Vrij groot. Het is wat naïef om te denken dat aanslagen een gevolg zijn van militaire bemoeienissen. Ook vele economische en culturele inmenging heeft bijvoorbeeld effect en daarnaast zie je ook radicalisering bij migranten(kinderen) en bekeerlingen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar ja wat is de kans dat je als land te maken krijgt met aanslagen als je je totaal niet bemoeit (of bemoeit had) met het midden-oosten?
Het verschil is dan alleen dat je die partijen die een andere visie hebben hun gang laat gaan.
Pence heeft een leuke keuze: Of afstand nemen van Trump in de hoop dat hij daarmee minder besmet zal zijn in de toekomst, of achter hem blijven staan en mee de blubber in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:32 schreef Re het volgende:
boeit het eigenlijk iemand dat debat van vanavond?
Mij niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:32 schreef Re het volgende:
boeit het eigenlijk iemand dat debat van vanavond?
Ja ik snap wel wat hij zei, maar ik geloof zijn uitleg niet. Hij noemt er geen 1 waar hij bewondering voor heeft omdat hij er geen 1 bij naam kent. Net zoals Palin alle kranten leest als naar de kranten gevraagd wordt die ze leest of dat Trump de Art of the deal kiest als favoriete boek. Gewoon stuitende onwetendheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:48 schreef Chewie het volgende:
Overigens zegt hij niet dat hij geen buitenlande leiders kent maar dat hij er geen 1 kan noemen waar hij bewondering voor heeft.
Als veep is afstand nemen van je running mate echt geen optie hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Pence heeft een leuke keuze: Of afstand nemen van Trump in de hoop dat hij daarmee minder besmet zal zijn in de toekomst, of achter hem blijven staan en mee de blubber in.
Misschien kan ie een goed excuus verzinnen om niet op te komen dagen. 'De brug was tijdelijk afgesloten door Chris Christie' ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als veep is afstand nemen van je running mate echt geen optie hoor.
Klopt, hij mag als redelijk normaal figuur het gedrag van Trump gaan goedpraten. En ik kan me niet voorztellen dat hij blij is met die kutklus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als veep is afstand nemen van je running mate echt geen optie hoor.
Welk verhaal nou weer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:55 schreef Nintex het volgende:
De Clinton campagne probeert het wikileaks verhaal niet te ontkrachten
Pence vermaakt zich primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, hij mag als redelijk normaal figuur het gedrag van Trump gaan goedpraten. En ik kan me niet voorztellen dat hij blij is met die kutklus.
http://www.nbcnews.com/video/pence-says-trump-standing-stronger-than-ever-778520131691quote:"the next morning and Donald Trump is still standing stronger than ever before and fighting for the American people. This shit really is fun to watch, I’ll tell you what.”
Je neemt het serieus dat ze de ambassade van Ecuador (meen ik, of waar hij ook zit) in Londen wilde bombarderen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat Hillary Assange wilde bombarderen met een drone.
Met andere woorden, als dit waar heeft dan hebben de democraten de banken een gedeelte van de noodsteun in crisistijd linea reacta terug laten storten op de bankrekening van de partij.quote:It looks like big banks and corporations agreed to donate to the Democrats a certain percentage of the allocated TARP funds.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat een bizarre spinsels!
Hillary heeft online geen sterke aanwezigheid.
r/politics is altijd een mix geweest van pro/anti trump clinton, en sanders.
Pas nadat CTR een infuus heeft gekregen van 6mil is dit op tijd van een weekend volledig omgeslagen naar 100% pro Clinton.
Als jij een anti clinton post maakt dan sta je binnen minuten op een hoog aantal downvotes. Dat is allemaal geen natuurlijk gedrag.
Een tijd terug was er een nationale feestdag, en opeens kwamen de anti clinton berichten weer bovenaan, puur omdat de betaalde mensen met verlif waren.
Maar nee, geloof vooral dat dit absoluut normaal gedrag is.
Echt het complete gebrek aan enige kritisch denken richting clinton is te bizar voor woorden.
CTR bestaat! En dat dit niet veroordeeld wordt hier is al helemaal te gek voor woorden.
Ik zou benieuwd zijn naar julkie reacties als Trump 100 mensen betaald om constant in dit top pro trump en anti clinton crap te posten en dat daarnaast de mods vrolijk meedoen en betaald worden.
Het heeft dan niks meer met het vrije woord te maken.
Bizar
Dat was ie natuurlijk al veel langer. Lijkt me ook wel een beetje onderdeel van het politieke spelletje met de verkiezingen op stapel. Ik hoop op een Democratische winst in de senaat en dan een stuk liberalere nominatie voor de SC.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:21 schreef Knipoogje het volgende:
Ondertussen begint Obama geirriteerd te worden over de permanente tegenwerking van de GOP mbt het normaal regeren van een land. Of het kiezen van Supreme court judges...
http://www.huffingtonpost(...)cb16e4b0d0e1a9a9cfce
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:34 schreef Nintex het volgende:
Guccifer 2.0 (de DNC hacker) zegt de Clinton Foundation te hebben gehacked.
https://guccifer2.wordpress.com/2016/10/04/clinton-foundation/
De smoking gun:
[..]
Met andere woorden, als dit waar heeft dan hebben de democraten de banken een gedeelte van de noodsteun in crisistijd linea reacta terug laten storten op de bankrekening van de partij.
En nu? Dat dergelijke bedrijven politieke donaties doen is toch geen verrassing. Hier bijvoorbeeld de cijfers van Bank of America:quote:
Wel als dat op de server van de Clinton Foundation staat. Immers heeft de Clinton Foundation officieel niets met de DNC of Bill/Hillary's politieke ambities te maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
En nu? Dat dergelijke bedrijven politieke donaties doen is toch geen verrassing. Hier bijvoorbeeld de cijfers van Bank of America:
https://www.opensecrets.org/pacs/lookup2.php?strID=C00364778
quote:@danmericaCNN
Clinton Foundation official says "none of the folders or files" from the @GUCCIFER_2 files "are from the Clinton Foundation"
Ik zie niet direct in waarom dat heel spannend moet zijn. Er staan allerhande donaties, ook die aan Republikeinen volgens je linkje. Kan best nuttige informatie zijn voor een liefdadigheidsorganisatie die kijkt naar potentiële donoren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:54 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wel als dat op de server van de Clinton Foundation staat. Immers heeft de Clinton Foundation officieel niets met de DNC of Bill/Hillary's politieke ambities te maken.
Een beetje alsof je de VVD administratie op de server van Stichting Jantje Beton tegenkomt.
Of omdat het gewoonweg niet het geval is he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:54 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wel als dat op de server van de Clinton Foundation staat. Immers heeft de Clinton Foundation officieel niets met de DNC of Bill/Hillary's politieke ambities te maken.
Een beetje alsof je de VVD administratie op de server van Stichting Jantje Beton tegenkomt.
Vandaar dat ze dan ook ontkennen dat de files van de Clinton Foundation zijn:
[..]
Bernie is het er in ieder geval mee eens; http://www.bloomberg.com/(...)ent-dweller-commentsquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
"Sandersupporters are basementdwellers." Aldus HC tegen donors. Vooral haar minachting richting de Sanderssupporters valt slecht.
Je dacht kom, ik recycle die volkomen uit zijn verband gerukte quote van Clinton nog even?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
"Sandersupporters are basementdwellers." Aldus HC tegen donors.
Het zou me niet verbazen. De havikken in de USA zijn hier zeker toe in staat en we weten van andere regimes dat die zulke zaken doen, denk bijvoorbeeld aan de vele in opdracht van Rusland vermoorde journalisten. Gelukkig zijn drones lang niet zulke efficiëntie precisieinstrumenten voor moord als dat de USA ons graag wil doen geloven, je richt er altijd flink wat extra schade mee aan als je van die hoogte een bom dropt of met een mitrailleur schiet. Niet erg handig zolang Assange in een ambassade in London woont.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat Hillary Assange wilde bombarderen met een drone.
Ik ben benieuwd of Pence en Kaine daar boven gaan staan en daarmee populairder worden dan Trump en Hillaryquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een show. Het gaat niet om standpunten, maar alleen om het zo effectief mogelijk zwart maken van de ander.
Zoals ik zei, de havikken in de USA zijn in staat om zulke extreme dingen te doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:15 schreef Ulx het volgende:
For fuck's sake....Den Haag heeft een grotere kans op een US inval als ze een amerikaanse soldaat naar het ICC slepen.
Oppo research op de server van de Foundation? Of haalt Guccifer zijn 2 hacks door elkaar?twitter:nickconfessore twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 23:01:52That Guccifer folder tantalizingly marked "pay to play"? It's DCCC oppo research on a couple of Republican congressmen. reageer retweet
Goed plan. Zullen we ook gelijk even alle Nederlanders die in de Indonesische Onafhankelijkheidsoorlog hebben gevochten onder de loep nemen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zoals ik zei, de havikken in de USA zijn in staat om zulke extreme dingen te doen.
Ik zou het trouwens toejuichen als we het eens zouden proberen: een USA-soldaat die gevangenen martelde in Scheveningen plaatsen. Laten we maar eens testen hoe ver de USA gaat.
Daar heb ik trouwens nog geen topic over gezien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed plan. Zullen we ook gelijk even alle Nederlanders die in de Indonesische Onafhankelijkheidsoorlog hebben gevochten onder de loep nemen?
Dat zou ook heel dom zijn aangezien Hillary dan juist de aandacht daarop zou gaan vestigen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:55 schreef Nintex het volgende:
De Clinton campagne probeert het wikileaks verhaal niet te ontkrachten, maar beginnen het gebruikelijke anti-Trump riedeltje, opmerkelijk.
twitter:FoxNews twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 23:51:50.@HillaryClinton: "I don't know anything about what [Assange's] talking about and I don't recall any joke. It would… https://t.co/EGjZpiiEcl reageer retweet
Ik ben aanwezig, weet neit of er genoeg mensen zijn. Anders kan ik wel een topic aanmaken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:05 schreef martijnde3de het volgende:
Wie gaan er vanavond allemaal naar het debat Pence vs Kaine kijken?
Zie mijn topicquote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:07 schreef OMG het volgende:
Wel knap, het RNC riep al dat Pence het debat had gewonnen, en het is nog niet eens begonnen; http://www.usatoday.com/s(...)ate-winner/91576394/
Je antwoord is een linkje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
http://addictinginfo.org/(...)she-doesnt-have-any/
Hier is je lijstje.
Waarom zou ik dat moeten doen?quote:Geef mij die van Trump en Pence nu maar.
Het blunderfestijn dat wel vrij constant gelijk pollt aan clinton, ondanks al zijn debiele uitspraken, schandalen, en blunders.quote:[..]
Ik hoor er nu voor het eerst iets over, maar het lijkt me gezien het blunderfestijn dat Trump heet eigenlijk zonde van het geld.
Nog meer spinselsquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:10 schreef tofastTG het volgende:
[..]Werkelijk waar, kijk eens naar /r/the_Donald Als je daar pro-clinton post heb je ook binnen minuten ettelijke downvotes. Misschien zitten daar alle mannetjes van Trump. Misschien moet je ze eens tippen dat ze ook op /r/politics moeten kijken.
Dementie?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:51 schreef DUTCHKO het volgende:
Bill is ook weer eens lekker bezig.![]()
![]()
http://edition.cnn.com/20(...)care-craziest-thing/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |