quote:
Ik ben 20 gap, haha.quote:
Een FOK!-legende zo dichtbij?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt ook ooit wel weer man.
Misschien aankomend weekend naar Hoorn, zou dus zomaar kunnen dat ik daar wat film
Ligt helemaal aan wat die mensen hebben geplanned. Hoor ik nogquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:39 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Een FOK!-legende zo dichtbij?Doe het!
20, JONKIIEEEquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 20 gap, haha.![]()
En mijn ma was geen 14 ofzo.
Eens. Zoals m'n rijsintructeur altijd heel belerend zei: 'het is je enige communicatiemiddel meisje'.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja precies, als het geen automatisme is maar je hebt wél je rijbewijs zou ik nog maar even terug gaan naar het CBR..
Ik heb persoonlijk de slechtste ervaringen met SEAT-rijders en dan met name de Ibiza-petje-achterstevoren-geblindeerde-auroruiten-redbulldrinkertjes. Ze denken dat ze de naam eer aandoen door te rijden alsof ze net een brok MDMA achter de kiezen hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Audi's, BMW, sommige oudjes in OpelsHet zijn echt voornamelijk duitsrijders.
Die rijden ook het meest aso.
Jij bent toch 25?quote:
Nee maakt geen flikker uitquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent toch 25?
Alsof dat zo veel uitmaakt haha.
Die petjes zijn ook echt verschrikkelijk, overschatten zichzelf ook alleen maarquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:54 schreef starla het volgende:
[..]
Eens. Zoals m'n rijsintructeur altijd heel belerend zei: 'het is je enige communicatiemiddel meisje'.
Waarop ik zei: 'met toeteren geef je te kennen te willen 'praten', met je grote licht zeg je 'pleur op naar rechts' en met je middelvinger wens je ze nog een goede reis...dus er zijn wel meer communicatiemiddelen meneer.
[..]
Ik heb persoonlijk de slechtste ervaringen met SEAT-rijders en dan met name de Ibiza-petje-achterstevoren-geblindeerde-auroruiten-redbulldrinkertjes. Ze denken dat ze de naam eer aandoen door te rijden alsof ze net een brok MDMA achter de kiezen hebben.
Hoewel, nu officiëel ook Duits
Dat bedoel ik, doe rustig je ding, haters gaan haten, je moeder a sahbi.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee maakt geen flikker uit
Voelde mij op m`n 25e verjaardag opeens echt heel matig
Ik moet je teleurstellen: ben niet blondquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:38 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Blonde vrouwen in een zwarte BMW 5 Serie Touring
Sahbiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, doe rustig je ding, haters gaan haten, je moeder a sahbi.
Met de vriendelijke stonede Gr.
De Ka heeft meer koppel dan m`n Twingo, en aangezien ik voor het grootste gedeelte alleen maar A-Segmenters gewend ben vind ik dat 'ie redelijk wat koppel heeft in vergelijking met alle andere A-segmenters waar ik in heb gereden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:28 schreef ambertje90 het volgende:
De Ford Ka, veel koppel!![]()
En dialoog? Zoek dat eens op in een woordenboek!
Dit is fijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 03:14 schreef chroestjov het volgende:
Deze video deed mij verlangen naar een verse nachtelijke dashcam video die is gefilmd vanuit de Twingo met de producent van BradgeTV achter het stuur.
10% of zo, maar je weet dat koppel niets zegt, het gaat om vermogen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
De Ka heeft meer koppel dan m`n Twingo
Nee, er is geen wisseling, er is een dump maar ik waardeer dat je gedachte enkelvoud houdt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh en dialoog:
Een dialoog is een gesprek tussen twee of meer mensen, waarin een vrije gedachtewisseling plaatsvindt.
Nou is dit natuurlijk niet tussen twee of meer mensen, maar er is zéker wel spraken van een vrije gedachtewisseling.
Het gaat om vermogen, maar koppel speelt ook zéker een rol.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:29 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
10% of zo, maar je weet dat koppel niets zegt, het gaat om vermogen.
[..]
Nee, er is geen wisseling, er is een dump maar ik waardeer dat je gedachte enkelvoud houdt.
En als dialoog met twee mensen is wat zou monoloog dan zijn?
Nee, koppel speelt geen rol. De versnellingsbak speelt een rol.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het gaat om vermogen, maar koppel speelt ook zéker een rol.
Je kletst.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Grappig dat je dat zegt, de Ka heeft op papier minder vermogen maar wel meer koppel en voelt vlotter aan dan de Twingo, ondanks dat de Ka 50 kilo zwaarder is, hij heeft tenslotte meer koppel (En is beschikbaar bij een lager toerental)
Een motor met minder vermogen maar meer koppel kan zeker sneller aanvoelen, de topsnelheid zal lager liggen.(laten we stellen dat de versnellingsbak het zelfde is ongeveer)quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:05 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Je kletst.
En ze hebben beide 60 pk toch? Hoeveel had die RWD Prelude? En kunnen we daar nog en review van krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |