Meeste telefoons met schermschade zijn veel goedkoper te repareren en niet iedereen laat zijn telefoon constant donderen. Dit is mijn eerste keer in ooit.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is nogal eenvoudig uit te rekenen he; twee jaar de verzekering betalen plus drie reparaties is met 182 euro nog steeds ongeveer even duur als één reparatie zonder verzekering (175 euro).Ik zou wel goed de polis doorlezen op mitsen en maren. Kan me namelijk niet voorstellen dat die verzekering uit kan voor de verzekeraar.
Maar goed, die eerste 175 zal je wel kwijt zijn want ik neem aan dat de verzekeraar eerst bewijs wil zien dat de telefoon op dit moment goed is.
Van een glazen screen protector wordt 'ie niet groter. Ook niet alle hoesjes zijn heel groot. En ja, bovendien bespaar je er waarschijnlijk geld en moeite mee.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hij is al zooooo groot, ik wil hem niet nog groter maken.
Hmm oh dit gaat over een telefoonquote:Op woensdag 28 september 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hij is al zooooo groot, ik wil hem niet nog groter maken.
quote:
Ik heb nu juist als ik de hoes er af haal dat ie zo klein lijkt en voelt in m'n hand.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van een glazen screen protector wordt 'ie niet groter. Ook niet alle hoesjes zijn heel groot. En ja, bovendien bespaar je er waarschijnlijk geld en moeite mee.
Goed dat je het erbij zegt. Ik dacht al, zo dik zijn die condooms van tegenwoordig toch niet?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu juist als ik de hoes er af haal dat ie zo klein lijkt en voelt in m'n hand.
De telefoon kaas, de TELEFOON!
Hoesje:
[ afbeelding ]
Gisteren binnengekomen, vanuit heul kei nep China (en dus maar 6,- EUR incl verzendkosten)
Wtf.quote:Artikel 6 Uitsluitingen
Geen recht op vergoeding bestaat:
voor schade direct of indirect veroorzaakt door atoomkernreacties, onverschillig hoe de schade is ontstaan;
Stellen ze ook eisen aan waar je het moet laten repareren?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:43 schreef Rezania het volgende:
Die voorwaarden zien er goed uit eigenlijk.
Ja, bij dezelfde vent als waar ik het nu laat doen oa.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stellen ze ook eisen aan waar je het moet laten repareren?
Ik heb natuurlijk extra extra extra powerbottom gay safe!quote:Op woensdag 28 september 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed dat je het erbij zegt. Ik dacht al, zo dik zijn die condooms van tegenwoordig toch niet?
Save water and shower with a friend!quote:Op woensdag 28 september 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
Zo hardlopen met een hommovriend en daarna bij mij thuis filmpje kijken en zo. Uiteraard netjes een voor een douchen.
Wees blij dat ie niet in de plee vielquote:Op woensdag 28 september 2016 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mobiel donderde uit mijn zak terwijl ik mijn broek liet zakken om naar de WC te gaan. Shit happens (letterlijk en figuurlijk).
Oh, bah. Zou je dat wel doen? Wel eng veel risico's hoorquote:Op woensdag 28 september 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
Zo hardlopen met een hommovriend en daarna bij mij thuis filmpje kijken en zo. Uiteraard netjes een voor een douchen.
Wie weet. Douchen is onschuldig.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Save water and shower with a friend!
Save water, use a golden shower?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Save water and shower with a friend!
#herkenbaarquote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Voordeel van bezoek krijgen is trouwens dat je je dan je studentenkot even weer helemaal opruimt en laat blingen. Dat is echt reden #1 waarom ik een of twee keer per week alles netjes maak, want echt, in twee dagen ligt -alles- alweer -overal-.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |