Wegquote:Op donderdag 29 september 2016 14:13 schreef Toto69 het volgende:
mag ik die tongpiercing even voelen willoow![]()
ja dat bedoelde ik ook, maar wist nie dat er verder nog meer opties waren :squote:Op donderdag 29 september 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat had ik dus niet. Had echt stang die onderhuids ging.
Niet altijdquote:Op donderdag 29 september 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Microdermals blijven wel goed zitten.
oh zoquote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Microdermal is een klein plaatje wat onder je huid wordt geschoven en daar schroeven ze een plaatje bovenop:
[ afbeelding ]
Surface is een piercing in deze vorm: \___/ en groeit snel uit:
[ afbeelding ]
leuk om met een magneet met te spelenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Microdermal is een klein plaatje wat onder je huid wordt geschoven en daar schroeven ze een plaatje bovenop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond het de eerste paar dagen heel erg vet.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook, maar wist nie dat er verder nog meer opties waren :s
excuse me i don't mean to impose but i am the oceanquote:
Het is echt weg.quote:
Goeie tietenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet niet waar dit naar refereertquote:Op donderdag 29 september 2016 14:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
excuse me i don't mean to impose but i am the ocean
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit naar refereert
gwn zomaarquote:Op donderdag 29 september 2016 14:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja zag het op google maar hoezo reageerde je dat
Nee, gone forever.quote:
Vind dat wel leuk.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind 2Nutz wel het type dat een tepelpiercing heeft
aightquote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef deadprez het volgende:
is bazenfilm trouwens, moet je keertje checken trollscience
Helemaal dichtgegroeid. En mag ook niet nu. En zo belangrijk is het niet.quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 29 september 2016 14:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aight
moet nog zoveel films checken :s en muziek en boeken
Waarom mag het niet? Werk of zo?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Helemaal dichtgegroeid. En mag ook niet nu. En zo belangrijk is het niet.
https://books.google.nl/b(...)4C&redir_esc=y&hl=en dit is echt een boek voor jouquote:Op donderdag 29 september 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
herkenbaar
op die boeken na dan
ik begrijp al nauwelijks wat er in de beschrijving staatquote:Op donderdag 29 september 2016 14:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
https://books.google.nl/b(...)4C&redir_esc=y&hl=en dit is echt een boek voor jou
;$quote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Trollscience het volgende:
smerige policorhond dat je dr bent
log uit pervquote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Kurovski het volgende:
Ik begreep dat het over tetten ging, ehm?
Ja, werk.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom mag het niet? Werk of zo?
Ik had een tandartsassistente die een tongpiercing droegDat was ook wel redelijk 'bijzonder'
nee, niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Kurovski het volgende:
Ik begreep dat het over tetten ging, ehm?
Ik heb er ook één en geen problemen met werk. Maar zou het indd ook niet missen als hij uit moet.quote:
Een man is toch alleen geïnteresseerd in die twee pluspunten daaronder?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |