abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165743947

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016

SPOILER: Voorverkiezingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
pi_165744279
Nou ben benieuwd.

Moet wel iets zijn waardoor Hillary nat gaat. Komen ze met heel weinig dan zal Wikileaks over het algemeen toch minder serieus genomen worden.

En uiteraard worden straks hier ook de voorspelbare reacties gepost. :Z

[ Bericht 0% gewijzigd door Eppie_NL op 04-10-2016 09:25:28 ]
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 09:41:51 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165744516
quote:
Moet wel iets zijn waardoor Hillary nat gaat.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_165744778
Nog wel een aardig stuk van the Atlantic over millennials:
http://www.theatlantic.co(...)27/?utm_source=atlfb
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:07:51 #5
230491 Zith
pls tip
pi_165744924
Nou we gaan het zien..

Voor de geinteresseerden hier de live uitzending:

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:08:01 #6
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165744928
Hoe laat worden die Wikileaks verwacht?
pi_165745269
Dit is trouwens ook wel een mooie.

Heel duidelijk de invloed van CTR te zien. Een volledige subreddit, vroeger 1 van de grotere zelfs, is helemaal overgenomen door de betaalde "shills", zelfs op moderator niveau.

Een normale forum heeft een veel eerlijkere mix tussen anti trump en anti clinton, en die mix is op r/politics niet te vinden.
En het is algemeen bekend dat Clinton geen grote online aanwezigheid heeft (zelfs niet in het echt, getuige de opkomst van haar rallies), dit maakt deze situatie des te dubieuzer.

Als politiek forum moeten wij hier toch faliekant tegen zijn? Deze inmenging van het grote geld om zo een bepaalde onwerkelijke narrative te creëren.
pi_165745481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:36 schreef Refragmental het volgende:

[ afbeelding ]

Heel duidelijk de invloed van CTR te zien. Een volledige subreddit, vroeger 1 van de grotere zelfs, is helemaal overgenomen door de betaalde "shills", zelfs op moderator niveau.

Een normale forum heeft een veel eerlijkere mix tussen anti trump en anti clinton, en die mix is op r/politics niet te vinden.
En het is algemeen bekend dat Clinton geen grote online aanwezigheid heeft (zelfs niet in het echt, getuige de opkomst van haar rallies), dit maakt deze situatie des te dubieuzer.

Als politiek forum moeten wij hier toch faliekant tegen zijn? Deze inmenging van het grote geld om zo een bepaalde onwerkelijke narrative te creëren.
Of het is gewoonweg waar wat er staat.

En zijn bovendien het merendeel van de mensen (en journalisten) tegen Trump.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:59:35 #9
230491 Zith
pls tip
pi_165745527
Als er op reddit politics 55% voor hillary zijn en 45% voor Trump, dan betekent dat niet dat 45% van de topics pro-Trump zullen zijn, maar dat bijna 100% pro-Hillary is. Gewoon omdat er meer geupvote zal worden op pro-Hillary topics en meer gedownvote op pro-Trump topics.

Net zoals, als 55% van de stemmers voor Hillary is dat niet betekent dat Trump 45% kans heeft om president te worden, maar bijna 0%.

/r/Politics is inderdaad geen unbiased subreddit, en ja, er is weinig ruimte voor anti-Hillary (omdat die meer downvotes dan upvotes zal krijgen). En Ja, CTR bestaat en die zijn er ook actief, maar het hoeft niet per se zo te zijn dat het helemaal door CTR is overgenomen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165745572
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:55 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Of het is gewoonweg waar wat er staat.

En zijn bovendien het merendeel van de mensen (en journalisten) tegen Trump.
Welnee, Hillary zelf zit er hoogstpersoonlijk de hele tijd te posten, om 3 uur 's nachts, die is namelijk overal de schuld van,

inclusief het verbreken van de diplomatieke banden van Vanuatu en Tuvalu met Abchazie in 2011
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_165745613
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:36 schreef Refragmental het volgende:

[ afbeelding ]

Wat je voor het gemak even vergeet is dat het een vrij dramatische week voor Trump was. Slecht debat, kleutertweets, tax returns, enzovoort. Er waren ook gewoon periodes waarin Clinton veel meer negatief in het nieuws was, net voor het debat bijvoorbeeld.
En persoonlijk interesseert Reddit me echt geen ruk. Waarom mensen altijd lijken te denken dat eventuele bias op Reddit mij ook maar ene reet zou moeten interesseren of zelfs maar relevant zou zijn op Fok is mij echt een raadsel.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:13:03 #12
230491 Zith
pls tip
pi_165745747
Assange hint erop dat dit vandaag niet grote leak zal worden. :N
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:20:01 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165745840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:13 schreef Zith het volgende:
:D

Hij is toch ook niet meer serieus te nemen? Tjongejonge.

https://www.wired.com/201(...)t-moral-high-ground/
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165745848
quote:
Ah, de écht 'Groote Onthuling' houden ze nog héél eventjes vast en uiteindelijk zal het écht heus een enorme Klapper worden en zal Clinton absoluut volledig klaar zijn, als die 'Groote Onthulling' eindelijk ge-openbaart wordt ...

Nou-nou, we zullen braaf en vol spanning blijven wachten (en in de tussentijd vol plezier bekijken hoe Trump zichzelf 'verkoopt')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:24:15 #15
230491 Zith
pls tip
pi_165745887
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

:D

Hij is toch ook niet meer serieus te nemen? Tjongejonge.

https://www.wired.com/201(...)t-moral-high-ground/
Ach, hij heeft op inhoud nog nooit teleurgesteld voor mij. Al had ik toch liever die leaks nu gehad _O-
pi_165745965
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:24 schreef Zith het volgende:

[..]

Ach, hij heeft op inhoud nog nooit teleurgesteld voor mij. Al had ik toch liever die leaks nu gehad _O-
Ik meen me te herinneren dat hij jaren geleden ook met veel bombarie aankondigde met grote onthullingen over een Amerikaanse bank te komen die enorme gevolgen zouden hebben. Ik kan me niet herinneren dat er vervolgens ook daadwerkelijk belangrijke berichten volgden.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:30:39 #17
3928 Ulx
pi_165745973
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:24 schreef Zith het volgende:

[..]

Wikileaks werkt alleen als het duidelijk zorgvuldig, onafhankelijk en neutraal is. Dat heeft Assange zelf kapot gemaakt met zijn arrogantie en partijdige opmerkingen en zijn gedweep met russische staatstelevisie.

Dan komt vanzelf de vraag: Wat houden ze zelf achter? Hoe betrouwbaar is wikileaks nog?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:31:59 #18
3928 Ulx
pi_165745987
Maar goed, Trump heeft niks aan Assange en Poetin vandaag. Lastig voor hem.
pi_165745997
Het is vooral heel veel sensatiezucht. Al die gelekte interne communicatie is ondanks de intensieve quotemining allemaal niet zo spannend. Echte schandalen zijn er niet boven komen drijven.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:37:27 #20
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165746047
Gaat het wel goed met die Assange? :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165746145
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:30 schreef Ulx het volgende:
Dan komt vanzelf de vraag: Wat houden ze zelf achter? Hoe betrouwbaar is wikileaks nog?
Toen de Panama Papers gepubliceert werden, (wat niet via Wikileaks gebeurde) en hier van een aantal Putin vertrouwenspersonen financiele zwartgeldrekeningen bekend werden (evenals politici van de EU, bv Neelie smit-Kroes) begon het Wikileaks twitteraccount te beweren dat de Panama-papers een amerikaanse 'setup' waren gericht tegen Putin...

Het is jammer, maar volgens mij is wikileaks behoorljk ver onder russische regeringsinvloed gekomen en weing objectief meer...

verder niet erg, Leaktivisme zelf kan niet enkel dor Wikileaks gebeuren, het is hooguit een technische oplossing en ook andere platformen kunnen dit vernemen en verdergaan met het publiceren en transparant maken van verborgen documenten...

Wel kan het zorgwekkend zijn als er een publiciteitsslacht of zucht anar snelle aandacht ontstaat die ervoor zorgt dat men onzorgvuldig gaat werken...

Wat dat betreft heeft Wikileaks volgens mij schandalg slecht werk gelevert in het gehaast publiceren van private Turkse mail-coversaties van private Turkse personen (voornamelijk turkse vrouwen) in hun vermeende "Erdogan Mails" publicatie (die uiteindelijk verdomd weinig Turkse overheidscommunicatie bevatte)
http://www.huffingtonpost(...)ails_b_11158792.html
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:47:35 #22
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165746176
quote:
Zoals meneer al een paar maanden doet dus. Kunnen we er dan nu over stoppen?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:19:58 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165746740
Ik denk dat er niks bijzonders is en Assange Clinton probeert te stangen

De eerdere onthullingen over de DNC zijn ook niet echt boeiend te noemen. Het maakt vooral duidelijk dat topbestuurders ook menselijk gedrag vertonen.
pi_165746803
Wikileaks is verworden tot een nietszeggend treurig clubje wat vooral in dienst lijkt te staan in het behartigen van Russische belangen.
pi_165746829
TVP

[ Bericht 99% gewijzigd door DrDentz op 04-10-2016 12:34:08 ]
pi_165746945
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:45 schreef RM-rf het volgende:
Toen de Panama Papers gepubliceert werden, (wat niet via Wikileaks gebeurde) en hier van een aantal Putin vertrouwenspersonen financiele zwartgeldrekeningen bekend werden (evenals politici van de EU, bv Neelie smit-Kroes) begon het Wikileaks twitteraccount te beweren dat de Panama-papers een amerikaanse 'setup' waren gericht tegen Putin...

Het is jammer, maar volgens mij is wikileaks behoorljk ver onder russische regeringsinvloed gekomen en weing objectief meer...
Omwille van deze ene mogelijke valstrik van de USA? Ik houd nog een slag om de arm omdat de lokatie van de betrokken witwassers over wie gelekt kon worden ook van invloed kan zijn op de oververtegenwoordiging van mensen uit bepaalde delen van de wereld.
Het is natuurlijk een tragisch feit dat ook Wikileaks als speelbal kan worden misbruikt door de machthebbers, als de ene partij wel lekt over de andere partij en de andere partij niet kan lekken over de ene partij...
Het zal vast een lastig dilemma zijn voor Wikileaks hoe hiermee om te gaan, zelf vind ik dat Wikileaks het tot nu toe prima heeft gedaan, de mogelijke schade die ze hebben aangericht valt in het niet bij al het goede wat eruit is voortgekomen. Denk bijvoorbeeld aan het feit dat burgers nu weten dat overheden zonder de burgers te informeren op grote schaal zijn gaan spioneren, dat soldaten van de USA de meest ernstig mogelijke misdrijven hebben gepleegd in bezet gebied (martelen, verkrachting, vernedering), dat de DNC in 2016 bepaald geen zuivere koffie is en dat er wat schimmige zaakjes zijn bij HC en de CF. Allemaal zaken die de burgers moeten weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bram_van_Loon op 04-10-2016 12:38:44 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:33:19 #27
3928 Ulx
pi_165747025
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Denk bijvoorbeeld aan het feit dat burgers nu weten dat overheden zonder de burgers te informeren op grote schaal zijn gaan spioneren
Snowden lekte niet naar wikileaks.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:34:51 #28
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165747059
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:19 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat er niks bijzonders is en Assange Clinton probeert te stangen

De eerdere onthullingen over de DNC zijn ook niet echt boeiend te noemen. Het maakt vooral duidelijk dat topbestuurders ook menselijk gedrag vertonen.
Of misschien hebben deze deze constante grandioze beloften met financiën te maken?

UPDATE: Weinig spektakel. Assange wil nieuwe donateurs, plugde wat boekjes en zoekt vrijwilligers.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_165747128
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:24 schreef DrDentz het volgende:
De toekomstige president:
Americanen. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:38:28 #30
230491 Zith
pls tip
pi_165747134
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Snowden lekte niet naar wikileaks.
Yep, maar de diplo-cables leak bevatte wel orders (toen Hillary minister van BUZA was) om o.a. UN diplomaten af te luisten en vingerafdrukken + DNA van ze (waaronder Ban Ki-moon) te verzamelen.
pi_165747357
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:59 schreef Zith het volgende:
Als er op reddit politics 55% voor hillary zijn en 45% voor Trump, dan betekent dat niet dat 45% van de topics pro-Trump zullen zijn, maar dat bijna 100% pro-Hillary is. Gewoon omdat er meer geupvote zal worden op pro-Hillary topics en meer gedownvote op pro-Trump topics.

Net zoals, als 55% van de stemmers voor Hillary is dat niet betekent dat Trump 45% kans heeft om president te worden, maar bijna 0%.

/r/Politics is inderdaad geen unbiased subreddit, en ja, er is weinig ruimte voor anti-Hillary (omdat die meer downvotes dan upvotes zal krijgen). En Ja, CTR bestaat en die zijn er ook actief, maar het hoeft niet per se zo te zijn dat het helemaal door CTR is overgenomen.
Wat een bizarre spinsels!

Hillary heeft online geen sterke aanwezigheid.
r/politics is altijd een mix geweest van pro/anti trump clinton, en sanders.
Pas nadat CTR een infuus heeft gekregen van 6mil is dit op tijd van een weekend volledig omgeslagen naar 100% pro Clinton.

Als jij een anti clinton post maakt dan sta je binnen minuten op een hoog aantal downvotes. Dat is allemaal geen natuurlijk gedrag.

Een tijd terug was er een nationale feestdag, en opeens kwamen de anti clinton berichten weer bovenaan, puur omdat de betaalde mensen met verlif waren.

Maar nee, geloof vooral dat dit absoluut normaal gedrag is.

Echt het complete gebrek aan enige kritisch denken richting clinton is te bizar voor woorden.

CTR bestaat! En dat dit niet veroordeeld wordt hier is al helemaal te gek voor woorden.

Ik zou benieuwd zijn naar julkie reacties als Trump 100 mensen betaald om constant in dit top pro trump en anti clinton crap te posten en dat daarnaast de mods vrolijk meedoen en betaald worden.
Het heeft dan niks meer met het vrije woord te maken.

Bizar
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:49:40 #32
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165747383
Ik zou het wel een slimme zet vinden van Trump als ie dat deed. Beetje dom dat ie het niet doet, maar ja dat is ook inherent.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:56:15 #33
3928 Ulx
pi_165747559
Over welke site gaat dat nou weer?
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:59:09 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_165747632
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:56 schreef Ulx het volgende:
Over welke site gaat dat nou weer?
/r/care
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_165747641
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zou benieuwd zijn naar julkie reacties als Trump 100 mensen betaald om constant in dit top pro trump en anti clinton crap te posten
Beweer je nu dat jij dit allemaal vrijwillig plaatst?
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:04:00 #36
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165747761
Bespreek Reddit maar gewoon op Reddit heren, het heeft met de Amerikaanse verkiezingen weinig van doen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165747797
Best wel grappig al die boze complottheorieen van boze mannetjes om het falen van hun held te verklaren.
pi_165747945
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:04 schreef Euribob het volgende:
Bespreek Reddit maar gewoon op Reddit heren, het heeft met de Amerikaanse verkiezingen weinig van doen.
CTR heeft alles met de verkiezingen van doen.

Grappig ook weer de reacties dat ik blijkbaar pro-trump moet zijn omdat ik anti-clinton ben. _O-
Ziekelijk kinderachtig eigenlijk, al helemaal op een politiek forum :D

Ook de keren dat ik rechtstreekse vragen stel aan een aantal fanatiekelingen hier krijg ik nooit antwoord op :D In dit topic vinden dan ook geen discussies plaats, die illusie moeten we ook niet meer hebben.
pi_165747953
Voor wie er wat tijd over heeft: ik zag een best interessant artikel langskomen bij de New York Review of Books over de betekenis van freedom en slavery in de VS. Zowel de historische context als hoe - warrig - de begrippen nu worden gebruikt.

quote:
One hundred and fifty years after the Thirteenth Amendment abolished slavery in the United States, the nation’s first black president paid tribute to “a century and a half of freedom—not simply for former slaves, but for all of us.” It sounds innocuous enough till you start listening to the very different kinds of political rhetoric around us. All of us are not free, insists the Black Lives Matter movement, when “the afterlife of slavery” endures in police brutality and mass incarceration. All of us are not free, says the Occupy movement, when student loans impose “debt slavery” on the middle and working classes. All of us are not free, protests the Tea Party, when “slavery” lurks within big government. Social Security? “A form of modern, twenty-first-century slavery,” says Florida congressman Allen West. The national debt? “It’s going to be like slavery when that note is due,” says Sarah Palin. Obamacare? “Worse than slavery,” says Ben Carson. Black, white, left, right—all of us, it seems, can be enslaved now.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:10:26 #40
3928 Ulx
pi_165747984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Beweer je nu dat jij dit allemaal vrijwillig plaatst?
LOL
pi_165748038
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:05 schreef Chewie het volgende:
Best wel grappig al die boze complottheorieen van boze mannetjes om het falen van hun held te verklaren.
CTR is geen complot maar bestaat echt en heeft intussen minimaal 7mil gekregen van clinton om online invloed uit te oefenen. Serieus de onkunde van sommige mensen hier om ook maar een beetje de ontwikkelingen te volgen _O-

En nee, ben geen trumpfan en hij is geen held.
pi_165748047
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:49 schreef Falco het volgende:
Ik zou het wel een slimme zet vinden van Trump als ie dat deed. Beetje dom dat ie het niet doet, maar ja dat is ook inherent.
Ik krijg in dit topic altijd het idee dat hij dit wel doet. Er is hier een bepaalde user altijd wanhopig op zoek naar positief nieuws over Trump, er lopen mensen rond die alles wat Trump doet geweldig en briljant vinden, enzovoort.
pi_165748049
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

CTR is geen complot maar bestaat echt en heeft intussen minimaal 7mil gekregen van clinton om online invloed uit te oefenen. Serieus de onkunde van sommige mensen hier om ook maar een beetje de ontwikkelingen te volgen _O-

Waarom voel je je dan aangesproken?
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:12:26 #44
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165748050
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

/r/care
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:12:54 #45
3928 Ulx
pi_165748057
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:09 schreef Maxerazzi het volgende:
Voor wie er wat tijd over heeft: ik zag een best interessant artikel langskomen bij de New York Review of Books over de betekenis van freedom en slavery in de VS. Zowel de historische context als hoe - warrig - de begrippen nu worden gebruikt.

[..]

En vergeet niet dat 50 Shades of Grey ook populair is.
pi_165748069
Nog wel een aardige analyse van de pre- en postdebatpolls in swing states van FiveThirtyEight:
http://fivethirtyeight.co(...)llary-clintons-lead/
pi_165748153
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

LOL
Hey, wanneer beantwoird jij nou eens vragen die aan je gesteld worden ipv alleen debiel te trollen.

Wat heeft clinton in de afgelopen decennia gepresteerd wat niet overschaduwd wordt en doordrenkt is van corruptie en schandalen?

Lijkt mij een redelijke vraag om te stellen in een verkiezingstopic waarin men constant beweert dat clinton het beste gekwalificeerd is... ik krijg alleen nooit antwoord van je :D

Wat vind jij, ulx, er trouwens van dat clinton minimaal 7mil heeft uitgegeven om haar online invloed op kunstmatige manier te beïnvloeden? Ook weer een terechte vraag tijdens in een verkiezingstopic waarin beweerd wordt dat ze toch best wel populair is, ook online.

Ik wacht met smart op je inhoudelijke antwoorden die ik naar alle waarschijnlijkheid niet ga krijgen.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:19:11 #48
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165748204
Trump is zo rijk, zo slim en zo goed als zakenman. Waarom besteedt hij dan niet minimaal het tienvoudige van Clinton, 70miljoen, om zo de online invloed te vergroten?
pi_165748214
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom voel je je dan aangesproken?
Oh je bericht ging niet over mijn posts? Over welke posts had je het dan?
Moet je natuurlijk wel durven toegeven dat ie stiekem toch wel over mijn posts ging, en dat deze reactie van je nu eigenlijk onzin is :)
pi_165748260
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:19 schreef Falco het volgende:
Trump is zo rijk, zo slim en zo goed als zakenman. Waarom besteedt hij dan niet minimaal het tienvoudige van Clinton, 70miljoen, om zo de online invloed te vergroten?
Daar is het standaard Clinton riedeltje weer... "ja maar Trump, bla bla bla"

Rechtstreekse vraag aan jou Falco, laten we het tenslote inhoudelijk en ontopic houden, wat vindt jij van CTR?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')