Jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Zal ik fappen of een TARDIS.je doen, wat vinden jullie? Hermann zijn antwoord telt niet mee.
ligt aan de mate van geilheidquote:Op woensdag 21 september 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Zal ik fappen of een TARDIS.je doen, wat vinden jullie? Hermann zijn antwoord telt niet mee.
beetje raar om het antwoord van de enige volwassen user te negerenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Niet omdat het moet maar omdat het kan niveau. Zoals Hermann altijd heeft dus.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ligt aan de mate van geilheid
vind het altijd zo ordinair om zoiets te zeggenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Als hier enige user met heel veel ervaring stond dan klopte het.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje raar om het antwoord van de enige volwassen user te negeren
skippenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet omdat het moet maar omdat het kan niveau. Zoals Hermann altijd heeft dus.
Bedankt voor je mening ik neem het mee naar achteren.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het altijd zo ordinair om zoiets te zeggen
op seksueel gebied sta ik wel op nummer 1 jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als hier enige user met heel veel ervaring stond dan klopte het.
ook echt zo typisch mannendingetjequote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening ik neem het mee naar achteren.
ik beeld me nu in dat je hzaw op je buttplug schrijft en hem nu inbrengtquote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening ik neem het mee naar achteren.
rare fantasietjes heb jijquote:Op woensdag 21 september 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik beeld me nu in dat je hzaw op je buttplug schrijft en hem nu inbrengt
Komt gewoon door mijn Rotterdamse directheid ja. Chloro heeft het 99% van de tijd over het masseren van haar rosbief alleen is niet zo direct erover. :Squote:Op woensdag 21 september 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook echt zo typisch mannendingetje
Eng mannetje ben jij zeg.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik beeld me nu in dat je hzaw op je buttplug schrijft en hem nu inbrengt
dwangmedicatie lijkt me niet zo'n slecht plan andersquote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
klopt, en dat zonder drugs
sowquote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
dwangmedicatie lijkt me niet zo'n slecht plan anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |