Is beter dan staan, dus dat scheeltquote:Op woensdag 28 september 2016 10:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanaf 1 oktober mag ik 1e klas gaan reizen.
Gezellig met allemaal vervelende zakenmensen.
"Goedemorgen, ik stink uit mijn bek en hier heb ik een nog groter meurend broodje. Geniet van de geur".quote:Op woensdag 28 september 2016 10:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ze ging nog een meurend broodje eten ook. Ontbijt lekker thuis ja.
Dat is wel kort op je wedstrijd, weet niet of dat optimaal is.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil nog minimaal 1x een groot rondje doen, als het kan 18 / 19 km. Komend weekend ofzo. En verder kleine rondjes van 6 / 7 km op wat hogere snelheid.
Dan moet het wel goed komen.
Heeft ze ook fruitvliegjes?quote:
Ik hoef bijna nooit te staan. Maar ik weet dan ook precies waar ik moet instappen enzoquote:Op woensdag 28 september 2016 10:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Is beter dan staan, dus dat scheelt
Mwoa. Het is geen hele marathon hè? En ik ga niet voor een toptijd, finishen is m'n doel.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel kort op je wedstrijd, weet niet of dat optimaal is.
Eigenlijk fysiek niet. Staan is beter dan zitten. Zitten is heel slecht.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Is beter dan staan, dus dat scheelt
quote:Op woensdag 28 september 2016 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk fysiek niet. Staan is beter dan zitten. Zitten is heel slecht.
Alleen als je het lang achter elkaar doet. Zoals alles.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk fysiek niet. Staan is beter dan zitten. Zitten is heel slecht.
Het wordt pas echt slecht voor je als je t langer achter elkaar doet, maar sowieso is zitten slechter dan staan. Bij staan is je gewicht nl beter verdeeld over je botten en spieren. Bij zitten draagt je onderrug alles.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen als je het lang achter elkaar doet. Zoals alles.
Jup.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:19 schreef Vlarp het volgende:
Sowieso is grote afstanden hardlopen ook helemaal niet goed omdat je je knieën er mee sloopt.
Maak ik me ook wel eens zorgen om. Een en al reuma in de familie en dan ga ik m'n gewrichten ook nog dat aandoen.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:19 schreef Vlarp het volgende:
Sowieso is grote afstanden hardlopen ook helemaal niet goed omdat je je knieën er mee sloopt.
Dan wel blijven opletten, ja. Weet eigenlijk of ze al vroeg kunnen zien of je bijv. aanleg hebt om reuma te krijgen? Geen idee hoe dat werkt.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maak ik me ook wel eens zorgen om. Een en al reuma in de familie en dan ga ik m'n gewrichten ook nog dat aandoen.
Klopt. Pas ook weer een onderzoek waaruit bleek dat soort van licht sporten goed voor je is, maar eigenlijk alles wat zwaarder wordt dan dat is onder de streep eigenlijk slechter voor je omdat je je gewrichten ed. (te) zwaar belast.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup.
Maar geen enkele topsport is goed voor je volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ik echt verder.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja, dat kan wel. Maar is te duur, want eigen risico en zo.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan wel blijven opletten, ja. Weet eigenlijk of ze al vroeg kunnen zien of je bijv. aanleg hebt om reuma te krijgen? Geen idee hoe dat werkt.
Ja, dat dus. Maar boeie, ik ben blij.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:10 schreef Kaas- het volgende:
Al denk ik wel dat je je doelgroep niet helemaal optimaal inschat.
Waar kijk ik naar?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:08 schreef Rezania het volgende:
Links is ongeknipt DNA, in het midden is het DNA behandeld met een knipeiwit en rechts ook. In het midden wilde ik 1 bandje hebben doordat het enzym het DNA niet meer zou kunnen knippen door de mutatie die we geïntroduceerd hebben. Rechts wilde ik twee bandjes ipv die omdat er ook een knipsite verloren zou gaan door een mutatie. Niet bij alle stammen gelukt dus, maar genoeg om mee te werken.
Gelukkig manquote:Op woensdag 28 september 2016 12:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Maar boeie, ik ben blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |