Klopt maar Clinton laat veel liggen in mogelijke aanvallen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:07 schreef Mike het volgende:
Trump wordt slechter als hij in de verdediging moet. Clinton liet zich in deel 1 juist wat te veel aanvallen, maar pakte hem in deel 2 af en toe flink aan.
Ik vind het inhoudelijk best goed.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat als je een beetje niveau zou tonen dat je wint.
volgens mij is clinton heel hard aan het winnen. hebben jullie vaker die debatten gekeken? ik wel, en dit is toch behoorlijk eenzijdig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niemand echt, maar Trump zet zich net wat meer voor lul.
Dat mag niet eens volgens de wet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel van die clubs zijn annonu nog uitsluitend voor whites, heb ik begrepen.
Dat lijkt mij zeer stug.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat? Hoe dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het inhoudelijk best goed.
Haha. Hij leek iets te willen zeggen en zich te bedenken.quote:
Ook dat is onderdeel van het probleem inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Als negerts nu eens gewoon niet zoveel bastaarden zouden produceren zou het enorm schelen.
Passen ze een mouw aan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat mag niet eens volgens de wet.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Broomer het volgende:
[..]
volgens mij is clinton heel hard aan het winnen. hebben jullie vaker die debatten gekeken? ik wel, en dit is toch behoorlijk eenzijdig.
ik ben wel clinton supporter, dat moet ik wel zeggen.
nooit gezien persoonlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij veranderde hij haar phooeeeeeeetin in "Poetin" qua uitspraak. Hoop ikquote:
Dan heb je ook echt lage standaarden zeg.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het inhoudelijk best goed.
Ze zijn ad rem wat betreft feiten. Ik vond vooral Trump goed in het eerste deel.quote:
Geen twijfel dat de Amerikanen het sterkste leger hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:09 schreef Poepz0r het volgende:
VS is machtigste HAHAHAHAHA DIE CLINTON HAHAHAH
China neukt elk land helemaal de moeder joh
En hoe herkennen ze die dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Passen ze een mouw aan.
Ook Joden worden doodleuk nog geweigerd.
Flinke vooruitgang dan imo.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zat niet veel meer in, maar inderdaad over gestapt op Laphroaig quarter cask.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |