SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
waar ga je dan uitquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:18 schreef Rezania het volgende:
Oh, Gebroeders de Nobel. Nooit geweest, niemand gaat daar heen.
match net een heel cute meisje van 18quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Mortie ben je nou eindelijk uit de kast
De Kroeg en af en toe Hut van Ome Henne (maar eigenlijk alleen op besloten feestjes). Ben sowieso niet zo'n stapbeest.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
match net een heel cute meisje van 18![]()
lol dat is toch zo'n soort Skihutquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
De Kroeg en af en toe Hut van Ome Henne (maar eigenlijk alleen op besloten feestjes). Ben sowieso niet zo'n stapbeest.
Ik kan je niet citeren uit het vorige topic, maar twee dingen:quote:
Nee, echt verre van. Normale muziek, normale mensen. Skihut.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol dat is toch zo'n soort Skihut
barely legal tochquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent fucking 40 wat mot je met 18
Ik zei dan ook 5 minuten fietsen, niet lopen. Voor de rest heb ik graag veel keuze.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan je niet citeren uit het vorige topic, maar twee dingen:
1. De AH XL is op 1,1 km van m'n huis en daar kan ik die shit wel kopen.
2. Ik weet echt niet waar je het over hebt als je spreekt van een karig aanbod. Nog nooit iets niet kunnen vinden en als dat onverhoopt ooit gebeurt dan ga ik gewoon in 5 minuten naar die AH XL fietsen ipv een van de AH's die nog dichterbij zijn.
Jullie hechten echt te veel waarde aan deze flauwekulletjes.Overigens in jouw geval Rez, ben een keer naar je AH XL gelopen en volgens mij was dat langer lopen dan naar m'n eigen, met het verschil dat ik er dan nog diverse dichterbij heb zitten. Lekker boeiend allemaal lol.
Dat is wel een goede reden, hier hebben ze dat helaas nietquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik lui ben. En zelfscan bij de AH, dus geen rij, dat ook.
Ik heb echt een hekel aan teveel keuze.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei dan ook 5 minuten fietsen, niet lopen. Voor de rest heb ik graag veel keuze.
Nou dat heb ik, alleen dan niet enkel in producten maar ook in winkels. #genotquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei dan ook 5 minuten fietsen, niet lopen. Voor de rest heb ik graag veel keuze.
AH2GO op de RUG!quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:35 schreef Rezania het volgende:
Ik wil ook een supermarkt op de campus.Monopolies.
Ja, ook meisjes swipen wel eens per ongeluk verkeerd als ze aan t multitasken zijn. Kan gebeuren joh.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
match net een heel cute meisje van 18![]()
heb haar een gifje gestuurdquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ook meisjes swipen wel eens per ongeluk verkeerd als ze aan t multitasken zijn. Kan gebeuren joh.
Misschien omdat het gebouw zo hoog is. Mooie locatiequote:Op dinsdag 27 september 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was nog een kleine jongen toen ik daar kwam, zal wel de herinnering zijn dan.
Ik ga van de week lasagne maken met mozzerala, want in de bonus.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:29 schreef Paxcon het volgende:
Overigens ben ik een heerlijke ovenpasta aan het maken
Klinkt goedquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga van de week lasagne maken met mozzerala, want in de bonus.
Oh god instant hongerquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga van de week lasagne maken met mozzerala, want in de bonus.
Alle Italiaanse kaas.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klinkt goed
De mozzarella is in de bonus? Ik 'moet' morgen ook lasagne maken.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien omdat het gebouw zo hoog is. Mooie locatie
Hmm interessant...quote:
Jij houdt nogal van aardappeltjes geloof ikquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:40 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb echt al te lang geen lasagne gehad
Ik kan niet wachten totdat ik daar ben.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:55 schreef Kaas- het volgende:
Ik droom af en toe nog over de lasagne die ik afgelopen zomer in Italië at.
Ik ga in je koffer verschuilen. Verder zal je me niet zien, ga daar gewoon een beetje overal eten en drinken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat ik daar ben.
Ik ook, maar dan wel met mijn vriend.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga in je koffer verschuilen. Verder zal je me niet zien, ga daar gewoon een beetje overal eten en drinken.
Nice. Nu lekker afbouwen. Welke runs heb je tot die tijd nog in de planning?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:04 schreef Vlarp het volgende:
Nou, die halve marathon over 3 weken moet wel lukken. Heb er net 17 km uitgeperst.
Waarvan mozarella ver weg de meest overrated. Tenzij buffel, maar dan nog.quote:
Wat raad jij aan dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarvan mozarella ver weg de meest overrated. Tenzij buffel, maar dan nog.
Ik ook 16 binnen 2 km en maar 49 binnen 10 km. Jij wintquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb serieus 16 Albert Heins binnen 2 km van m'n huis (zojuist even gecontroleerd op ah.nl/winkels).
56 binnen 10 km.
Geen idee, maar ik vind mozarella iig vrij smaakloos eigenlijk. Nietzeggend. Te zacht voor mij.quote:
Ik had Brand Zwaar Blond tijdens mijn film.quote:
Lol ik kijk serieus right now de ending credits van GTA5. Weer ff uitgespeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:01 schreef praisethebooty het volgende:
Wat is Grand Theft Auto toch heerlijk ontspannend.
Met een motor spookrijden op de snelweg. Heerlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol ik kijk serieus right now de ending credits van GTA5. Weer ff uitgespeeld.
Maak je keuken schoon dan.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
Heb nu wijn voor bij m'n chippies maar word aangevallen door de fruitvliegjes
er kwamen er zondag een stuk of honderd uit m'n vuilnisbakquote:Op woensdag 28 september 2016 00:25 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Maak je keuken schoon dan.
Wat een heerlijk avondje moet dat zijnquote:Op woensdag 28 september 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
Heb nu wijn voor bij m'n chippies maar word aangevallen door de fruitvliegjes
genieten ditquote:Op woensdag 28 september 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een heerlijk avondje moet dat zijn
Wijn/bier/diverse binnen en buitenlands gedestilleerd/koffie/thee/water?quote:
Rondje Brienenoord, en nog een rondje Brienenoord?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice. Nu lekker afbouwen. Welke runs heb je tot die tijd nog in de planning?
Bier en verschillende soorten shotjes!quote:Op woensdag 28 september 2016 07:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wijn/bier/diverse binnen en buitenlands gedestilleerd/koffie/thee/water?
Oh, maar ik bedoelde puur afbouwen tot je run. Omdat als je nu een 17 hebt gelopen en hij al over drie week is, je nu niet heel veel km meer kan maken tot die tijd.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rondje Brienenoord, en nog een rondje Brienenoord?
Ik ben niet van de heel veel wedstrijden.
Ik wil nog minimaal 1x een groot rondje doen, als het kan 18 / 19 km. Komend weekend ofzo. En verder kleine rondjes van 6 / 7 km op wat hogere snelheid.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoelde puur afbouwen tot je run. Omdat als je nu een 17 hebt gelopen en hij al over drie week is, je nu niet heel veel km meer kan maken tot die tijd.
Vanaf 1 oktober mag ik 1e klas gaan reizenquote:Op woensdag 28 september 2016 10:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
#treinleef #struggles #deonietindeaanbieding
En ze ging nog een meurend broodje eten ook. Ontbijt lekker thuis ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
#treinleef #struggles #deonietindeaanbieding
Vanmorgen zat een meisje tegenover me een Turkse pizza ofzo te etenquote:Op woensdag 28 september 2016 10:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ze ging nog een meurend broodje eten ook. Ontbijt lekker thuis ja.
Is beter dan staan, dus dat scheeltquote:Op woensdag 28 september 2016 10:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanaf 1 oktober mag ik 1e klas gaan reizen.
Gezellig met allemaal vervelende zakenmensen.
"Goedemorgen, ik stink uit mijn bek en hier heb ik een nog groter meurend broodje. Geniet van de geur".quote:Op woensdag 28 september 2016 10:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ze ging nog een meurend broodje eten ook. Ontbijt lekker thuis ja.
Dat is wel kort op je wedstrijd, weet niet of dat optimaal is.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil nog minimaal 1x een groot rondje doen, als het kan 18 / 19 km. Komend weekend ofzo. En verder kleine rondjes van 6 / 7 km op wat hogere snelheid.
Dan moet het wel goed komen.
Heeft ze ook fruitvliegjes?quote:
Ik hoef bijna nooit te staan. Maar ik weet dan ook precies waar ik moet instappen enzoquote:Op woensdag 28 september 2016 10:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Is beter dan staan, dus dat scheelt
Mwoa. Het is geen hele marathon hè? En ik ga niet voor een toptijd, finishen is m'n doel.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel kort op je wedstrijd, weet niet of dat optimaal is.
Eigenlijk fysiek niet. Staan is beter dan zitten. Zitten is heel slecht.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Is beter dan staan, dus dat scheelt
quote:Op woensdag 28 september 2016 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk fysiek niet. Staan is beter dan zitten. Zitten is heel slecht.
Alleen als je het lang achter elkaar doet. Zoals alles.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk fysiek niet. Staan is beter dan zitten. Zitten is heel slecht.
Het wordt pas echt slecht voor je als je t langer achter elkaar doet, maar sowieso is zitten slechter dan staan. Bij staan is je gewicht nl beter verdeeld over je botten en spieren. Bij zitten draagt je onderrug alles.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen als je het lang achter elkaar doet. Zoals alles.
Jup.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:19 schreef Vlarp het volgende:
Sowieso is grote afstanden hardlopen ook helemaal niet goed omdat je je knieën er mee sloopt.
Maak ik me ook wel eens zorgen om. Een en al reuma in de familie en dan ga ik m'n gewrichten ook nog dat aandoen.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:19 schreef Vlarp het volgende:
Sowieso is grote afstanden hardlopen ook helemaal niet goed omdat je je knieën er mee sloopt.
Dan wel blijven opletten, ja. Weet eigenlijk of ze al vroeg kunnen zien of je bijv. aanleg hebt om reuma te krijgen? Geen idee hoe dat werkt.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maak ik me ook wel eens zorgen om. Een en al reuma in de familie en dan ga ik m'n gewrichten ook nog dat aandoen.
Klopt. Pas ook weer een onderzoek waaruit bleek dat soort van licht sporten goed voor je is, maar eigenlijk alles wat zwaarder wordt dan dat is onder de streep eigenlijk slechter voor je omdat je je gewrichten ed. (te) zwaar belast.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup.
Maar geen enkele topsport is goed voor je volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ik echt verder.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja, dat kan wel. Maar is te duur, want eigen risico en zo.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan wel blijven opletten, ja. Weet eigenlijk of ze al vroeg kunnen zien of je bijv. aanleg hebt om reuma te krijgen? Geen idee hoe dat werkt.
Ja, dat dus. Maar boeie, ik ben blij.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:10 schreef Kaas- het volgende:
Al denk ik wel dat je je doelgroep niet helemaal optimaal inschat.
Waar kijk ik naar?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:08 schreef Rezania het volgende:
Links is ongeknipt DNA, in het midden is het DNA behandeld met een knipeiwit en rechts ook. In het midden wilde ik 1 bandje hebben doordat het enzym het DNA niet meer zou kunnen knippen door de mutatie die we geïntroduceerd hebben. Rechts wilde ik twee bandjes ipv die omdat er ook een knipsite verloren zou gaan door een mutatie. Niet bij alle stammen gelukt dus, maar genoeg om mee te werken.
Gelukkig manquote:Op woensdag 28 september 2016 12:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Maar boeie, ik ben blij.
Fluorescerende stukken DNA gescheiden op een gel door middel van elektroforese.quote:
Oh, ok.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fluorescerende stukken DNA gescheiden op een gel door middel van elektroforese.
Ik snap alleen niet waarom je dan elke keer alles eromheen vertelt in plaats van dat je hier gewoon vertelt dat je een succes of doorbraak in je onderzoek hebt. Zo maak je het niet bepaald boeiender, zeg ik met goede bedoelingen.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Maar boeie, ik ben blij.
Then again, als je t echt leuk vind. Maar voor je gezondheid hoef je t dus niet te doen.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt. Pas ook weer een onderzoek waaruit bleek dat soort van licht sporten goed voor je is, maar eigenlijk alles wat zwaarder wordt dan dat is onder de streep eigenlijk slechter voor je omdat je je gewrichten ed. (te) zwaar belast.
Weet niet meer waar ik dat las.
Je kan t ook bv NIET lezen. Of alleen de laatste regelquote:Op woensdag 28 september 2016 12:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je dan elke keer alles eromheen vertelt in plaats van dat je hier gewoon vertelt dat je een succes of doorbraak in je onderzoek hebt. Zo maak je het niet bepaald boeiender, zeg ik met goede bedoelingen.
Hehehe, meneer Engel en de armfoto.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan t ook bv NIET lezen. Of alleen de laatste regel
Of gewoon nog een foto van je arm plaatsen, want die mag me wel boeien.
quote:Op woensdag 28 september 2016 12:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehehe, meneer Engel en de armfoto.
*plop*quote:Zie hem al liggen hoor bij die fysio, "ja meneer, niet met de kont naar achteren".
Is dat nou hetzelfde systeem als ze gebruiken in rechtszaken en zo?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fluorescerende stukken DNA gescheiden op een gel door middel van elektroforese.
Nou, ok, dan niet.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je dan elke keer alles eromheen vertelt in plaats van dat je hier gewoon vertelt dat je een succes of doorbraak in je onderzoek hebt. Zo maak je het niet bepaald boeiender, zeg ik met goede bedoelingen.
Uh, dat weet ik niet zeker. Er zijn wel regio's in humaan genomisch DNA die uniek zijn per persoon, maar weet niet of ze dat gewoon knippen en op een gel scheiden.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat nou hetzelfde systeem als ze gebruiken in rechtszaken en zo?
Knippen. Krijg altijd het idee dat je er met een schaar bijlangs gaatquote:Op woensdag 28 september 2016 15:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uh, dat weet ik niet zeker. Er zijn wel regio's in humaan genomisch DNA die uniek zijn per persoon, maar weet niet of ze dat gewoon knippen en op een gel scheiden.
Vast wel #scrapbookingquote:Op woensdag 28 september 2016 15:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uh, dat weet ik niet zeker. Er zijn wel regio's in humaan genomisch DNA die uniek zijn per persoon, maar weet niet of ze dat gewoon knippen en op een gel scheiden.
Ik zou oprecht wensen dat ik me niet zo aan taalfouten zou storen. Ik neem mensen spontaan minder serieus en moet me enorm inhouden om ze niet te corrigeren. Dan ben je zogenaamd hoogopgeleid en maak je om de haverklap hele elementaire fouten in je moedertaal.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:22 schreef Vlarp het volgende:
Mensen die me ipv. mijn of m'n schrijven.
Scheelt niet veel af en toe.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:04 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Knippen. Krijg altijd het idee dat je er met een schaar bijlangs gaat
Enorme afknapper voor mij.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou oprecht wensen dat ik me niet zo aan taalfouten zou storen. Ik neem mensen spontaan minder serieus en moet me enorm inhouden om ze niet te corrigeren. Dan ben je zogenaamd hoogopgeleid en maak je om de haverklap hele elementaire fouten in je moedertaal.
Dat mensen af en toe fouten maken in spelling dat kan, en is ook geen probleem. Maar ik irriteer me wel echt aan mensen die consequent bepaalde zaken verkeerd schrijven, zeker als het enorm simpele taalregels zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou oprecht wensen dat ik me niet zo aan taalfouten zou storen. Ik neem mensen spontaan minder serieus en moet me enorm inhouden om ze niet te corrigeren. Dan ben je zogenaamd hoogopgeleid en maak je om de haverklap hele elementaire fouten in je moedertaal.
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enorme afknapper voor mij.
Wel een groot verschil tussen spel-/grammatica- en typfouten overigens.
Maar dingen als "me boek", "slegt" en "egt".... daar is de deur.
Dank jequote:Op woensdag 28 september 2016 15:48 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het is "iets irriteert me" en "ik erger me aan". Niet "ik irriteer me aan".
Ja, ik weet het. Sorry. Ook ik ben niet foutloos.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:48 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het is "iets irriteert me" en "ik erger me aan". Niet "ik irriteer me aan".
't Is mijn werk, ik moet welquote:Op woensdag 28 september 2016 16:09 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik wist dat je het ook zou zien.
Voor mij ook.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enorme afknapper voor mij.
Wel een groot verschil tussen spel-/grammatica- en typfouten overigens.
Maar dingen als "me boek", "slegt" en "egt".... daar is de deur.
Nooooooooquote:Op woensdag 28 september 2016 16:18 schreef Rezania het volgende:
Gvd, laat net mijn mobiel op de badkamervloer donderen. Gelijk een barst in de ruit. Mobiel is net nieuw.
Idk, vast duur.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Noooooooo
Wat kost een reparatie bij de jouwe? Heb je een screen protector of deed die z'n werk niet?
Ik was voor het fixen van het glas afgelopen maand 170 euro kwijt.
DAAR IS DE DEUR!!!quote:Op woensdag 28 september 2016 16:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Sorry. Ook ik ben niet foutloos.
ja zeg, als dat als compensatie zou Mogen gelden dat tiepte ik foortaan ook wel heul kei slegt!quote:Op woensdag 28 september 2016 16:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Wat hypocriet is om te zeggen trouwens, want m'n vriend maakt ook veel dt-fouten. Maar goed, die compenseert het met uitmuntende blowjobs.
Ik heb t onofficieel laten doen, 80 eur. Vond ik wel meevallen. Echter, is wel je garantie van de telefoon voorbij, ant opengemaakt door een derde partij.quote:
Dit vraagt om verificatie.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja zeg, als dat als compensatie zou Mogen gelden dat tiepte ik foortaan ook wel heul kei slegt!
Ik offer me wel op.quote:
Ik stuur je mijn referenties op. Denk niet dat t door de brievenbus past, dus kan zijn dat je t ergens op moet gaan halen bij de Primera of zo.quote:
quote:De uiteindelijke conclusie is slechts een cijfer 2 op een schaal van 1 tot 10, waar 1 heel lastig te repareren is en 10 heel makkelijk. Vooral het openen van het toestel benoemt iFixit als heel lastig vanwege de glazen cover en dankzij de unibody-behuizing is het lastig om onderdelen te vervangen. Het scherm vervangen zal één van de meest voorkomende gevallen zijn om een toestel te willen laten repareren en aangezien daar heel de telefoon voor uit elkaar gehaald moet worden is dat gewoonweg erg lastig.
Het lijkt lastig.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:56 schreef Rezania het volgende:
https://androidworld.nl/n(...)lastig-te-repareren/
[..]
Mobiel donderde uit mijn zak terwijl ik mijn broek liet zakken om naar de WC te gaan. Shit happens (letterlijk en figuurlijk).quote:Op woensdag 28 september 2016 17:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om m'n scherm te slopen. Sterker nog, meestal zitten er na een jaar intensief gebruik nog niet eens krassen op. En dat zonder hoesje of screen protector.
quote:Op woensdag 28 september 2016 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stuur je mijn referenties op. Denk niet dat t door de brievenbus past, dus kan zijn dat je t ergens op moet gaan halen bij de Primera of zo.
Dat is mooi kut dan.quote:
Maar hij is al zooooo groot, ik wil hem niet nog groter maken.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is mooi kut dan.
Beter doe je er een hoesje en een dikke glasbeschermer omheen vanaf nu man.
Niet geslaagd deepthroat-skills te verifieren.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]![]()
![]()
Oordeel: twijfelachtig, deed me niet zoveel
Dat is nogal eenvoudig uit te rekenen he; twee jaar de verzekering betalen plus drie reparaties is met 182 euro nog steeds ongeveer even duur als één reparatie zonder verzekering (175 euro).quote:Op woensdag 28 september 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
Voor 2 euro per maand wereldwijd verzekerd voor schermreperaties van je telefoon. Eigen risico eerste reparatie is 25 euro, tweede keer 45 euro, derde keer en meer 64 euro. Je betaald de eerste 12 maanden in één keer. Als het toestel ouders is dan 14 dagen geldt er een 3 maanden no-claim policy. Nieuw scherm kost 175 euro. Is het waard dan lijkt me toch?
Meeste telefoons met schermschade zijn veel goedkoper te repareren en niet iedereen laat zijn telefoon constant donderen. Dit is mijn eerste keer in ooit.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is nogal eenvoudig uit te rekenen he; twee jaar de verzekering betalen plus drie reparaties is met 182 euro nog steeds ongeveer even duur als één reparatie zonder verzekering (175 euro).Ik zou wel goed de polis doorlezen op mitsen en maren. Kan me namelijk niet voorstellen dat die verzekering uit kan voor de verzekeraar.
Maar goed, die eerste 175 zal je wel kwijt zijn want ik neem aan dat de verzekeraar eerst bewijs wil zien dat de telefoon op dit moment goed is.
Van een glazen screen protector wordt 'ie niet groter. Ook niet alle hoesjes zijn heel groot. En ja, bovendien bespaar je er waarschijnlijk geld en moeite mee.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hij is al zooooo groot, ik wil hem niet nog groter maken.
Hmm oh dit gaat over een telefoonquote:Op woensdag 28 september 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hij is al zooooo groot, ik wil hem niet nog groter maken.
quote:
Ik heb nu juist als ik de hoes er af haal dat ie zo klein lijkt en voelt in m'n hand.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van een glazen screen protector wordt 'ie niet groter. Ook niet alle hoesjes zijn heel groot. En ja, bovendien bespaar je er waarschijnlijk geld en moeite mee.
Goed dat je het erbij zegt. Ik dacht al, zo dik zijn die condooms van tegenwoordig toch niet?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu juist als ik de hoes er af haal dat ie zo klein lijkt en voelt in m'n hand.
De telefoon kaas, de TELEFOON!
Hoesje:
[ afbeelding ]
Gisteren binnengekomen, vanuit heul kei nep China (en dus maar 6,- EUR incl verzendkosten)
Wtf.quote:Artikel 6 Uitsluitingen
Geen recht op vergoeding bestaat:
voor schade direct of indirect veroorzaakt door atoomkernreacties, onverschillig hoe de schade is ontstaan;
Stellen ze ook eisen aan waar je het moet laten repareren?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:43 schreef Rezania het volgende:
Die voorwaarden zien er goed uit eigenlijk.
Ja, bij dezelfde vent als waar ik het nu laat doen oa.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stellen ze ook eisen aan waar je het moet laten repareren?
Ik heb natuurlijk extra extra extra powerbottom gay safe!quote:Op woensdag 28 september 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed dat je het erbij zegt. Ik dacht al, zo dik zijn die condooms van tegenwoordig toch niet?
Save water and shower with a friend!quote:Op woensdag 28 september 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
Zo hardlopen met een hommovriend en daarna bij mij thuis filmpje kijken en zo. Uiteraard netjes een voor een douchen.
Wees blij dat ie niet in de plee vielquote:Op woensdag 28 september 2016 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mobiel donderde uit mijn zak terwijl ik mijn broek liet zakken om naar de WC te gaan. Shit happens (letterlijk en figuurlijk).
Oh, bah. Zou je dat wel doen? Wel eng veel risico's hoorquote:Op woensdag 28 september 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
Zo hardlopen met een hommovriend en daarna bij mij thuis filmpje kijken en zo. Uiteraard netjes een voor een douchen.
Wie weet. Douchen is onschuldig.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Save water and shower with a friend!
Save water, use a golden shower?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Save water and shower with a friend!
#herkenbaarquote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Voordeel van bezoek krijgen is trouwens dat je je dan je studentenkot even weer helemaal opruimt en laat blingen. Dat is echt reden #1 waarom ik een of twee keer per week alles netjes maak, want echt, in twee dagen ligt -alles- alweer -overal-.
Wij houden het werkelijk altijd bijquote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Voordeel van bezoek krijgen is trouwens dat je je dan je studentenkot even weer helemaal opruimt en laat blingen. Dat is echt reden #1 waarom ik een of twee keer per week alles netjes maak, want echt, in twee dagen ligt -alles- alweer -overal-.
Dat past in het plaatje.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij houden het werkelijk altijd bij
Jup.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:43 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat past in het plaatje.
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:23 schreef Steve het volgende:
Een huis is om in te leven, daar mag best wat rommel liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs al ben je een paar uur bij mij ligt al alles overal gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Nee dus.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:23 schreef Steve het volgende:
Een huis is om in te leven, daar mag best wat rommel liggen.
Sokken en schoenen bij de deur, shirt naast het aanrecht, broek naast het bed... etc.?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs al ben je een paar uur bij mij ligt al alles overal gelijk.
Alleen als ie met zijn lover is.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Sokken en schoenen bij de deur, shirt naast het aanrecht, broek naast het bed... etc.?
Er is ook wel een verschil tussen rommelig of smerig vind ik.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:13 schreef wonderer het volgende:
Mijn huis is ook niet echt supernetjes, ook niet als er bezoek komt. Maar het is geen zwijnenstal of gevaar voor de volksgezondheid.
Whehe.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:43 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat past in het plaatje.
Haha! Ik mag graag een beetje territorium afbakenen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs al ben je een paar uur bij mij ligt al alles overal gelijk.
Rommel meenemen en niet opruimen. Ik herken het zelf ook. Hier ligt ook overal was, post, huiswerk en willekeurige zooi. Je doet er weinig tegenquote:Op donderdag 29 september 2016 00:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha! Ik mag graag een beetje territorium afbakenen.
Laatste keer was ook wel extreem. Elke vierkante cm van dat fucking huis lag iets van me, op elke plank en in elke hoek.Snap zelf ook niet hoe het gebeurt.
Ik zit nog steeds bij aflevering 1 van seizoen 2quote:Op woensdag 28 september 2016 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Zucht. In 2 dagen het hele seizoen Transparent er doorheen gejaagd. Weer een jaar wachten op de Pfeffermans!
Nog meer Nederlanders in Duitse musicalsquote:Op donderdag 29 september 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
Mehh, matig. Vriend doet auditie voor een musical in Duitsland. Zou dan enkele maanden vooral daar zijn. Ik gun het hem, maar hoop stiekem dat het niet doorgaat.Maar wil hem ook niet tegenhouden, omdat je dromen belangrijk zijn en hij me ook een half jaar naar China liet gaan.
Heb je alleen maar een reden om naar Duitsland te gaan (stiekem best een leuk land hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
Mehh, matig. Vriend doet auditie voor een musical in Duitsland. Zou dan enkele maanden vooral daar zijn. Ik gun het hem, maar hoop stiekem dat het niet doorgaat.Maar wil hem ook niet tegenhouden, omdat je dromen belangrijk zijn en hij me ook een half jaar naar China liet gaan.
Ik hou van zwarte humor, a la six feet under.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds bij aflevering 1 van seizoen 2Die humor trekt me totaal niet.
Risico van het vak (van je vriendje).quote:Op donderdag 29 september 2016 11:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je alleen maar een reden om naar Duitsland te gaan (stiekem best een leuk land hoor). En inderdaad, elkaar kansen gunnen is belangrijk
.
Wordt het beter dan? Want dan kijk ik misschien wel verder. Ik weet trouwens niet of ik het zwarte humor zou noemen, ik vind het meer van die plaatsvervangendeschaamtehumor, a la The Office.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van zwarte humor, a la six feet under.
Al vond ik S2E1 ook wel een taaie. Wat een vervelende mensen soms
Ik weet niet of je het "beter worden" kunt noemen. Want de serie is al erg goed (wint niet voor niets zoveel prijzen). Alleen je moet van het sort houden.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wordt het beter dan? Want dan kijk ik misschien wel verder. Ik weet trouwens niet of ik het zwarte humor zou noemen, ik vind het meer van die plaatsvervangendeschaamtehumor, a la The Office.
Goed bezig. Hem vrij laten om zijn dromen na te jagen. Superlief ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
Zo ver is Duitsland niet om even af te reizen.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
Nou ja. Berlijn is bijvoorbeeld niet echt naast de deur.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zo ver is Duitsland niet om even af te reizen.Maar wel lief van je dat je 'm niet tegenhoud.
Uurtje of 6 rijden, is te doenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Nou ja. Berlijn is bijvoorbeeld niet echt naast de deur.
Hamburgquote:Op donderdag 29 september 2016 14:25 schreef wonderer het volgende:
De musicalhotspots in Duitsland zijn Berlijn, Hamburg, Stuttgart en Oberhausen. Alleen die laatste is redelijk te doen vanaf hier.
Uurtje of 7,5 eerder. En met pauzes tussen door (je bent gestoord als je zoiets aan één stuk rijdt) dan zit je zo op tien uur.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Uurtje of 6 rijden, is te doenMuziekje op en door. Maar het is dichterbij dan China.
Iets meer dan dat hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Uurtje of 6 rijden, is te doenMuziekje op en door. Maar het is dichterbij dan China.
Mensen vergeten wel eens dat Duitsland BEEEEST wel groot isquote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Nou ja. Berlijn is bijvoorbeeld niet echt naast de deur.
Dat ligt er aan waar 'hier' isquote:Op donderdag 29 september 2016 14:25 schreef wonderer het volgende:
De musicalhotspots in Duitsland zijn Berlijn, Hamburg, Stuttgart en Oberhausen. Alleen die laatste is redelijk te doen vanaf hier.
Wel een wit t-shirt aan?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:17 schreef Rezania het volgende:
Gaat het eindelijk een keer weer regenen, heb ik natuurlijk geen regenjas bij me
Het is bijna 500 km van Amsterdam naar Hamburg. Niet onoverbrugbaar of zo, maar gewoon liever niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar 'hier' isHamburg is vanaf hier ook wel goed te doen
Berlijn is vanaf hier zo'n 6 uur met de trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is bijna 500 km van Amsterdam naar Hamburg. Niet onoverbrugbaar of zo, maar gewoon liever niet.
Ach, en als het wel gebeurt dan is het ook mooi. Ga ik daar mooi een beetje de première bijwonen, die stad checken en genieten van de pluspunten die het biedt. Zo optimistisch ben ik ook nog wel weer.Logisch toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
dat vind ik zo onzin. Je smelt niet van een beetje regenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:17 schreef Rezania het volgende:
Gaat het eindelijk een keer weer regenen, heb ik natuurlijk geen regenjas bij me
Kom je vnv nog borrelen?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat vind ik zo onzin. Je smelt niet van een beetje regen
Maar mijn labjournaal en telefoon wel.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat vind ik zo onzin. Je smelt niet van een beetje regen
als jij het kan moet rez het toch helemaal overlevenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben net door de regen gefietst
Was bang dat m'n paraplu weer kapot zou gaan als ik die op de fiets zou gebruiken
ik ben een stoere, sterke manquote:Op donderdag 29 september 2016 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als jij het kan moet rez het toch helemaal overleven
Wtfquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 29 september 2016 18:28 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, tijd om te slijmen, hard om slechte grappen te lachen en stiekem handjobs onder de tafel te geven om m'n toekomst veilig te stellen, want diner en aansluitend borrel met wat oud-collega's en TK-leden. En daarna borrel met Mortaxx, dat weet 'ie alleen nog niet. GrGr
En je telefoon heeft het al zo moeilijk deze week.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar mijn labjournaal en telefoon wel.
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En je telefoon heeft het al zo moeilijk deze week.
Bewaar dan nog ff zo'n stiekume handjob voor mortaxxquote:Op donderdag 29 september 2016 18:28 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, tijd om te slijmen, hard om slechte grappen te lachen en stiekem handjobs onder de tafel te geven om m'n toekomst veilig te stellen, want diner en aansluitend borrel met wat oud-collega's en TK-leden. En daarna borrel met Mortaxx, dat weet 'ie alleen nog niet. GrGr
ik begeef mij echt niet in zo'n slangennestquote:Op donderdag 29 september 2016 18:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Bewaar dan nog ff zo'n stiekume handjob voor mortaxx
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:59 schreef Rezania het volgende:
En, ik ben weer een broekmaat omlaag gegaan.
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:05 schreef Rezania het volgende:
En, ik ben weer een broekmaat omhoog gegaan.
Nu de 2x fruit nog?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was gewoon gezond. 200 g groente.
Languit op de bank met chips en Franse kaas?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:40 schreef TwisterNederland het volgende:
Heb me net de tyfus ingelopen. Was wel lekker![]()
Nu even kijken wat ik ga doen. Iemand tips?
Is dat schoonmaken het gevolg van het koken?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben nu aan het koken en schoonmaken
nee gewoon tussendoorquote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat schoonmaken het gevolg van het koken?
Nee, heb beide niet in huis liggenquote:Op donderdag 29 september 2016 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Languit op de bank met chips en Franse kaas?
Tegelijk lijkt me ook lastig. Schoonmaken met een spatel.quote:
Proost!!quote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Rezania het volgende:
Een herstart deed het hem. Tijd voor bier.
Nu het bijna herfst is moet je eigenlijk verplicht rode wijn, bokbier en Franse kaas in huis hebben.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee, heb beide niet in huis liggen
Ik drink geen wijnquote:Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu het bijna herfst is moet je eigenlijk verplicht rode wijn, bokbier en Franse kaas in huis hebben.
Wat doe je dan wel?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn
En geen bokbier
En eet geen Franse kaas (sorry kaas-)
Ik weet waar kaas woontquote:Op donderdag 29 september 2016 17:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar 'hier' isHamburg is vanaf hier ook wel goed te doen
Berlijn is vanaf hier zo'n 6 uur met de trein.
Rotterdam. I knowquote:
Vlieg je business class ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:02 schreef Rezania het volgende:
Jezus, een vlucht van DC naar Schiphol kost meer dan 2500 dollar.Gelukkig kan ik hem voor 1000 euro krijgen via de vereniging.
Corporale Pilsjes nuttigen!quote:
Amsterdam - Hamburg duurt vast niet veel langer dan binnenlandse reizen als Kollum - Gulpen of Groede - Ulft. Het ligt dichterbij dan Stuttgart en Berlijn, dus kon het altijd ergerquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hamburgik weet de naam niet trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
ben je nu al dronkenquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:03 schreef Kaas- het volgende:
Mortaxx ik ga zo weg met een stelletj ambtenaren hemisferen kans
quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sit nu al (met een vriend die bij me blijft slapenH ) in een trein naar rotttersam
Hij slaapt alquote:
Ahhhhwquote:Op vrijdag 30 september 2016 01:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sit nu al (met een vriend die bij me blijft slapenH ) in een trein naar rotttersam
Hij kan toch bij je in bedquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:22 schreef Kaas- het volgende:
Gastheer als ik ben bood ik trouwes bed aan maar hij koos bank nja prima dan
moet ik nu ook van jou zeggen dat je een schatje bentquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij slaapt al
Hij moer morgen om 7 uur eruit maar bespaart door m'n huis alsnog 2 uur slaaptijd
Maat die ooit medestagiair was met me
Ligt op m'n slaapbank ik in bed prima -^O^
Magquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet ik nu ook van jou zeggen dat je een schatje bent
Die awkwardness doe ik vriende niet aan ik slaap san liever op de bank terwijl ik ze bed aanbiedquote:
Wat gul van jequote:Op vrijdag 30 september 2016 02:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die awkwardness doe ik vriende niet aan ik slaap san liever op de bank terwijl ik ze bed aanbied
Neem hem in de kont.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:41 schreef Kaas- het volgende:
Die dude gaat ook echt douchen met zowel de badkamerdeur (naar de keuken) als de deur tussen de keuken en m'n kamer (dat zijn met de voordeur ook direct de enige deuren die ik hier heb) allebei wagenwijd open.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:41 schreef Kaas- het volgende:
Die dude gaat ook echt douchen met zowel de badkamerdeur (naar de keuken) als de deur tussen de keuken en m'n kamer (dat zijn met de voordeur ook direct de enige deuren die ik hier heb) allebei wagenwijd open.
Wat typ je ineens samenhangend en netjes weer!quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:44 schreef Kaas- het volgende:
Boefjes jullie, stuk voor stuk. Ik ben gewoon netjes in bed gebleven, de andere kant op kijkend, en had ontbijt klaargezet.
Zou ik ook doen. En dan "Shit, ben m'n handoek vergeten!" en dan er dan heel behulpzaam en voorzichtig zo'n gespierde arm een handoekje aan komt reiken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:41 schreef Kaas- het volgende:
Paar uurtjes slaap verricht wonderen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat typ je ineens samenhangend en netjes weer!
quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. En dan "Shit, ben m'n handoek vergeten!" en dan er dan heel behulpzaam en voorzichtig zo'n gespierde arm een handoekje aan komt reiken.
Ik denk dat het bij jou anders zou aflopen, als een hetero bij jou thuis komt douchen met de deur naar de badkamer open.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. En dan "Shit, ben m'n handoek vergeten!" en dan er dan heel behulpzaam en voorzichtig zo'n gespierde arm een handoekje aan komt reiken.
Ja ik kon niet zo best slapen. Ik kwam gister op de fiets ineens een oude bekende tegen en hij groette me zo liefquote:Op vrijdag 30 september 2016 07:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent ook weer laat op trouwens.
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:51 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou anders zou aflopen, als een hetero bij jou thuis komt douchen met de deur naar de badkamer open.
Ha die Twisterquote:Op vrijdag 30 september 2016 04:08 schreef TwisterNederland het volgende:
PAXCON!!!
HIER BEN IK!!!
Waar was je? Ik heb je gemist
Had je een feestje?quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb vannacht dus echt ziek veel gezopen![]()
Gaat nog opvallend goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |