Zo mooi als je voor het kiezen hebquote:Op donderdag 29 september 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
Oh wow. Kreeg net telefoon van een andere sollicitatie dat ik daar ook volgende week mag beginnen als ik wilde.Had ze al wel laten weten dat ik nog een andere sollicitatie had lopen, maar heb pas net vanochtend contract getekend, dus had verder nog niks doorgegeven.
/egoboost
Bovenkant ringetjesquote:Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Alleen mijn oren gepierced. Al sinds ik 12 was
Tof, al bijna 3 jaar dusquote:Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Oke Snoopquote:Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
rtquote:
Oor (bovenin paar en tragus), tong, navel en polsquote:
Had altijd zwarte steentjes. Nu titanium knoppen.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
rt
maar denk dat nootjes van die diamantjes heeft ofzo
Ook wel leuk, alleen bij vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oor (bovenin paar en tragus), tong, navel en pols
pols watquote:Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is wel meer, maar minder doorgroeimogelijkheden, minder leuke functie en heel veel extra reizen.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gwn andere contract verscheuren als ze meer betalen
nou ik wel. Ik voel me altijd zo normaal als ik hier post. Kan niet meepraten of tattoos, drugs, piercings, ontgroeningsfeesten...quote:
pols?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel, vind wel leuk.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is toch niks voor een man johkom op ey
zou niet doen dan maar ik heb er weinig verstand van ;squote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Is wel meer, maar minder doorgroeimogelijkheden, minder leuke functie en heel veel extra reizen.
Ja dan beter nietquote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Is wel meer, maar minder doorgroeimogelijkheden, minder leuke functie en heel veel extra reizen.
Dat is juist abnormaal.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou ik wel. Ik voel me altijd zo normaal als ik hier post. Kan niet meepraten of tattoos, drugs, piercings, ontgroeningsfeesten...
Wat niet doen? Voor het geld gaan?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou niet doen dan maar ik heb er weinig verstand van ;s
Hey niks is te gek in deze tijd he. Tegenwoordig laten mensen zelfs piercings in hun rug zettenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pols?
en hoe oud was je toen je verstandig werd?
jaquote:Op donderdag 29 september 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat niet doen? Voor het geld gaan?
Vooral tweede is belangrijk, dus maar mooi dat je daar niet op ingaatquote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan één kant door pols onderhuids en dan eruit. Gaat tyfus ontsteken en raadt het niet aan. Mooi litteken nu.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou ik wel. Ik voel me altijd zo normaal als ik hier post. Kan niet meepraten of tattoos, drugs, piercings, ontgroeningsfeesten...
en groeit eruit tochquote:Op donderdag 29 september 2016 14:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aan één kant door pols onderhuids en dan eruit. Gaat tyfus ontsteken en raadt het niet aan. Mooi litteken nu.
Ah wat schattigquote:Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
19/20 ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pols?
en hoe oud was je toen je verstandig werd?
Ik ben 24+ en Justin Bieber lijkt op mij omdat hij natuurlijk jonger isquote:Op donderdag 29 september 2016 14:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ah wat schattigAls je nou ook nog op Justin Bieber lijkt en 24+ bent gaan we daten
vrijwillig alles eruit gedaan of gedwongen door slaafleef?quote:
Ja.. Mja bij mij scheurde het eruit. Heel leuk idee, maar enkel nastiness opgeleverd.quote:
zal wel weer kut zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Toto69 het volgende:
kan niet wachten om vnv episode 3 van SP te kijkenwat ik op internet lees is geniaal
Ik heb morgen tijdquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben 24+ en Justin Bieber lijkt op mij omdat hij natuurlijk jonger is
Gedwongen door slaafleefquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
vrijwillig alles eruit gedaan of gedwongen door slaafleef?
Herkenbare shitquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja.. Mja bij mij scheurde het eruit. Heel leuk idee, maar enkel nastiness opgeleverd.
oh damn, pijnlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja.. Mja bij mij scheurde het eruit. Heel leuk idee, maar enkel nastiness opgeleverd.
Je hebt met microdermals en je hebt surface piercing.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh damn, pijnlijk
maar ja das volgens mij altijd bij die microdermals of hoe heet die shit
wat is het verschil? :$quote:Op donderdag 29 september 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt met microdermals en je hebt surface piercing.
Dat had ik dus niet. Had echt stang die onderhuids ging.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh damn, pijnlijk
maar ja das volgens mij altijd bij die microdermals of hoe heet die shit
oh aightquote:Op donderdag 29 september 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Microdermals blijven wel goed zitten.
Wegquote:Op donderdag 29 september 2016 14:13 schreef Toto69 het volgende:
mag ik die tongpiercing even voelen willoow![]()
ja dat bedoelde ik ook, maar wist nie dat er verder nog meer opties waren :squote:Op donderdag 29 september 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat had ik dus niet. Had echt stang die onderhuids ging.
Niet altijdquote:Op donderdag 29 september 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Microdermals blijven wel goed zitten.
oh zoquote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Microdermal is een klein plaatje wat onder je huid wordt geschoven en daar schroeven ze een plaatje bovenop:
[ afbeelding ]
Surface is een piercing in deze vorm: \___/ en groeit snel uit:
[ afbeelding ]
leuk om met een magneet met te spelenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Microdermal is een klein plaatje wat onder je huid wordt geschoven en daar schroeven ze een plaatje bovenop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond het de eerste paar dagen heel erg vet.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook, maar wist nie dat er verder nog meer opties waren :s
excuse me i don't mean to impose but i am the oceanquote:
Het is echt weg.quote:
Goeie tietenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet niet waar dit naar refereertquote:Op donderdag 29 september 2016 14:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
excuse me i don't mean to impose but i am the ocean
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit naar refereert
gwn zomaarquote:Op donderdag 29 september 2016 14:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja zag het op google maar hoezo reageerde je dat
Nee, gone forever.quote:
Vind dat wel leuk.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind 2Nutz wel het type dat een tepelpiercing heeft
aightquote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef deadprez het volgende:
is bazenfilm trouwens, moet je keertje checken trollscience
Helemaal dichtgegroeid. En mag ook niet nu. En zo belangrijk is het niet.quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 29 september 2016 14:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aight
moet nog zoveel films checken :s en muziek en boeken
Waarom mag het niet? Werk of zo?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Helemaal dichtgegroeid. En mag ook niet nu. En zo belangrijk is het niet.
https://books.google.nl/b(...)4C&redir_esc=y&hl=en dit is echt een boek voor jouquote:Op donderdag 29 september 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
herkenbaar
op die boeken na dan
ik begrijp al nauwelijks wat er in de beschrijving staatquote:Op donderdag 29 september 2016 14:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
https://books.google.nl/b(...)4C&redir_esc=y&hl=en dit is echt een boek voor jou
;$quote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Trollscience het volgende:
smerige policorhond dat je dr bent
log uit pervquote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Kurovski het volgende:
Ik begreep dat het over tetten ging, ehm?
Ja, werk.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom mag het niet? Werk of zo?
Ik had een tandartsassistente die een tongpiercing droegDat was ook wel redelijk 'bijzonder'
nee, niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Kurovski het volgende:
Ik begreep dat het over tetten ging, ehm?
Ik heb er ook één en geen problemen met werk. Maar zou het indd ook niet missen als hij uit moet.quote:
Een man is toch alleen geïnteresseerd in die twee pluspunten daaronder?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |