wist je dat niet?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar jij bent dus ook een alto-(vieze hipster?)type![]()
M'n wereld stort in
Ik hoop eigenlijk dat hij zelf dit soort dingen bedenkt.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon volledige duur van juiste abo eisen ondanks je nu al een halve abo heb
Huh jij bent toch een man/jongen?quote:
quote:Het gaat hier prima hoor. Alleen zijn we al een week of 12 aan het klussen in huis
Nee ik wist alleen dat het een beeeetje een junk was, maar dat leg ik niet direct in verband met alto ..quote:
Foto van je poes wil ik wel maken hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Nu nog iemand vinden die een goede foto kan maken van Kuroi haar hoofd zonder dat ze slaapt.
Mijn telefooncamera is daar te brak voor omdat ze dan teveel beweegt.
oh, ik welquote:Op donderdag 29 september 2016 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik wist alleen dat het een beeeetje een junk was, maar dat leg ik niet direct in verband met alto ..
voorspelbaarheid 88/100quote:Op donderdag 29 september 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Foto van je poes wil ik wel maken hoor
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik wist alleen dat het een beeeetje een junk was, maar dat leg ik niet direct in verband met alto ..
vind t sws altijd btje raar dat dat mensen verbaastquote:
quote:
Was wel de eerste tho. Slecht van jullie.quote:
Zijn vrouw zal ook wel werk hebben neem ik aan.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:00 schreef deadprez het volgende:
ja
maar waar zou hij die verbouwing dan van betalen
Misschien is het geen verbazing, maar een lichtelijke teleurstelling.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind t sws altijd btje raar dat dat mensen verbaast
oh ja, vast wel iddquote:Op donderdag 29 september 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn vrouw zal ook wel werk hebben neem ik aan.
welke had je?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:03 schreef Willoow het volgende:
Ik heb ook geen piercings meer. Alles is uit.
gwn andere contract verscheuren als ze meer betalenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
Oh wow. Kreeg net telefoon van een andere sollicitatie dat ik daar ook volgende week mag beginnen als ik wilde.Had ze al wel laten weten dat ik nog een andere sollicitatie had lopen, maar heb pas net vanochtend contract getekend, dus had verder nog niks doorgegeven.
/egoboost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |