* Kurovski zoekt leuke set uitquote:Op donderdag 29 september 2016 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je kan ook gewoon om wat lego vragen, is wat minder pervers
ja beetje laat maar ging over die pols piercingquote:
Gewoon een prins albert idd maar tepelquote:
Piercing in wenkbrauw tepel of kin bijv vind ik eigenlijk maar tokkie.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Weet ik veel. Gewoon voor de lol.
Heb jij een piemelpiercing?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een prins albert idd maar tepel![]()
doe normaal.
ik nietquote:Op donderdag 29 september 2016 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
niels moet altijd opboksen tegen een heel peloton, begrijp hem wel
Ja al jaren.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb jij een piemelpiercing?
Ik ook hoor. En toch kan bij de juiste persoon in tepel wel oké zijn. Maar dan moet de persoon verder geen aso-uiterlijk hebben snapje?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Piercing in wenkbrauw tepel of kin bijv vind ik eigenlijk maar tokkie.
Ja, snap ik. En toch zou ik dat never doen. Doet mij echt denken aan van die mensen die parenclubs bezoekenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En toch kan bij de juiste persoon in tepel wel oké zijn. Maar dan moet de persoon verder geen aso-uiterlijk hebben snapje?
Wat heb je nog meer?quote:
Thanksquote:
Dacht dat in tepel voor hardgays was.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Piercing in wenkbrauw tepel of kin bijv vind ik eigenlijk maar tokkie.
vind het ook wel beetje gay jaquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat in tepel voor hardgays was.
Een coole houding, paardendekbed en badslippersquote:
bij meisjes bedoelt ie denk kquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
ja dat, of mannen die parenclubs bezoeken.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil graag tattoo, maar denk niet dat ik ooit doe.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Trollscience het volgende:
piercings zijn soms wel leuk en tattoo's ook maar niet altijd
is meteen zo permanentquote:Op donderdag 29 september 2016 14:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil graag tattoo, maar denk niet dat ik ooit doe.
Onzeker over het feit of je het wel of niet cool vind.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Onzeker? Hoe moet ik onzeker zijn om een metalen pin in jouw lichaam?
Raaaawrquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een coole houding, paardendekbed en badslippers
hoezo, je wil het toch graag?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil graag tattoo, maar denk niet dat ik ooit doe.
Zijn idd weinig vrouwen die dat weerstaan. Ik kan het weten.quote:
Nou, eigenlijk was het meer zo dat ik probeer open minded te zijn en niet te snel te oordelen. Maar in dit geval lukt het niet. Een piercing in je piemel lijkt me gewoon echt een beetje mehquote:Op donderdag 29 september 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzeker over het feit of je het wel of niet cool vind.
Ja, maar weet niet. Krijg denk ik spijtquote:Op donderdag 29 september 2016 14:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo, je wil het toch graag?
Als ze dan later zwanger worden, gutst het er dan extra hard uit?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:44 schreef Trollscience het volgende:
op tumblr hebben vet veel meisjes tepelpiercing
gewoon op je voet ofzoquote:Op donderdag 29 september 2016 14:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet. Krijg denk ik spijt
Lijkt je dat niets om eens te proberen?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was het meer zo dat ik probeer open minded te zijn en niet te snel te oordelen. Maar in dit geval lukt het niet. Een piercing in je piemel lijkt me gewoon echt een beetje meh![]()
kweeniequote:Op donderdag 29 september 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze dan later zwanger worden, gutst het er dan extra hard uit?
Dat wil ik dan weer niet.quote:
Ik wil deze:quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een coole houding, paardendekbed en badslippers
Nee dan blijft mijn piercing straks nog hangen aan die van hem. Ben je gek.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt je dat niets om eens te proberen?
Hahaha mijn neefje van 5 heeft die ookquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Niels lijkt mij trouwens best iemand die een tepelpiercing zou kunnen hebben. Als ie aan land is dan, op werk niet handig op zo'n schip of platform.
zou mij ook niet verbazen iddquote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Niels lijkt mij trouwens best iemand die een tepelpiercing zou kunnen hebben. Als ie aan land is dan, op werk niet handig op zo'n schip of platform.
Wacht. Wat... jouw piercing?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dan blijft mijn piercing straks nog hangen aan die van hem. Ben je gek.
lakens met logo's en figuren. Echt iets voor <10 jarigequote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha mijn neefje van 5 heeft die ook
heb je wel een klikquote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dan blijft mijn piercing straks nog hangen aan die van hem. Ben je gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |