chloor komt hier alleen om seksuele toespelingen te doen en te ontvangen volgens mij jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt gewoon door mijn Rotterdamse directheid ja. Chloro heeft het 99% van de tijd over het masseren van haar rosbief alleen is niet zo direct erover. :S
eng mannetje ben jij zegquote:Op woensdag 21 september 2016 22:44 schreef Catkiller het volgende:
Ff fappen met de gedachte dat prof mij aan het inbeelden is terwijl ik een buttplug in heb, hhhnnngggg
A lion shall will not concern himself with over the opinonions of rabbits - niels0quote:
Ja alleen maar woorden geen daden.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chloor komt hier alleen om seksuele toespelingen te doen en te ontvangen volgens mij ja
#bringbackBTquote:Op woensdag 21 september 2016 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
A lion shall will not concern himself with over the opinonions of rabbits - niels0
Zou sneakers rectaal inbrengen.quote:
ja weeniequote:Op woensdag 21 september 2016 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja alleen maar woorden geen daden.
alleen jammer van de verschrikkelijke kwaliteitquote:
Haha Kankah Vett Blijft Tie xDquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen jammer van de verschrikkelijke kwaliteit
Hey Aberrquote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hou gvd je klep dicht of ik flikker je uit de app
ja die is vetquote:
zou niet weten wiequote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha Kankah Vett Blijft Tie xD
zoals sommige mensen zouden zeggen.
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen jammer van de verschrikkelijke kwaliteit
wolvendagen is toch dat meisje waar iedereen altijd zo op loopt te geilen maar mij nooit wil voorzien van picsquote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Liep net de Top 500-lijst door en kwam een aantal namen tegen die in deze reeks nogal wat actief waren en nu helemaal niet meer posten...
Breathtaking, wolvendagen, Bupatih, dWc, C2k - en nog vele anderen... Wat is daar allemaal mee gebeurd, eigenlijk? Iemand een idee?
en dWc heeft ban voor enige tijd omdat hij peuters ging bedreigen met de doodquote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Liep net de Top 500-lijst door en kwam een aantal namen tegen die in deze reeks nogal wat actief waren en nu helemaal niet meer posten...
Breathtaking, wolvendagen, Bupatih, dWc, C2k - en nog vele anderen... Wat is daar allemaal mee gebeurd, eigenlijk? Iemand een idee?
mja ook niet heel erg goedquote:
ken alleen dwc en die had peuters doodgewenst enzo en is half jaartje op vakantiequote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Dwc is nu mmg maar heeft banquote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Nog maar 8 daagjes.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dWc heeft ban voor enige tijd omdat hij peuters ging bedreigen met de dood
Wel ietsje beter, je hoort meer van de tekst dan bij die anderequote:
Leven.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
true datquote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel ietsje beter, je hoort meer van de tekst dan bij die andere
kom zo bij jequote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik kijk nu wegmisbruikers en lig in bed chips te eten en ik kom er nooit meer uit
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik kijk nu wegmisbruikers en lig in bed chips te eten en ik kom er nooit meer uit
dwc heeft een ban onder mmgnogiets, de rest heeft een levenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef zarGon het volgende:
Is c2k ook mmg?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dwc is nu mmg maar heeft ban
C2k ook
Wd vindt iedereen behalve mij stom
Rest weenie
Maar hij ook hoor, hij harkt mooi 3k per maand binnen bij de AH gek.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
dwc heeft een ban onder mmgnogiets, de rest heeft een leven
Je bent een crackerquote:Op woensdag 21 september 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil mij dit voeren ? ;$
ik bestel de final fantasy collector's edition voor je als je godverdomme eens een dag ophoudt met kutlyrics postenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, want mijn lekkere collega is weer teruggeplaatst
Neequote:
paas nog eens paar goede nummertjesquote:Op woensdag 21 september 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
bomben met die steentjes soppen met die stiften
Wat bestel je voor mij als ik aardig doe tegen je?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bestel de final fantasy collector's edition voor je als je godverdomme eens een dag ophoudt met kutlyrics posten
hai #teacherbaequote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dwc is nu mmg maar heeft ban
C2k ook
Wd vindt iedereen behalve mij stom
Rest weenie
3 kilo pepernoten jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar hij ook hoor, hij harkt mooi 3k per maand binnen bij de AH gek.
een glitterbomquote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat bestel je voor mij als ik aardig doe tegen je?
oh kut dat heb ik nu verpest zeker:quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bestel de final fantasy collector's edition voor je als je godverdomme eens een dag ophoudt met kutlyrics posten
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
niet fokken niet praten we stabben je hier voor graffiti neer
wat voor nummertjesquote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
paas nog eens paar goede nummertjes
[That's racist negerkind met watermeloen.gif]quote:
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh kut dat heb ik nu verpest zeker:
[..]
Zal een glitterbom in je kont stoppenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
paas nog eens paar goede nummertjes
He bbyquote:
dan zullen er veel regenboogpiemels verschijnenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal een glitterbom in je kont stoppen
hoe gaat ie?quote:
Hey ik heb Witcher geplatinumd.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan ff niks bedenken :$quote:Op woensdag 21 september 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
06 van troll
haha
nee
je weet wel wat ik leuk vind toch ;s
al 3 weken ofzo heb ik begrepen. Was dit jaar wel weinig over geklaagdquote:Op woensdag 21 september 2016 22:59 schreef jamesdeen het volgende:
nou heb ik zin in pepernoten.. staan die al in de winkelschappen?
ik Ratchet & Clank maar dat is denk ik niet zo indrukwekkendquote:Op woensdag 21 september 2016 22:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ik heb Witcher geplatinumd.
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 22:59 schreef jamesdeen het volgende:
nou heb ik zin in pepernoten.. staan die al in de winkelschappen?
ik luister the cure nu maar das niet echt je ding denk ikquote:
neequote:Op woensdag 21 september 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik luister the cure nu maar das niet echt je ding denk ik
Halloquote:Op woensdag 21 september 2016 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was de enige die je had gemist, dus hallo
wat doe je überhaupt in dat kneuzentopicquote:
Ah interessantquote:Op woensdag 21 september 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ons voorzien van Transformers feitjes
nou, daar faalt hij al weken in andersquote:Op woensdag 21 september 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ons voorzien van Transformers feitjes
Al ruim 2 jaar denk ikquote:Op woensdag 21 september 2016 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruik je altijd die PI? want ik word er helemaal panisch van
Ja sorry zit vaak op Google+ nuquote:Op woensdag 21 september 2016 23:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou, daar faalt hij al weken in anders
Ga je Allo gebruiken?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:07 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja sorry zit vaak op Google+ nu
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:05 schreef Trollscience het volgende:
hzaw van wat voor muziek hou je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |