Is dat schoonmaken het gevolg van het koken?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben nu aan het koken en schoonmaken
nee gewoon tussendoorquote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat schoonmaken het gevolg van het koken?
Nee, heb beide niet in huis liggenquote:Op donderdag 29 september 2016 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Languit op de bank met chips en Franse kaas?
Tegelijk lijkt me ook lastig. Schoonmaken met een spatel.quote:
Proost!!quote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Rezania het volgende:
Een herstart deed het hem. Tijd voor bier.
Nu het bijna herfst is moet je eigenlijk verplicht rode wijn, bokbier en Franse kaas in huis hebben.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee, heb beide niet in huis liggen
Ik drink geen wijnquote:Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu het bijna herfst is moet je eigenlijk verplicht rode wijn, bokbier en Franse kaas in huis hebben.
Wat doe je dan wel?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn
En geen bokbier
En eet geen Franse kaas (sorry kaas-)
Ik weet waar kaas woontquote:Op donderdag 29 september 2016 17:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar 'hier' isHamburg is vanaf hier ook wel goed te doen
Berlijn is vanaf hier zo'n 6 uur met de trein.
Rotterdam. I knowquote:
Vlieg je business class ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:02 schreef Rezania het volgende:
Jezus, een vlucht van DC naar Schiphol kost meer dan 2500 dollar.Gelukkig kan ik hem voor 1000 euro krijgen via de vereniging.
Corporale Pilsjes nuttigen!quote:
Amsterdam - Hamburg duurt vast niet veel langer dan binnenlandse reizen als Kollum - Gulpen of Groede - Ulft. Het ligt dichterbij dan Stuttgart en Berlijn, dus kon het altijd ergerquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hamburgik weet de naam niet trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
ben je nu al dronkenquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:03 schreef Kaas- het volgende:
Mortaxx ik ga zo weg met een stelletj ambtenaren hemisferen kans
quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sit nu al (met een vriend die bij me blijft slapenH ) in een trein naar rotttersam
Hij slaapt alquote:
Ahhhhwquote:Op vrijdag 30 september 2016 01:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sit nu al (met een vriend die bij me blijft slapenH ) in een trein naar rotttersam
Hij kan toch bij je in bedquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:22 schreef Kaas- het volgende:
Gastheer als ik ben bood ik trouwes bed aan maar hij koos bank nja prima dan
moet ik nu ook van jou zeggen dat je een schatje bentquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij slaapt al
Hij moer morgen om 7 uur eruit maar bespaart door m'n huis alsnog 2 uur slaaptijd
Maat die ooit medestagiair was met me
Ligt op m'n slaapbank ik in bed prima -^O^
Magquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet ik nu ook van jou zeggen dat je een schatje bent
Die awkwardness doe ik vriende niet aan ik slaap san liever op de bank terwijl ik ze bed aanbiedquote:
Wat gul van jequote:Op vrijdag 30 september 2016 02:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die awkwardness doe ik vriende niet aan ik slaap san liever op de bank terwijl ik ze bed aanbied
Neem hem in de kont.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:41 schreef Kaas- het volgende:
Die dude gaat ook echt douchen met zowel de badkamerdeur (naar de keuken) als de deur tussen de keuken en m'n kamer (dat zijn met de voordeur ook direct de enige deuren die ik hier heb) allebei wagenwijd open.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:41 schreef Kaas- het volgende:
Die dude gaat ook echt douchen met zowel de badkamerdeur (naar de keuken) als de deur tussen de keuken en m'n kamer (dat zijn met de voordeur ook direct de enige deuren die ik hier heb) allebei wagenwijd open.
Wat typ je ineens samenhangend en netjes weer!quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:44 schreef Kaas- het volgende:
Boefjes jullie, stuk voor stuk. Ik ben gewoon netjes in bed gebleven, de andere kant op kijkend, en had ontbijt klaargezet.
Zou ik ook doen. En dan "Shit, ben m'n handoek vergeten!" en dan er dan heel behulpzaam en voorzichtig zo'n gespierde arm een handoekje aan komt reiken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:41 schreef Kaas- het volgende:
Paar uurtjes slaap verricht wonderen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat typ je ineens samenhangend en netjes weer!
quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. En dan "Shit, ben m'n handoek vergeten!" en dan er dan heel behulpzaam en voorzichtig zo'n gespierde arm een handoekje aan komt reiken.
Ik denk dat het bij jou anders zou aflopen, als een hetero bij jou thuis komt douchen met de deur naar de badkamer open.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. En dan "Shit, ben m'n handoek vergeten!" en dan er dan heel behulpzaam en voorzichtig zo'n gespierde arm een handoekje aan komt reiken.
Ja ik kon niet zo best slapen. Ik kwam gister op de fiets ineens een oude bekende tegen en hij groette me zo liefquote:Op vrijdag 30 september 2016 07:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent ook weer laat op trouwens.
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:51 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou anders zou aflopen, als een hetero bij jou thuis komt douchen met de deur naar de badkamer open.
Ha die Twisterquote:Op vrijdag 30 september 2016 04:08 schreef TwisterNederland het volgende:
PAXCON!!!
HIER BEN IK!!!
Waar was je? Ik heb je gemist
Had je een feestje?quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb vannacht dus echt ziek veel gezopen![]()
Gaat nog opvallend goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |