quote:Op woensdag 21 september 2016 22:25 schreef Catkiller het volgende:
Goede TS goede OP goede TT
OP is wat minder nu
frass en jij zijn er te weinigquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
beetje raar dat er nog geen Skye TT is geweest op nieuw seizoen van AOS dag
Je zou me breken voor het laatste stukje gelijmd isquote:Op woensdag 21 september 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je wel voorzichtig lijmen
wat doet die man?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan ook wel zoiets doen als je dat graag wil
hey wchretrynoelquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef Pensylvania het volgende:
Haags zou een andere hebben gehad denk ik
Doe gewoon tietenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou gewoon weer opnieuw proberen te lijmenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zou me breken voor het laatste stukje gelijmd is
Eennnn woest geilquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent er te veelquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
frass en jij zijn er te weinig
Nee die post niet zo debiel.quote:
Volhardernd ben je. Da moek je nagevenquote:
Jeeeeejjj je bent de bestequote:
Ja gwn onvoorzichtig mee omgaan en elke keer proberen te lijmenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou gewoon weer opnieuw proberen te lijmen
Mmgmggm ??? Was da?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is een soort MMGMGGM junior en hij heeft nog niet met kanker gescholden dus denk het niet
Chloro, ik vind dit niet leuk, doe zelfs lieve nieuwe topic en elke keer zo.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gwn onvoorzichtig mee omgaan en elke keer proberen te lijmen
Bedanktquote:Op woensdag 21 september 2016 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Chloro, ik vind dit niet leuk, doe zelfs lieve nieuwe topic en elke keer zo.
als een vrouw dit doet is het een leuk gifje, als een man het doet mag ie gelijk 20 jaar de bak inquote:
wist ik lieverd, voelde aan dat je was miste in je levenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omg vond dit plaatje zo leuk maar was hem al lang kwijt
misogyn varkenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als een vrouw dit doet is het een leuk gifje, als een man het doet mag ie gelijk 20 jaar de bak in
de pot op met feminisme wij willen menisme
rt. ik wil ook gewoon matig er uit kunnen zien en met vieze oude vrouwen trouwen voor hun geldquote:Op woensdag 21 september 2016 22:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als een vrouw dit doet is het een leuk gifje, als een man het doet mag ie gelijk 20 jaar de bak in
de pot op met feminisme wij willen menisme
Niks snoesquote:
wat ordinair ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
zo jammer van al je looksquote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
rt. ik wil ook gewoon matig er uit kunnen zien en met vieze oude vrouwen trouwen voor hun geld
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
wat ordinair dit
doe gewoon dezeis dit die caitlyn jennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
wat ordinair dit
doe gewoon dezelelijk wijf zou niet eens naar omkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
drogeren kun je lerenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeten ze maar niet tegenstribbelen
Maar je ziet er toch al matig uitquote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
rt. ik wil ook gewoon matig er uit kunnen zien en met vieze oude vrouwen trouwen voor hun geld
Hey Hoquote:
en Moquote:Op woensdag 21 september 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lelijk wijf zou niet eens naar omkijken
Matig is nog te veel eer maar snap mijn punt gewoon.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je ziet er toch al matig uit
Jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
okee gelukkig maar je bent gewoon je nukkige zelf ;$
hahahquote:Op woensdag 21 september 2016 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
knap gelijk af als een meisje drugt gebruikt
gezelligquote:Op woensdag 21 september 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laten we stad in gaan meiden versieren
Jammer dat hugey madelief voor je neus heeft weggekaaptquote:Op woensdag 21 september 2016 22:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Matig is nog te veel eer maar snap mijn punt gewoon.
Haha gvdquote:
tuurlijk wel, zo'n sexbomb als jij welquote:Op woensdag 21 september 2016 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gezellig
we hoeven toch niet perse meiden versieren
DAT IS HET PUNT NIETquote:Op woensdag 21 september 2016 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer dat hugey madelief voor je neus heeft weggekaapt
Dit bestaat niet, alleen blanken kunnen racistisch zijn.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
een racistische zwarte vakkenvuller
definieer zo veel troepquote:Op woensdag 21 september 2016 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gebruikt jouw meisje ook zo veel troep?
ik wil gewoon sociaal contactquote:Op woensdag 21 september 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tuurlijk wel, zo'n sexbomb als jij wel
okquote:Op woensdag 21 september 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit bestaat niet, alleen blanken kunnen racistisch zijn.
o dan kun je beter niet met mij gaanquote:Op woensdag 21 september 2016 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil gewoon sociaal contact
wanneer ga je weer wegquote:
Jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Zal ik fappen of een TARDIS.je doen, wat vinden jullie? Hermann zijn antwoord telt niet mee.
ligt aan de mate van geilheidquote:Op woensdag 21 september 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Zal ik fappen of een TARDIS.je doen, wat vinden jullie? Hermann zijn antwoord telt niet mee.
beetje raar om het antwoord van de enige volwassen user te negerenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Niet omdat het moet maar omdat het kan niveau. Zoals Hermann altijd heeft dus.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ligt aan de mate van geilheid
vind het altijd zo ordinair om zoiets te zeggenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Als hier enige user met heel veel ervaring stond dan klopte het.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje raar om het antwoord van de enige volwassen user te negeren
skippenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet omdat het moet maar omdat het kan niveau. Zoals Hermann altijd heeft dus.
Bedankt voor je mening ik neem het mee naar achteren.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het altijd zo ordinair om zoiets te zeggen
op seksueel gebied sta ik wel op nummer 1 jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als hier enige user met heel veel ervaring stond dan klopte het.
ook echt zo typisch mannendingetjequote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening ik neem het mee naar achteren.
ik beeld me nu in dat je hzaw op je buttplug schrijft en hem nu inbrengtquote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening ik neem het mee naar achteren.
rare fantasietjes heb jijquote:Op woensdag 21 september 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik beeld me nu in dat je hzaw op je buttplug schrijft en hem nu inbrengt
Komt gewoon door mijn Rotterdamse directheid ja. Chloro heeft het 99% van de tijd over het masseren van haar rosbief alleen is niet zo direct erover. :Squote:Op woensdag 21 september 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook echt zo typisch mannendingetje
Eng mannetje ben jij zeg.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik beeld me nu in dat je hzaw op je buttplug schrijft en hem nu inbrengt
dwangmedicatie lijkt me niet zo'n slecht plan andersquote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
klopt, en dat zonder drugs
sowquote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
dwangmedicatie lijkt me niet zo'n slecht plan anders
chloor komt hier alleen om seksuele toespelingen te doen en te ontvangen volgens mij jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt gewoon door mijn Rotterdamse directheid ja. Chloro heeft het 99% van de tijd over het masseren van haar rosbief alleen is niet zo direct erover. :S
eng mannetje ben jij zegquote:Op woensdag 21 september 2016 22:44 schreef Catkiller het volgende:
Ff fappen met de gedachte dat prof mij aan het inbeelden is terwijl ik een buttplug in heb, hhhnnngggg
A lion shall will not concern himself with over the opinonions of rabbits - niels0quote:
Ja alleen maar woorden geen daden.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chloor komt hier alleen om seksuele toespelingen te doen en te ontvangen volgens mij ja
#bringbackBTquote:Op woensdag 21 september 2016 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
A lion shall will not concern himself with over the opinonions of rabbits - niels0
Zou sneakers rectaal inbrengen.quote:
ja weeniequote:Op woensdag 21 september 2016 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja alleen maar woorden geen daden.
alleen jammer van de verschrikkelijke kwaliteitquote:
Haha Kankah Vett Blijft Tie xDquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen jammer van de verschrikkelijke kwaliteit
Hey Aberrquote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hou gvd je klep dicht of ik flikker je uit de app
ja die is vetquote:
zou niet weten wiequote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha Kankah Vett Blijft Tie xD
zoals sommige mensen zouden zeggen.
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen jammer van de verschrikkelijke kwaliteit
wolvendagen is toch dat meisje waar iedereen altijd zo op loopt te geilen maar mij nooit wil voorzien van picsquote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Liep net de Top 500-lijst door en kwam een aantal namen tegen die in deze reeks nogal wat actief waren en nu helemaal niet meer posten...
Breathtaking, wolvendagen, Bupatih, dWc, C2k - en nog vele anderen... Wat is daar allemaal mee gebeurd, eigenlijk? Iemand een idee?
en dWc heeft ban voor enige tijd omdat hij peuters ging bedreigen met de doodquote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Liep net de Top 500-lijst door en kwam een aantal namen tegen die in deze reeks nogal wat actief waren en nu helemaal niet meer posten...
Breathtaking, wolvendagen, Bupatih, dWc, C2k - en nog vele anderen... Wat is daar allemaal mee gebeurd, eigenlijk? Iemand een idee?
mja ook niet heel erg goedquote:
ken alleen dwc en die had peuters doodgewenst enzo en is half jaartje op vakantiequote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Dwc is nu mmg maar heeft banquote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Nog maar 8 daagjes.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dWc heeft ban voor enige tijd omdat hij peuters ging bedreigen met de dood
Wel ietsje beter, je hoort meer van de tekst dan bij die anderequote:
Leven.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
true datquote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel ietsje beter, je hoort meer van de tekst dan bij die andere
kom zo bij jequote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik kijk nu wegmisbruikers en lig in bed chips te eten en ik kom er nooit meer uit
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik kijk nu wegmisbruikers en lig in bed chips te eten en ik kom er nooit meer uit
dwc heeft een ban onder mmgnogiets, de rest heeft een levenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Is c2k ook mmg?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dwc is nu mmg maar heeft ban
C2k ook
Wd vindt iedereen behalve mij stom
Rest weenie
Maar hij ook hoor, hij harkt mooi 3k per maand binnen bij de AH gek.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
dwc heeft een ban onder mmgnogiets, de rest heeft een leven
Je bent een crackerquote:Op woensdag 21 september 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil mij dit voeren ? ;$
ik bestel de final fantasy collector's edition voor je als je godverdomme eens een dag ophoudt met kutlyrics postenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, want mijn lekkere collega is weer teruggeplaatst
Neequote:
paas nog eens paar goede nummertjesquote:Op woensdag 21 september 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
bomben met die steentjes soppen met die stiften
Wat bestel je voor mij als ik aardig doe tegen je?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bestel de final fantasy collector's edition voor je als je godverdomme eens een dag ophoudt met kutlyrics posten
hai #teacherbaequote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dwc is nu mmg maar heeft ban
C2k ook
Wd vindt iedereen behalve mij stom
Rest weenie
3 kilo pepernoten jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar hij ook hoor, hij harkt mooi 3k per maand binnen bij de AH gek.
een glitterbomquote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat bestel je voor mij als ik aardig doe tegen je?
oh kut dat heb ik nu verpest zeker:quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bestel de final fantasy collector's edition voor je als je godverdomme eens een dag ophoudt met kutlyrics posten
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
niet fokken niet praten we stabben je hier voor graffiti neer
wat voor nummertjesquote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
paas nog eens paar goede nummertjes
[That's racist negerkind met watermeloen.gif]quote:
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh kut dat heb ik nu verpest zeker:
[..]
Zal een glitterbom in je kont stoppenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
paas nog eens paar goede nummertjes
He bbyquote:
dan zullen er veel regenboogpiemels verschijnenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal een glitterbom in je kont stoppen
hoe gaat ie?quote:
Hey ik heb Witcher geplatinumd.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan ff niks bedenken :$quote:Op woensdag 21 september 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
06 van troll
haha
nee
je weet wel wat ik leuk vind toch ;s
al 3 weken ofzo heb ik begrepen. Was dit jaar wel weinig over geklaagdquote:Op woensdag 21 september 2016 22:59 schreef jamesdeen het volgende:
nou heb ik zin in pepernoten.. staan die al in de winkelschappen?
ik Ratchet & Clank maar dat is denk ik niet zo indrukwekkendquote:Op woensdag 21 september 2016 22:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ik heb Witcher geplatinumd.
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:59 schreef jamesdeen het volgende:
nou heb ik zin in pepernoten.. staan die al in de winkelschappen?
ik luister the cure nu maar das niet echt je ding denk ikquote:
neequote:Op woensdag 21 september 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik luister the cure nu maar das niet echt je ding denk ik
Halloquote:Op woensdag 21 september 2016 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was de enige die je had gemist, dus hallo
wat doe je überhaupt in dat kneuzentopicquote:
Ah interessantquote:Op woensdag 21 september 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ons voorzien van Transformers feitjes
nou, daar faalt hij al weken in andersquote:Op woensdag 21 september 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ons voorzien van Transformers feitjes
Al ruim 2 jaar denk ikquote:Op woensdag 21 september 2016 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruik je altijd die PI? want ik word er helemaal panisch van
Ja sorry zit vaak op Google+ nuquote:Op woensdag 21 september 2016 23:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou, daar faalt hij al weken in anders
Ga je Allo gebruiken?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:07 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja sorry zit vaak op Google+ nu
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:05 schreef Trollscience het volgende:
hzaw van wat voor muziek hou je
ik vind het ook zo stomquote:Op woensdag 21 september 2016 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruik je altijd die PI? want ik word er helemaal panisch van
Hij vindt het leuk denk ikquote:Op woensdag 21 september 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je altijd passief agressief wil overkomen of gewoon omdat je het leuk vindt
Het tweedequote:Op woensdag 21 september 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je altijd passief agressief wil overkomen of gewoon omdat je het leuk vindt
kom dan met je sneeuwvlokjes!!!!!!quote:Op woensdag 21 september 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het ook zo stom
zijn leuk hèquote:Op woensdag 21 september 2016 23:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
kom dan met je sneeuwvlokjes!!!!!!
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 23:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zit er dan een hele gedachte achter jouw ui?
dat komt nogquote:Op woensdag 21 september 2016 23:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
al 3 weken ofzo heb ik begrepen. Was dit jaar wel weinig over geklaagd
Waarom, wat is er erg?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sorry ik kan je niet meer redden
omdat je op Google+ de enige gebruiker bent?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Wheeljack het volgende:
Ik zit zo vaak op Google+ dat ik de KLB SC niet zo leuk meer vind.
wat is google+?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Wheeljack het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je op Google+ de enige gebruiker bent?
quote:
ik kan hier echt nix mee srry :Squote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 niemand die luistert
weet alleen nog dat youtube mensen forceerden om met google+ in te loggen, sindsdien nooit iets van gehoordquote:
trance is primaquote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 niemand die luistert
Je mist echt wat.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet alleen nog dat youtube mensen forceerden om met google+ in te loggen, sindsdien nooit iets van gehoord
wow ;squote:Op woensdag 21 september 2016 23:14 schreef Trollscience het volgende:
hzaw ik moet onze verkering uitmaken sorry
Deze muziek had ik niet achter jou gezocht.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Na een nederlaag tegen Feyenoord kijk je anders tegen de wereld aan
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jou haat ik zonder kutsmileys ook al dus dit doet me niks
ja dit heb ik ook maar dan met xvideosquote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Wheeljack het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja dit heb ik ook maar dan met xvideos
Uhquote:Op woensdag 21 september 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey heb je me gemist of überhaupt gemerkt dat ik weg was
dat we geen relatie meer hebben betekent niet dat we geen seks meer hoeven te hebbenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o
oke
sorry
jammer dat je me dumpt
ga nu in bed liggen huilen
ik heb beide nooitquote:Op woensdag 21 september 2016 23:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat we geen relatie meer hebben betekent niet dat we geen seks meer hoeven te hebben
More than meets the eye tochquote:Op woensdag 21 september 2016 23:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Deze muziek had ik niet achter jou gezocht.
gwn met jezelf hoef je nergens rekening mee te houdenquote:
ga doeiquote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
even een algemene klacht voor deze SC: bijna altijd gaan mensen zomaar weg. een uur geleden waren er veel users, nu is het hier bijna dood. niemand heeft doei gezegd ofzo
dat vind ik uitermate kut jongens, doe er wat aan
hoiquote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
even een algemene klacht voor deze SC: bijna altijd gaan mensen zomaar weg. een uur geleden waren er veel users, nu is het hier bijna dood. niemand heeft doei gezegd ofzo
Zo dood is het hier toch niet?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
vergeleken met eerder vanavond welquote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Zo dood is het hier toch niet?
quote:
jij bent daar het grote voorbeeld vanquote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
hey frass, wat vond je skye's kontquote:Op woensdag 21 september 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Abdelhak Nouri jongens. Genieten hoor
jeetjequote:Op woensdag 21 september 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
jij bent daar het grote voorbeeld van
picsquote:Op woensdag 21 september 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey frass, wat vond je skye's kont
Kijk morgen welquote:Op woensdag 21 september 2016 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerste 10 seconden nieuwe aflevering joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |