Ben je getrouwd?quote:
32 is niet oud, trutquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:21 schreef starla het volgende:
[..]
32 alweer, ouwe trut
Ik denk dat de reden is dat anderen het óók wel opvalt maar dat ze het niet goed weten te plaatsen. Je hebt iig niet die bekakte Leidsche 'r' die ik helaas heb
Wees er trots op. Het goed uitspreken van de 'r' is een groot goed
PS wel apart trouwens want ik ben half Hongaars/Bosnisch en in het Hongaars én Bosnisch heb je ook heel erg die rollende 'r', maar zodra ik Nederlands ga lullen, verander ik in een gigantisch corporaal kutje.
Nederland heeft me verpest!!!![]()
![]()
Zeuren om het zeuren braddie, geen tijd aan verspillen.quote:
Laat ik ook, loopt al "weer" 3 topicsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh, dit is jouw topic Braddie.
Ach, ze heeft al eens foto's van d`r tetten gemaakt en op FOK! gezet (Week of 3 terug) Dus misschien komt die DM ook nog manquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zeuren om het zeuren braddie, geen tijd aan verspillen.
Ik zou eigenlijk sex met mapima hebben, maar ik wacht nog steeds op die DM.![]()
Dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach, ze heeft al eens foto's van d`r tetten gemaakt en op FOK! gezet (Week of 3 terug) Dus misschien komt die DM ook nog man
Bekakt is het niet, alhoewel sommige woorden die richting wel opgaan. Andere woorden spreek je soms weer richting het platte uit. Maar dat is voornamelijk als je nadruk legt en even je intonatie verandert. Wat mij betreft een prima mix. Aan je manier van spreken vermoed ik wel dat je er bewust van bent trouwens. Wat starla zegt viel mij ook op. De rrr is daar een goed voorbeeld van, het verschil tussen Haa-lem en Haar-lem zegmaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maar hoor het inderdaad bij mijzelf amper terug, hoor juist vaak van mensen dat ik bekakt praat
Je weet niet hoe het leven loopt maatje, misschien krijgt ze wel jeuk aan d`r kut en is het EWA BONETHUUUGGZZZSZSSZSZZSSZquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws.
Je moet altijd hoop hebben.![]()
Dankzij jou opbeurende woorden kan ik weer verder in het leven.
Hossel mislukt.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hossel mislukt.![]()
Nee, hoelang al? 32 is niet oud ofzo.
Soooww.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het leven loopt maatje, misschien krijgt ze wel jeuk aan d`r kut en is het EWA BONETHUUUGGZZZSZSSZSZZSSZ
Bijna 4 jaar alweerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hossel mislukt.![]()
Nee, hoelang al? 32 is niet oud ofzo.
oooh shit, dit zijn hele heftige woorden!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Soooww.![]()
Mapima, ik weet dat je dit leest, en iedereen die op bradmans haat, je moeder.
Ik heb gezegd.
haha.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt man, een oude kennis van mij is nu 23 en al getrouwd.
En ik heb ergens het vermoeden dat een oude vriendin van mij ook volgend jaar gaat trouwen (Die is dan 22) Met d`r vriend van dan 40.
BMWquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:30 schreef starla het volgende:
[..]
Bijna 4 jaar alweer
2 kinderen.
Rij een BMW 5-serie
En m'n linker voet is 0,5cm langer dan m'n rechter.
Nee, maar het is ook niet echt jong om te trouwen toch? Ook niet om kinderen te krijgen volgens mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
haha.![]()
Ja maar 32 is toch niet oud ofzo:s
Er is een god.quote:
Richting aangeven is net zo'n automatisme als ademhalen, dus mijn Duitse auto heeft wél richtingaanwijzersquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
BMW
Heb jij wel het optionele richtingaanwijzerspakket?
Gemiddelde leeftijd is 30 voor een man, 28 voor een vrouw.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook niet echt jong om te trouwen toch? Ook niet om kinderen te krijgen volgens mij.
Mijn vader was 35 en m`n ma 32quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd is 30 voor een man, 28 voor een vrouw.![]()
Om kinderen te krijgen dan he.
Boeiend, mijn moeder was 14.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mijn vader was 35 en m`n ma 32
Ja precies, als het geen automatisme is maar je hebt wél je rijbewijs zou ik nog maar even terug gaan naar het CBR..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:33 schreef starla het volgende:
[..]
Richting aangeven is net zo'n automatisme als ademhalen, dus mijn Duitse auto heeft wél richtingaanwijzers
Mijn beleving is dat vooral Audi's er een handje van hebben trouwens.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Boeiend, mijn moeder was 14.
Nee, zou niet weten eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |