ins_1291283128quote:Op donderdag 29 september 2016 14:33 schreef deadprez het volgende:
kan de klb-ban van crip niet ingeruild worden voor niels
niels.. ook al voel je je 25, je bent gewoon een veertiger ...quote:
Echt héquote:Op donderdag 29 september 2016 14:33 schreef deadprez het volgende:
niet geklikt op je verdachte urlquote:Op donderdag 29 september 2016 14:32 schreef wise het volgende:
Kardashian dient klacht in tegen kontkusser
die fipo
En jijquote:Op donderdag 29 september 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niels.. ook al voel je je 25, je bent gewoon een veertiger ...
Matig avondje hoor, Ajax zal ik wel kijken en dan maar gedwongen Feyenoord of zoquote:Op donderdag 29 september 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond genieten van voetbal?
Is het een virusquote:Op donderdag 29 september 2016 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet geklikt op je verdachte url
Dien een verzoek in zou ik zeggen. Ga maar vragen in FB knul.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:33 schreef deadprez het volgende:
gisteren al optimaal vermaaktquote:Op donderdag 29 september 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matig avondje hoor, Ajax zal ik wel kijken en dan maar gedwongen Feyenoord of zo
hoe is het eigenlijk met je knie trouwens?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matig avondje hoor, Ajax zal ik wel kijken en dan maar gedwongen Feyenoord of zo
het komt van wise, dus waarschijnlijk welquote:
altijdquote:Op donderdag 29 september 2016 14:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doet het ertoe waarom ik het vraag?
Hey, ik wil best uitloggen, maar voor wat hoort wat hè?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niels.. ook al voel je je 25, je bent gewoon een veertiger ...
Ja gewoon zelfdequote:Op donderdag 29 september 2016 14:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je knie trouwens?
Serieus? Plaatst hij altijd virussen?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het komt van wise, dus waarschijnlijk wel
Vies patrickquote:Op donderdag 29 september 2016 14:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aan één kant door pols onderhuids en dan eruit. Gaat tyfus ontsteken en raadt het niet aan. Mooi litteken nu.
sow, duurt wel lang danquote:Op donderdag 29 september 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja gewoon zelfde
Ik kan lopen en daar is alles wel mee gezegd, nog druk met revalideren. Nog niet op helft. Vanaf nu gaat het traag
Abnormaal dat je nergens aan mee doet.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben zo normaal dat het abnormaal wordt?
Zit geen intentie achter. Maar als het zo'n groot geheim is dan laat maar.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
de intentie is altijd het belangrijkst
hmzquote:Op donderdag 29 september 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja gewoon zelfde
Ik kan lopen en daar is alles wel mee gezegd, nog druk met revalideren. Nog niet op helft. Vanaf nu gaat het traag
je kan ook gewoon om wat lego vragen, is wat minder perversquote:Op donderdag 29 september 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hey, ik wil best uitloggen, maar voor wat hoort wat hè?
9 maanden met evt uitloop. Nu druk bezig met springen en hinken op 1 been... Normaal zo simpel maar nuquote:
Watquote:
haha bende gij een mongol ofwaquote:Op donderdag 29 september 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
9 maanden met evt uitloop. Nu druk bezig met springen en hinken op 1 been... Normaal zo simpel maar nu
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind 2Nutz wel het type dat een tepelpiercing heeft
Ohquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha bende gij een mongol ofwa
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:39 schreef Kurovski het volgende:
Zit vol met tattoo-/piercingtokkies hier en dan mij met mijn godenlijf zonder al die zooi vies noemen.
niels..quote:Op donderdag 29 september 2016 14:39 schreef Kurovski het volgende:
Zit vol met tattoo-/piercingtokkies hier en dan mij met mijn godenlijf zonder al die zooi vies noemen.
-weg-quote:Op donderdag 29 september 2016 14:39 schreef Kurovski het volgende:
* Kurovski zoekt leuke set uitquote:Op donderdag 29 september 2016 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je kan ook gewoon om wat lego vragen, is wat minder pervers
ja beetje laat maar ging over die pols piercingquote:
Gewoon een prins albert idd maar tepelquote:
Piercing in wenkbrauw tepel of kin bijv vind ik eigenlijk maar tokkie.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Weet ik veel. Gewoon voor de lol.
Heb jij een piemelpiercing?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een prins albert idd maar tepel![]()
doe normaal.
ik nietquote:Op donderdag 29 september 2016 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
niels moet altijd opboksen tegen een heel peloton, begrijp hem wel
Ja al jaren.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb jij een piemelpiercing?
Ik ook hoor. En toch kan bij de juiste persoon in tepel wel oké zijn. Maar dan moet de persoon verder geen aso-uiterlijk hebben snapje?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Piercing in wenkbrauw tepel of kin bijv vind ik eigenlijk maar tokkie.
Ja, snap ik. En toch zou ik dat never doen. Doet mij echt denken aan van die mensen die parenclubs bezoekenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En toch kan bij de juiste persoon in tepel wel oké zijn. Maar dan moet de persoon verder geen aso-uiterlijk hebben snapje?
Wat heb je nog meer?quote:
Thanksquote:
Dacht dat in tepel voor hardgays was.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Piercing in wenkbrauw tepel of kin bijv vind ik eigenlijk maar tokkie.
vind het ook wel beetje gay jaquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat in tepel voor hardgays was.
Een coole houding, paardendekbed en badslippersquote:
bij meisjes bedoelt ie denk kquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
ja dat, of mannen die parenclubs bezoeken.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil graag tattoo, maar denk niet dat ik ooit doe.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Trollscience het volgende:
piercings zijn soms wel leuk en tattoo's ook maar niet altijd
is meteen zo permanentquote:Op donderdag 29 september 2016 14:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil graag tattoo, maar denk niet dat ik ooit doe.
Onzeker over het feit of je het wel of niet cool vind.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Onzeker? Hoe moet ik onzeker zijn om een metalen pin in jouw lichaam?
Raaaawrquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een coole houding, paardendekbed en badslippers
hoezo, je wil het toch graag?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil graag tattoo, maar denk niet dat ik ooit doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |