Twee AH XL's.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar hoeveel AH XL's?
Dat is de meeteenheid hier
Dan kan je daar boodschappen doen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:55 schreef Studiotje het volgende:
Wat als je wel een grote AH hebt, die ook de XL aanbiedingen heeft maar niet een XL is..![]()
En goddelijke chips halen die ze in groningen niet hebben. Jaquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan kan je daar boodschappen doen.
in Groningen hebben ze wel meer nietquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En goddelijke chips halen die ze in groningen niet hebben. Ja
Stijl, klasse en smaak?quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in Groningen hebben ze wel meer niet
Gatverquote:
Ik ga meestal naar de gene die dicht bij is. En Albert Heijn voelt erg overpriced.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:03 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal een vaste supermarkt? Ik kijk meestal of er iets leuks in de reclame is en kies dan de supermarkt waar ik heen ga.
Alleen deze weken ga ik naar de Deen omdat ik daarmee mn sportclub kan sponsoren
quote:
Wow, bonuspunten als het op 5 minuten fietsen is!quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee AH XL's.
Daar zijn er ook maar 30 van in heel Nederland trouwens. Vind ik die totaal niet boeiend verder, bij een kleinere AH kon ik nog nooit iets niet vinden.
Nog niet bevestigd. Moet nog even een keer goed zoeken!quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En goddelijke chips halen die ze in groningen niet hebben. Ja
quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Elke dis aan het adres van Groningen is per definitie ongegrond en zal niet in overweging genomen worden.
Of de hele stad rondscheuren voor de goedkoopste aanbiedingen of de straat oversteken... hmmquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:03 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal een vaste supermarkt? Ik kijk meestal of er iets leuks in de reclame is en kies dan de supermarkt waar ik heen ga.
Alleen deze weken ga ik naar de Deen omdat ik daarmee mn sportclub kan sponsoren
Ja, en allemaal een karig aanbod waarschijnlijk. Liever één grote AH waar ze alles hebben dan 50 AH's met een minimaal aanbod.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb serieus 16 Albert Heins binnen 2 km van m'n huis (zojuist even gecontroleerd op ah.nl/winkels).
56 binnen 10 km.
Niks mis met stappen in Leiden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Kraak grunn maar weer af
Je kan hier in ieder geval een stuk beter stappen!
Ik daag je uit om verse sushi en grote hompen vlees bij jouw AH's te vinden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee AH XL's.
Daar zijn er ook maar 30 van in heel Nederland trouwens. Vind ik die totaal niet boeiend verder, bij een kleinere AH kon ik nog nooit iets niet vinden.
Omdat ik lui ben. En zelfscan bij de AH, dus geen rij, dat ook.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:03 schreef BillDauterive het volgende:
Je ging naar de Next zeker?quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:11 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik vond het tegenvallen![]()
Of ik heb iets gemist
die gebruik ik echt nooit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik lui ben. En zelfscan bij de AH, dus geen rij, dat ook.
Oh ja, zelfscan. Meer scanners hebben dan ophangpunten bij de betaalautomaten en niet oplettende medewerkers. Sta je dan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik lui ben. En zelfscan bij de AH, dus geen rij, dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |