abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 23 september 2016 @ 09:50:12 #101
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165508963
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:41 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat er daadwerkelijk mensen zijn die BasicFit een goede sportschool vinden?
Ik zit zelf bij Basic Fit en ik vind mijn vestiging een uitstekende sportschool ja. Ik kan me dan ook totaal niet vinden in datgene wat jij opsomt. Wow, er is een keer een vechtpartijtje tussen 2 klanten. Ze hebben bijna een miljoen leden. Wat verwacht je?

Het enige waar ik je gelijk in moet geven is de Anita achter de counter. Maar yet again ; wat verwacht je van Basic Fit? Het is goedkoop met een reden. Daarbij vind ik dat totaal niet boeiend. Ik weet toch zeker zelf wel wat en hoe ik het ga trainen? Daar heb ik Anita niet voor nodig.

Verder is de apparatuur van Basic Fit gewoon top. Ze hebben de nieuwste apparaten en op een stel van die zee touwen na, hebben ze alles wat je ook in een duurdere sportschool vindt.

Dus ja, ik vind je reactie nogal overtrokken :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165509028
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik zit zelf bij Basic Fit en ik vind mijn vestiging een uitstekende sportschool ja. Ik kan me dan ook totaal niet vinden in datgene wat jij opsomt. Wow, er is een keer een vechtpartijtje tussen 2 klanten. Ze hebben bijna een miljoen leden. Wat verwacht je?

Het enige waar ik je gelijk in moet geven is de Anita achter de counter. Maar yet again ; wat verwacht je van Basic Fit? Het is goedkoop met een reden. Daarbij vind ik dat totaal niet boeiend. Ik weet toch zeker zelf wel wat en hoe ik het ga trainen? Daar heb ik Anita niet voor nodig.

Verder is de apparatuur van Basic Fit gewoon top. Ze hebben de nieuwste apparaten en op een stel van die zee touwen na, hebben ze alles wat je ook in een duurdere sportschool vindt.

Dus ja, ik vind je reactie nogal overtrokken :)
koekoek
pi_165509036
Dat over whey van keuringsdienst van waarden gisteren was best interessant, nooit geweten hoe ze zoiets maken.
  Moderator vrijdag 23 september 2016 @ 09:57:21 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165509043
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:56 schreef Doublepain het volgende:
Dat over whey van keuringsdienst van waarden gisteren was best interessant, nooit geweten hoe ze zoiets maken.
Ik moet het nog terug kijken. Maar het was het dus wel waard?
4045
onlogisch
pi_165509089
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik moet het nog terug kijken. Maar het was het dus wel waard?
Niet veel nieuws, eindoordeel was dat het niet uitmaakt welke whey je koopt, alles is hetzelfde dus het is raar dat men iets van 60 euro koopt terwijl de 20 euro versie hetzelfde is
  Moderator vrijdag 23 september 2016 @ 10:01:30 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165509101
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Niet veel nieuws, eindoordeel was dat het niet uitmaakt welke whey je koopt, alles is hetzelfde dus het is raar dat men iets van 60 euro koopt terwijl de 20 euro versie hetzelfde is
Kwam het akkefietje van Body Fit nog ter sprake? Want uit lab onderzoek kwam toch naar voren dat die whey veel slechter was dan die van bijv. XXL?
4045
onlogisch
  vrijdag 23 september 2016 @ 10:05:51 #107
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165509153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Kwam het akkefietje van Body Fit nog ter sprake? Want uit lab onderzoek kwam toch naar voren dat die whey veel slechter was dan die van bijv. XXL?
Ik denk dat ze puur naar het product whey hebben gekeken, en niet naar wat iemand in de chain naar de klant ermee doet. Dat is waar het bij B&F misging.
pi_165509995
quote:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat er daadwerkelijk mensen zijn die BasicFit een goede sportschool vinden?
De Basic Fit waar ik train heeft 1 squatrek, 2 bench presses, 2 incline bench presses, 2 shoulder presses. Daarbij nog dumbbels tot 40 kg, plate loaded technogym apparaten en nog een multifunctioneel rek waar je ook nog 2 squatrekken in kunt maken.

En dat voor 17 euro per maand.

Nadelen zijn natuurlijk wel de tokkies die er rondlopen. Voornamelijk het niet opruimen van spullen is wel een flinke ergernis, maar voor de rest kom ik er alleen om te trainen en zou ik niet weten wat ik nog meer nodig heb.
pi_165510088
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:00 schreef Multiply het volgende:

[..]

De Basic Fit waar ik train heeft 1 squatrek, 2 bench presses, 2 incline bench presses, 2 shoulder presses. Daarbij nog dumbbels tot 40 kg, plate loaded technogym apparaten en nog een multifunctioneel rek waar je ook nog 2 squatrekken in kunt maken.

Nadelen zijn natuurlijk wel de tokkies die er rondlopen. Voornamelijk het niet opruimen van spullen is wel een flinke ergernis, maar voor de rest kom ik er alleen om te trainen en zou ik niet weten wat ik nog meer nodig heb.
Dat is meer dan mijn non keten gym heeft.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165510555
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:07 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat is meer dan mijn non keten gym heeft.
Ohja ook nog bumperplates, kettlebels en foamrollers. En natuurlijk cardio-apparaten en nog wat andere standaard technogym apparatuur.

Andere Basic Fit heeft vergelijkbare apparatuur, maar er is er nog 1 en dat is echt totale crap. Die hebben dan weer bijna niks.
pi_165510818
Doe mij een "Basic Fit+", zelfde voorzieningen, maar wat duurder en dus geen paupervolk.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165512940
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 23:18 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Erg vervelend maar toch: sterkte! Overleg met je arts wat je het best kunt doen om je ziekte zo dragelijk mogelijk te maken.
Thanks (ook Snakey). Opzich hebik er weinig last van als ik me maar rustig hou. Ik werk gewoon FT bijvoorbeeld. Maar dan moet ik wel zorgen dat ik 's Avonds niet te veel te doen heb zodat ik kan herstellen. Maar met intensief sporten erbij kan ik niet meer genoeg reloaden op dit moment.
pi_165513136
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:56 schreef Doublepain het volgende:
Net teruggekeken. Had er meer van verwacht. Het is meer een info-filmpje over hoe eiwitpoeder wordt gemaakt...

En dat stuk aan het eind was echt idioot.
Kwam erop neer dat je netzogoed 2 glazen chocomelk kon drinken na je training als een eiwitshake. :')
pi_165513498
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 13:35 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Net teruggekeken. Had er meer van verwacht. Het is meer een info-filmpje over hoe eiwitpoeder wordt gemaakt...

Kwam erop neer dat je netzogoed 2 glazen chocomelk kon drinken na je training als een eiwitshake. :')
Sowieso verwachtingen hebben van dat programma :') Maar wel een debiel eind ja, ik zag het op FB
pi_165514783
Ik heb het ook ff gekeken, best interessant maar de conclusie was niet zo verrassend
pi_165515362
quote:

[..]

Ja sloeg nergens op _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

nope, totaal niet
pi_165515825
quote:

[..]

Ik zit ook bij een Basic Fit. Prima vestiging, alles nieuw, schoon en het is er serieus bijna altijd rustig. Heb in 6 maanden misschien 2x hoeven wachten op een squatrack. Verder is alles aanwezig. Goeie machines ook (gebruik voornamelijk plate loaded legpress, fly-machine en seated calf press). Enige nadeel is dat de dumbells maar tot 40 kg gaan. Verder echt supertevreden
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  vrijdag 23 september 2016 @ 16:07:52 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165516786
quote:

[..]

chocomel prima post workout of mag dat niet van de suikerpolitie
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_165517246
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:07 schreef fathank het volgende:

[..]

chocomel prima post workout of mag dat niet van de suikerpolitie
Post workout prima heb je ook gelijk je suikersbinnen maar niet puur voor de eiwitten, kijk eens naar de eiwitwaardes. Chocomelk 3,2g/100ml, bij whey is dat minstens 5x zo hoog. Tevens lag de nadrukken inhet program op spierherstel dmv eiwitten, dan is whey en chocomelk niet goed vergelijkbaar.
  vrijdag 23 september 2016 @ 16:32:21 #120
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165517406
ohja 'k was vergeten dat er een anabolic window was voor eiwitten
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_165518578
Bij mij Fitland heb je 1 bench press,1 squatrack en "monkey-cage" waar je nog 6 squatracks van kan maken, enige nadeel wat ik heb is dat al andere machines van LifeFitness zijn.
pi_165519236
quote:
Kun je dan niet beter de Rapid Fat loss diet van Lyle McDonald doen? Lijkt mij wat verstandiger en kun je tenminste echt voedsel eten.
pi_165519703
net ook terug gekeken. Wat een conclusie _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 23 september 2016 @ 18:51:17 #124
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165520027
Voortaan m'n shake maar aanmaken met 0,5 chocomel dan.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 23 september 2016 @ 19:14:58 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165520512
Ik drink sowieso een paar blikjes chocomel per week, gewoon omdat het lekker is. Maar goed om te weten dat ik goed bezig ben!!
  Moderator vrijdag 23 september 2016 @ 21:21:21 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165523639
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:36 schreef over_hedge het volgende:
net ook terug gekeken. Wat een conclusie _O-
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:51 schreef Rauw. het volgende:
Voortaan m'n shake maar aanmaken met 0,5 chocomel dan.
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2016 19:14 schreef Snakey het volgende:
Ik drink sowieso een paar blikjes chocomel per week, gewoon omdat het lekker is. Maar goed om te weten dat ik goed bezig ben!!
Wat vinden/denken jullie hier nou van na het zien van die docu?

Eiwitshakies niets anders dan een marketingstunt waar je eigenlijk prima zonder kunt? Het wordt aangepraat door bodybuilders onder elkaar, hier en daar verschijnt er een schimmig artikeltje een keertje in de krant waar een laborant aan het woord is die vertelt over het nut ervan en dat wordt breed opgepakt door de "scene".

Of zitten ze er he-le-maal naast met die docu en wordt die hele docu compleet aan flarden geschoten met allerlei tegen-argumentatie, gestaafd door tal van onderzoeken?
4045
onlogisch
  vrijdag 23 september 2016 @ 21:32:56 #127
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_165523999
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

[..]

Eiwitshakies niets anders dan een marketingstunt waar je eigenlijk prima zonder kunt? Het wordt aangepraat door bodybuilders onder elkaar, hier en daar verschijnt er een schimmig artikeltje een keertje in de krant waar een laborant aan het woord is die vertelt over het nut ervan en dat wordt breed opgepakt door de "scene".

Of zitten ze er he-le-maal naast met die docu en wordt die hele docu compleet aan flarden geschoten met allerlei tegen-argumentatie, gestaafd door tal van onderzoeken?
Hoezo zou het onzin zijn? Het is een van de goedkoopste en makkelijkste vorm van eiwitten die je kan krijgen. Denk niet dat de meeste gebruikers wonderen verwachten van het drinken van eiwitshakes, alleen dat schetst dat programma wel.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_165524275
Gaat het nou nog steeds over eiwitshakes, jezus christus :')

Dat mensen nog moeilijk doen over +- 25 gram eiwit voor +- 0.80 cent. Dat lijkt mij prima value for money. Stuk beter dan 'echt' voedsel en daarmee een prima aanvulling op een voedingschema.

Valt mij wel op dat degene die er altijd tegen zijn eruit zien alsof ze nog nooit een stap in de gym hebben gezet. Ik verklaar eiwitshakes niet heilig, maar dat gehaat gaat echt helemaal nergens over
pi_165524901
quote:

[..]

[..]

[..]

De conclusie van de docu is een beetje apart :P Het is gewoon een makkelijke manier om aan snelle eiwitten te komen. Dat je het uit normaal voedsel kan halen dat weet iedereen. Maar het is gewoon erg makkelijk met een shake. En nog goedkoop ook. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 23 september 2016 @ 22:30:22 #130
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_165525496
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:09 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter de Rapid Fat loss diet van Lyle McDonald doen? Lijkt mij wat verstandiger en kun je tenminste echt voedsel eten.
Ik ga enkel de trainingroutines doen, niet die gekke V-diet.
Deathlift or Die.
  vrijdag 23 september 2016 @ 22:33:35 #131
253447 Ethanolic
pi_165525584
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2016 23:11 schreef Snakey het volgende:

[..]

Whoei, ik zou de work outs van Dan John niet onderschatten. Het ziet er simpel uit op papier, maar ze wringen al het leven uit je. :P

Succes though. :)
Ik onderschat het niet, ga juist voor de uitdaging. Wat ik lees op verschillende blogs is dat het enorm veel inzicht kan geven in rustperiodes en trainingsfrequentie. Lijkt me erg gaaf in ieder geval.
Mijn routine:
10+x X pull-up
10+x X reverse lunge
10+x X pushup

2x5 deadlift 60%
2x5 incline bp 60%
2x5 row 60%
50 kb swings
5 ab wheel

[ Bericht 1% gewijzigd door Ethanolic op 23-09-2016 22:39:35 ]
Deathlift or Die.
  vrijdag 23 september 2016 @ 23:21:23 #132
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165526846
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik ben geen bodybuilder, maar ben wel mede door lage caloriën eiwitshakes (overigens zonder suilers etc. En daar was de smaak ook naar) een hoop gewicht verloren.
Het was een prima tussendoortje en hielp met herstel na trainingen toen ik nog in een fiks deficit zat.
Nu ik niet meer aan het afvallen ben neem ik ze eigenlijk niet meer. Omdat ik m'n stoffen uit echte voeding haal.

Wil overigens binnenkort wel weer een shake toevoegen voor herstel, puur om te kijken of dat bevorderlijk is.

Ik denk dat je moet zien wat voor jou werkt, en al zou het alleen een placebo effect hebben dan werkt het alsnog prima. Het hoofd bepaald voor het grootste deel hoe je training gaat imo.
  vrijdag 23 september 2016 @ 23:28:35 #133
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165527027
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik weet het niet eerlijk gezegd. Ik kan voor mezelf alleen maar zeggen dat als ik genoeg eiwitten binnen krijg ik beter herstel. Of whey daar écht bij nodig is? Nee, denk het niet zolang je je voeding op orde hebt en je uit je voeding genoeg eiwitten binnen krijgt.

Whey is een heel goedkoop product wat voor goed geld op de markt wordt gebracht in de fitness wereld. Er zit een enorme marketing machine achter die zegt dat je het écht nodig hebt want zonder zal je nooit een Arnold worden of zo sterk als de sterkste powerlifter/strongman/whatever. De grootste sterkste mannen over heel de wereld raden je het allemaal aan, en dan vooral het merk wat ze de beste prijs betaald om die reclame te maken. Dus er zit sowieso een raar luchtje aan.

Maar er is aardig wat onderzoek gedaan waaruit blijkt dat het je weldegelijk je helpt wat sterker te worden en vooral een beter herstel hebt na een training. Maar in de basis blijft het er op neer komen dat, ja eiwitten helpen je met een beter/sneller herstel, en nee daar heb je niet speciaal whey voor nodig, mits je voeding op orde is. Door de niet gesponsorde mensen uit de kracht/fitness wereld wordt trouwens altijd aangeraden je eiwitten uit je voeding te halen, puur omdat je lichaam de eiwitten dan beter opneemt dan een dosis whey.
  vrijdag 23 september 2016 @ 23:33:52 #134
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165527146
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:33 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik onderschat het niet, ga juist voor de uitdaging. Wat ik lees op verschillende blogs is dat het enorm veel inzicht kan geven in rustperiodes en trainingsfrequentie. Lijkt me erg gaaf in ieder geval.
Mijn routine:
10+x X pull-up
10+x X reverse lunge
10+x X pushup

2x5 deadlift 60%
2x5 incline bp 60%
2x5 row 60%
50 kb swings
5 ab wheel
Ah okee, zo ziet het er al wat anders uit. Ik zie de uitdaging nu. :P

Lijkt me interessant wat voor inzichten je over de rustperiodes en trainingsfrequentie haalt. Twee dingen die erg belangrijk zijn voor je training overall.
pi_165531086
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 23:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ah okee, zo ziet het er al wat anders uit. Ik zie de uitdaging nu. :P

Lijkt me interessant wat voor inzichten je over de rustperiodes en trainingsfrequentie haalt. Twee dingen die erg belangrijk zijn voor je training overall.
Mis ik iets, of is alleen dat eerste stuk een challenge (pull-up, lunge, push-up)? Of wordt die 2x5 Deadlift 60% etc. ook nog zwaarder op den duur?
pi_165532113
Iemand anders die hier ook probeert de SBD-cup te streamen? Krijg geen stream :(
  zaterdag 24 september 2016 @ 11:43:35 #137
159909 -Peach
Prunus persica
pi_165532643
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Iemand anders die hier ook probeert de SBD-cup te streamen? Krijg geen stream :(
Ik ook niet, 'scheduled livestream hasn't started yet'. Zouden ze vergeten zijn om op 'aan' te drukken? :P :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_165532843
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:43 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ik ook niet, 'scheduled livestream hasn't started yet'. Zouden ze vergeten zijn om op 'aan' te drukken? :P :')
Zelfde hier, echt heel jammer! Maar kan in elk geval via het schema zien dat een chick die in mijn gym traint het goed aan het rocken zien.
  zaterdag 24 september 2016 @ 13:59:33 #139
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165534442
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
Lok
quote:
10s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op zaterdag 24 september 2016 09:49 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Mis ik iets, of is alleen dat eerste stuk een challenge (pull-up, lunge, push-up)? Of wordt die 2x5 Deadlift 60% etc. ook nog zwaarder op den duur?
Kweenie, lijkt mij wel. Maar dat kunnen we beter aan Etha vragen.
pi_165536139
Vandaag een trots (voor mij dan) momentje. Sinds vandaag bij de 5 platen club gekomen bij de deadlift. Zat er al een tijdje tegenaan, maar durfde het nog niet helemaal aan (gebruik ook geen straps/belt). Nu voelde het goed en ging het ook goed. Daarna wel fysiek op gelijk _O-
pi_165536192
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 15:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Vandaag een trots (voor mij dan) momentje. Sinds vandaag bij de 5 platen club gekomen bij de deadlift. Zat er al een tijdje tegenaan, maar durfde het nog niet helemaal aan (gebruik ook geen straps/belt). Nu voelde het goed en ging het ook goed. Daarna wel fysiek op gelijk _O-
Tering, ik wil de 4 platen halen voor januari, maar weet niet of dat realistisch is..
pi_165536205
Tevens deze man

die prijzen voor een pot eiwit :')

35 eu voor een preworkout potje :')
  zaterdag 24 september 2016 @ 17:11:34 #143
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_165537164
Verbazingwekkend wat je met drie weken consistent trainen bereikt. Ik zit al weer bijna op mijn oude deadlift werkgewicht, BP gaat ook langzaam omhoog (wat altijd al slecht geweest is) en de rest blijft ook goed gaan. Durf het squaten niet aan maar ben nieuwsgierig naar wat ik daarmee binnen een maand zou kunnen bereiken.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 24 september 2016 @ 18:13:34 #144
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165537994
quote:
Great, well done. ^O^
  zaterdag 24 september 2016 @ 18:18:14 #145
253447 Ethanolic
pi_165538075
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 09:49 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Die workout doe je iedere dag :P
Deathlift or Die.
pi_165538796
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Tevens deze man

[ afbeelding ]

Zijn bedrijf staat in Zaandam...
  zaterdag 24 september 2016 @ 19:14:21 #147
253447 Ethanolic
pi_165538934
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2016 19:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zijn bedrijf staat in Zaandam...
Goed verhaal. Lekker informatief
Deathlift or Die.
pi_165541963
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:18 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Die workout doe je iedere dag :P
Ah ja dat ga je wel voelen qua herstel dan, succes!
  zaterdag 24 september 2016 @ 22:01:24 #149
253447 Ethanolic
pi_165542577
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 21:29 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ah ja dat ga je wel voelen qua herstel dan, succes!
Morgen 10:00 begint dag 1.
Deathlift or Die.
pi_165569749
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Tevens deze man

[ afbeelding ]

Daarom vandaag 10% korting bij XXL met de code "FACEBOOK".

Zie verder trouwens mijn KLB topic en posts in het GYM topic over onzinverkopende foodvlogs/-blogs.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 11:31:38 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165571182
quote:
Zonder straps? :o

Ik ben nog lang niet zo ver, maar bij 3 lukt het mij al amper om de bar beet te houden. Ik zal dan ook blij zijn als mijn straps straks binnen zijn :)
4045
onlogisch
pi_165571278
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben nog lang niet zo ver, maar bij 3 lukt het mij al amper om de bar beet te houden. Ik zal dan ook blij zijn als mijn straps straks binnen zijn :)
doe je double overhand of mixed?
ik doe zelf hook grip
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165571451
Alles > 5 reps met straps hier, tenzij warm-up. Zware singles met mixed grip.
pi_165571636
Binnenkort ga ik dit maar eens doen:
quote:
 Back/Chest (strength)
 Legday (hyper)
 Tricep/Bicep/Shoulder (strength)
 Rust
 Back/Chest (hyper)
 Legday (strength)
 Tricep/Bicep/Shoulder/Forearm (hyper)
 Rust
 Rust
quote:
Back/Chest
- Bench press
- Deadlift
etc
Legday
- Front squats
- Romanian DL
- Standing calf raise
- Leg press
- DB lunges
- Leg extension
- Leg curl

Tri/Bi/Sh
- OHP
etc
Dit zijn natuurlijk niet alle oefeningen, maar even de basis grote compounds (op legday na, die is wel compleet zo denk ik). De andere dagen missen nog oefeningen, maar die zie ik dan wel. In ieder geval de grote compounds zitten er wel in, dat telt. Wil op dag 1 wel eerst BP doen en daarna pas DL (en niet andersom), omdat ik na de DL altijd compleet op ben. Heb nog nooit 2 grote compounds op 1 dag gedaan, dus we gaan zien hoe het uitpakt.
Kracht doe ik dan de compounds 5x5, hyper 3x8 denk ik (of miss iets hoger). Isolatie zal ik wel altijd 3x10-15 houden lijkt mij.
Ik zit alleen na te denken of Romanian DL wel zo verstandig is de dag nadat ik de reguliere DL doe, zou dat misschien too much zijn denken jullie?
(nogmaals, op dag 1 en dag 3 staan niet alle oefeningen erin, doe ik later wat meestal doe ik in de gym qua isolatie bijv toch wat anders)
pi_165571761
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:50 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Binnenkort ga ik dit maar eens doen:
Dit zijn natuurlijk niet alle oefeningen, maar even de basis grote compounds (op legday na, die is wel compleet zo denk ik). De andere dagen missen nog oefeningen, maar die zie ik dan wel. In ieder geval de grote compounds zitten er wel in, dat telt. Wil op dag 1 wel eerst BP doen en daarna pas DL (en niet andersom), omdat ik na de DL altijd compleet op ben. Heb nog nooit 2 grote compounds op 1 dag gedaan, dus we gaan zien hoe het uitpakt.
Kracht doe ik dan de compounds 5x5, hyper 3x8 denk ik (of miss iets hoger). Isolatie zal ik wel altijd 3x10-15 houden lijkt mij.
Ik zit alleen na te denken of Romanian DL wel zo verstandig is de dag nadat ik de reguliere DL doe, zou dat misschien too much zijn denken jullie?
(nogmaals, op dag 1 en dag 3 staan niet alle oefeningen erin, doe ik later wat meestal doe ik in de gym qua isolatie bijv toch wat anders)
Zou idd hoger zitten qua reps op hyper dagen, in ieder geval bij de romanians.
pi_165573619
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:56 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Zou idd hoger zitten qua reps op hyper dagen, in ieder geval bij de romanians.
3x12 moet dan wel lukken :P
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 12:56:01 #157
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165573635
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:36 schreef Beach het volgende:

[..]

doe je double overhand of mixed?
ik doe zelf hook grip
Mixed. Maar blijf het moeilijk vinden zo'n zwaar gewicht niet uit de handen te laten glijden -O-
4045
onlogisch
  maandag 26 september 2016 @ 13:18:54 #158
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165574335
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mixed. Maar blijf het moeilijk vinden zo'n zwaar gewicht niet uit de handen te laten glijden -O-
Leer jezelf bij alles wat je doet hard in de bar of dummbell te knijpen. Als je dead lift, hou op de laatste paar setjes de bar zo lang mogelijk vast. Deze paar simpele dingen kunnen je grip al aardig versterken.
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 13:20:41 #159
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165574398
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 13:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Leer jezelf bij alles wat je doet hard in de bar of dummbell te knijpen. Als je dead lift, hou op de laatste paar setjes de bar zo lang mogelijk vast. Deze paar simpele dingen kunnen je grip al aardig versterken.
^O^

Thanks 4 the tip. :)

Ga het deze week gelijk eens in de praktijk brengen!
4045
onlogisch
pi_165575476
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:00 schreef Multiply het volgende:

[..]

Mijn vestiging heeft hetzelfde maar de dumbbells gaan zelfs tot 50 kg. Waarom bij jullie maar tot 40?
pi_165575603
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Mijn vestiging heeft hetzelfde maar de dumbbells gaan zelfs tot 50 kg. Waarom bij jullie maar tot 40?
Geen idee. Half jaar geleden hebben ze nieuwe dumbbels gekregen en zijn ze van max 32 naar 40 gegaan. Ik moet wel zeggen dat er maar een handjevol mensen zijn die daadwerkelijk meer dan 40 kg nodig hebben.
  maandag 26 september 2016 @ 13:57:31 #162
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165575604
quote:

[..]

Bij ons ook tot 40, die amper wordt gebruikt. Denk dat daarom vaak niet boven de 40 wordt gekocht.

Ik gebruik wel 50 kilo als ik in Spanje ben, maar alleen voor rows.
pi_165576160
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef Snakey het volgende:

[..]

Bij ons ook tot 40, die amper wordt gebruikt. Denk dat daarom vaak niet boven de 40 wordt gekocht.

Ik gebruik wel 50 kilo als ik in Spanje ben, maar alleen voor rows.
Is ook wel zo ja. Die van 40 tot 50 worden bijna nooit gebruikt bij ons. Heb een keer een hele brede bodybuilder de 50 kg zien benchen, best indrukwekkend. Toch word het vaak als nadeel gezien als dumbbells maar tot 40 kg gaan...
  maandag 26 september 2016 @ 14:22:44 #164
19297 stinkie
pi_165576265
quote:

[..]

omdat elke basic fit anders is. Sommige zijn nieuw en vanaf het begin basic fit. Andere zijn gerebrand of overgenomen. Daar kan een enorm verschil in zitten.
  maandag 26 september 2016 @ 15:00:50 #165
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165577414
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 14:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Is ook wel zo ja. Die van 40 tot 50 worden bijna nooit gebruikt bij ons. Heb een keer een hele brede bodybuilder de 50 kg zien benchen, best indrukwekkend. Toch word het vaak als nadeel gezien als dumbbells maar tot 40 kg gaan...
Dat zie je niet zo vaak inderdaad. Ik vind 40 kilo al indrukwekkend als je er onder ligt. :D
pi_165578294
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 15:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat zie je niet zo vaak inderdaad. Ik vind 40 kilo al indrukwekkend als je er onder ligt. :D
Ik vond de 40 kg shoulder press ook aardig indrukwekkend die een gast bij ons deed. En gewoon 10 herhalingen alsof het niks was.

Ik doe nog geeneens de helft.. :')
  maandag 26 september 2016 @ 16:30:23 #167
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165579713
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:35 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ik vond de 40 kg shoulder press ook aardig indrukwekkend die een gast bij ons deed. En gewoon 10 herhalingen alsof het niks was.

Ik doe nog geeneens de helft.. :')
Met dumbbells? Dat is erg sterk inderdaad.

Ik haal net 8 x 34, op een goede dag.
pi_165579751
Ook wel weer zin in dumbbells voor chest en delts eigenlijk, tijdje niet gedaan. Krijg er meestal wel een veel betere stretch op de pecs door bij flat/incline DB's dan bij barbells.
  maandag 26 september 2016 @ 17:12:20 #169
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_165580581
Hier gaan de dumbells tot 60 kilo, wel eens wat mensen mee bezig gezien maar volgens mij zijn die allemaal naar een sportschool in Wadinxveen vertrokken. Vooral de dumbells tussen de 50 en 60 kilo liggen stof te vergaren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 26 september 2016 @ 19:35:05 #170
19297 stinkie
pi_165583363
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier gaan de dumbells tot 60 kilo, wel eens wat mensen mee bezig gezien maar volgens mij zijn die allemaal naar een sportschool in Wadinxveen vertrokken. Vooral de dumbells tussen de 50 en 60 kilo liggen stof te vergaren.
welke in Waddinxveen? En waar gaan ze tot 60?
  maandag 26 september 2016 @ 20:07:44 #171
459912 FlippingCoin
pi_165584205
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:35 schreef stinkie het volgende:

[..]

welke in Waddinxveen? En waar gaan ze tot 60?
Ze gaan tot 60 kilo in njoy Bodegraven, en welke gym dat in Wadinxveen het is zou ik even op moeten zoeken, schijnt een aardige 'hardcore' achtige gym te zitten of zo.

Ik denk dat het de Flexx Gym in Waddinxveen zal zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_165585091
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 15:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je dat vaker doet, haal je dat best snel. Ik had eerst geen barbell en deed alleen dumbell press. Zat op 8x42. Nu al een tijdje niet meer gedaan :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 26 september 2016 @ 20:35:51 #173
340341 Blester
Membre très utile
pi_165585110
Na een 2 maanden gestopt te zijn met creatine afgelopen woensdag weer begonnen. Het is me bekend dat creatine ongeveer 2KG aan vocht opneemt, maar toch kwam het een beetje als een verrassing om dat er vandaag al bij te zien op de weegschaal. Meer mensen de ervaring dat dit zo snel gaat?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_165587649
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, gebruik liever geen straps want ik heb liever dat ik mijn eigen grip train dan dat ik daar ondersteuning voor heb. Enige wat ik soms wel eens gebruik is een belt
pi_165588348
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:35 schreef Blester het volgende:
Na een 2 maanden gestopt te zijn met creatine afgelopen woensdag weer begonnen. Het is me bekend dat creatine ongeveer 2KG aan vocht opneemt, maar toch kwam het een beetje als een verrassing om dat er vandaag al bij te zien op de weegschaal. Meer mensen de ervaring dat dit zo snel gaat?
Creatine hoef je niet te cyclen.
  maandag 26 september 2016 @ 22:10:24 #176
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165588597
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 21:43 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ja, gebruik liever geen straps want ik heb liever dat ik mijn eigen grip train dan dat ik daar ondersteuning voor heb. Enige wat ik soms wel eens gebruik is een belt
Sowieso liefst zo min mogelijk hulpmiddelen bij lifts, ik had eerder altijd last van mijn polsen bij bewegingen in frontrack positie (Frontsquats, Thrusters, opvangen van de clean).
Nooit straps, wraps of andere hulpmiddelen gebruikt hoewel mensen om mij heen dat wel aanraden. De "immobiliteit" kwam voornamelijk uit mijn bovenrug, maar ik voel de mobiliteit in zowel bovenrug als polsen behoorlijk toenemen en frontrackpositie is nu gewoon pijnloos.

Bij deadliften probeer ik zo veel mogelijk in hookgrip te tillen, in m'n hoofd heb ik iets zitten dat als je moet liften met hulpmiddelen dat je het gewicht eigenlijk niet kan tillen. Dat zou wellicht tegenwerken in progressie qua gewichten, maar in die kronkel zit ook in gebakken dat dat oké is zolang ik geen belts/straps gebruik. :@ :')
pi_165588821
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 22:10 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Sowieso liefst zo min mogelijk hulpmiddelen bij lifts, ik had eerder altijd last van mijn polsen bij bewegingen in frontrack positie (Frontsquats, Thrusters, opvangen van de clean).
Nooit straps, wraps of andere hulpmiddelen gebruikt hoewel mensen om mij heen dat wel aanraden. De "immobiliteit" kwam voornamelijk uit mijn bovenrug, maar ik voel de mobiliteit in zowel bovenrug als polsen behoorlijk toenemen en frontrackpositie is nu gewoon pijnloos.

Bij deadliften probeer ik zo veel mogelijk in hookgrip te tillen, in m'n hoofd heb ik iets zitten dat als je moet liften met hulpmiddelen dat je het gewicht eigenlijk niet kan tillen. Dat zou wellicht tegenwerken in progressie qua gewichten, maar in die kronkel zit ook in gebakken dat dat oké is zolang ik geen belts/straps gebruik. :@ :')
Liever een belt gebruiken als je echt hoog gaat dan kans dat je je rug verneukt voor je leven.
  maandag 26 september 2016 @ 22:30:29 #178
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165589249
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:18 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Liever een belt gebruiken als je echt hoog gaat dan kans dat je je rug verneukt voor je leven.
Belts snap ik dan idd nog, maar het moet geen accesoireshowtje worden.
pi_165592632
bodybuilders gaan echt vroeg naar bed is mij opgevallen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 27 september 2016 @ 07:19:22 #180
340341 Blester
Membre très utile
pi_165595016
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:03 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Creatine hoef je niet te cyclen.
Weet ik, het stoppen was ivm een andere reden.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_165596512
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 16:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

Met dumbbells? Dat is erg sterk inderdaad.

Ik haal net 8 x 34, op een goede dag.
Ja met dumbbels inderdaad. Ik heb die gast ook niet zo lang zien trainen bij ons. Denk dat hij naar een gym is gegaan met zwaardere dumbbels.
pi_165596668
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 22:10 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Als je een belt nodig zal gaan hebben doe je dit meestal als je richting 1RM gaat tillen of je erg fatiqued ben. Zou wel heel dom zijn als je dat niet zou doen, aannemende dat het een échte 1RM is en geen 'ja het voelt een beetje zwaar 1RM'. Straps idem dito, of misschien wil je je handen gewoon besparen voor de rest van je workout. Als ik setjes van 10+ ga deadliften, ga ik toch echt niet zonder straps, zelfde voor de meeste rows. Dat het je grip verneukt is ook gewoon de grootste onzin, grip train je niet door het zwaarste gewicht te pakken maar door gewoon keihard te knijpen. Afwisselend langdurig en kort knijpen bij behoorlijk wat weerstand dan kan zelfs bij 10 reps. Hier zijn zelfs hele sporten voor (denk bv aan captains of crush challenges).

Meeste deadlift grip issues die mensen hebben is gewoon zweethanden, niet-verticale barpath en ophouden na 3 setjes (buiten je warmup). Dan krijg je inderdaad de knijpkracht van een 6 jarig meisje ja omdat je nog nooit normaal hebt geoefend. :')
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:32:39 #183
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_165600843
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:42 schreef Faeroer het volgende:
Alles > 5 reps met straps hier, tenzij warm-up. Zware singles met mixed grip.
but what happened to grip strength?

Bedoel zeker als je bouldert zou grip geen probleem moeten zijn?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_165600956
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ze gaan tot 60 kilo in njoy Bodegraven, en welke gym dat in Wadinxveen het is zou ik even op moeten zoeken, schijnt een aardige 'hardcore' achtige gym te zitten of zo.

Klopt.
pi_165600978
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:32 schreef Drinky het volgende:

[..]

but what happened to grip strength?

Bedoel zeker als je bouldert zou grip geen probleem moeten zijn?
Is het ook niet, alleen het verneukt wel m'n handen op een gegeven moment. Zeker bij bepaalde barbells.
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:08:39 #186
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165601642
Ik doe alleen snatch grip DL met straps. 1 omdat mn handen en polsen als eerste opgeven met die grip, en 2 omdat ik puur mn rug train.

Krijg je een goed flinke rug en traps van trouwens. :P
pi_165601988
Voor grip gewoon lekker de monkey bars pakken of lekker lang uithangen met optrekken, heeft bij mij goed gewerkt :)
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:16:40 #188
19297 stinkie
pi_165604093
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

flex zit aan het water toch? Rij er wel eens langs, idd echte hardcore. Ligt helaas net uit de route
pi_165604385
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:16 schreef stinkie het volgende:

[..]

flex zit aan het water toch? Rij er wel eens langs, idd echte hardcore. Ligt helaas net uit de route
https://www.instagram.com/p/BJpaR29BZjB/

Als je van zware DBs houdt, deze gym in Rotterdam misschien iets voor jou?
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:57:52 #190
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165605975
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Voor grip gewoon lekker de monkey bars pakken of lekker lang uithangen met optrekken, heeft bij mij goed gewerkt :)
Farmer walks, axle bar DL hold, KB-bottomup press & hold (pistol grip, ook goed voor schouders).
Zoveel variaties en in elke variatie kom je er weer achter dat het altijd beter kan.

Me tonight;

Keep me in your prayers. ;(
  dinsdag 27 september 2016 @ 18:13:04 #191
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165606296
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:57 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Farmer walks, axle bar DL hold, KB-bottomup press & hold (pistol grip, ook goed voor schouders).
Zoveel variaties en in elke variatie kom je er weer achter dat het altijd beter kan.

Me tonight;
[ afbeelding ]

Keep me in your prayers. ;(
Ben jij dat ja? Goeie foto. :P

Er is zoveel te doen voor grips dat een zwakke grip eigenlijk geen excuus mag zijn.
  dinsdag 27 september 2016 @ 18:16:42 #192
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165606340
Nee, maar ik zie er straks hetzelfde uit schat ik.
pi_165606443
Als je echt een monstergrip wil ontwikkelen ga lekker klimmen in de klimhal
  dinsdag 27 september 2016 @ 18:24:53 #194
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165606490
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:16 schreef Rauw. het volgende:
Nee, maar ik zie er straks hetzelfde uit schat ik.
Mmm, ik zie er uit als Arnold. 8-)
pi_165607020
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Pics?
  dinsdag 27 september 2016 @ 19:29:30 #196
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165607731
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Deze?
  dinsdag 27 september 2016 @ 20:16:45 #197
459912 FlippingCoin
pi_165609038
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:16 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ja voor mij ook te ver weg, woon nu vijf minuten van mijn sportschool waar ik prima kan trainen.
pi_165609113
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:22 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je echt een monstergrip wil ontwikkelen ga lekker klimmen in de klimhal
Dat heb ik vorige week voor het eerst gedaan. Dat Boulderen. Wel tof! Had wel echt spierpijn op plekken waar ik dat normaal nooit heb. :D
  dinsdag 27 september 2016 @ 22:15:30 #199
459912 FlippingCoin
pi_165613855
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:08 schreef Snakey het volgende:
Ik doe alleen snatch grip DL met straps. 1 omdat mn handen en polsen als eerste opgeven met die grip, en 2 omdat ik puur mn rug train.

Krijg je een goed flinke rug en traps van trouwens. :P
Vandaag ook toevallig snatch deadlifts gedaan, maar die zijn echt killing voor je handen inderdaad :o . Doe ze meestal na normale deadlifts maar dan begint het al bij 100kg al lastig te worden.

[ Bericht 26% gewijzigd door FlippingCoin op 27-09-2016 22:34:59 ]
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 08:33:01 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165618666
Hoe heet/noemen jullie die compound oefening waarbij je met een kleinere bar eerst een deadlift uitvoert, vervolgens de bar doortikt omhoog ten hoogte van je sleutelbeen en vervolgens nog uitstoot totdat je de bar gestrekt boven je hoofd hebt?
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')