je bent gwn traagquote:
nee snap k ik ook niequote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja alsof ik nog moeite neem hier te openen
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ligt ze aan de ketting? Verder is zo'n neuspiercing ook altijd wat jammer.
Zo'n neuspiercing heet een septum.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ligt ze aan de ketting? Verder is zo'n neuspiercing ook altijd wat jammer.
vind t wel geilquote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
jammer ongeacht de naamquote:Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n neuspiercing heet een septum.
O, die gebruik ik altijd op het lab, maar zal wel iets anders zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n neuspiercing heet een septum.
gwn alle drie nog laten zettenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooi. Dan had ik deze combi gehad.Mis mijn 2 neusknopjes ook wel.
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooi. Dan had ik deze combi gehad.Mis mijn 2 neusknopjes ook wel.
Als ik daar geld voor heb dan spaar ik liever nog even door en tattoo erbij.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn alle drie nog laten zetten
ah ja, kan ik me wel voorstellen iddquote:Op donderdag 29 september 2016 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik daar geld voor heb dan spaar ik liever nog even door en tattoo erbij.
mooi is ook maar een subjectief begripquote:
Tatoeages zijn nu belangrijker voor mij dan piercings.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja, kan ik me wel voorstellen idd
Nicequote:
wat voor eenquote:
Mag ik vragen als die op Netflix staat?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:51 schreef deadprez het volgende:
ik kan jullie trouwens allemaal de film the salton sea aanraden
ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ik vragen als die op Netflix staat?
oh okquote:
quote:
niet verwacht van ons paardenmeisjequote:
ben je ook ;squote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
Opeens heb ik het idee dat ik omringd ben door alto's
En nu moet je huilen?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
jij mag niet klagen, je hebt zelf piercingsquote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
Je hebt piercings en je hebt alto-piercingsquote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij mag niet klagen, je hebt zelf piercings
Ik zondag nog.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al twee weken niet gejankt, trots op mezelf
Tegenwoordig heet dat toch geen alto meer :squote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
neenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt piercings en je hebt alto-piercings
Wat voor piercings heb jij dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt piercings en je hebt alto-piercings
preciesquote:Op donderdag 29 september 2016 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi is ook maar een subjectief begrip
Als jij dan Gotham gaat kijkenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:51 schreef deadprez het volgende:
ik kan jullie trouwens allemaal de film the salton sea aanraden
hoe danquote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet dat toch geen alto meer :s
neequote:
maar uiteindelijk dus toch niet?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat iemand mijn verjaardag ging vergeten.
Nee maar weet niet of dat kwam omdat ik hem erop wees of niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar uiteindelijk dus toch niet?
Ja matige shit. Las dus dat Danny het druk heeft met verbouwen van zijn huis ofzo. Maar ja om dan helemaal maar niet om te kijken naar FOK!quote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef deadprez het volgende:
k zie dat je nog steeds niet je volledige abo hebt trouwens
Lol watquote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Geen gewone hipster, maar vieze hipster of zo.
ohquote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Geen gewone hipster, maar vieze hipster of zo.
ah das wel minder jaquote:Op donderdag 29 september 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar weet niet of dat kwam omdat ik hem erop wees of niet.
mss heeft hij de hoop al opgegevenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja matige shit. Las dus dat Danny het druk heeft met verbouwen van zijn huis ofzo. Maar ja om dan helemaal maar niet om te kijken naar FOK!
Ik vind wel dat als dit nog een paar dagen duurt dat ik wel een weekje extra erbij mag hebben.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:59 schreef deadprez het volgende:
mss heeft hij de hoop al opgegeven
opeens alles op zwartquote:Op donderdag 29 september 2016 13:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah das wel minder ja
[..]
mss heeft hij de hoop al opgegeven
Ga nou maar weer weg.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar jij bent dus ook een alto-(vieze hipster?)type![]()
M'n wereld stort in
ja dat zou wel zo eerlijk zijn idd want tis wel echt belachelijkquote:Op donderdag 29 september 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind wel dat als dit nog een paar dagen duurt dat ik wel een weekje extra erbij mag hebben.
jaquote:
Gewoon volledige duur van juiste abo eisen ondanks je nu al een halve abo hebquote:Op donderdag 29 september 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja matige shit. Las dus dat Danny het druk heeft met verbouwen van zijn huis ofzo. Maar ja om dan helemaal maar niet om te kijken naar FOK!
ik rock gewoon zwerverstyloquote:Op donderdag 29 september 2016 14:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
M'n wereld stort in
wist je dat niet?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
M'n wereld stort in
Ik hoop eigenlijk dat hij zelf dit soort dingen bedenkt.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon volledige duur van juiste abo eisen ondanks je nu al een halve abo heb
Huh jij bent toch een man/jongen?quote:
quote:Het gaat hier prima hoor. Alleen zijn we al een week of 12 aan het klussen in huis
Nee ik wist alleen dat het een beeeetje een junk was, maar dat leg ik niet direct in verband met alto ..quote:
Foto van je poes wil ik wel maken hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Nu nog iemand vinden die een goede foto kan maken van Kuroi haar hoofd zonder dat ze slaapt.
Mijn telefooncamera is daar te brak voor omdat ze dan teveel beweegt.
oh, ik welquote:Op donderdag 29 september 2016 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik wist alleen dat het een beeeetje een junk was, maar dat leg ik niet direct in verband met alto ..
voorspelbaarheid 88/100quote:Op donderdag 29 september 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Foto van je poes wil ik wel maken hoor
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik wist alleen dat het een beeeetje een junk was, maar dat leg ik niet direct in verband met alto ..
vind t sws altijd btje raar dat dat mensen verbaastquote:
quote:
Was wel de eerste tho. Slecht van jullie.quote:
Zijn vrouw zal ook wel werk hebben neem ik aan.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:00 schreef deadprez het volgende:
ja
maar waar zou hij die verbouwing dan van betalen
Misschien is het geen verbazing, maar een lichtelijke teleurstelling.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind t sws altijd btje raar dat dat mensen verbaast
oh ja, vast wel iddquote:Op donderdag 29 september 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn vrouw zal ook wel werk hebben neem ik aan.
welke had je?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:03 schreef Willoow het volgende:
Ik heb ook geen piercings meer. Alles is uit.
gwn andere contract verscheuren als ze meer betalenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
Oh wow. Kreeg net telefoon van een andere sollicitatie dat ik daar ook volgende week mag beginnen als ik wilde.Had ze al wel laten weten dat ik nog een andere sollicitatie had lopen, maar heb pas net vanochtend contract getekend, dus had verder nog niks doorgegeven.
/egoboost
Zo mooi als je voor het kiezen hebquote:Op donderdag 29 september 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
Oh wow. Kreeg net telefoon van een andere sollicitatie dat ik daar ook volgende week mag beginnen als ik wilde.Had ze al wel laten weten dat ik nog een andere sollicitatie had lopen, maar heb pas net vanochtend contract getekend, dus had verder nog niks doorgegeven.
/egoboost
Bovenkant ringetjesquote:Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Alleen mijn oren gepierced. Al sinds ik 12 was
Tof, al bijna 3 jaar dusquote:Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Oke Snoopquote:Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
rtquote:
Oor (bovenin paar en tragus), tong, navel en polsquote:
Had altijd zwarte steentjes. Nu titanium knoppen.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
rt
maar denk dat nootjes van die diamantjes heeft ofzo
Ook wel leuk, alleen bij vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oor (bovenin paar en tragus), tong, navel en pols
pols watquote:Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is wel meer, maar minder doorgroeimogelijkheden, minder leuke functie en heel veel extra reizen.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gwn andere contract verscheuren als ze meer betalen
nou ik wel. Ik voel me altijd zo normaal als ik hier post. Kan niet meepraten of tattoos, drugs, piercings, ontgroeningsfeesten...quote:
pols?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel, vind wel leuk.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is toch niks voor een man johkom op ey
zou niet doen dan maar ik heb er weinig verstand van ;squote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Is wel meer, maar minder doorgroeimogelijkheden, minder leuke functie en heel veel extra reizen.
Ja dan beter nietquote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Is wel meer, maar minder doorgroeimogelijkheden, minder leuke functie en heel veel extra reizen.
Dat is juist abnormaal.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou ik wel. Ik voel me altijd zo normaal als ik hier post. Kan niet meepraten of tattoos, drugs, piercings, ontgroeningsfeesten...
Wat niet doen? Voor het geld gaan?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou niet doen dan maar ik heb er weinig verstand van ;s
Hey niks is te gek in deze tijd he. Tegenwoordig laten mensen zelfs piercings in hun rug zettenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pols?
en hoe oud was je toen je verstandig werd?
jaquote:Op donderdag 29 september 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat niet doen? Voor het geld gaan?
Vooral tweede is belangrijk, dus maar mooi dat je daar niet op ingaatquote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan één kant door pols onderhuids en dan eruit. Gaat tyfus ontsteken en raadt het niet aan. Mooi litteken nu.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou ik wel. Ik voel me altijd zo normaal als ik hier post. Kan niet meepraten of tattoos, drugs, piercings, ontgroeningsfeesten...
en groeit eruit tochquote:Op donderdag 29 september 2016 14:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aan één kant door pols onderhuids en dan eruit. Gaat tyfus ontsteken en raadt het niet aan. Mooi litteken nu.
Ah wat schattigquote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
19/20 ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pols?
en hoe oud was je toen je verstandig werd?
Ik ben 24+ en Justin Bieber lijkt op mij omdat hij natuurlijk jonger isquote:Op donderdag 29 september 2016 14:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ah wat schattigAls je nou ook nog op Justin Bieber lijkt en 24+ bent gaan we daten
vrijwillig alles eruit gedaan of gedwongen door slaafleef?quote:
Ja.. Mja bij mij scheurde het eruit. Heel leuk idee, maar enkel nastiness opgeleverd.quote:
zal wel weer kut zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Toto69 het volgende:
kan niet wachten om vnv episode 3 van SP te kijkenwat ik op internet lees is geniaal
Ik heb morgen tijdquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben 24+ en Justin Bieber lijkt op mij omdat hij natuurlijk jonger is
Gedwongen door slaafleefquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
vrijwillig alles eruit gedaan of gedwongen door slaafleef?
Herkenbare shitquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja.. Mja bij mij scheurde het eruit. Heel leuk idee, maar enkel nastiness opgeleverd.
oh damn, pijnlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja.. Mja bij mij scheurde het eruit. Heel leuk idee, maar enkel nastiness opgeleverd.
Je hebt met microdermals en je hebt surface piercing.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh damn, pijnlijk
maar ja das volgens mij altijd bij die microdermals of hoe heet die shit
wat is het verschil? :$quote:Op donderdag 29 september 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt met microdermals en je hebt surface piercing.
Dat had ik dus niet. Had echt stang die onderhuids ging.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh damn, pijnlijk
maar ja das volgens mij altijd bij die microdermals of hoe heet die shit
oh aightquote:Op donderdag 29 september 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Microdermals blijven wel goed zitten.
Wegquote:Op donderdag 29 september 2016 14:13 schreef Toto69 het volgende:
mag ik die tongpiercing even voelen willoow![]()
ja dat bedoelde ik ook, maar wist nie dat er verder nog meer opties waren :squote:Op donderdag 29 september 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat had ik dus niet. Had echt stang die onderhuids ging.
Niet altijdquote:Op donderdag 29 september 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Microdermals blijven wel goed zitten.
oh zoquote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Microdermal is een klein plaatje wat onder je huid wordt geschoven en daar schroeven ze een plaatje bovenop:
[ afbeelding ]
Surface is een piercing in deze vorm: \___/ en groeit snel uit:
[ afbeelding ]
leuk om met een magneet met te spelenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Microdermal is een klein plaatje wat onder je huid wordt geschoven en daar schroeven ze een plaatje bovenop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond het de eerste paar dagen heel erg vet.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook, maar wist nie dat er verder nog meer opties waren :s
excuse me i don't mean to impose but i am the oceanquote:
Het is echt weg.quote:
Goeie tietenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet niet waar dit naar refereertquote:Op donderdag 29 september 2016 14:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
excuse me i don't mean to impose but i am the ocean
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit naar refereert
gwn zomaarquote:Op donderdag 29 september 2016 14:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja zag het op google maar hoezo reageerde je dat
Nee, gone forever.quote:
Vind dat wel leuk.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind 2Nutz wel het type dat een tepelpiercing heeft
aightquote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef deadprez het volgende:
is bazenfilm trouwens, moet je keertje checken trollscience
Helemaal dichtgegroeid. En mag ook niet nu. En zo belangrijk is het niet.quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 29 september 2016 14:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aight
moet nog zoveel films checken :s en muziek en boeken
Waarom mag het niet? Werk of zo?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Helemaal dichtgegroeid. En mag ook niet nu. En zo belangrijk is het niet.
https://books.google.nl/b(...)4C&redir_esc=y&hl=en dit is echt een boek voor jouquote:Op donderdag 29 september 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
herkenbaar
op die boeken na dan
ik begrijp al nauwelijks wat er in de beschrijving staatquote:Op donderdag 29 september 2016 14:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
https://books.google.nl/b(...)4C&redir_esc=y&hl=en dit is echt een boek voor jou
;$quote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Trollscience het volgende:
smerige policorhond dat je dr bent
log uit pervquote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Kurovski het volgende:
Ik begreep dat het over tetten ging, ehm?
Ja, werk.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom mag het niet? Werk of zo?
Ik had een tandartsassistente die een tongpiercing droegDat was ook wel redelijk 'bijzonder'
nee, niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Kurovski het volgende:
Ik begreep dat het over tetten ging, ehm?
Ik heb er ook één en geen problemen met werk. Maar zou het indd ook niet missen als hij uit moet.quote:
Een man is toch alleen geïnteresseerd in die twee pluspunten daaronder?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-weg-quote:
quote:
Jammer, dan vraag ik of Aber tijd heeftquote:Op donderdag 29 september 2016 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik alleen in de ochtend. Middag en avond zijn al volgepland. Volgende x beter.
goorquote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is te druk met le-prof. Jij vieze overloper.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, dan vraag ik of Aber tijd heeft
Sorry, ik wilde alleen even testen hoe serieus je wasquote:Op donderdag 29 september 2016 14:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die is te druk met le-prof. Jij vieze overloper.
ins_1291283128quote:Op donderdag 29 september 2016 14:33 schreef deadprez het volgende:
kan de klb-ban van crip niet ingeruild worden voor niels
niels.. ook al voel je je 25, je bent gewoon een veertiger ...quote:
Echt héquote:Op donderdag 29 september 2016 14:33 schreef deadprez het volgende:
niet geklikt op je verdachte urlquote:Op donderdag 29 september 2016 14:32 schreef wise het volgende:
Kardashian dient klacht in tegen kontkusser
die fipo
En jijquote:Op donderdag 29 september 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niels.. ook al voel je je 25, je bent gewoon een veertiger ...
Matig avondje hoor, Ajax zal ik wel kijken en dan maar gedwongen Feyenoord of zoquote:Op donderdag 29 september 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond genieten van voetbal?
Is het een virusquote:Op donderdag 29 september 2016 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet geklikt op je verdachte url
Dien een verzoek in zou ik zeggen. Ga maar vragen in FB knul.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:33 schreef deadprez het volgende:
gisteren al optimaal vermaaktquote:Op donderdag 29 september 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matig avondje hoor, Ajax zal ik wel kijken en dan maar gedwongen Feyenoord of zo
hoe is het eigenlijk met je knie trouwens?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matig avondje hoor, Ajax zal ik wel kijken en dan maar gedwongen Feyenoord of zo
het komt van wise, dus waarschijnlijk welquote:
altijdquote:Op donderdag 29 september 2016 14:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doet het ertoe waarom ik het vraag?
Hey, ik wil best uitloggen, maar voor wat hoort wat hè?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niels.. ook al voel je je 25, je bent gewoon een veertiger ...
Ja gewoon zelfdequote:Op donderdag 29 september 2016 14:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je knie trouwens?
Serieus? Plaatst hij altijd virussen?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het komt van wise, dus waarschijnlijk wel
Vies patrickquote:Op donderdag 29 september 2016 14:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aan één kant door pols onderhuids en dan eruit. Gaat tyfus ontsteken en raadt het niet aan. Mooi litteken nu.
sow, duurt wel lang danquote:Op donderdag 29 september 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja gewoon zelfde
Ik kan lopen en daar is alles wel mee gezegd, nog druk met revalideren. Nog niet op helft. Vanaf nu gaat het traag
Abnormaal dat je nergens aan mee doet.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben zo normaal dat het abnormaal wordt?
Zit geen intentie achter. Maar als het zo'n groot geheim is dan laat maar.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
de intentie is altijd het belangrijkst
hmzquote:Op donderdag 29 september 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja gewoon zelfde
Ik kan lopen en daar is alles wel mee gezegd, nog druk met revalideren. Nog niet op helft. Vanaf nu gaat het traag
je kan ook gewoon om wat lego vragen, is wat minder perversquote:Op donderdag 29 september 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hey, ik wil best uitloggen, maar voor wat hoort wat hè?
9 maanden met evt uitloop. Nu druk bezig met springen en hinken op 1 been... Normaal zo simpel maar nuquote:
Watquote:
haha bende gij een mongol ofwaquote:Op donderdag 29 september 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
9 maanden met evt uitloop. Nu druk bezig met springen en hinken op 1 been... Normaal zo simpel maar nu
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind 2Nutz wel het type dat een tepelpiercing heeft
Ohquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha bende gij een mongol ofwa
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:39 schreef Kurovski het volgende:
Zit vol met tattoo-/piercingtokkies hier en dan mij met mijn godenlijf zonder al die zooi vies noemen.
niels..quote:Op donderdag 29 september 2016 14:39 schreef Kurovski het volgende:
Zit vol met tattoo-/piercingtokkies hier en dan mij met mijn godenlijf zonder al die zooi vies noemen.
-weg-quote:Op donderdag 29 september 2016 14:39 schreef Kurovski het volgende:
* Kurovski zoekt leuke set uitquote:Op donderdag 29 september 2016 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je kan ook gewoon om wat lego vragen, is wat minder pervers
ja beetje laat maar ging over die pols piercingquote:
Gewoon een prins albert idd maar tepelquote:
Piercing in wenkbrauw tepel of kin bijv vind ik eigenlijk maar tokkie.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Weet ik veel. Gewoon voor de lol.
Heb jij een piemelpiercing?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een prins albert idd maar tepel![]()
doe normaal.
ik nietquote:Op donderdag 29 september 2016 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
niels moet altijd opboksen tegen een heel peloton, begrijp hem wel
Ja al jaren.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb jij een piemelpiercing?
Ik ook hoor. En toch kan bij de juiste persoon in tepel wel oké zijn. Maar dan moet de persoon verder geen aso-uiterlijk hebben snapje?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Piercing in wenkbrauw tepel of kin bijv vind ik eigenlijk maar tokkie.
Ja, snap ik. En toch zou ik dat never doen. Doet mij echt denken aan van die mensen die parenclubs bezoekenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En toch kan bij de juiste persoon in tepel wel oké zijn. Maar dan moet de persoon verder geen aso-uiterlijk hebben snapje?
Wat heb je nog meer?quote:
Thanksquote:
Dacht dat in tepel voor hardgays was.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Piercing in wenkbrauw tepel of kin bijv vind ik eigenlijk maar tokkie.
vind het ook wel beetje gay jaquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat in tepel voor hardgays was.
Een coole houding, paardendekbed en badslippersquote:
bij meisjes bedoelt ie denk kquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
ja dat, of mannen die parenclubs bezoeken.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil graag tattoo, maar denk niet dat ik ooit doe.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Trollscience het volgende:
piercings zijn soms wel leuk en tattoo's ook maar niet altijd
is meteen zo permanentquote:Op donderdag 29 september 2016 14:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil graag tattoo, maar denk niet dat ik ooit doe.
Onzeker over het feit of je het wel of niet cool vind.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Onzeker? Hoe moet ik onzeker zijn om een metalen pin in jouw lichaam?
Raaaawrquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een coole houding, paardendekbed en badslippers
hoezo, je wil het toch graag?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil graag tattoo, maar denk niet dat ik ooit doe.
Zijn idd weinig vrouwen die dat weerstaan. Ik kan het weten.quote:
Nou, eigenlijk was het meer zo dat ik probeer open minded te zijn en niet te snel te oordelen. Maar in dit geval lukt het niet. Een piercing in je piemel lijkt me gewoon echt een beetje mehquote:Op donderdag 29 september 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzeker over het feit of je het wel of niet cool vind.
Ja, maar weet niet. Krijg denk ik spijtquote:Op donderdag 29 september 2016 14:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo, je wil het toch graag?
Als ze dan later zwanger worden, gutst het er dan extra hard uit?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:44 schreef Trollscience het volgende:
op tumblr hebben vet veel meisjes tepelpiercing
gewoon op je voet ofzoquote:Op donderdag 29 september 2016 14:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet. Krijg denk ik spijt
Lijkt je dat niets om eens te proberen?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was het meer zo dat ik probeer open minded te zijn en niet te snel te oordelen. Maar in dit geval lukt het niet. Een piercing in je piemel lijkt me gewoon echt een beetje meh![]()
kweeniequote:Op donderdag 29 september 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze dan later zwanger worden, gutst het er dan extra hard uit?
Dat wil ik dan weer niet.quote:
Ik wil deze:quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een coole houding, paardendekbed en badslippers
Nee dan blijft mijn piercing straks nog hangen aan die van hem. Ben je gek.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt je dat niets om eens te proberen?
Hahaha mijn neefje van 5 heeft die ookquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Niels lijkt mij trouwens best iemand die een tepelpiercing zou kunnen hebben. Als ie aan land is dan, op werk niet handig op zo'n schip of platform.
zou mij ook niet verbazen iddquote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Niels lijkt mij trouwens best iemand die een tepelpiercing zou kunnen hebben. Als ie aan land is dan, op werk niet handig op zo'n schip of platform.
Wacht. Wat... jouw piercing?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dan blijft mijn piercing straks nog hangen aan die van hem. Ben je gek.
lakens met logo's en figuren. Echt iets voor <10 jarigequote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha mijn neefje van 5 heeft die ook
heb je wel een klikquote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dan blijft mijn piercing straks nog hangen aan die van hem. Ben je gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |