Die Kathalijn? Is wel leuk grietje toch ? Waarom snaar je die niet een keerquote:
Heb wat om de originele melodielijn heen geïmproviseerd, zitten wel wát foutjes in want vind het niet echt een hele fijne toonsoort ( A ) Maar voor mijn doen in elk geval al beter dan wat ik er normaal uit krijg op dit tijdstipquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:01 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Jannes! met Adio, Amore Adio.
Daar kan je toch wel iets mee?!
Kun je die ook bradge??quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb wat om de originele melodielijn heen geïmproviseerd, zitten wel wát foutjes in want vind het niet echt een hele fijne toonsoort ( A ) Maar voor mijn doen in elk geval al beter dan wat ik er normaal uit krijg op dit tijdstip
Volgens mij likt zij liever kutjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die Kathalijn? Is wel leuk grietje toch ? Waarom snaar je die niet een keer
vriendquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij likt zij liever kutjes.
Wie nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij likt zij liever kutjes.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb wat om de originele melodielijn heen geïmproviseerd, zitten wel wát foutjes in want vind het niet echt een hele fijne toonsoort ( A ) Maar voor mijn doen in elk geval al beter dan wat ik er normaal uit krijg op dit tijdstip
Ik heb alleen maar fantastische reacties, vogeltjesdansquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En weer zo'n fantastische reactie, vogeltjesdans!
Dat kan sowieso niet want volgende week heeft hij weer een ander kanaal.quote:
Prima idee. En ga eens wat regelmaat krijgen. Met jouw prioriteiten is het echt volstrekt ongezond om midden in de nacht nog filmpjes up te loaden. Laat staan als je helemaal geen dagbesteding of werk hebt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:12 schreef groggy het volgende:
Bradley ik meen het volgende oprecht.
Jij bent een uniek persoon, wat er voor zorg dat jouw vlogs echt kunnen gaan aanslaan.
Alleen dat stoffige vieze schuurtje. Is het niet een idee om die te gaan opknappen. Kapotte gipsplaten weer vullen etc. De frisse kleuren uit jouw intro op de muur. De tekst BradgeTV op de wand.
En dan kan je natuurlijk ook vloggen over het klusproces
Thanks!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:03 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]Niet slecht!
Ik dacht al hij gaat daarop freestylen, die pianotrack is te saai voor hem.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:30 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Prima idee. En ga eens wat regelmaat krijgen. Met jouw prioriteiten is het echt volstrekt ongezond om midden in de nacht nog filmpjes up te loaden. Laat staan als je helemaal geen dagbesteding of werk hebt.
Schuurtje gaat volgend jaar worden opgeknapt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:12 schreef groggy het volgende:
Bradley ik meen het volgende oprecht.
Jij bent een uniek persoon, wat er voor zorg dat jouw vlogs echt kunnen gaan aanslaan.
Alleen dat stoffige vieze schuurtje. Is het niet een idee om die te gaan opknappen. Kapotte gipsplaten weer vullen etc. De frisse kleuren uit jouw intro op de muur. De tekst BradgeTV op de wand.
En dan kan je natuurlijk ook vloggen over het klusproces
Probeer je wekker te zetten om een uur of tien in de ochtend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Schuurtje gaat volgend jaar worden opgeknapt.
Moet ook inderdaad wat ritme krijgen, toen ik in Slagharen was was ik op de goede weg, half 1 er in, half 9-9 uur er uit, maar ik ben weer thuis en het begon gewoon met half 4 er in en 1 uur er uit
Ik bedoel dit niet lullig, ik probeer je een zetje te geven. Als je het niet prettig vind ook prima, dan was dit mijn laatste post over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Schuurtje gaat volgend jaar worden opgeknapt.
Goed idee!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Probeer je wekker te zetten om een uur of tien in de ochtend.
Jazekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan ik de groetjes aanvragen voor Kanovinnie?
Ik pak het aan wanneer ik het aanpak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:38 schreef groggy het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet lullig, ik probeer je een zetje te geven. Als je het niet prettig vind ook prima, dan was dit mijn laatste post over dit onderwerp.
Want je hebt het dit jaar te druk? Zodat dit tot volgend jaar moet worden uitgesteld? Pak dit op, je hebt dan een mooi project om aan te pakken. Het levert snel resultaat op, waar je van kan genieten. Het draagt bij aan je ritme en je eigenwaarde en zal zodoende een positieve uitwerking hebben in je zoektocht naar werk.
Mocht je niet weten hoe je sommige punten eenvoudig en goedkoop kan aanpakken, open een topic in K&W en vraag advies! Het hoeft ook niet veel geld te kosten. Succes Bradley!
Dat kan toch niet, dan slaapt ie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:17 schreef Leonos het volgende:
Probeer je wekker te zetten om een uur of tien in de ochtend.
Laat hem met rust joh. Hij bepaalt zelf wat hij met zijn schuur doet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:38 schreef groggy het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet lullig, ik probeer je een zetje te geven. Als je het niet prettig vind ook prima, dan was dit mijn laatste post over dit onderwerp.
Want je hebt het dit jaar te druk? Zodat dit tot volgend jaar moet worden uitgesteld? Pak dit op, je hebt dan een mooi project om aan te pakken. Het levert snel resultaat op, waar je van kan genieten. Het draagt bij aan je ritme en je eigenwaarde en zal zodoende een positieve uitwerking hebben in je zoektocht naar werk.
Mocht je niet weten hoe je sommige punten eenvoudig en goedkoop kan aanpakken, open een topic in K&W en vraag advies! Het hoeft ook niet veel geld te kosten. Succes Bradley!
Wil jij anders niet een weekje bij hem slapen, zodat je hem een beetje ritme kan aanbrengen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:49 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, dan slaapt ie.
Ik stel voor dat hij hem voor het slapen gaan zet.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:49 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, dan slaapt ie.
Ik stel voor dat hij hem voor het slapen gaan zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |