abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165748273
Dat Clinton niet erg geschikt is mag wel duidelijk zijn

Maar wat heeft Trump gepresteerd wat hem geschikt zou maken in de afgelopen decennia? Geld verdienen aan faillissementen lijken me nu niet echt positief voor een presidentskandidaat.

En hoe die clown met de "gewone man" omgaat is nu ook niet echt netjes te noemen, is wel een aardige docu over met betrekking tot zijn plannen voor een golfbaan in Schotland.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2016 13:22:11 ]
pi_165748289
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh je bericht ging niet over mijn posts? Over welke posts had je het dan?
Moet je natuurlijk wel durven toegeven dat ie stiekem toch wel over mijn posts ging, en dat deze reactie van je nu eigenlijk onzin is :)
:') op je hoofd gevallen als baby?

En waarom verdedig je die clown zo en waarom voel je je zo aangevallen door negatieve opmerkingen over die narcistische clown als het je held niet is?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2016 13:22:57 ]
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:24:21 #53
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165748354
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

En waarom verdedig je die clown zo en waarom voel je je zo aangevallen door negatieve opmerkingen over die narcistische clown als het je held niet is?
Omdat hij het natuurlijk wel is. Maar als hij dat toegeeft dan kan hij zichzelf niet meer wijs maken dat hij een "onafhankelijke kritische blik" heeft.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165748461
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:21 schreef Chewie het volgende:
Dat Clinton niet erg geschikt is mag wel duidelijk zijn

Maar wat heeft Trump gepresteerd wat hem geschikt zou maken in de afgelopen decennia? Geld verdienen aan faillissementen lijken me nu niet echt positief voor een presidentskandidaat.

En hoe die clown met de "gewone man" omgaat is nu ook niet echt netjes te noemen, is wel een aardige docu over met betrekking tot zijn plannen voor een golfbaan in Schotland.
Wat mij betreft zijn ze beiden totaal niet geschikt.

Alleen het bizarre is dat er hier in dit topic nogal wat mensen zijn die kritiekloos en klakkeloos alles vanuit het clintonkamp voor waar aannemen en kotsen op trump, maar vervolgens met 2 maten meten en diezelfde kritische blik die ze toepassen op trump gelijk het raam uit flikkeren zodra het clinton betreft. Vaak hebben ze ook geen enkele idee wat er nou daadwerkelijk speelt. En dat moeten dan de welingelichte mensen voorstellen.
pi_165748477
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:13 schreef Monolith het volgende:
Nog wel een aardige analyse van de pre- en postdebatpolls in swing states van FiveThirtyEight:
http://fivethirtyeight.co(...)llary-clintons-lead/
inderdaad een interessante analyse

de surge van Clinton in Colorado en zeker North-Carolina is erg opvallend (Als NC 'valt' denk ik dat het voor Trump absoluut voorbij is, die staat wist zelfs Romney in 2012 te winnen voor de GOP... tevens is het voor de GOP erg lullig aangezien er ook een doorslaggevend spannende Senaatsrace loopt die de Republikeinen ook hard nodig hebben.

Wel reuze interssant dat kennelijk in Ohio Trump juist ook in post-debat polls niet lijkt te verliezen, exact dezelfde score (en wint in een belangrijkse battlegroundstate, die Obama juist in 2012 wel won) nog haalt als voor het debat..

Vanavond natuurlijk het vice-presidents-debat...
Zal vermoedelijk niet zo leuk als de clash tussen Biden en Ryan 4 jaar terug worden (wat het leukste debat was)
Maar kan interssant worden, Kain is eigenlijk erg onbekend en het kan interssant worden hoe hij dit red..
Pence is een erg ervaren en kundige expert (op buitenlands gebied, zal ook vast en zeker scherp Clinton kunnen aanvallen) maar is eveneens mischien niet altijd op dezelfde lijn als Trump en hij kan daarop aangevallen worden.

Iig lijkt het voor Trump heel hqrd ndig om het huidige vor hem negatieve momentum om te draaien... als zn achterstand met een maand te gaan meer dan 4 procenptunten wordt, dalen ook de laatste kansen heel rapide

[ Bericht 22% gewijzigd door RM-rf op 04-10-2016 13:35:05 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_165748588
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom nou weer op de persoon?
En waarom niet mij simpele ja/nee vraag beantwoorden. Had jou post wel of niet betrekking op mijn posts?

quote:
Zie eerdere post. Ik voel me verre van aangevallen wanneer men trump aanvalt. Ik stoor me er echter wel aan dat er constant met 2 maten wordt gemeten. En ook dat men niks over clinton kan zeggen zonder "ja maar trump..."
pi_165748734
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:24 schreef Euribob het volgende:

[..]

Omdat hij het natuurlijk wel is. Maar als hij dat toegeeft dan kan hij zichzelf niet meer wijs maken dat hij een "onafhankelijke kritische blik" heeft.
Ik ben niet gediend van deze ongefundeerde persoonlijke aanval. Mod onwaardig.

Wil je mijn onafhankelijke blik?
Beiden horen in het gevang thuis!
Beiden zijn absoluut president onwaardig.

Nu wil ik graag jouw onafhankelijke kritische blik horen over CTR, en ook over de prestaties van Clinton de afgelopen decennia die niet overschaduwd worden door corruptie en schandalen.

Misschien ook je kritische onafhankelijke blik mbt de schijnbaar slechte gezondheid van clinton.
pi_165748769
Mobile is trouwens een drama om grote lappen tekst te typen. Al die spelfouten van me :N
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:40:54 #59
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165748810
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom nou weer op de persoon?
En waarom niet mij simpele ja/nee vraag beantwoorden. Had jou post wel of niet betrekking op mijn posts?

[..]

Zie eerdere post. Ik voel me verre van aangevallen wanneer men trump aanvalt. Ik stoor me er echter wel aan dat er constant met 2 maten wordt gemeten. En ook dat men niks over clinton kan zeggen zonder "ja maar trump..."
Het is ook niet echt handig dat het enige alternatief Trump is, die sowieso een ramp s
pi_165748865
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is ook niet echt handig dat het enige alternatief Trump is, die sowieso een ramp s
Leuk en aardig. Maar wij wonen hier bijna allemaal in nederland en hoeven niet te kiezen. We mogen genadeloos kritisch zijn naar alle kandidaten toe en hoeven niet mee te doen aan het lesser of two evils spelletje.
pi_165749049
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:32 schreef Refragmental het volgende:

Ja sorry hoor maar dat zijn helaas deze verkiezingen, de andere 2 kandidaten maken jammer genoeg geen enkele kans dus is de keus tussen 2 kwaden en dan is Clinton wat mij betreft de minst kwade.

Het probleem is alleen dat de kritiek op Clinton eigenlijk amper verder gaat dan de gemiddelde complottheorie. Dat het jouw verbaast dat er mensen betaald worden om online discussies proberen te beïnvloeden vind ik behoorlijk naïef eigenlijk, er gaan miljarden om in deze campagne en het zou dan best vreemd zijn om het internet buiten beschouwing te laten. En de republikeinen verschillen wat dat betreft niet zoveel, mijn spamfolder staat vol met mailtjes van republikeinen die het eind der tijden zo ongeveer voorspellen als Clinton aan de macht zou komen en ook zijn er genoeg sites te vinden die alleen anti-Clinton nieuws accepteren (zoals die infantiele site die gisteren voorbij is gekomen)
pi_165749087
pi_165749130
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]

inderdaad een interessante analyse

de surge van Clinton in Colorado en zeker North-Carolina is erg opvallend (Als NC 'valt' denk ik dat het voor Trump absoluut voorbij is, die staat wist zelfs Romney in 2012 te winnen voor de GOP... tevens is het voor de GOP erg lullig aangezien er ook een doorslaggevend spannende Senaatsrace loopt die de Republikeinen ook hard nodig hebben.

Wel reuze interssant dat kennelijk in Ohio Trump juist ook in post-debat polls niet lijkt te verliezen, exact dezelfde score (en wint in een belangrijkse battlegroundstate, die Obama juist in 2012 wel won) nog haalt als voor het debat..
Het is ook weer niet echt heel opvallend. Eigenlijk is het een beetje een shift die je al langer ziet. Staten als NC hebben een wat veranderende demografie waardoor ze meer richting de Democraten schuiven, zie bijvoorbeeld dit verhaal. Ohio is weer wat blanker en de demografische groep waar Trump het hoofdzakelijk van moet hebben zijn er wat sterker vertegenwoordigd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165749157
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:52 schreef Chewie het volgende:
de andere 2 kandidaten maken jammer genoeg geen enkele kans dus is de keus tussen 2 kwaden
waarom dus? Je kunt prima stemmen op de groenen of de libertariers als je deze beter vindt. Die ene stem maakt voor het eindresultaat toch niet uit.
pi_165749264
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:57 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

waarom dus? Je kunt prima stemmen op de groenen of de libertariers als je deze beter vindt. Die ene stem maakt voor het eindresultaat toch niet uit.
Daarom dus, het maakt voor het eindresultaat niet uit omdat die 2 geen schijn van kans maken.
pi_165749432
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Daarom dus, het maakt voor het eindresultaat niet uit omdat die 2 geen schijn van kans maken.
Maakt voor de einduitslag niet uit op wie je stemt, jouw stem gaat de doorslag echt niet geven. Dus waarom zou je je wijsmaken dat je moet kiezen tussen 2 kwaden?
pi_165749506
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:11 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Maakt voor de einduitslag niet uit op wie je stemt, jouw stem gaat de doorslag echt niet geven. Dus waarom zou je je wijsmaken dat je moet kiezen tussen 2 kwaden?
Omdat dit nu eenmaal de realiteit is van deze verkiezingen en hoe kom je er bij dat het om mijn keus zou gaan? In de VS is er nu eenmaal sprake van een twee partijen stelsel en voor de discussie hier op een Nederlands forum gaat het eigenlijk ook alleen maar over die 2 kwaden.
pi_165749589
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:19 schreef Falco het volgende:
Trump is zo rijk, zo slim en zo goed als zakenman. Waarom besteedt hij dan niet minimaal het tienvoudige van Clinton, 70miljoen, om zo de online invloed te vergroten?
Waarom zou hij dat doen? Hij heeft de primaries op zijn sloffen gewonnen met minimale uitgaven tegen kandidaten die door superpacs/miljardairs gepushed werden met gigantische campagne uitgaven. En nu blijft hij ook redelijk dichtbij, ondanks de zogenaamde nevertrumpers en de honderden anti-artikelen iedere dag weer.

Hij weet waar de sleutel ligt, de vraag is of hij die kan pakken en of het op tijd lukt.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165749748
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Omdat dit nu eenmaal de realiteit is van deze verkiezingen en hoe kom je er bij dat het om mijn keus zou gaan? In de VS is er nu eenmaal sprake van een twee partijen stelsel en voor de discussie hier op een Nederlands forum gaat het eigenlijk ook alleen maar over die 2 kwaden.
Iedereen maakt voor zichzelf de keuze op wie te stemmen, niet voor anderen. En het feit dat er meer dan 2 kandidaten zijn geeft al aan dat het 'kiezen uit 2 kwaden' onzin is. Dat ze weinig kans maken doet verder niet ter zake.
pi_165749779
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:13 schreef Zith het volgende:
Assange hint erop dat dit vandaag niet grote leak zal worden. :N
De komende weken (tot verkiezingsdag) zal er steeds info onthuld worden? Is dat het plan? Ik hoorde: 1 miljoen documenten m.b.t. de US election en 3 overheden.

Het is altijd gevaarlijk om aan te kondigen dat iets heel groots zal zijn, maar qua inhoud heeft ie tot nu toe altijd wel geleverd. Het was een mooie dag toen Morning Joe (MSNBC) en Jake Tapper (CNN) live werden geconfronteerd met die emails waarin ze genoemd werden _O-
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165749826
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:26 schreef antiderivative het volgende:

[..]

De komende weken (tot verkiezingsdag) zal er steeds info onthuld worden? Is dat het plan? Ik hoorde: 1 miljoen documenten m.b.t. de US election en 3 overheden.

Het is altijd gevaarlijk om aan te kondigen dat iets heel groots zal zijn, maar qua inhoud heeft ie tot nu toe altijd wel geleverd. Het was een mooie dag toen Morning Joe (MSNBC) en Jake Tapper (CNN) live werden geconfronteerd met die emails waarin ze genoemd werden _O-
Linkje naar die confrontatie en waar dat over ging?
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 14:30:25 #72
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165749867
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Daar is het standaard Clinton riedeltje weer... "ja maar Trump, bla bla bla"

Rechtstreekse vraag aan jou Falco, laten we het tenslote inhoudelijk en ontopic houden, wat vindt jij van CTR?
Ik vind het prima. Trump zou het ook moeten doen
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_165750108
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:30 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik vind het prima. Trump zou het ook moeten doen
doettie ook, maar enkel tussen 3:00 AM en 5:20 AM ... terwijl dat wijf van Bill vals speelt en het stiekem andere laat doen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_165750507
Wie gaat er vanavond kijken? Hoor net dat ik morgen pas savonds hoef te werken dus ik ga wel even zien wie de beste VP is.
pi_165750530
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

En al zouden ze winnen, de VS kent een heel ander politiek stelsel dan Nederland. Kijk even naar de zetels die de Groenen en libertariërs op alle niveau's hebben, respectievelijk 0 en 4 van de in totaal pakweg 8200 te vergeven posities. Een president van zo'n partij kan enkel een beetje veto's uitspreken tegen beslissingen van het congres.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')