chloor komt hier alleen om seksuele toespelingen te doen en te ontvangen volgens mij jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt gewoon door mijn Rotterdamse directheid ja. Chloro heeft het 99% van de tijd over het masseren van haar rosbief alleen is niet zo direct erover. :S
eng mannetje ben jij zegquote:Op woensdag 21 september 2016 22:44 schreef Catkiller het volgende:
Ff fappen met de gedachte dat prof mij aan het inbeelden is terwijl ik een buttplug in heb, hhhnnngggg
A lion shall will not concern himself with over the opinonions of rabbits - niels0quote:
Ja alleen maar woorden geen daden.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chloor komt hier alleen om seksuele toespelingen te doen en te ontvangen volgens mij ja
#bringbackBTquote:Op woensdag 21 september 2016 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
A lion shall will not concern himself with over the opinonions of rabbits - niels0
Zou sneakers rectaal inbrengen.quote:
ja weeniequote:Op woensdag 21 september 2016 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja alleen maar woorden geen daden.
alleen jammer van de verschrikkelijke kwaliteitquote:
Haha Kankah Vett Blijft Tie xDquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen jammer van de verschrikkelijke kwaliteit
Hey Aberrquote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hou gvd je klep dicht of ik flikker je uit de app
ja die is vetquote:
zou niet weten wiequote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha Kankah Vett Blijft Tie xD
zoals sommige mensen zouden zeggen.
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen jammer van de verschrikkelijke kwaliteit
wolvendagen is toch dat meisje waar iedereen altijd zo op loopt te geilen maar mij nooit wil voorzien van picsquote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Liep net de Top 500-lijst door en kwam een aantal namen tegen die in deze reeks nogal wat actief waren en nu helemaal niet meer posten...
Breathtaking, wolvendagen, Bupatih, dWc, C2k - en nog vele anderen... Wat is daar allemaal mee gebeurd, eigenlijk? Iemand een idee?
en dWc heeft ban voor enige tijd omdat hij peuters ging bedreigen met de doodquote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Liep net de Top 500-lijst door en kwam een aantal namen tegen die in deze reeks nogal wat actief waren en nu helemaal niet meer posten...
Breathtaking, wolvendagen, Bupatih, dWc, C2k - en nog vele anderen... Wat is daar allemaal mee gebeurd, eigenlijk? Iemand een idee?
mja ook niet heel erg goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |