Laten we het niet doen, denk dat ik na 2 dagen de airbag in m`n Twingo op d`r neus laat ontploffen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wil jij anders niet een weekje bij hem slapen, zodat je hem een beetje ritme kan aanbrengen?
Misschien ook wel gezellig, zo samen.
Godverdommequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:49 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, dan slaapt ie.
Ik stel voor dat hij hem voor het slapen gaan zet.
Huh?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Laten we het niet doen, denk dat ik na 2 dagen de airbag in m`n Twingo op d`r neus laat ontploffen.
Tuurlijk, maar dat was niet grappig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Je snapt toch wel wat er bedoeld word?
Maar Amber, dan snap jij ook wel dat mijn Nederlands niet fantastisch is, toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:56 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat was niet grappig.
Ik snap ook dat jij wordT bedoelt
Hoi Geelhoed / Sarcastquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:56 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ik snap ook dat jij wordT bedoelt
Ja, post was van voor de DM.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Leek mij wel duidelijk toch ?had je geDMt btw
gr grquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:56 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ik snap ook dat jij wordt bedoelD
quote:
Nou, weet niet of we aan slapen toekomen dan!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:50 schreef Leonos het volgende:
Wil jij anders niet een weekje bij hem slapen, zodat je hem een beetje ritme kan aanbrengen?
Misschien ook wel gezellig, zo samen.
Sowquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:29 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nou, weet niet of we aan slapen toekomen dan!
Vieze praat!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:29 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nou, weet niet of we aan slapen toekomen dan!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:49 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, dan slaapt ie.
Ik stel voor dat hij hem voor het slapen gaan zet.
Een aantal ja zeker!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je al wat bedrijven opgezocht?
Lik op stuk beleid!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |