deze knalt wel recht door mn hartwandquote:Op woensdag 21 september 2016 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Backwards compatible ahaha suck it pcfag
boks pcquote:Op woensdag 21 september 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja voor pss4 niet voor pc ;s
de originele spellen op PC zijn al de remastersquote:Op woensdag 21 september 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit wel enorm veel bagger tussenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:14 schreef zeer het volgende:
denk dat ik dat wel de grappigste plaatjes vindt dp
Ohquote:
ik wou graag twee van mijn favoriete users in dezelfde ruimte hebben zodat ik jullie van top tot teen kan bekijken en het niet zo zeer (haha) opvalt dat ik niets zegquote:Op woensdag 21 september 2016 22:14 schreef zeer het volgende:
[..]
miss een keer zonder dat chloro het weet
Koop het en kom bij mij op de PS4 en met mijn vriendin spelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je wil me er niet bijquote:Op woensdag 21 september 2016 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom denk je dat ik niet antwoordde
Krijg apenaidsquote:Op woensdag 21 september 2016 22:08 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Wees eens niet zo achterdochtig.
Alsof men hier een doel heeft/moet hebben om te posten.
Ff pissen.
tja c'est la viequote:Op woensdag 21 september 2016 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit wel enorm veel bagger tussen
ik vraag je altijd om te spelen maar nee hoor dan is meneer te druk bezig met zijn xbox maar nu kan het ineens wel ja okquote:Op woensdag 21 september 2016 22:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Koop het en kom bij mij op de PS4 en met mijn vriendin spelen.
snap niet wrmquote:Op woensdag 21 september 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wou graag twee van mijn favoriete users in dezelfde ruimte hebben zodat ik jullie van top tot teen kan bekijken en het niet zo zeer (haha) opvalt dat ik niets zeg
sryquote:Op woensdag 21 september 2016 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh
Oké
Ga maar lekker met hzaw appelmoes eten dan, chlorohaatweek is weer begonnen zeker ;s
weet niet of je vriendin het leuk vindt dat ik jou de hele tijd verliefd aankijk?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Koop het en kom bij mij op de PS4 en met mijn vriendin spelen.
ONZ / [paint] Dad i'm only 6 meme. FOK! style ?quote:
Je vraagt mij niet altijd. Je geeft mij alleen aandacht als ik gemeen doe tegen je.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vraag je altijd om te spelen maar nee hoor dan is meneer te druk bezig met zijn xbox maar nu kan het ineens wel ja ok
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh
Oké
Ga maar lekker met hzaw appelmoes eten dan, chlorohaatweek is weer begonnen zeker ;s
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wou graag twee van mijn favoriete users in dezelfde ruimte hebben zodat ik jullie van top tot teen kan bekijken en het niet zo zeer (haha) opvalt dat ik niets zeg
Mannen mogen dat.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet of je vriendin het leuk vindt dat ik jou de hele tijd verliefd aankijk?
ik heb je meerdere keren gevraagd om battlefield 4 met me te spelen, toen was het een keer 5 euro maar besloot je het nog om op de xpoep te kopenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je vraagt mij niet altijd. Je geeft mij alleen aandacht als ik gemeen doe tegen je.
Na drie weggekliktquote:Op woensdag 21 september 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ONZ / [paint] Dad i'm only 6 meme. FOK! style ?
FOK!kers die het ook proberen, voor als je graag fucking erg wil cringen
ja die had je al een gepostquote:Op woensdag 21 september 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ONZ / [paint] Dad i'm only 6 meme. FOK! style ?
FOK!kers die het ook proberen, voor als je graag fucking erg wil cringen
Maar ik heb hem gekozen omdat hij teleurstelde in de Vueltaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kruijswijk is gevallen in de sneeuwwand hoor, die ui mag wel weg nu
Ja tuurlijk gwn weer goedpraten nuquote:
Heb BF4 op de Xbox al sinds dat ik die Xbox heb, dat is 2 jaar geleden ondertussen.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb je meerdere keren gevraagd om battlefield 4 met me te spelen, toen was het een keer 5 euro maar besloot je het nog om op de xpoep te kopen
schandalige vent ben je
vind het jammer dat je altijd allemaal stomme conclusies trekt zonder mij eerst te laten uitleggen snoesjequote:Op woensdag 21 september 2016 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja tuurlijk gwn weer goedpraten nu
daar is hij nu wel overheenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik heb hem gekozen omdat hij teleurstelde in de Vuelta
alle DLC is nu gratis, koop het nog een keer dan poeplulquote:Op woensdag 21 september 2016 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb BF4 op de Xbox al sinds dat ik die Xbox heb, dat is 2 jaar geleden ondertussen.
Iets beter zo.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik heb hem gekozen omdat de organisatie teleurstelde in de Vuelta
Nog steeds nu? Dacht dat het al wel verlopen zou zijn.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle DLC is nu gratis, koop het nog een keer dan poeplul
was jij maar verlopenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog steeds nu? Dacht dat het al wel verlopen zou zijn.
quote:
Ben gewoon gebroken en weet niet beterquote:Op woensdag 21 september 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het jammer dat je altijd allemaal stomme conclusies trekt zonder mij eerst te laten uitleggen snoesje
wil je wel voorzichtig lijmenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben gewoon gebroken en weet niet beter
Jammer, het ging 1 hele post goed. Bijna je record verbroken.quote:
het ging juist 1 post slechtquote:Op woensdag 21 september 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer, het ging 1 hele post goed. Bijna je record verbroken.
Ja whatevz ik ga zo weer je moeder grapjes maken dan weet je dat.quote:
jij mag alles wat je hartje begeertquote:Op woensdag 21 september 2016 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mag ik zo meteen nieuwe openen?
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mag ik zo meteen nieuwe openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |