ken alleen dwc en die had peuters doodgewenst enzo en is half jaartje op vakantiequote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Liep net de Top 500-lijst door en kwam een aantal namen tegen die in deze reeks nogal wat actief waren en nu helemaal niet meer posten...
Breathtaking, wolvendagen, Bupatih, dWc, C2k - en nog vele anderen... Wat is daar allemaal mee gebeurd, eigenlijk? Iemand een idee?
Dwc is nu mmg maar heeft banquote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Liep net de Top 500-lijst door en kwam een aantal namen tegen die in deze reeks nogal wat actief waren en nu helemaal niet meer posten...
Breathtaking, wolvendagen, Bupatih, dWc, C2k - en nog vele anderen... Wat is daar allemaal mee gebeurd, eigenlijk? Iemand een idee?
Nog maar 8 daagjes.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dWc heeft ban voor enige tijd omdat hij peuters ging bedreigen met de dood
Wel ietsje beter, je hoort meer van de tekst dan bij die anderequote:
Leven.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
true datquote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel ietsje beter, je hoort meer van de tekst dan bij die andere
kom zo bij jequote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik kijk nu wegmisbruikers en lig in bed chips te eten en ik kom er nooit meer uit
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik kijk nu wegmisbruikers en lig in bed chips te eten en ik kom er nooit meer uit
dwc heeft een ban onder mmgnogiets, de rest heeft een levenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Is c2k ook mmg?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dwc is nu mmg maar heeft ban
C2k ook
Wd vindt iedereen behalve mij stom
Rest weenie
Maar hij ook hoor, hij harkt mooi 3k per maand binnen bij de AH gek.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
dwc heeft een ban onder mmgnogiets, de rest heeft een leven
Je bent een crackerquote:Op woensdag 21 september 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil mij dit voeren ? ;$
ik bestel de final fantasy collector's edition voor je als je godverdomme eens een dag ophoudt met kutlyrics postenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, want mijn lekkere collega is weer teruggeplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |