abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:18:41 #226
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165604129
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:00 schreef skysherrif het volgende:
Stukje uit de New york Post

[..]

Dat Clinton in onze ogen won is van weinig belang, won hij ook in de ogen van de gemiddelde rust belt voter.
En DAAR gaat het om.
pi_165604163
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:18 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En DAAR gaat het om.
Alles draait enkel om die gemiddelde stemmer in de rustbelt? Dat is wel wat erg beperkt qua focus.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:21:22 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165604178
Voor Clinton valt weinig te halen bij boze blanke mannen dus het boeit helemaal niet wat die vinden. Het gaat er vooral om of ze haar doelgroepen goed weet te binden en ook de middenkiezers naar zich toe kan trekken. En daar heft ze gisteren een geode beurt gemaakt.
pi_165604216
Het is ook een artikel uit de NY post, dus in hoeverre we dat serieus nemen. Het is alleen maar om aan te duiden dat 1 goede Poll van CNN niet persee de winnaar aangeeft, al ben ik wel geneigd die conclusie te volgen.

Niet vergeten dat veel andere polls Trump als winnaar hadden, niet dat ik fan ben van die online polls. Trump supporters zijn namelijk goed vertegenwoordigd op het internet.

Wint oa in ABC news, CBS en Times poll
pi_165604233
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:21 schreef Hexagon het volgende:
Voor Clinton valt weinig te halen bij boze blanke mannen dus het boeit helemaal niet wat die vinden. Het gaat er vooral om of ze haar doelgroepen goed weet te binden en ook de middenkiezers naar zich toe kan trekken. En daar heft ze gisteren een geode beurt gemaakt.
Klopt, daarom ging het *eerste gequote stukje ook over een vrouw.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:30:18 #231
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_165604322
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:21 schreef Hexagon het volgende:
Toch wel triest dat veel blanke mannen blijkbaar nog liever een over het paard getilde verongelijkte kleuter aan de macht helpen, dan dat ze op een slimme succesvolle vrouw zouden stemmen.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:35:38 #232
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_165604411
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:30 schreef Kaji het volgende:

[..]

Toch wel triest dat veel blanke mannen blijkbaar nog liever een over het paard getilde verongelijkte kleuter aan de macht helpen, dan dat ze op een slimme succesvolle vrouw zouden stemmen.
Op zich wel inspirerend dat een oranje man toch zoveel blanke stemmen krijgt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_165604586
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:09 schreef skysherrif het volgende:
Als dit debate trump geen terugslag geeft... wat dan wel?
Dat lijkt me een duidelijke definitie over winnen of verliezen van een debat te geven, de kandidaat die nu duidelijk verliest in de polls of juist sterk wint, kun je als winnaar zien (los ervan hoe blijvend die initiele winst is, bv Romney won de week na zn eerste overtuigende debat tegen Obama 4-5 procentpunten, maar verloor ook de helft daarvan de week erna.

Overigens kan ik me voorstellen dat Trump zelfs erg ruim gaat verliezen in de komende weken... dezelfde 4-5 procentpunten die ook Romney in 2012 won lijkt me zeer goed mogelijk en evengoed denk ik dat het best erg blijvend kan zijn aangezien ook Trump volop ammunitie geleverd heeft voor een campagne tegen hem:

uitspraken als
"That's called business, by the way"
"Maybe I wasn't happy with her work"
"I think my strongest asset by far is my temperament. I have a winning temperament,"
"I was going to say something extremely rough to Hillary, to her family"
"In inner cities, African-Americans, Hispanics, are living in hell because it's so dangerous. You walk down the street, you get shot,"
"You have to take guns away from bad people"

kunnen enorm tegen hem gaan werken, bv de "take guns away" gaat het niet goed doen bij de NRA .. juist zn eigen acherban loopt hij ook ee risico af te schrikken (en de gedachte kot toch op dat eigenlijk Trump bepaalde eerder democratische ideeen heeft

de absolute topper qua pure domheid is natuurlijk zn bewering dat zn 10-jarige zoon 'die zo goed is met computers' gaat helper de Cyber-criminaliteit te bestrijden:
quote:
So we have to get very, very tough on cyber and cyber warfare. It is -- it is a huge problem. I have a son. He's 10 years old. He has computers. He is so good with these computers, it's unbelievable. The security aspect of cyber is very, very tough. And maybe it's hardly doable.
Dat hele stuk waarin Trump wat poogt te zeggen over de hack van de DNC servers en claims dat rusland erachter zat wat hij wil ontkennen is een ongekend voorbeeld van iemand die de draad geheel verliest...

Hooguit vergelijkbaar met Ronald Reagan die dat in 1984 tegen Mondale overkwam in zn afsluitende statement
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_165604772
Ja ik sta achter Trump en het komt allemaal goed. Hij heeft 10+ andere republieken achter zich gelaten en kijk waar hij nu is.
pi_165604952
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:53 schreef cb2013 het volgende:
Ja ik sta achter Trump en het komt allemaal goed. Hij heeft 10+ andere republieken achter zich gelaten en kijk waar hij nu is.
Frankrijk, Italië, Israel, Noord-Korea,..?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:13:05 #236
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_165605070
Hoe belangrijk zijn de debatten eigenlijk in vergelijking met de rest van het campagnevoeren? En hoe groot is het voordeel voor Trump dat Fox het laatste debat doet?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_165605074
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:44 schreef RM-rf het volgende:

[..]
de absolute topper qua pure domheid is natuurlijk zn bewering dat zn 10-jarige zoon 'die zo goed is met computers' gaat helper de Cyber-criminaliteit te bestrijden:

[..]

Dat hele stuk waarin Trump wat poogt te zeggen over de hack van de DNC servers en claims dat rusland erachter zat wat hij wil ontkennen is een ongekend voorbeeld van iemand die de draad geheel verliest...
zucht

Hij zegt dat zijn zoon, nu 10 jaar, al heel erg goed met computers is. Als in: kinderen leren steeds jonger er mee om te gaan en worden er steeds beter in. M.a.w. in de toekomst krijgen we generaties die potentieel zo goed zijn dat cyber-terrorisme een steeds groter probleem wordt.

Ik krijg steeds meer het idee dat een aantal mensen hier op dit forum de draad kwijt raken... en dat terwijl er toch geen enkele reden is om ongerust te zijn als Clinton het zo goed gedaan heeft en Trump zo slecht..
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:14:29 #238
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_165605103
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Op zich wel inspirerend dat een oranje man toch zoveel blanke stemmen krijgt.
_O_ _O- *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_165605119
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe belangrijk zijn de debatten eigenlijk in vergelijking met de rest van het campagnevoeren? En hoe groot is het voordeel voor Trump dat Fox het laatste debat doet?
geen idee wat de uiteindelijke kijkcijfers waren, maar er werd gerekend op 100miljoen....
Zeer belangrijk lijkt me
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:15:29 #240
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_165605126
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:30 schreef Kaji het volgende:

[..]

Trump is géén slimme succesvolle zakenman? :? En Hillary is wél een slimme succesvolle zakenvrouw? :?
pi_165605129
Misschien dat 'ie dat soort zaken dan eens daadwerkelijk moet zeggen en uitleggen in plaats van de hak op de tak te springen en z'n team en supporters alles te moeten laten spinnen. 't is maar een idee.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165605360
PpollingNumbers twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 17:12:46 #National @GravisMarketing/@BreitbartNews (R) Poll, Who Won The Debate?:Clinton 48% (+5)Trump 43%https://t.co/w0DjYWTHyJ reageer retweet
Eerste niet online poll resultaat die ik langs zie komen
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:33:04 #243
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165605472
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:53 schreef cb2013 het volgende:
De presidentskandidaat heft per definitie zijn tegenstanders bij de voorverkiezingen achter zich gelaten. Anders was het geen presidentskandidaat. :')
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:36:20 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165605574
quote:
Godverdomme NOS, de moorden in New York stijgen wel. Dat report is gisteren uitgekomen, welke intern werkt daar?
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 17:41:55 #246
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165605651
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Godverdomme NOS, de moorden in New York stijgen wel. Dat report is gisteren uitgekomen, welke intern werkt daar?
Zie: https://www.washingtonpos(...)-are-up-in-new-york/
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165605713
quote:
Factcheckers die ik gisteren keek gaven trump gelijk, waarschijnlijk hadden ze het over dit stukje

quote:
Last year, murders did go up in New York City, rising to 352 from 333 the year before. (Numerous cities saw spikes in homicides last year, and FBI crime data released hours before the debated showed homicides were up nationwide.)
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 17:46:32 #248
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165605746
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Factcheckers die ik gisteren keek gaven trump gelijk, waarschijnlijk hadden ze het over dit stukje

[..]

Het ging er natuurlijk om dat Trump deed alsof de wereld in de fik stond, terwijl de trend al heel lang een dalende lijn heeft. En dit natuurlijk:

quote:
The 352 murders reported last year was still nearly 200 killings behind the total in 2010, when stop-and-frisk was in effect.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165605781
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:46 schreef Mike het volgende:

[..]

Het ging er natuurlijk om dat Trump deed alsof de wereld in de fik stond, terwijl de trend al heel lang een dalende lijn heeft.
Dat klopt zeker, maar dat is ook een beetje het verhaal dat hij graag wil verkopen, hij de redder die een wankelend amerika komt redden.. Alhoewel zijn statements over de shootings in chicago ook kloppen
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 17:50:12 #250
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165605815
Trump kan het maar niet laten om elk klein relletje nog wat meer op te blazen:

quote:
Donald Trump brought up former Miss Universe Alicia Machado during an appearance on Fox & Friends early Tuesday morning, doubling down on his previous insults about her weight. The former winner of Trump’s beauty pageant had come up during Monday evening’s presidential debate, when Hillary Clinton mentioned Machado’s past disagreements with the real-estate mogul. Trump had in the past reportedly called her “Miss Housekeeping” and “Miss Piggy” after she gained weight. On Tuesday, Trump defended those actions, saying, “She gained a massive amount of weight and it was a real problem.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')