Zo mooi als je voor het kiezen hebquote:Op donderdag 29 september 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
Oh wow. Kreeg net telefoon van een andere sollicitatie dat ik daar ook volgende week mag beginnen als ik wilde.Had ze al wel laten weten dat ik nog een andere sollicitatie had lopen, maar heb pas net vanochtend contract getekend, dus had verder nog niks doorgegeven.
/egoboost
Bovenkant ringetjesquote:Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Alleen mijn oren gepierced. Al sinds ik 12 was
Tof, al bijna 3 jaar dusquote:Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Oke Snoopquote:Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
rtquote:
Oor (bovenin paar en tragus), tong, navel en polsquote:
Had altijd zwarte steentjes. Nu titanium knoppen.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
rt
maar denk dat nootjes van die diamantjes heeft ofzo
Ook wel leuk, alleen bij vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oor (bovenin paar en tragus), tong, navel en pols
pols watquote:Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is wel meer, maar minder doorgroeimogelijkheden, minder leuke functie en heel veel extra reizen.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gwn andere contract verscheuren als ze meer betalen
nou ik wel. Ik voel me altijd zo normaal als ik hier post. Kan niet meepraten of tattoos, drugs, piercings, ontgroeningsfeesten...quote:
pols?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel, vind wel leuk.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is toch niks voor een man johkom op ey
zou niet doen dan maar ik heb er weinig verstand van ;squote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Is wel meer, maar minder doorgroeimogelijkheden, minder leuke functie en heel veel extra reizen.
Ja dan beter nietquote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Is wel meer, maar minder doorgroeimogelijkheden, minder leuke functie en heel veel extra reizen.
Dat is juist abnormaal.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou ik wel. Ik voel me altijd zo normaal als ik hier post. Kan niet meepraten of tattoos, drugs, piercings, ontgroeningsfeesten...
Wat niet doen? Voor het geld gaan?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou niet doen dan maar ik heb er weinig verstand van ;s
Hey niks is te gek in deze tijd he. Tegenwoordig laten mensen zelfs piercings in hun rug zettenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pols?
en hoe oud was je toen je verstandig werd?
jaquote:Op donderdag 29 september 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat niet doen? Voor het geld gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |