Van een glazen screen protector wordt 'ie niet groter. Ook niet alle hoesjes zijn heel groot. En ja, bovendien bespaar je er waarschijnlijk geld en moeite mee.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hij is al zooooo groot, ik wil hem niet nog groter maken.
Hmm oh dit gaat over een telefoonquote:Op woensdag 28 september 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hij is al zooooo groot, ik wil hem niet nog groter maken.
quote:
Ik heb nu juist als ik de hoes er af haal dat ie zo klein lijkt en voelt in m'n hand.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van een glazen screen protector wordt 'ie niet groter. Ook niet alle hoesjes zijn heel groot. En ja, bovendien bespaar je er waarschijnlijk geld en moeite mee.
Goed dat je het erbij zegt. Ik dacht al, zo dik zijn die condooms van tegenwoordig toch niet?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu juist als ik de hoes er af haal dat ie zo klein lijkt en voelt in m'n hand.
De telefoon kaas, de TELEFOON!
Hoesje:
[ afbeelding ]
Gisteren binnengekomen, vanuit heul kei nep China (en dus maar 6,- EUR incl verzendkosten)
Wtf.quote:Artikel 6 Uitsluitingen
Geen recht op vergoeding bestaat:
voor schade direct of indirect veroorzaakt door atoomkernreacties, onverschillig hoe de schade is ontstaan;
Stellen ze ook eisen aan waar je het moet laten repareren?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:43 schreef Rezania het volgende:
Die voorwaarden zien er goed uit eigenlijk.
Ja, bij dezelfde vent als waar ik het nu laat doen oa.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stellen ze ook eisen aan waar je het moet laten repareren?
Ik heb natuurlijk extra extra extra powerbottom gay safe!quote:Op woensdag 28 september 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed dat je het erbij zegt. Ik dacht al, zo dik zijn die condooms van tegenwoordig toch niet?
Save water and shower with a friend!quote:Op woensdag 28 september 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
Zo hardlopen met een hommovriend en daarna bij mij thuis filmpje kijken en zo. Uiteraard netjes een voor een douchen.
Wees blij dat ie niet in de plee vielquote:Op woensdag 28 september 2016 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mobiel donderde uit mijn zak terwijl ik mijn broek liet zakken om naar de WC te gaan. Shit happens (letterlijk en figuurlijk).
Oh, bah. Zou je dat wel doen? Wel eng veel risico's hoorquote:Op woensdag 28 september 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
Zo hardlopen met een hommovriend en daarna bij mij thuis filmpje kijken en zo. Uiteraard netjes een voor een douchen.
Wie weet. Douchen is onschuldig.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Save water and shower with a friend!
Save water, use a golden shower?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Save water and shower with a friend!
#herkenbaarquote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Voordeel van bezoek krijgen is trouwens dat je je dan je studentenkot even weer helemaal opruimt en laat blingen. Dat is echt reden #1 waarom ik een of twee keer per week alles netjes maak, want echt, in twee dagen ligt -alles- alweer -overal-.
Wij houden het werkelijk altijd bijquote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Voordeel van bezoek krijgen is trouwens dat je je dan je studentenkot even weer helemaal opruimt en laat blingen. Dat is echt reden #1 waarom ik een of twee keer per week alles netjes maak, want echt, in twee dagen ligt -alles- alweer -overal-.
Dat past in het plaatje.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij houden het werkelijk altijd bij
Jup.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:43 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat past in het plaatje.
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:23 schreef Steve het volgende:
Een huis is om in te leven, daar mag best wat rommel liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs al ben je een paar uur bij mij ligt al alles overal gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Nee dus.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:23 schreef Steve het volgende:
Een huis is om in te leven, daar mag best wat rommel liggen.
Sokken en schoenen bij de deur, shirt naast het aanrecht, broek naast het bed... etc.?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs al ben je een paar uur bij mij ligt al alles overal gelijk.
Alleen als ie met zijn lover is.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Sokken en schoenen bij de deur, shirt naast het aanrecht, broek naast het bed... etc.?
Er is ook wel een verschil tussen rommelig of smerig vind ik.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:13 schreef wonderer het volgende:
Mijn huis is ook niet echt supernetjes, ook niet als er bezoek komt. Maar het is geen zwijnenstal of gevaar voor de volksgezondheid.
Whehe.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:43 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat past in het plaatje.
Haha! Ik mag graag een beetje territorium afbakenen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs al ben je een paar uur bij mij ligt al alles overal gelijk.
Rommel meenemen en niet opruimen. Ik herken het zelf ook. Hier ligt ook overal was, post, huiswerk en willekeurige zooi. Je doet er weinig tegenquote:Op donderdag 29 september 2016 00:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha! Ik mag graag een beetje territorium afbakenen.
Laatste keer was ook wel extreem. Elke vierkante cm van dat fucking huis lag iets van me, op elke plank en in elke hoek.Snap zelf ook niet hoe het gebeurt.
Ik zit nog steeds bij aflevering 1 van seizoen 2quote:Op woensdag 28 september 2016 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Zucht. In 2 dagen het hele seizoen Transparent er doorheen gejaagd. Weer een jaar wachten op de Pfeffermans!
Nog meer Nederlanders in Duitse musicalsquote:Op donderdag 29 september 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
Mehh, matig. Vriend doet auditie voor een musical in Duitsland. Zou dan enkele maanden vooral daar zijn. Ik gun het hem, maar hoop stiekem dat het niet doorgaat.Maar wil hem ook niet tegenhouden, omdat je dromen belangrijk zijn en hij me ook een half jaar naar China liet gaan.
Heb je alleen maar een reden om naar Duitsland te gaan (stiekem best een leuk land hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
Mehh, matig. Vriend doet auditie voor een musical in Duitsland. Zou dan enkele maanden vooral daar zijn. Ik gun het hem, maar hoop stiekem dat het niet doorgaat.Maar wil hem ook niet tegenhouden, omdat je dromen belangrijk zijn en hij me ook een half jaar naar China liet gaan.
Ik hou van zwarte humor, a la six feet under.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds bij aflevering 1 van seizoen 2Die humor trekt me totaal niet.
Risico van het vak (van je vriendje).quote:Op donderdag 29 september 2016 11:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je alleen maar een reden om naar Duitsland te gaan (stiekem best een leuk land hoor). En inderdaad, elkaar kansen gunnen is belangrijk
.
Wordt het beter dan? Want dan kijk ik misschien wel verder. Ik weet trouwens niet of ik het zwarte humor zou noemen, ik vind het meer van die plaatsvervangendeschaamtehumor, a la The Office.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van zwarte humor, a la six feet under.
Al vond ik S2E1 ook wel een taaie. Wat een vervelende mensen soms
Ik weet niet of je het "beter worden" kunt noemen. Want de serie is al erg goed (wint niet voor niets zoveel prijzen). Alleen je moet van het sort houden.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wordt het beter dan? Want dan kijk ik misschien wel verder. Ik weet trouwens niet of ik het zwarte humor zou noemen, ik vind het meer van die plaatsvervangendeschaamtehumor, a la The Office.
Goed bezig. Hem vrij laten om zijn dromen na te jagen. Superlief ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
Zo ver is Duitsland niet om even af te reizen.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
Nou ja. Berlijn is bijvoorbeeld niet echt naast de deur.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zo ver is Duitsland niet om even af te reizen.Maar wel lief van je dat je 'm niet tegenhoud.
Uurtje of 6 rijden, is te doenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Nou ja. Berlijn is bijvoorbeeld niet echt naast de deur.
Hamburgquote:Op donderdag 29 september 2016 14:25 schreef wonderer het volgende:
De musicalhotspots in Duitsland zijn Berlijn, Hamburg, Stuttgart en Oberhausen. Alleen die laatste is redelijk te doen vanaf hier.
Uurtje of 7,5 eerder. En met pauzes tussen door (je bent gestoord als je zoiets aan één stuk rijdt) dan zit je zo op tien uur.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Uurtje of 6 rijden, is te doenMuziekje op en door. Maar het is dichterbij dan China.
Iets meer dan dat hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Uurtje of 6 rijden, is te doenMuziekje op en door. Maar het is dichterbij dan China.
Mensen vergeten wel eens dat Duitsland BEEEEST wel groot isquote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Nou ja. Berlijn is bijvoorbeeld niet echt naast de deur.
Dat ligt er aan waar 'hier' isquote:Op donderdag 29 september 2016 14:25 schreef wonderer het volgende:
De musicalhotspots in Duitsland zijn Berlijn, Hamburg, Stuttgart en Oberhausen. Alleen die laatste is redelijk te doen vanaf hier.
Wel een wit t-shirt aan?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:17 schreef Rezania het volgende:
Gaat het eindelijk een keer weer regenen, heb ik natuurlijk geen regenjas bij me
Het is bijna 500 km van Amsterdam naar Hamburg. Niet onoverbrugbaar of zo, maar gewoon liever niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar 'hier' isHamburg is vanaf hier ook wel goed te doen
Berlijn is vanaf hier zo'n 6 uur met de trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is bijna 500 km van Amsterdam naar Hamburg. Niet onoverbrugbaar of zo, maar gewoon liever niet.
Ach, en als het wel gebeurt dan is het ook mooi. Ga ik daar mooi een beetje de première bijwonen, die stad checken en genieten van de pluspunten die het biedt. Zo optimistisch ben ik ook nog wel weer.Logisch toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
dat vind ik zo onzin. Je smelt niet van een beetje regenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:17 schreef Rezania het volgende:
Gaat het eindelijk een keer weer regenen, heb ik natuurlijk geen regenjas bij me
Kom je vnv nog borrelen?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat vind ik zo onzin. Je smelt niet van een beetje regen
Maar mijn labjournaal en telefoon wel.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat vind ik zo onzin. Je smelt niet van een beetje regen
als jij het kan moet rez het toch helemaal overlevenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben net door de regen gefietst
Was bang dat m'n paraplu weer kapot zou gaan als ik die op de fiets zou gebruiken
ik ben een stoere, sterke manquote:Op donderdag 29 september 2016 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als jij het kan moet rez het toch helemaal overleven
Wtfquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 29 september 2016 18:28 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, tijd om te slijmen, hard om slechte grappen te lachen en stiekem handjobs onder de tafel te geven om m'n toekomst veilig te stellen, want diner en aansluitend borrel met wat oud-collega's en TK-leden. En daarna borrel met Mortaxx, dat weet 'ie alleen nog niet. GrGr
En je telefoon heeft het al zo moeilijk deze week.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar mijn labjournaal en telefoon wel.
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En je telefoon heeft het al zo moeilijk deze week.
Bewaar dan nog ff zo'n stiekume handjob voor mortaxxquote:Op donderdag 29 september 2016 18:28 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, tijd om te slijmen, hard om slechte grappen te lachen en stiekem handjobs onder de tafel te geven om m'n toekomst veilig te stellen, want diner en aansluitend borrel met wat oud-collega's en TK-leden. En daarna borrel met Mortaxx, dat weet 'ie alleen nog niet. GrGr
ik begeef mij echt niet in zo'n slangennestquote:Op donderdag 29 september 2016 18:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Bewaar dan nog ff zo'n stiekume handjob voor mortaxx
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:59 schreef Rezania het volgende:
En, ik ben weer een broekmaat omlaag gegaan.
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:05 schreef Rezania het volgende:
En, ik ben weer een broekmaat omhoog gegaan.
Nu de 2x fruit nog?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was gewoon gezond. 200 g groente.
Languit op de bank met chips en Franse kaas?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:40 schreef TwisterNederland het volgende:
Heb me net de tyfus ingelopen. Was wel lekker![]()
Nu even kijken wat ik ga doen. Iemand tips?
Is dat schoonmaken het gevolg van het koken?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben nu aan het koken en schoonmaken
nee gewoon tussendoorquote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat schoonmaken het gevolg van het koken?
Nee, heb beide niet in huis liggenquote:Op donderdag 29 september 2016 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Languit op de bank met chips en Franse kaas?
Tegelijk lijkt me ook lastig. Schoonmaken met een spatel.quote:
Proost!!quote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Rezania het volgende:
Een herstart deed het hem. Tijd voor bier.
Nu het bijna herfst is moet je eigenlijk verplicht rode wijn, bokbier en Franse kaas in huis hebben.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee, heb beide niet in huis liggen
Ik drink geen wijnquote:Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu het bijna herfst is moet je eigenlijk verplicht rode wijn, bokbier en Franse kaas in huis hebben.
Wat doe je dan wel?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn
En geen bokbier
En eet geen Franse kaas (sorry kaas-)
Ik weet waar kaas woontquote:Op donderdag 29 september 2016 17:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar 'hier' isHamburg is vanaf hier ook wel goed te doen
Berlijn is vanaf hier zo'n 6 uur met de trein.
Rotterdam. I knowquote:
Vlieg je business class ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:02 schreef Rezania het volgende:
Jezus, een vlucht van DC naar Schiphol kost meer dan 2500 dollar.Gelukkig kan ik hem voor 1000 euro krijgen via de vereniging.
Corporale Pilsjes nuttigen!quote:
Amsterdam - Hamburg duurt vast niet veel langer dan binnenlandse reizen als Kollum - Gulpen of Groede - Ulft. Het ligt dichterbij dan Stuttgart en Berlijn, dus kon het altijd ergerquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hamburgik weet de naam niet trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
ben je nu al dronkenquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:03 schreef Kaas- het volgende:
Mortaxx ik ga zo weg met een stelletj ambtenaren hemisferen kans
quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sit nu al (met een vriend die bij me blijft slapenH ) in een trein naar rotttersam
Hij slaapt alquote:
Ahhhhwquote:Op vrijdag 30 september 2016 01:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sit nu al (met een vriend die bij me blijft slapenH ) in een trein naar rotttersam
Hij kan toch bij je in bedquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:22 schreef Kaas- het volgende:
Gastheer als ik ben bood ik trouwes bed aan maar hij koos bank nja prima dan
moet ik nu ook van jou zeggen dat je een schatje bentquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij slaapt al
Hij moer morgen om 7 uur eruit maar bespaart door m'n huis alsnog 2 uur slaaptijd
Maat die ooit medestagiair was met me
Ligt op m'n slaapbank ik in bed prima -^O^
Magquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet ik nu ook van jou zeggen dat je een schatje bent
Die awkwardness doe ik vriende niet aan ik slaap san liever op de bank terwijl ik ze bed aanbiedquote:
Wat gul van jequote:Op vrijdag 30 september 2016 02:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die awkwardness doe ik vriende niet aan ik slaap san liever op de bank terwijl ik ze bed aanbied
Neem hem in de kont.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:41 schreef Kaas- het volgende:
Die dude gaat ook echt douchen met zowel de badkamerdeur (naar de keuken) als de deur tussen de keuken en m'n kamer (dat zijn met de voordeur ook direct de enige deuren die ik hier heb) allebei wagenwijd open.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:41 schreef Kaas- het volgende:
Die dude gaat ook echt douchen met zowel de badkamerdeur (naar de keuken) als de deur tussen de keuken en m'n kamer (dat zijn met de voordeur ook direct de enige deuren die ik hier heb) allebei wagenwijd open.
Wat typ je ineens samenhangend en netjes weer!quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:44 schreef Kaas- het volgende:
Boefjes jullie, stuk voor stuk. Ik ben gewoon netjes in bed gebleven, de andere kant op kijkend, en had ontbijt klaargezet.
Zou ik ook doen. En dan "Shit, ben m'n handoek vergeten!" en dan er dan heel behulpzaam en voorzichtig zo'n gespierde arm een handoekje aan komt reiken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:41 schreef Kaas- het volgende:
Paar uurtjes slaap verricht wonderen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat typ je ineens samenhangend en netjes weer!
quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. En dan "Shit, ben m'n handoek vergeten!" en dan er dan heel behulpzaam en voorzichtig zo'n gespierde arm een handoekje aan komt reiken.
Ik denk dat het bij jou anders zou aflopen, als een hetero bij jou thuis komt douchen met de deur naar de badkamer open.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. En dan "Shit, ben m'n handoek vergeten!" en dan er dan heel behulpzaam en voorzichtig zo'n gespierde arm een handoekje aan komt reiken.
Ja ik kon niet zo best slapen. Ik kwam gister op de fiets ineens een oude bekende tegen en hij groette me zo liefquote:Op vrijdag 30 september 2016 07:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent ook weer laat op trouwens.
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:51 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou anders zou aflopen, als een hetero bij jou thuis komt douchen met de deur naar de badkamer open.
Ha die Twisterquote:Op vrijdag 30 september 2016 04:08 schreef TwisterNederland het volgende:
PAXCON!!!
HIER BEN IK!!!
Waar was je? Ik heb je gemist
Had je een feestje?quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb vannacht dus echt ziek veel gezopen![]()
Gaat nog opvallend goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |