ik vind het ook zo stomquote:Op woensdag 21 september 2016 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruik je altijd die PI? want ik word er helemaal panisch van
Hij vindt het leuk denk ikquote:Op woensdag 21 september 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je altijd passief agressief wil overkomen of gewoon omdat je het leuk vindt
Het tweedequote:Op woensdag 21 september 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je altijd passief agressief wil overkomen of gewoon omdat je het leuk vindt
kom dan met je sneeuwvlokjes!!!!!!quote:Op woensdag 21 september 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het ook zo stom
zijn leuk hèquote:Op woensdag 21 september 2016 23:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
kom dan met je sneeuwvlokjes!!!!!!
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 23:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zit er dan een hele gedachte achter jouw ui?
dat komt nogquote:Op woensdag 21 september 2016 23:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
al 3 weken ofzo heb ik begrepen. Was dit jaar wel weinig over geklaagd
Waarom, wat is er erg?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sorry ik kan je niet meer redden
omdat je op Google+ de enige gebruiker bent?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Wheeljack het volgende:
Ik zit zo vaak op Google+ dat ik de KLB SC niet zo leuk meer vind.
wat is google+?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Wheeljack het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je op Google+ de enige gebruiker bent?
quote:
ik kan hier echt nix mee srry :Squote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 niemand die luistert
weet alleen nog dat youtube mensen forceerden om met google+ in te loggen, sindsdien nooit iets van gehoordquote:
trance is primaquote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 niemand die luistert
Je mist echt wat.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet alleen nog dat youtube mensen forceerden om met google+ in te loggen, sindsdien nooit iets van gehoord
wow ;squote:Op woensdag 21 september 2016 23:14 schreef Trollscience het volgende:
hzaw ik moet onze verkering uitmaken sorry
Deze muziek had ik niet achter jou gezocht.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Na een nederlaag tegen Feyenoord kijk je anders tegen de wereld aan
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jou haat ik zonder kutsmileys ook al dus dit doet me niks
ja dit heb ik ook maar dan met xvideosquote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Wheeljack het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja dit heb ik ook maar dan met xvideos
Uhquote:Op woensdag 21 september 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey heb je me gemist of überhaupt gemerkt dat ik weg was
dat we geen relatie meer hebben betekent niet dat we geen seks meer hoeven te hebbenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o
oke
sorry
jammer dat je me dumpt
ga nu in bed liggen huilen
ik heb beide nooitquote:Op woensdag 21 september 2016 23:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat we geen relatie meer hebben betekent niet dat we geen seks meer hoeven te hebben
More than meets the eye tochquote:Op woensdag 21 september 2016 23:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Deze muziek had ik niet achter jou gezocht.
gwn met jezelf hoef je nergens rekening mee te houdenquote:
ga doeiquote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
even een algemene klacht voor deze SC: bijna altijd gaan mensen zomaar weg. een uur geleden waren er veel users, nu is het hier bijna dood. niemand heeft doei gezegd ofzo
dat vind ik uitermate kut jongens, doe er wat aan
hoiquote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
even een algemene klacht voor deze SC: bijna altijd gaan mensen zomaar weg. een uur geleden waren er veel users, nu is het hier bijna dood. niemand heeft doei gezegd ofzo
Zo dood is het hier toch niet?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
vergeleken met eerder vanavond welquote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Zo dood is het hier toch niet?
quote:
jij bent daar het grote voorbeeld vanquote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
hey frass, wat vond je skye's kontquote:Op woensdag 21 september 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Abdelhak Nouri jongens. Genieten hoor
jeetjequote:Op woensdag 21 september 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
jij bent daar het grote voorbeeld van
picsquote:Op woensdag 21 september 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey frass, wat vond je skye's kont
Kijk morgen welquote:Op woensdag 21 september 2016 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerste 10 seconden nieuwe aflevering joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |