Wij houden het werkelijk altijd bijquote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Voordeel van bezoek krijgen is trouwens dat je je dan je studentenkot even weer helemaal opruimt en laat blingen. Dat is echt reden #1 waarom ik een of twee keer per week alles netjes maak, want echt, in twee dagen ligt -alles- alweer -overal-.
Dat past in het plaatje.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij houden het werkelijk altijd bij
Jup.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:43 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat past in het plaatje.
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:23 schreef Steve het volgende:
Een huis is om in te leven, daar mag best wat rommel liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs al ben je een paar uur bij mij ligt al alles overal gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Voordeel van bezoek krijgen is trouwens dat je je dan je studentenkot even weer helemaal opruimt en laat blingen. Dat is echt reden #1 waarom ik een of twee keer per week alles netjes maak, want echt, in twee dagen ligt -alles- alweer -overal-.
Nee dus.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:23 schreef Steve het volgende:
Een huis is om in te leven, daar mag best wat rommel liggen.
Sokken en schoenen bij de deur, shirt naast het aanrecht, broek naast het bed... etc.?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs al ben je een paar uur bij mij ligt al alles overal gelijk.
Alleen als ie met zijn lover is.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Sokken en schoenen bij de deur, shirt naast het aanrecht, broek naast het bed... etc.?
Er is ook wel een verschil tussen rommelig of smerig vind ik.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:13 schreef wonderer het volgende:
Mijn huis is ook niet echt supernetjes, ook niet als er bezoek komt. Maar het is geen zwijnenstal of gevaar voor de volksgezondheid.
Whehe.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:43 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat past in het plaatje.
Haha! Ik mag graag een beetje territorium afbakenen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs al ben je een paar uur bij mij ligt al alles overal gelijk.
Rommel meenemen en niet opruimen. Ik herken het zelf ook. Hier ligt ook overal was, post, huiswerk en willekeurige zooi. Je doet er weinig tegenquote:Op donderdag 29 september 2016 00:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha! Ik mag graag een beetje territorium afbakenen.
Laatste keer was ook wel extreem. Elke vierkante cm van dat fucking huis lag iets van me, op elke plank en in elke hoek.Snap zelf ook niet hoe het gebeurt.
Ik zit nog steeds bij aflevering 1 van seizoen 2quote:Op woensdag 28 september 2016 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Zucht. In 2 dagen het hele seizoen Transparent er doorheen gejaagd. Weer een jaar wachten op de Pfeffermans!
Nog meer Nederlanders in Duitse musicalsquote:Op donderdag 29 september 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
Mehh, matig. Vriend doet auditie voor een musical in Duitsland. Zou dan enkele maanden vooral daar zijn. Ik gun het hem, maar hoop stiekem dat het niet doorgaat.Maar wil hem ook niet tegenhouden, omdat je dromen belangrijk zijn en hij me ook een half jaar naar China liet gaan.
Heb je alleen maar een reden om naar Duitsland te gaan (stiekem best een leuk land hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
Mehh, matig. Vriend doet auditie voor een musical in Duitsland. Zou dan enkele maanden vooral daar zijn. Ik gun het hem, maar hoop stiekem dat het niet doorgaat.Maar wil hem ook niet tegenhouden, omdat je dromen belangrijk zijn en hij me ook een half jaar naar China liet gaan.
Ik hou van zwarte humor, a la six feet under.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds bij aflevering 1 van seizoen 2Die humor trekt me totaal niet.
Risico van het vak (van je vriendje).quote:Op donderdag 29 september 2016 11:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je alleen maar een reden om naar Duitsland te gaan (stiekem best een leuk land hoor). En inderdaad, elkaar kansen gunnen is belangrijk
.
Wordt het beter dan? Want dan kijk ik misschien wel verder. Ik weet trouwens niet of ik het zwarte humor zou noemen, ik vind het meer van die plaatsvervangendeschaamtehumor, a la The Office.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van zwarte humor, a la six feet under.
Al vond ik S2E1 ook wel een taaie. Wat een vervelende mensen soms
Ik weet niet of je het "beter worden" kunt noemen. Want de serie is al erg goed (wint niet voor niets zoveel prijzen). Alleen je moet van het sort houden.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wordt het beter dan? Want dan kijk ik misschien wel verder. Ik weet trouwens niet of ik het zwarte humor zou noemen, ik vind het meer van die plaatsvervangendeschaamtehumor, a la The Office.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |