abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165780775
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:25 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Maar zolang die mensen je niet lastig vallen en gewoon met zichzelf bezig zijn (zoals het hoort op een pretpark) Is er toch niks aan de hand? Laat gaan zeg :')

Er zitten voornamelijk veel gezinnen met (jonge) Kinderen, heb je totaal geen last van, meestal kom je alleen op die hele drukke dagen zoals een Paasfeest of het Sinterklaasfeest alle deelnemers aan "De Nederlandse Tokkie XXL race" tegen maar verder valt het echt heel erg mee.

Wou je echt zo gaan beginnen ja? Delano in het rijtje met die andere zetten? En Bradley dan? Dat is minstens net zo erg, of erger.
[/quote]
Stel je ff aan Delano :D
Was gewoon een van de eerste namen die tegenwoordig word gezien als Tokkie die in mij op kwam.
pi_165780781
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:29 schreef Rami. het volgende:

[..]

Ik log hier weer eens in en zie de pagina weer vol staan met jouw comments. Heeft braddie je vroeger afgewezen dat je zo'n obsessie ontwikkelt hebt? :o :'(
Begrijp het ook echt niet ;(
pi_165780792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Leuk bewerkt, je vlogs.

Adriaan heeft wel veel chemie met mama Bradge, zie ik. Ik zou een oogje in het zeil houden.
Thanks! Probeer wat af te kijken van Casey Neistat :')
Adriaan en m`n ma zijn inderdaad wel goede matties.
Maar mijn ma is met de meeste van m`n vrienden wel chillingz.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 22:42:51 #54
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165781016
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:34 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Thanks! Probeer wat af te kijken van Casey Neistat :')
Adriaan en m`n ma zijn inderdaad wel goede matties.
Maar mijn ma is met de meeste van m`n vrienden wel chillingz.
Toch even oogje in het zeil houden. Misschien is ze wel uit op een beetje netflix en chill :?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_165781022
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:42 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Toch even oogje in het zeil houden. Misschien is ze wel uit op een beetje netflix en chill :?
:r
  woensdag 5 oktober 2016 @ 22:43:59 #56
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165781038
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:43 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

:r
Grapje ;)

Maar goed bezig met je nieuwe vlogs!
pi_165781042
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:29 schreef Rami. het volgende:

[..]

Ik log hier weer eens in en zie de pagina weer vol staan met jouw comments. Heeft braddie je vroeger afgewezen dat je zo'n obsessie ontwikkelt hebt? :o :'(
pi_165781126
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:43 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Grapje ;)

Maar goed bezig met je nieuwe vlogs!
Thanks man! Begin het te leren :D
  woensdag 5 oktober 2016 @ 22:51:32 #59
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165781151
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:49 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Thanks man! Begin het te leren :D
^O^ en de haters gewoon laten haten. Ze zijn gewoon jaloers op je ;)
pi_165781203
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:51 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Laat ze ook gewoon lekker haten, sommige reageer ik niet eens meer op, is toch alleen maar hetzelfde kliekje van KLB.
pi_165781267
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:53 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Tuurlijk doe ik dat, gewoon met een korreltje zout nemen die zooi :D
Maar over dat 80-90, zal je verbazen, mijn Twingo is dan echt een koffiemolen, daarbij vergeleken is die Ka echt een S-klasse _O-

Hoe bedoel je dit precies m.b.t m`n R? Ik merk er niks geks aan of unieks of zo _O-
Je merkt niets aan je uitspraak omdat je dat nu al 20+ jaar hoort in je hoofd (hoe oud ben ben je eigenlijk?).

Maar je spreekt de 'r' gewoon mooi rollend uit, zoals de 'r' in het Nederlands hoort te klinken.
Het Nederlands heeft historisch gezien weinig authentieke klanken behalve de bekende samentrekkingen van klinkers (ui, oe etc), maar de 'r' is daar dus één van.

De 'r' raakt tegenwoordig verloederd. Of je hoot de 'r' bijna niet meer, of je hoorrrjt het zo op de Leidsche/Gooische manierrrj.

Je hebt gewoon de perfecte 'r'. Zoals dit:

(Luister eens naar hoe 'parkeerterreinen' op 0:22 of 'Zoetermeer' bijvoorbeeld op 0:29 wordt uitgesproken...daar glibber ik wel van m'n stoel af)

Maar ik merk dat ik je geen complimenten mag geven, want een triesteling heeft me al hierover een haat-PM gestuurd :')

PS de 'ij' of 'ei' is aan dezelfde verloedering onderhevig. Mensen die zuiver een 'ij' of 'ei' kunnen uitspreken hoor je nauwelijks meer. Is anno nu allemaal de 'èè' geworden. Geen eitje bakken, maar een èètje bakken...

[ Bericht 2% gewijzigd door starla op 05-10-2016 23:07:40 ]
I feel kinda Locrian today
  woensdag 5 oktober 2016 @ 22:58:15 #62
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165781271
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Laat ze ook gewoon lekker haten, sommige reageer ik niet eens meer op, is toch alleen maar hetzelfde kliekje van KLB.
Inderdaad. Gewoon lekker laten gaan joh. Heb je alleen jezelf mee als je je daar druk over gaat maken :{w
pi_165781308
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Braddie, doe nou is de groetjes aan mij. :D
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_165781364
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:51 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Zou het?
  woensdag 5 oktober 2016 @ 23:04:38 #65
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165781381
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:03 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Zou het?
Heb jij een betere verklaring?
pi_165781481
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:58 schreef starla het volgende:

[..]

Je merkt niets aan je uitspraak omdat je dat nu al 20+ jaar hoort in je hoofd (hoe oud ben ben je eigenlijk?).

Maar je spreekt de 'r' gewoon mooi rollend uit, zoals de 'r' in het Nederlands hoort te klinken.
Het Nederlands heeft historisch gezien weinig authentieke klanken behalve de bekende samentrekkingen van klinkers (ui, oe etc), maar de 'r' is daar dus één van.

De 'r' raakt tegenwoordig verloederd. Of je hoot de 'r' bijna niet meer, of je hoorrrjt het zo op de Leidsche/Gooische manierrrj.

Je hebt gewoon de perfecte 'r'. Zoals dit:

(Luister eens naar hoe 'parkeerterreinen' op 0:22 of 'Zoetermeer' bijvoorbeeld op 0:29 wordt uitgesproken...daar glibber ik wel van m'n stoel af)

Maar ik merk dat ik je geen complimenten mag geven, want een triesteling heeft me al hierover een haat-PM gestuurd :')

PS de 'ij' of 'ei' is aan dezelfde verloedering onderhevig. Mensen die zuiver een 'ij' of 'ei' kunnen uitspreken hoor je nauwelijks meer. Is anno nu allemaal de 'èè' geworden. Geen eitje bakken, maar een èètje bakken...
Ik ben 25 (Kom net kijken) Hoe oud ben jij eigenlijk Starla?
Maar hoor het inderdaad bij mijzelf amper terug, hoor juist vaak van mensen dat ik bekakt praat :')
pi_165781486
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:58 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Inderdaad. Gewoon lekker laten gaan joh. Heb je alleen jezelf mee als je je daar druk over gaat maken :{w
Daarom, schiet niet op joh.
pi_165781494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:00 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Braddie, doe nou is de groetjes aan mij. :D
Komt goed jongen!
pi_165781526
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:04 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Heb jij een betere verklaring?
Ze mogen van mij best constant op mij haten, maar ik upload die filmpjes wél en ga wél met m`n bek voor de camera staan, terwijl het bij de meeste hier gewoon blijft bij anoniem vanachter hun PC andere naar beneden halen/belachelijk maken zonder gegronden redenen.
pi_165781579
Misschien wel omdat andere mensen wijs zijn en allereerst gewoon genieten van het leven zonder steeds aan die camera en het filmen te moeten denken en als tweede bewust zijn van privacy en zo
pi_165781588
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:09 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Komt goed jongen!
Zeer goed!

Ik kijk al je shit. :P
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_165781621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:10 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ze mogen van mij best constant op mij haten, maar ik upload die filmpjes wél en ga wél met m`n bek voor de camera staan, terwijl het bij de meeste hier gewoon blijft bij anoniem vanachter hun PC andere naar beneden halen/belachelijk maken zonder gegronden redenen.
Lekker laten gaan joh, dit is jouw topic Braddie.
pi_165781681
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:34 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Komt ook ooit wel weer man.
Misschien aankomend weekend naar Hoorn, zou dus zomaar kunnen dat ik daar wat film :D
Mijn oude woonplaats _O_
pi_165781717
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:08 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik ben 25 (Kom net kijken) Hoe oud ben jij eigenlijk Starla?
Maar hoor het inderdaad bij mijzelf amper terug, hoor juist vaak van mensen dat ik bekakt praat :')
32 alweer, ouwe trut :)

Ik denk dat de reden is dat anderen het óók wel opvalt maar dat ze het niet goed weten te plaatsen. Je hebt iig niet die bekakte Leidsche 'r' die ik helaas heb ;(

Wees er trots op. Het goed uitspreken van de 'r' is een groot goed :P

PS wel apart trouwens want ik ben half Hongaars/Bosnisch en in het Hongaars én Bosnisch heb je ook heel erg die rollende 'r', maar zodra ik Nederlands ga lullen, verander ik in een gigantisch corporaal kutje.

Nederland heeft me verpest!!! :( ;( :P
I feel kinda Locrian today
pi_165781727
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:12 schreef IDkaart het volgende:
Misschien wel omdat andere mensen wijs zijn en allereerst gewoon genieten van het leven zonder steeds aan die camera en het filmen te moeten denken en als tweede bewust zijn van privacy en zo
"steeds"
Ik heb in Slagharen alles bij elkaar 35 minuten aan materiaal geschoten waar van +- 25 bruikbaar nou poe poe poe poe poeeeee :')

Als ik hier een vlogje op neem neemt dat ook hooguit 2x 10 minuten per dag in beslag en dat gebeurd gewoon als het gebeurd.
Als je zo loopt te zeiken op mij/m`n vlogs dan schop je dat KLB topic over Vloggen (Wat al 19 topics loopt) Toch weer omhoog? (Daar kom ik toch niet meer) Dit gaat over mijn vlogs en over het eventueel leuk vinden er van en het geven van tips/kritiek, niet om mij maar af te zeiken bij alles wat ik doe.

GR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')