hij behalve een paar lelijke kneuzingen/breuken niet heel veel letsel opgelopen als ik de snelheden zo inschat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geeft ook zo`n rommel dus ik dacht, neh, wijk wel uit![]()
Als dat zo wisselt zal het best wel eens temperatuur/vochtigheid afhankelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die Epiphone van de andere gitarist heeft al zolang als hij in de band problemen omtrent intonatie, dan is het een paar weken weg, dan is het er weer, heel vervelend.
In een gigbag net als ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:16 schreef starla het volgende:
[..]
Als dat zo wisselt zal het best wel eens temperatuur/vochtigheid afhankelijk kunnen zijn.
Waar bewaart hjj z'n gitaar?
Je kon beter wat eerder gaan slapen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Toch nog maar even snel 2 filmpjes opgenomen net voor het slapen gaan:
Hij gaat aan z'n ritme werken hoor, geen zorgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kon beter wat eerder gaan slapen.
Ik ben een matig gitaarspeler, maar zelfs ik weet dat een gitaar niet in een tas hoort. Het probleem op een dienblad dit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
In een gigbag net als ik.
Je zou zeggen dat een Epiphone van +- 300 euro toch wel beter bestemd is tegen dat soort fratsen dan een Squier van net 100...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
nou Goede morgen dat ging niet helemaal als gepland
Ik ook. Maar het is weekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
juist dat.
was wakker om kwart voor 11
voor hem is het altijd weekend.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor hem is het altijd weekend.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:26 schreef Toto69 het volgende:
eerste dat er gebeurt is dat de nieuwe bradvlogs op tv geshowt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |