niet doen alsof jij veel meer dan final fantasy en mafia 3 gaat spelenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh lame
mja komt verder wel goed uit, toch teveel games die nog uitkomen binnenkort
Zal ik flesje wijn meenemenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt echt leedvermaak hè
lul
hoezo kan je enschede niet afzeggen en chloro oppikken als je hier naar toe rijdt?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je snapt dus dat ik onze appelmoesdate niet kan bijwonen?
Het was mijn appelmoesdate :squote:Op woensdag 21 september 2016 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je snapt dus dat ik onze appelmoesdate niet kan bijwonen?
het gebrek aan een auto zal er mee te maken hebbenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:10 schreef zeer het volgende:
[..]
hoezo kan je enschede niet afzeggen en chloro oppikken als je hier naar toe rijdt?
en dat ene snowboard en zo spel van ubisoftquote:Op woensdag 21 september 2016 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet doen alsof jij veel meer dan final fantasy en mafia 3 gaat spelen
kan je oppikken in het midden van het landquote:Op woensdag 21 september 2016 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het gebrek aan een auto zal er mee te maken hebben
ja en zonnebankquote:Op woensdag 21 september 2016 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je mooi kapsel gekregen?
lijkt me kutquote:Op woensdag 21 september 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dat ene snowboard en zo spel van ubisoft
kan toch niet draaien waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 22:11 schreef deadprez het volgende:
boh mafia komt gwn volgende maand al #zinin
ik zeg mezelf toch al af zodat jij en zeer spannende dingen kunnen doenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het was mijn appelmoesdate :s
Geen probleem, neem wel fles bio perensap meequote:Op woensdag 21 september 2016 22:10 schreef zeer het volgende:
[..]
mag maar dan moet je die zelf opdrinken
Consolemasterracequote:Op woensdag 21 september 2016 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan toch niet draaien waarschijnlijk
zul je wel lief voor mij zijn?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:11 schreef zeer het volgende:
[..]
kan je oppikken in het midden van het land
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen probleem, neem wel fles bio perensap mee
Maar je nodigt jezelf eerst uit zonder mij te vragenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zeg mezelf toch al af zodat jij en zeer spannende dingen kunnen doen
altijdquote:Op woensdag 21 september 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zul je wel lief voor mij zijn?
quote:
van elke scheet maken ze een remaster behalve mass effect godverdommequote:Op woensdag 21 september 2016 22:11 schreef deadprez het volgende:
oh ja en remaster van de ezio assassin's creed games
echt?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:11 schreef deadprez het volgende:
oh ja en remaster van de ezio assassin's creed games
en red deadquote:Op woensdag 21 september 2016 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van elke scheet maken ze een remaster behalve mass effect godverdomme
Wil wel aan jouw sabbelmoesquote:Op woensdag 21 september 2016 22:12 schreef zeer het volgende:
[..]past goed bij appelmoes
of moet ik zeggen
appelsnoes
ik vroeg maar je antwoordde niet en zeer deed heel enthousiast en laat maar sorry dat ik besta ;s s; s; ;s s squote:Op woensdag 21 september 2016 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je nodigt jezelf eerst uit zonder mij te vragen
voel me echt lekker nuquote:Op woensdag 21 september 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou, kun je weer frisse foto's voor tinder maken
Nee. Beterrrrrr!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je bek over hermann stuk ongeluk
hey het staat 1-2quote:Op woensdag 21 september 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vroeg maar je antwoordde niet en zeer deed heel enthousiast en laat maar sorry dat ik besta ;s s; s; ;s s s
yehquote:
echt een ITK'er jijquote:Op woensdag 21 september 2016 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn grote geruchten dat die binnenkort wordt aangekondigd
miss een keer zonder dat chloro het weetquote:Op woensdag 21 september 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vroeg maar je antwoordde niet en zeer deed heel enthousiast en laat maar sorry dat ik besta ;s s; s; ;s s s
Backwards compatible ahaha suck it pcfagquote:
Wrom denk je dat ik niet antwoorddequote:Op woensdag 21 september 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |