Vooral tweede is belangrijk, dus maar mooi dat je daar niet op ingaatquote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Is wel meer, maar minder doorgroeimogelijkheden, minder leuke functie en heel veel extra reizen.
Aan één kant door pols onderhuids en dan eruit. Gaat tyfus ontsteken en raadt het niet aan. Mooi litteken nu.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou ik wel. Ik voel me altijd zo normaal als ik hier post. Kan niet meepraten of tattoos, drugs, piercings, ontgroeningsfeesten...
en groeit eruit tochquote:Op donderdag 29 september 2016 14:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aan één kant door pols onderhuids en dan eruit. Gaat tyfus ontsteken en raadt het niet aan. Mooi litteken nu.
Ah wat schattigquote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou ik wel. Ik voel me altijd zo normaal als ik hier post. Kan niet meepraten of tattoos, drugs, piercings, ontgroeningsfeesten...
19/20 ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pols?
en hoe oud was je toen je verstandig werd?
Ik ben 24+ en Justin Bieber lijkt op mij omdat hij natuurlijk jonger isquote:Op donderdag 29 september 2016 14:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ah wat schattigAls je nou ook nog op Justin Bieber lijkt en 24+ bent gaan we daten
vrijwillig alles eruit gedaan of gedwongen door slaafleef?quote:
Ja.. Mja bij mij scheurde het eruit. Heel leuk idee, maar enkel nastiness opgeleverd.quote:
zal wel weer kut zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Toto69 het volgende:
kan niet wachten om vnv episode 3 van SP te kijkenwat ik op internet lees is geniaal
Ik heb morgen tijdquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben 24+ en Justin Bieber lijkt op mij omdat hij natuurlijk jonger is
Gedwongen door slaafleefquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
vrijwillig alles eruit gedaan of gedwongen door slaafleef?
Herkenbare shitquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja.. Mja bij mij scheurde het eruit. Heel leuk idee, maar enkel nastiness opgeleverd.
oh damn, pijnlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja.. Mja bij mij scheurde het eruit. Heel leuk idee, maar enkel nastiness opgeleverd.
Je hebt met microdermals en je hebt surface piercing.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh damn, pijnlijk
maar ja das volgens mij altijd bij die microdermals of hoe heet die shit
wat is het verschil? :$quote:Op donderdag 29 september 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt met microdermals en je hebt surface piercing.
Dat had ik dus niet. Had echt stang die onderhuids ging.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh damn, pijnlijk
maar ja das volgens mij altijd bij die microdermals of hoe heet die shit
oh aightquote:Op donderdag 29 september 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Microdermals blijven wel goed zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |