quote:Op woensdag 21 september 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Na een nederlaag tegen Feyenoord kijk je anders tegen de wereld aan
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jou haat ik zonder kutsmileys ook al dus dit doet me niks
ja dit heb ik ook maar dan met xvideosquote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Wheeljack het volgende:
Ik zit zo vaak op Google+ dat ik de KLB SC niet zo leuk meer vind.
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja dit heb ik ook maar dan met xvideos
Uhquote:Op woensdag 21 september 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey heb je me gemist of überhaupt gemerkt dat ik weg was
dat we geen relatie meer hebben betekent niet dat we geen seks meer hoeven te hebbenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o
oke
sorry
jammer dat je me dumpt
ga nu in bed liggen huilen
ik heb beide nooitquote:Op woensdag 21 september 2016 23:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat we geen relatie meer hebben betekent niet dat we geen seks meer hoeven te hebben
More than meets the eye tochquote:Op woensdag 21 september 2016 23:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Deze muziek had ik niet achter jou gezocht.
gwn met jezelf hoef je nergens rekening mee te houdenquote:
ga doeiquote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
even een algemene klacht voor deze SC: bijna altijd gaan mensen zomaar weg. een uur geleden waren er veel users, nu is het hier bijna dood. niemand heeft doei gezegd ofzo
dat vind ik uitermate kut jongens, doe er wat aan
hoiquote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
even een algemene klacht voor deze SC: bijna altijd gaan mensen zomaar weg. een uur geleden waren er veel users, nu is het hier bijna dood. niemand heeft doei gezegd ofzo
Zo dood is het hier toch niet?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |