abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165754002
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar ja wat is de kans dat je als land te maken krijgt met aanslagen als je je totaal niet bemoeit (of bemoeit had) met het midden-oosten?

Het verschil is dan alleen dat je die partijen die een andere visie hebben hun gang laat gaan.
Vrij groot. Het is wat naïef om te denken dat aanslagen een gevolg zijn van militaire bemoeienissen. Ook vele economische en culturele inmenging heeft bijvoorbeeld effect en daarnaast zie je ook radicalisering bij migranten(kinderen) en bekeerlingen bijvoorbeeld.
Alleen al financiële en politieke steun vanuit de VS naar Israël levert veel animositeit op.

Maar de wereld bestaat niet enkel uit wat lullige terroristjes. Landen als Rusland en China zijn ook wel geïnteresseerd in een wat prominentere plek op het militaire wereldtoneel met bijbehorende landje- of zeetjepik en bijbehorende potentiële escalatie.
Ook heibel in de achtertuin, Midden-Amerika en Zuid-Amerika, kan allerhande effecten op de VS hebben.

Tot aan Pearl Harbor leek isolationisme ook wel een goed idee, daarna verschoof de publieke opinie toch wat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165754855
Paar interessante state polls weer vandaag, de nieuwste poll van Monmouth University geeft Clinton een double-digit lead in Pennsylvania en volgens Elon University staat ze 6 punten voor in North Carolina. Voor beide staten haar beste resultaat sinds begin augustus. In beide polls weten de zittende Republikeinse senatoren zich overigens redelijk van Trump te distantieren, ze scoren allebei even hoog als hun Democratische uitdagers.
pi_165754934
Nog een stukje van FiveThirtyEight over een belangrijke groep kiezers, de blanke vrouwen in de suburbs:
http://fivethirtyeight.co(...)-a-bizarre-election/
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:32:03 #104
262 Re
Kiss & Swallow
pi_165755229
boeit het eigenlijk iemand dat debat van vanavond?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_165755381
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:32 schreef Re het volgende:
Pence heeft een leuke keuze: Of afstand nemen van Trump in de hoop dat hij daarmee minder besmet zal zijn in de toekomst, of achter hem blijven staan en mee de blubber in.
pi_165755405
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:32 schreef Re het volgende:
Mij niet in ieder geval.
pi_165755679
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 17:48 schreef Chewie het volgende:
Overigens zegt hij niet dat hij geen buitenlande leiders kent maar dat hij er geen 1 kan noemen waar hij bewondering voor heeft.
Ja ik snap wel wat hij zei, maar ik geloof zijn uitleg niet. Hij noemt er geen 1 waar hij bewondering voor heeft omdat hij er geen 1 bij naam kent. Net zoals Palin alle kranten leest als naar de kranten gevraagd wordt die ze leest of dat Trump de Art of the deal kiest als favoriete boek. Gewoon stuitende onwetendheid.

De rest van je argument geef ik je, want ik weet inderdaad niet zo heel veel van de foreign policy plannen van Johnson.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_165756370
Opiniestuk over de (on)zin van het VP debat:

http://www.newyorker.com/(...)mbid=social_facebook
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 oktober 2016 @ 20:50:31 #109
426493 crew  PippenScottie
pi_165757261
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Pence heeft een leuke keuze: Of afstand nemen van Trump in de hoop dat hij daarmee minder besmet zal zijn in de toekomst, of achter hem blijven staan en mee de blubber in.
Als veep is afstand nemen van je running mate echt geen optie hoor.
My friends all drive horses
pi_165757305
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Misschien kan ie een goed excuus verzinnen om niet op te komen dagen. 'De brug was tijdelijk afgesloten door Chris Christie' ofzo.
pi_165757366
De Clinton campagne probeert het wikileaks verhaal niet te ontkrachten, maar beginnen het gebruikelijke anti-Trump riedeltje, opmerkelijk.

Politico oprichter maakt zich zorgen over de opzichtige bias in de media.
pi_165757407
Inderdaad. "Sorry, Chris Christie heeft een bus lading Syrische homo's op een brug gezet die ik even heel erg moest haten."

Ik kijk vanavond wel even, kijken of Pence nog wat lastige vragen wat betreft Trump of z'n eigen twijfelachtige beleid krijgt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165757417
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Klopt, hij mag als redelijk normaal figuur het gedrag van Trump gaan goedpraten. En ik kan me niet voorztellen dat hij blij is met die kutklus.
pi_165757421
Het Wikileaks verhaal die je wist dat niet zou komen?
pi_165757570
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:55 schreef Nintex het volgende:
De Clinton campagne probeert het wikileaks verhaal niet te ontkrachten
Welk verhaal nou weer?
pi_165757603
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Welk verhaal nou weer?
Dat Hillary Assange wilde bombarderen met een drone.
pi_165757663
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Klopt, hij mag als redelijk normaal figuur het gedrag van Trump gaan goedpraten. En ik kan me niet voorztellen dat hij blij is met die kutklus.
Pence vermaakt zich prima
quote:
"the next morning and Donald Trump is still standing stronger than ever before and fighting for the American people. This shit really is fun to watch, I’ll tell you what.”
http://www.nbcnews.com/video/pence-says-trump-standing-stronger-than-ever-778520131691
pi_165757944
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:04 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat Hillary Assange wilde bombarderen met een drone.
Je neemt het serieus dat ze de ambassade van Ecuador (meen ik, of waar hij ook zit) in Londen wilde bombarderen?

For fuck's sake....Den Haag heeft een grotere kans op een US inval als ze een amerikaanse soldaat naar het ICC slepen.
pi_165757960
Pence die shit zegt? :o Wat krijgen we nou!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2016 21:16:41 ]
pi_165758524
Guccifer 2.0 (de DNC hacker) zegt de Clinton Foundation te hebben gehacked.
https://guccifer2.wordpress.com/2016/10/04/clinton-foundation/

De smoking gun:
quote:
It looks like big banks and corporations agreed to donate to the Democrats a certain percentage of the allocated TARP funds.
Met andere woorden, als dit waar heeft dan hebben de democraten de banken een gedeelte van de noodsteun in crisistijd linea reacta terug laten storten op de bankrekening van de partij.

[ Bericht 15% gewijzigd door Nintex op 04-10-2016 22:04:14 ]
pi_165758907
Zo, de russen zijn weer bezig.
pi_165759596
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een bizarre spinsels!

Hillary heeft online geen sterke aanwezigheid.
r/politics is altijd een mix geweest van pro/anti trump clinton, en sanders.
Pas nadat CTR een infuus heeft gekregen van 6mil is dit op tijd van een weekend volledig omgeslagen naar 100% pro Clinton.

Als jij een anti clinton post maakt dan sta je binnen minuten op een hoog aantal downvotes. Dat is allemaal geen natuurlijk gedrag.

Een tijd terug was er een nationale feestdag, en opeens kwamen de anti clinton berichten weer bovenaan, puur omdat de betaalde mensen met verlif waren.

Maar nee, geloof vooral dat dit absoluut normaal gedrag is.

Echt het complete gebrek aan enige kritisch denken richting clinton is te bizar voor woorden.

CTR bestaat! En dat dit niet veroordeeld wordt hier is al helemaal te gek voor woorden.

Ik zou benieuwd zijn naar julkie reacties als Trump 100 mensen betaald om constant in dit top pro trump en anti clinton crap te posten en dat daarnaast de mods vrolijk meedoen en betaald worden.
Het heeft dan niks meer met het vrije woord te maken.

Bizar
:') Werkelijk waar, kijk eens naar /r/the_Donald Als je daar pro-clinton post heb je ook binnen minuten ettelijke downvotes. Misschien zitten daar alle mannetjes van Trump. Misschien moet je ze eens tippen dat ze ook op /r/politics moeten kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door tofastTG op 04-10-2016 22:34:34 ]
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_165759913
Ondertussen begint Obama geirriteerd te worden over de permanente tegenwerking van de GOP mbt het normaal regeren van een land. Of het kiezen van Supreme court judges...

http://www.huffingtonpost(...)cb16e4b0d0e1a9a9cfce
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_165760029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 22:21 schreef Knipoogje het volgende:
Ondertussen begint Obama geirriteerd te worden over de permanente tegenwerking van de GOP mbt het normaal regeren van een land. Of het kiezen van Supreme court judges...

http://www.huffingtonpost(...)cb16e4b0d0e1a9a9cfce
Dat was ie natuurlijk al veel langer. Lijkt me ook wel een beetje onderdeel van het politieke spelletje met de verkiezingen op stapel. Ik hoop op een Democratische winst in de senaat en dan een stuk liberalere nominatie voor de SC.
pi_165760699
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:34 schreef Nintex het volgende:
Guccifer 2.0 (de DNC hacker) zegt de Clinton Foundation te hebben gehacked.
https://guccifer2.wordpress.com/2016/10/04/clinton-foundation/

De smoking gun:

[..]

Met andere woorden, als dit waar heeft dan hebben de democraten de banken een gedeelte van de noodsteun in crisistijd linea reacta terug laten storten op de bankrekening van de partij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')