quote:Op woensdag 21 september 2016 22:25 schreef Catkiller het volgende:
Goede TS goede OP goede TT
OP is wat minder nu
frass en jij zijn er te weinigquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
beetje raar dat er nog geen Skye TT is geweest op nieuw seizoen van AOS dag
Je zou me breken voor het laatste stukje gelijmd isquote:Op woensdag 21 september 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je wel voorzichtig lijmen
wat doet die man?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan ook wel zoiets doen als je dat graag wil
hey wchretrynoelquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef Pensylvania het volgende:
Haags zou een andere hebben gehad denk ik
Doe gewoon tietenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou gewoon weer opnieuw proberen te lijmenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zou me breken voor het laatste stukje gelijmd is
Eennnn woest geilquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent er te veelquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
frass en jij zijn er te weinig
Nee die post niet zo debiel.quote:
Volhardernd ben je. Da moek je nagevenquote:
Jeeeeejjj je bent de bestequote:
Ja gwn onvoorzichtig mee omgaan en elke keer proberen te lijmenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou gewoon weer opnieuw proberen te lijmen
Mmgmggm ??? Was da?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is een soort MMGMGGM junior en hij heeft nog niet met kanker gescholden dus denk het niet
Chloro, ik vind dit niet leuk, doe zelfs lieve nieuwe topic en elke keer zo.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gwn onvoorzichtig mee omgaan en elke keer proberen te lijmen
Bedanktquote:Op woensdag 21 september 2016 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Chloro, ik vind dit niet leuk, doe zelfs lieve nieuwe topic en elke keer zo.
als een vrouw dit doet is het een leuk gifje, als een man het doet mag ie gelijk 20 jaar de bak inquote:
wist ik lieverd, voelde aan dat je was miste in je levenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omg vond dit plaatje zo leuk maar was hem al lang kwijt
misogyn varkenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als een vrouw dit doet is het een leuk gifje, als een man het doet mag ie gelijk 20 jaar de bak in
de pot op met feminisme wij willen menisme
rt. ik wil ook gewoon matig er uit kunnen zien en met vieze oude vrouwen trouwen voor hun geldquote:Op woensdag 21 september 2016 22:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als een vrouw dit doet is het een leuk gifje, als een man het doet mag ie gelijk 20 jaar de bak in
de pot op met feminisme wij willen menisme
Niks snoesquote:
wat ordinair ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
zo jammer van al je looksquote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
rt. ik wil ook gewoon matig er uit kunnen zien en met vieze oude vrouwen trouwen voor hun geld
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
wat ordinair dit
doe gewoon dezeis dit die caitlyn jennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
wat ordinair dit
doe gewoon dezelelijk wijf zou niet eens naar omkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
drogeren kun je lerenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeten ze maar niet tegenstribbelen
Maar je ziet er toch al matig uitquote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
rt. ik wil ook gewoon matig er uit kunnen zien en met vieze oude vrouwen trouwen voor hun geld
Hey Hoquote:
en Moquote:Op woensdag 21 september 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lelijk wijf zou niet eens naar omkijken
Matig is nog te veel eer maar snap mijn punt gewoon.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je ziet er toch al matig uit
Jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
okee gelukkig maar je bent gewoon je nukkige zelf ;$
hahahquote:Op woensdag 21 september 2016 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
knap gelijk af als een meisje drugt gebruikt
gezelligquote:Op woensdag 21 september 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laten we stad in gaan meiden versieren
Jammer dat hugey madelief voor je neus heeft weggekaaptquote:Op woensdag 21 september 2016 22:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Matig is nog te veel eer maar snap mijn punt gewoon.
Haha gvdquote:
tuurlijk wel, zo'n sexbomb als jij welquote:Op woensdag 21 september 2016 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gezellig
we hoeven toch niet perse meiden versieren
DAT IS HET PUNT NIETquote:Op woensdag 21 september 2016 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer dat hugey madelief voor je neus heeft weggekaapt
Dit bestaat niet, alleen blanken kunnen racistisch zijn.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
een racistische zwarte vakkenvuller
definieer zo veel troepquote:Op woensdag 21 september 2016 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gebruikt jouw meisje ook zo veel troep?
ik wil gewoon sociaal contactquote:Op woensdag 21 september 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tuurlijk wel, zo'n sexbomb als jij wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |