abonnement Unibet Coolblue
pi_165386308


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

swtb_new_pm.png DonRaja (PM)
swtb_new_pm.png Ajacied422 (PM)
swtb_new_pm.png KingRoland (PM)


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (mod.gif, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.
Oh.
  Forum Admin zaterdag 17 september 2016 @ 18:21:22 #2
35723 crew  GGMM
pi_165386324
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:39 schreef Scrummie het volgende:
Er is geen probleem.

Einde discussie.

Geen dank.
Eens.

AL dat gehuil over offtopic-posts is wmb een beetje overdreven. Dat is VBL, al jaren. Tijdens goede spannende wedstrijden zie je dat er zonder sturing automatisch meer over het voetbal gepraat wordt, tijdens enorme baggerwedstrijden zie dat er vaak met elkaar gepraat wordt. Ik zie het probleem niet zo. Als ik voetbal bij vrienden en familie kijk en de wedstrijd is enorm kut dan loop ik ook niet te klagen als de gespreksonderwerpen afdwalen. Ik snap oprecht niet waarom hier wel over gezanikt wordt tijdens live-topics.

Iemand vertelt op een forum dat hij meekijkt, het is wat. En af en toe eet iemand wat en vertelt hij dit. Oh nee. Als je zo veel controle wil houden op een forum dat je je zelfs aan dat soort dingen gaat zitten ergeren dan is het einde zoek.

Tijdens het typen van deze post ging het topic dicht.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eigenlijk net zoals het er bij VI aan toegaat en voor mij dé reden om daar mee te posten.
Gezellige sfeer met veel grappen en grollen.
Dat. Zonder FOK zou ik helemaal nooit kijken, want het is een vrij matig programma eigenlijk. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165386325
Je laatste post: eens hoor, maar het vermogen van het topic om daarna vrij snel weer ontopic te gaan mist soms (maar lang niet altijd).
pi_165386329
VI is een grote gezelligheidsshow dus ik vind het niet vreemd dat daar een gezellige sfeer heerst. Daar ga ik mijn voeten niet aan treden.
pi_165386358
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
VI is een grote gezelligheidsshow dus ik vind het niet vreemd dat daar een gezellige sfeer heerst. Daar ga ik mijn voeten niet aan treden.
Tenen aan stoten is de juiste uitdrukking.
pi_165386371
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Eens.

AL dat gehuil over offtopic-posts is wmb een beetje overdreven. Dat is VBL, al jaren. Tijdens goede spannende wedstrijden zie je dat er zonder sturing automatisch meer over het voetbal gepraat wordt, tijdens enorme baggerwedstrijden zie dat er vaak met elkaar gepraat wordt. Ik zie het probleem niet zo. Als ik voetbal bij vrienden en familie kijk en de wedstrijd is enorm kut dan loop ik ook niet te klagen als de gespreksonderwerpen afdwalen. Ik snap oprecht niet waarom hier wel over gezanikt wordt tijdens live-topics.

Iemand vertelt op een forum dat hij meekijkt, het is wat. En af en toe eet iemand wat en vertelt hij dit. Oh nee. Als je zo veel controle wil houden op een forum dat je je zelfs aan dat soort dingen gaat zitten ergeren dan is het einde zoek.

Tijdens het typen van deze post ging het topic dicht.

[..]

Dat. Zonder FOK zou ik helemaal nooit kijken, want het is een vrij matig programma eigenlijk. :')
Eens met deze post
  Forum Admin zaterdag 17 september 2016 @ 18:24:33 #7
35723 crew  GGMM
pi_165386377
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:23 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Tenen aan stoten is de juiste uitdrukking.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165386412
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo bedoelt ie het vast niet.
pi_165386444
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
VI is een grote gezelligheidsshow dus ik vind het niet vreemd dat daar een gezellige sfeer heerst. Daar ga ik mijn voeten niet aan treden.
Maar dat is bij een livetopic van een wedstrijd anders?
Oh.
pi_165386499
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Eens.

AL dat gehuil over offtopic-posts is wmb een beetje overdreven. Dat is VBL, al jaren. Tijdens goede spannende wedstrijden zie je dat er zonder sturing automatisch meer over het voetbal gepraat wordt, tijdens enorme baggerwedstrijden zie dat er vaak met elkaar gepraat wordt. Ik zie het probleem niet zo. Als ik voetbal bij vrienden en familie kijk en de wedstrijd is enorm kut dan loop ik ook niet te klagen als de gespreksonderwerpen afdwalen. Ik snap oprecht niet waarom hier wel over gezanikt wordt tijdens live-topics.
Ik krijg gewoon klachten in mijn DM van users die het vermoeiend vinden dat een topic compleet naar de klote wordt geholpen door slowchat. Sommigen geven zelfs te kennen dat die gewoon helemaal niet in het forum komen omdat ze het niet leuk vinden. Ik ga nu niet specifiek mensen backfiren op hun gedrag, maar ik zie ook gewoon mensen midden in een livetopic afgeblaft worden omdat ze een post van drie regels of meer over de wedstrijd posten. ''Niet gelezen'' ''Wat is dit'' ''Wow wat een lange post'' bla bla. Ik vind het gewoon zonde dat die users het posten onmogelijk worden gemaakt door mensen die niet snappen dat een forum gewoon een discussieplaats is. Het gaat hoofdzakelijk over voetbal en die mensen horen niet aan de kant geschoven te worden omdat jullie gezelligheidscultus geschaad wordt.

Wees eens zelfkritisch.
quote:
Iemand vertelt op een forum dat hij meekijkt, het is wat. En af en toe eet iemand wat en vertelt hij dit. Oh nee. Als je zo veel controle wil houden op een forum dat je je zelfs aan dat soort dingen gaat zitten ergeren dan is het einde zoek.
Ik wil ook geen gedachtenpolitie spelen, maar ik vind de laatste tijd dat de topics gewoon veel te veel uit de hand lopen. Het EK was mede daarom ook gewoon erg vervelend voor mij geweest om te modden. Ik kreeg nota bene op de eerste zaterdagavond klachten in mijn DM omdat topics volledig verbaggerd werden.. Ik was dan wel niet aanwezig omdat ik zelf een verjaardag had, maar dat soort dingen vind ik gewoon niet leuk om te lezen.
  zaterdag 17 september 2016 @ 18:36:24 #11
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165386531
Teveel kabelvorming in VBL, allemaal enge kliekjes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Forum Admin zaterdag 17 september 2016 @ 18:44:50 #12
35723 crew  GGMM
pi_165386652
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg gewoon klachten in mijn DM van users die het vermoeiend vinden dat een topic compleet naar de klote wordt geholpen door slowchat. Sommigen geven zelfs te kennen dat die gewoon helemaal niet in het forum komen omdat ze het niet leuk vinden. Ik ga nu niet specifiek mensen backfiren op hun gedrag, maar ik zie ook gewoon mensen midden in een livetopic afgeblaft worden omdat ze een post van drie regels of meer over de wedstrijd posten. ''Niet gelezen'' ''Wat is dit'' ''Wow wat een lange post'' bla bla. Ik vind het gewoon zonde dat die users het posten onmogelijk worden gemaakt door mensen die niet snappen dat een forum gewoon een discussieplaats is. Het gaat hoofdzakelijk over voetbal en die mensen horen niet aan de kant geschoven te worden omdat jullie gezelligheidscultus geschaad wordt.
Het zal ongetwijfeld zo zijn dat er mensen niet in VBL willen komen vanwege de slowchat, maar ik en anderen vinden het wél leuk. Bedenk je wel dat er ook genoeg mensen niet in VBL zouden komen als de sfeer exact zo zou zijn zoals de klagers in jouw dm dat zouden willen. Het is aan jou om een juiste middenweg te vinden en zo veel mogelijk mensen tevreden te houden. Iedereen tevreden houden is helaas onmogelijk.
Bepaalde vorm van slowchat hoort er nou eenmaal bij, als er genoeg animo is voor voetbal-discussies dan kan er prima tegelijkertijd een voetbal-discussie plaatsvinden, toch? Het hoeft niet het één of het ander te zijn.

Ik ben het wel met je eens dat mensen die een discussie met kinderachtig gedrag proberen dood te maken aangepakt kunnen worden. En ja, daar doe ik zelf ook wel eens aan mee. (maar vooral richting jou omdat ik weet dat het je irriteert, ik ben nou eenmaal een troll af en toe) Al moet ik tegelijkertijd zeggen dat ik soms discussies langs zie komen die echt he-le-maal nergens over gaan. Als discussies te lang duren of de boventoon gaan voeren kan er imo veel beter een apart topic aangemaakt worden. Dan heb je helemaal geen last van SC door je discussie, dan trek je meer users aan van het forum die specifiek op de TT en dus dat onderwerp afkomen en daar maak het het hele forum VBL inhoudelijker van. Het is namelijk veel interessanter en beter om van VBL een discussie-forum te maken dan van het live-topic een discussie-topic te maken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil ook geen gedachtenpolitie spelen, maar ik vind de laatste tijd dat de topics gewoon veel te veel uit de hand lopen. Het EK was mede daarom ook gewoon erg vervelend voor mij geweest om te modden. Ik kreeg nota bene op de eerste zaterdagavond klachten in mijn DM omdat topics volledig verbaggerd werden.. Ik was dan wel niet aanwezig omdat ik zelf een verjaardag had, maar dat soort dingen vind ik gewoon niet leuk om te lezen.
Tja, geen geen kritiek naar Don toe, want die heeft ook gewoon een leven, maar anderhalve moderator is voor een forum als EK ook veel te weinig. Dat hadden er gewoon 3 moeten zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165386706
Stijn heeft gelijk. Er zijn users die alleen het alleen maar over hun voedsel en andere shit hebben. Donderavond was dat wel heel erg.
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 18:50:55 #14
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165386751
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:48 schreef hafcfan het volgende:
Stijn heeft gelijk. Er zijn users die alleen het alleen maar over hun voedsel en andere shit hebben. Donderavond was dat wel heel erg.
Scheelt ook wel dat allebei die wedstrijden eigenlijk nergens over gingen, maar die avond was wel wat veel inderdaad
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165386866
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Scheelt ook wel dat allebei die wedstrijden eigenlijk nergens over gingen, maar die avond was wel wat veel inderdaad
Dan ga je naar de sc. Het gesprek over hoe jullie je voelen en wat je eet gaat ook nergens over. Doe dat via DM dan.
  Forum Admin zaterdag 17 september 2016 @ 18:57:03 #16
35723 crew  GGMM
pi_165386874
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:48 schreef hafcfan het volgende:
Stijn heeft gelijk. Er zijn users die alleen het alleen maar over hun voedsel en andere shit hebben. Donderavond was dat wel heel erg.
Donderdag was ik er niet, dus weet niet, maar als het te erg wordt moet er gewoon gemod worden en dat de moderator van dienst voorafgaand aan de wedstrijd al een bepaalde toon zet is misschien niet zo handig, nee.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
Scheelt ook wel dat allebei die wedstrijden eigenlijk nergens over gingen, maar die avond was wel wat veel inderdaad
Ik vond het beide toffe wedstrijden om te zien. (ik neem aan dat je op Manchester - Feyenoord en Panatnogwat - Ajax doelt).
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 18:57:56 #17
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165386884
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dan ga je naar de sc. Het gesprek over hoe jullie je voelen en wat je eet gaat ook nergens over. Doe dat via DM dan.
Zoals ik eerder zei, natuurlijk moet voetbal het hoofdonderwerp zijn imo. Aan de andere kant hoeft ook weer niet 100% van de posts over voetbal te gaan
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 18:58:20 #18
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165386890
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:57 schreef GGMM het volgende:

[..]

Donderdag was ik er niet, dus weet niet, maar als het te erg wordt moet er gewoon gemod worden en dat de moderator van dienst voorafgaand aan de wedstrijd al een bepaalde toon zet is misschien niet zo handig, nee.

[..]

Ik vond het beide toffe wedstrijden om te zien. (ik neem aan dat je op Manchester - Feyenoord en Panatnogwat - Ajax doelt).
Ik doelde inderdaad op die wedstrijden. Ik vond ze niet zo gek bijzonder maargoed dat is misschien niet iets voor FB :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Forum Admin zaterdag 17 september 2016 @ 18:59:24 #19
35723 crew  GGMM
pi_165386911
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:58 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik doelde inderdaad op die wedstrijden. Ik vond ze niet zo gek bijzonder maargoed dat is misschien niet iets voor FB :)
Nou ja, in deze context wel. Als er bij die 2 wedstrijden al zoveel gekloot wordt dat het helemaal niet over voetbal gaat dan is het gewoon te erg wmb.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165386912
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:57 schreef GGMM het volgende:

[..]

Donderdag was ik er niet, dus weet niet, maar als het te erg wordt moet er gewoon gemod worden en dat de moderator van dienst voorafgaand aan de wedstrijd al een bepaalde toon zet is misschien niet zo handig, nee.

[..]

Ik vond het beide toffe wedstrijden om te zien. (ik neem aan dat je op Manchester - Feyenoord en Panatnogwat - Ajax doelt).
Stijn kan het ook niet alleen. De rest van de mods zijn er zelden of gedragen zich zeer kinderachtig. Roland in dit geval. Geeft het slechte voorbeeld zoals je al zei. Donderdag was echt heel extreem en dat terwijl de potjes tof waren.
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 19:00:06 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165386919
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin zaterdag 17 september 2016 @ 19:00:29 #22
35723 crew  GGMM
pi_165386922
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:59 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Stijn kan het ook niet alleen. De rest van de mods zijn er zelden of gedragen zich zeer kinderachtig. Roland in dit geval. Geeft het slechte voorbeeld zoals je al zei. Donderdag was echt heel extreem en dat terwijl de potjes tof waren.
Ja, eens.

Dan is het misschien handig als Stijn en Roland het hier achter de schermen eens over hebben.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165386929
Ik eet een appeltje, pink lady.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 19:00:49 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165386930
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:59 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Stijn kan het ook niet alleen. De rest van de mods zijn er zelden of gedragen zich zeer kinderachtig. Roland in dit geval. Geeft het slechte voorbeeld zoals je al zei. Donderdag was echt heel extreem en dat terwijl de potjes tof waren.
Don heeft momenteel een geldig excuus en is er doorgaans toch wel vaak? Hoewel, tijdens live wedstrijden niet zoveel idd :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 19:01:01 #25
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165386934
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nou ja, in deze context wel. Als er bij die 2 wedstrijden al zoveel gekloot wordt dat het helemaal niet over voetbal gaat dan is het gewoon te erg wmb.
De wedstrijd van Feyenoord vond ik persoonlijk vrij saai. Fantastisch resultaat natuurlijk, maar weinig kansen en/of goed voetbal gezien. Ajax was het eerste halfuur niet om aan te gluren, maar dat werd daarna wel wat spectaculairder. In mijn herinnering werd het topic ook wat beter, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Forum Admin zaterdag 17 september 2016 @ 19:02:48 #26
35723 crew  GGMM
pi_165386960
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Don heeft momenteel een geldig excuus en is er doorgaans toch wel vaak? Hoewel, tijdens live wedstrijden niet zoveel idd :)
Don is gewoon een goede moderator die er ook vaak zat is tijdens live-wedstrijden. Nu hij momenteel even wegvalt komt het meeste gewoon op Stijn aan en daar is VBL net te groot voor denk ik.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165387881
Goed, ik wil jullie niet compleet in een keurslijf duwen maar ik wil gewoon een beetje begrip kweken voor de users die niet alleen voor een gezelligheidstherapie komen.

That's all.
pi_165388066
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Don is gewoon een goede moderator die er ook vaak zat is tijdens live-wedstrijden. Nu hij momenteel even wegvalt komt het meeste gewoon op Stijn aan en daar is VBL net te groot voor denk ik.
Misschien moet er een extra mod bij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2016 20:01:46 ]
pi_165388074
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:02 schreef GGMM het volgende:

[..]
die er ook vaak zat is tijdens live-wedstrijden.
Dat vind ik wel meevallen. Tenminste, sinds ik hier post dan. Of hij is gewoon onzichtbaar actief uiteraard, dan zit ik ernaast.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2016 20:01:52 ]
pi_165394854
Begrijp de haat richting King niet helemaal..

Ik kan me nog tijden herinneren dat King heilig verklaard was hier. _O_
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 00:48:26 #31
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165394907
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 00:46 schreef Vasion het volgende:
Begrijp de haat richting King niet helemaal..

Ik kan me nog tijden herinneren dat King heilig verklaard was hier. _O_
Het zal maar net zijn wie je het vraagt denk ik
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165395109
Waarom krijgen we er nooit nieuwe users bij? :P

Te zware inboergeringscursus van VBL? ;)
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 00:57:09 #33
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165395127
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 00:56 schreef Vasion het volgende:
Waarom krijgen we er nooit nieuwe users bij? :P

Te zware inboergeringscursus van VBL? ;)
Afgelopen seizoen is er toch best wel wat aanwas geweest
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 18 september 2016 @ 00:59:42 #34
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165395181
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 00:57 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen is er toch best wel wat aanwas geweest
Jij bijvoorbeeld.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 01:00:31 #35
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165395199
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 00:59 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Jij bijvoorbeeld.
Bijvoorbeeld :) Maar ook Bolasie is wel een veelposter geworden, Maartenfr12 god hebbe zijn ziel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165395240
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 00:57 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen is er toch best wel wat aanwas geweest
Die worden afgeschrikt door gastjes die willen scoren. :')

Satire kan wel, maar ik vind het nogal laag om je gram te halen tegen nieuwe users.
Je zal denk ik wel versteld staan hoeveel mensen de topics alleen maar lezen.

Ik zeg open de grenzen!
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 01:03:34 #37
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165395257
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 01:02 schreef Vasion het volgende:

[..]

Die worden afgeschrikt door gastjes die willen scoren. :')

Satire kan wel, maar ik vind het nogal laag om je gram te halen tegen nieuwe users.
Je zal denk ik wel versteld staan hoeveel mensen de topics alleen maar lezen.

Ik zeg open de grenzen!
Hmm daar heb je wel een punt mee op zich
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165395385
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 01:00 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld :) Maar ook Bolasie is wel een veelposter geworden, Maartenfr12 god hebbe zijn ziel
klaasweetalles, PSVCL :)
pi_165395655
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 01:08 schreef Vasion het volgende:

[..]

klaasweetalles, PSVCL :)
Dat zijn trolls of mongolen. Eigenlijk is alleen Tag een aanvulling voor vbal.
  Forum Admin zondag 18 september 2016 @ 01:33:07 #40
35723 crew  GGMM
pi_165395824
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 00:46 schreef Vasion het volgende:
Begrijp de haat richting King niet helemaal..

Ik kan me nog tijden herinneren dat King heilig verklaard was hier. _O_
Ja, hij was ook wel een leuke user altijd.

Maar dat maakt je helaas geen goede moderator.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165395931
Is dit een nieuwe SC erbij?
  Forum Admin zondag 18 september 2016 @ 01:41:41 #42
35723 crew  GGMM
pi_165395988
quote:
5s.gif Op zondag 18 september 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is dit een nieuwe SC erbij?
Nee, we discussieren over feedback.

Dus deze poging een bijdehandte opmerking te maken faalt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165396543
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 01:00 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld :) Maar ook Bolasie is wel een veelposter geworden, Maartenfr12 god hebbe zijn ziel
Ja waar is die Maarten eigenlijk.
Oh.
pi_165398754
Hi, ik heb even teruggelezen en snap het punt. We gaan het achter bespreken. Ik ben inderdaad de laatste weken minder aanwezig geweest en het is zeker niet de bedoeling dat alles dan bij 1 mod komt te liggen.
BFF met GGMM
pi_165398759
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 01:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, hij was ook wel een leuke user altijd.

Maar dat maakt je helaas geen goede moderator.
Was? :o King is altijd vriendelijk voor zover ik weet, maar goed daar heeft iedereen dan wel een andere mening over. En we moeten dat mod gebeuren ook niet overschatten hoor.
pi_165398779
#kingslivematter
pi_165400297
Tja, als dat modereren niks voorstelt dan moet je het ook niet beoordelen als bij een 24/7 baan. Er zijn een vaste groep fok!ers aanwezig (ik denk de meerderheid) in VBL die altijd hetzelfde gedrag vertonen. Daar gaat een moderator niks aan veranderen. Die verantwoordelijkheid moet je bij die users leggen.
pi_165400320
Bij deze word ik de nieuwe moderator.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 12:16:09 #49
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165400408
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:09 schreef Tyron het volgende:
Tja, als dat modereren niks voorstelt dan moet je het ook niet beoordelen als bij een 24/7 baan. Er zijn een vaste groep fok!ers aanwezig (ik denk de meerderheid) in VBL die altijd hetzelfde gedrag vertonen. Daar gaat een moderator niks aan veranderen. Die verantwoordelijkheid moet je bij die users leggen.
Doel je op het trollen of offtopic gaan?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165400441
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:16 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Doel je op het trollen of offtopic gaan?
Beide. Met gedrag heb ik het over gedrag dat je van een specifieke user kan verwachten. Het zijn altijd dezelfde users die trollen of offtopic gaan. En daar kan heel weinig mis mee zijn als het grootste gedeelte van je subforum het niet erg vindt, maar ga hier dan ook niet de moderator op beoordelen, want die gaat natuurlijk niet 20 users bannen (of noteren ;) ).
pi_165400468
Jongens wat eten jullie vanavond?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165402432
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:09 schreef Tyron het volgende:
Tja, als dat modereren niks voorstelt dan moet je het ook niet beoordelen als bij een 24/7 baan.
Dat doet niemand.
pi_165403401
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 14:00 schreef Vasion het volgende:

[..]

Dat doet niemand.
Dan moet niemand er maar eens mee ophouden!

:P
pi_165421057
Is het mogelijk om voor debiel DM gedrag een ban te krijgen? Er is nogal een internet gekkie bezig die mijn inbox vol zet met onzin en ziektes.
  maandag 19 september 2016 @ 02:07:58 #55
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_165421114
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 01:49 schreef hafcfan het volgende:
Is het mogelijk om voor debiel DM gedrag een ban te krijgen? Er is nogal een internet gekkie bezig die mijn inbox vol zet met onzin en ziektes.
Stuur even een screenshot naar forum@fok.nl. Daarnaast kun je zelf afzenders blokkeren.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Forum Admin maandag 19 september 2016 @ 21:27:30 #56
35723 crew  GGMM
pi_165438075
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 01:49 schreef hafcfan het volgende:
Is het mogelijk om voor debiel DM gedrag een ban te krijgen? Er is nogal een internet gekkie bezig die mijn inbox vol zet met onzin en ziektes.
Je DM-box kan niet vol raken. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 20 september 2016 @ 03:01:39 #57
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_165444066
Hi!! Kan iemand deze ff corrigeren !?
VBL / [Primera División #50] Waar de kaarten npg geschud worden

npg in nog veranderen.. Lukt dat?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_165449297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 03:01 schreef chufi het volgende:
Hi!! Kan iemand deze ff corrigeren !?
VBL / [Primera División #50] Waar de kaarten nog geschud worden

npg in nog veranderen.. Lukt dat?
done
pi_165532246
Hoezo is JanCees z'n post verwijderd in dit topic?

VBL / Waar voetbal inside terugkijken/downloaden (geen rtl-xl)
pi_165532288
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:19 schreef Vasion het volgende:
Hoezo is JanCees z'n post verwijderd in dit topic?

VBL / Waar voetbal inside terugkijken/downloaden (geen rtl-xl)
Inschattingsfoutje. Ik dacht in een split second dat de MP4 alleen in het Voetbal Inside-topic thuishoorde.
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2016 @ 19:32:50 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_165559616
Verkloot je eigen forum. Pleur alles op slot. Fucking sick.

VBL / Gefeliciteerd feyenoorders met zeven overwinningen op rij

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_165559670
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:32 schreef tong80 het volgende:
Verkloot je eigen forum. Pleur alles op slot. Fucking sick.

VBL / Gefeliciteerd feyenoorders met zeven overwinningen op rij

:{
Je bent zelf fucking sick.
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2016 @ 19:38:46 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_165559757
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:35 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je bent zelf fucking sick.
Suck the fuck up.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_165559773
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:32 schreef tong80 het volgende:
Verkloot je eigen forum. Pleur alles op slot. Fucking sick.

VBL / Gefeliciteerd feyenoorders met zeven overwinningen op rij

:{
Daar hoef je niet speciaal 1 heel topic voor aan te maken Tong. Dat kan prima als een post.

''Pleur alles op slot'' is ook een beetje overdreven.
pi_165559811
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:39 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Daar hoef je niet speciaal 1 heel topic aan te verwijten Tong. Dat kan prima als een post.

''Pleur alles op slot'' is ook een beetje overdreven.
Je verwijt hem dan hij er 1 heel topic aan wijdt.
pi_165559829
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:40 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je verwijt hem dan hij er 1 heel topic aan wijdt.
ja telefoon enzo
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2016 @ 19:44:02 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_165559880
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:39 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Daar hoef je niet speciaal 1 heel topic voor aan te maken Tong. Dat kan prima als een post.

''Pleur alles op slot'' is ook een beetje overdreven.
Alles kan in 1 post. Had het ook in SC kunnen posten. Waar heb je het over ? :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_165559955
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Alles kan in 1 post. Had het ook in SC kunnen posten. Waar heb je het over ? :D

:P
Lees even mijn post in dat topic Tong.
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2016 @ 20:08:29 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_165560470
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:46 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Lees even mijn post in dat topic Tong.
Ik blijf niet aan de gang.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin zondag 25 september 2016 @ 21:19:45 #70
35723 crew  GGMM
pi_165562576
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Suck the fuck up.

:T
Wow
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 25 september 2016 @ 21:20:24 #71
35723 crew  GGMM
pi_165562599
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:40 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je verwijt hem dan hij er 1 heel topic aan wijdt.
Beetje raar inderdaad. Dit is best uniek zie niet in waarom daar geen topic over mag komen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 21:22:41 #72
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165562682
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Beetje raar inderdaad. Dit is best uniek zie niet in waarom daar geen topic over mag komen.
Als Feyenoord volgende week weer wint, komt er dan weer een topic omdat er dan een streak van 8 is neer gezet? En als we die week erop winnen een 9e? Ook een topic daarvoor?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin zondag 25 september 2016 @ 21:23:16 #73
35723 crew  GGMM
pi_165562707
quote:
5s.gif Op zondag 25 september 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als Feyenoord volgende week weer wint, komt er dan weer een topic omdat er dan een streak van 8 is neer gezet? En als we die week erop winnen een 9e? Ook een topic daarvoor?
Dus dit topic moet gesloten worden vanwege het "gevaar" dat er de komende 2 weken ook topics komen? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 21:24:48 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165562790
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dus dit topic moet gesloten worden vanwege het "gevaar" dat er de komende 2 weken ook topics komen? :?
Ik denk het. Ik vind het ook prima passen in het Feyenoord topic om eerder genoemde inderdaad :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin zondag 25 september 2016 @ 21:27:57 #75
35723 crew  GGMM
pi_165562925
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk het.
Nee, jij vindt dat of je vindt het niet. Ik vraag naar je mening. Jij reageert toch?

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het ook prima passen in het Feyenoord topic om eerder genoemde inderdaad :)
Daar past het ook prima, maar zo kan je el op zichzelf staand topic wel een centrale variant verzinnen. Af en toe een topic waar een goede reden voor is moet best kunnen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165634183
Waarom is een inhoudelijke goede discussie weggemod? Een die ik op het eind afkap omdat Dven nogal op de persoonlijke tour raakt, dus wat was het nut van verwijderen?

En niet aankomen met dat het offtopic was, want het nam een licht zijweggetje over een buurland.

VBL / Servië stapt naar CAS om toetreding Kosovo bij UEFA te voorkomen
pi_165634555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:25 schreef Vasion het volgende:
Waarom is een inhoudelijke goede discussie weggemod? Een die ik op het eind afkap omdat Dven nogal op de persoonlijke tour raakt, dus wat was het nut van verwijderen?

En niet aankomen met dat het offtopic was, want het nam een licht zijweggetje over een buurland.

VBL / Servië stapt naar CAS om toetreding Kosovo bij UEFA te voorkomen
Was gewoon offtopic hoor.
pi_165634700
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:35 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Was gewoon offtopic hoor.
Oke prima. Maar nu reageert helemaal niet meer in mijn topic. Nu blijft het leeg. Is dat wat we graag zien? Topics halfgevuld zoals het Vitesse stadion? Is dat het?!
pi_165634835
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:39 schreef Vasion het volgende:

[..]

Oke prima. Maar nu reageert helemaal niet meer in mijn topic. Nu blijft het leeg. Is dat wat we graag zien? Topics halfgevuld zoals het Vitesse stadion? Is dat het?!
NEE oh god nee, dat wilt geen enkel topic.

Maar ik geloof wel dat jij(als feyenoorder in hart en nieren) het niet zo ver laat komen. Ik geloof in je Vasion :) het is wel een prachttopic, als het maar gewoon over het onderwerp gaat.
pi_165634873
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:43 schreef KingRoland het volgende:

[..]

NEE oh god nee, dat wilt geen enkel topic.

Maar ik geloof wel dat jij het niet zo ver laat komen. Ik geloof in je Vasion :) het is wel een prachttopic, als het maar gewoon over het onderwerp gaat.
Ben ik ook een prachtuser? Jouw prachtuser? :@
pi_165635080
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:44 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ben ik ook een prachtuser? Jouw prachtuser? :@
Ik denk dat mijn DM inbox helemaal overloopt met DM's van users die jaloers zullen zijn als ik Ja zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door KingRoland op 28-09-2016 22:53:40 ]
  woensdag 28 september 2016 @ 22:51:46 #82
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_165637200
Chips, vies dik
pi_165639977
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn DM inbox helemaal overloopt met DM's van users die jaloers zullen zijn als ik Ja zeg.
Dat denk ik niet.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_165737137
Kan je wel arrogant en kortaf via PM doen maar daar schiet ik niks mee op.

Daarom vraag ik het algemeen aan de andere mods: waarom kan iemand van de staff/mod/wiedanook van FOK! andere users uitmaken voor huismongool van FOK! en als een user vervolgens die staf/mod/wiedanook zelf een huismongool noemt gelijk een ban voor crewbash krijgt? :?
pi_165738073
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Kan je wel arrogant en kortaf via PM doen maar daar schiet ik niks mee op.

Daarom vraag ik het algemeen aan de andere mods: waarom kan iemand van de staff/mod/wiedanook van FOK! andere users uitmaken voor huismongool van FOK! en als een user vervolgens die staf/mod/wiedanook zelf een huismongool noemt gelijk een ban voor crewbash krijgt? :?
Ik weet niet over wie/welke post je het hebt.
BFF met GGMM
pi_165738149
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik weet niet over wie/welke post je het hebt.
Timmmmmmm noemde gisteren wat mensen een huismongooltje, dus Doublepain firede terug daarover naar Timmmmm. Niet dat DP zelf een huismongooltje werd genoemd.
pi_165738468
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Timmmmmmm noemde gisteren wat mensen een huismongooltje, dus Doublepain firede terug daarover naar Timmmmm. Niet dat DP zelf een huismongooltje werd genoemd.
Timmmmmm werd voordat ie dat zei ook geen huismongool genoemd, dus ik snap je logica niet, beetje meten met 2 maten wmb.

Ook nogal overtrokken om meteen met een ban te smijten, vooral omdat je zijn post in eerste instantie liet staan en die van mij wegbonjourde met een ban.
pi_165738723
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Timmmmmm werd voordat ie dat zei ook geen huismongool genoemd, dus ik snap je logica niet, beetje meten met 2 maten wmb.

Ook nogal overtrokken om meteen met een ban te smijten, vooral omdat je zijn post in eerste instantie liet staan en die van mij wegbonjourde met een ban.
Maar het is wel degelijk iets anders als je richting een crewlid zoiets zegt. Niet dat ik er nachten van wakker lig als iemand dat tegen MIJ zegt, maar ik moet ook ergens een grens trekken. Ik geef toe dat ik dat dan nu iets te simpel heb gedaan. Dat moet consequent zijn en niet ''hey de een wel en de ander niet''.
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:03:54 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_165738751
timmmmmm is toch alleen van de frontpage?

Dat neemt niemand serieus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165738836
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:03 schreef Caland het volgende:
timmmmmm is toch alleen van de frontpage?

Dat neemt niemand serieus.
Nog steeds is frontpage crew. Hoe erg je het ook niet serieus neemt.
pi_165738885
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar het is wel degelijk iets anders als je richting een crewlid zoiets zegt. Niet dat ik er nachten van wakker lig als iemand dat tegen MIJ zegt, maar ik moet ook ergens een grens trekken. Ik geef toe dat ik dat dan nu iets te simpel heb gedaan. Dat moet consequent zijn en niet ''hey de een wel en de ander niet''.
Timmm vatte het ook niet persoonlijk op gezien zijn reactie erna, vond het nogal overtrokken. Het is alleen jammer dat je dit niet via PM wil vertellen.
pi_165738904
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Timmm vatte het ook niet persoonlijk op gezien zijn reactie erna, vond het nogal overtrokken. Het is alleen jammer dat je dit niet via PM wil vertellen.
Gisteren was ik niet in de mood.
pi_165739472
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gisteren was ik niet in de mood.
Je bent eerlijk dus ik vind het wel goed zo ^O^
pi_165743334
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gisteren was ik niet in de mood.
Daarvoor hebben we mooderators.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 00:56:08 #95
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_165805054
Put these foolish ambitions to rest.
pi_165805058
quote:
Tot uw dienst, Monsieur.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 01:05:43 #97
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_165805125
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tot uw dienst, Monsieur.
Bedankt.
Put these foolish ambitions to rest.
  Forum Admin vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:21:14 #98
35723 crew  GGMM
pi_165819844
Waarom is het voor onlogisch constant toegestaan om met het woord 'kanker' te gooien? Het verpest de sfeer in het live-topic behoorlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165819878
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het voor onlogisch constant toegestaan om met het woord 'kanker' te gooien? Het verpest de sfeer in het live-topic behoorlijk.
Loop niet zo te ****eren.
  Redactie Sport vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:22:30 #100
274204 crew  Mexicanobakker
pi_165819883
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het voor onlogisch constant toegestaan om met het woord 'kanker' te gooien? Het verpest de sfeer in het live-topic behoorlijk.
Goede post.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:22:41 #101
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_165819891
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het voor onlogisch constant toegestaan om met het woord 'kanker' te gooien? Het verpest de sfeer in het live-topic behoorlijk.
Er wordt idd niet echt consequent daar tegen opgetreden.
What can change the nature of a man?
pi_165819908
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het voor onlogisch constant toegestaan om met het woord 'kanker' te gooien? Het verpest de sfeer in het live-topic behoorlijk.
Waar zijn de moderators toch?
pi_165819910
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het voor onlogisch constant toegestaan om met het woord 'kanker' te gooien? Het verpest de sfeer in het live-topic behoorlijk.
Eens wat een lul
pi_165819923
ONLOGISCH _O_

Jullie zijn allemaal stom.
pi_165820146
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het voor onlogisch constant toegestaan om met het woord 'kanker' te gooien? Het verpest de sfeer in het live-topic behoorlijk.
Waar zie jij dat we hem een vrijbrief geven?
  Forum Admin vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:30:53 #106
35723 crew  GGMM
pi_165820193
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waar zie jij dat we hem een vrijbrief geven?
Nou ja, hij ging continu door en stopte pas na mijn post.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165820209
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nou ja, hij ging continu door en stopte pas na mijn post.
Jeetje :{.
  Forum Admin vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:52:09 #108
35723 crew  GGMM
pi_165820869
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jeetje :{.
Bagatelliseer het maar. Als iemand 'Kanker KingRoland' had gezegd was hij nu weg geweest. :W
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165820900
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bagatelliseer het maar. Als iemand 'Kanker KingRoland' had gezegd was hij nu weg geweest. :W
Jij weet als geen ander dat er zwaar wordt getild aan kroewbesj.
  Forum Admin vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:54:00 #110
35723 crew  GGMM
pi_165820938
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jij weet als geen ander dat er zwaar wordt getild aan kroewbesj.
Maar elkaar ziektes toewensen is minder erg?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165820957
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Maar elkaar ziektes toewensen is minder erg?
Op dit forum naar elkaar toe lijkt me van niet, maar Onlogisch wenste zijn mede-user geen ziekte toe.
  Forum Admin vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:54:55 #112
35723 crew  GGMM
pi_165820967
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Op dit forum naar elkaar toe lijkt me van niet, maar Onlogisch wenste zijn mede-user geen ziekt etoe.
Hoe moet ik 'kanker GGMM' dan interpreteren? Net nadat hij las dat ik verkouden ben?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165821059
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoe moet ik 'kanker GGMM' dan interpreteren? Net nadat hij las dat ik verkouden ben?
Die post heb ik waarschijnlijk gemist.
  Forum Admin vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:57:18 #114
35723 crew  GGMM
pi_165821084
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die post heb ik waarschijnlijk gemist.
Dan wacht ik even op de moderator die hem verwijderd heeft. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165821103
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:57 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan wacht ik even op de moderator die hem verwijderd heeft. :)
Mooi dat je voor je principes strijdt :).
pi_165826729
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jij weet als geen ander dat er zwaar wordt getild aan kroewbesj.
Daar geen schild voor kunnen optrekken of beter gezegd zwaarder op straffen is trouwens wel pijnlijk als je besluit moderator te worden op een forum als fok
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:06:39 #117
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_165827090
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:40 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Daar geen schild voor kunnen optrekken of beter gezegd zwaarder op straffen is trouwens wel pijnlijk als je besluit moderator te worden op een forum als fok
Het is maar hoe je het bekijkt.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 12 oktober 2016 @ 21:17:54 #118
186611 Haags
pi_165920085
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Haags op 12-10-2016 21:18:13 ]
Zonder wrijving geen glans
pi_165920101
quote:
Veel plezier HK!
  User die overal opduikt 2022 woensdag 12 oktober 2016 @ 21:28:18 #120
186611 Haags
pi_165920354
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Veel plezier HK!
_O-
Zat mobiel en kwam in dit topic terecht. Foutje bedankt! 8)7
Zonder wrijving geen glans
pi_165920413
Foutje moet kunnen.

Aldus Handige Harry.
  Trouwste user 2022 zondag 16 oktober 2016 @ 00:59:36 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_165982145
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_165983209
Ja hou maar op met die slowchat hier
pi_166034184
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 12:47 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel tegendoelpunten Valencia heeft?
Dat vraag je maar in het Primera Division-topic.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:55:28 #125
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166121848
Was er niet een topic over de Europese co-efficiënten?
Ik kan het niet meer vinden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166121928
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was er niet een topic over de Europese co-efficiënten?
Ik kan het niet meer vinden.
VBL / Nederland op de UEFA-coëfficiëntranglijst #4:met GAE terug naar de top
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:05:06 #127
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166121975
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166123410
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was er niet een topic over de Europese co-efficiënten?
Ik kan het niet meer vinden.
Heb ik ook!
Gino ♥
pi_166231619
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:48 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Felle reactie? Ik krijg wekelijks een doodsverwensing van Brammes naar mijn hoofd maar er gebeurd niets mee en mag gewoon blijven staan. Lees anders nog even de policy door.

Dit forum is echt op sterven na dood.
Ik snap heel goed en ik vind het heel terecht dat je klaagt over verwensingen, maar kijk zelf ook eens in de spiegel. Dit komt misschien krom over, maar je hebt toch hopelijk wel door waarom mensen je niet serieus nemen of überhaupt geen letter van je post lezen? Dat getroll en je instant obsessies en daarbij behorend gelieg en overdrijvingsgedoe in elk topic wat over Ajax gaat helpt niet mee.

Ik probeer dit forum zoveel mogelijk over voetbal te laten gaan en het liefst serieus, maar dat wordt beperkt door sneue figuren die waar dan ook zuigen, slowchatten, baggeren, trollen en uitlokken.
pi_166231644
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik mag zelf weten of ik het forum volspuit over Ajax.
Maar iemand stelselmatig doodverwensen mag niet. Dus maak je daar druk om als mod en niet of dat ik het over Ajax heb.
Je weet dondersgoed dat jouw gedrag bloed irritant is en dat iedereen je hier weg wilt dus dat constante gejank over jezelf kan je ook wel eens mee kappen. Beperk jezelf maar eens tot het Feyenoord topic.

Ik heb je overigens nooit dood gewenst.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 22:53:49 #131
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166231663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik snap heel goed en ik vind het heel terecht dat je klaagt over verwensingen, maar kijk zelf ook eens in de spiegel. Dit komt misschien krom over, maar je hebt toch hopelijk wel door waarom mensen je niet serieus nemen of überhaupt geen letter van je post lezen? Dat getroll en je instant obsessies en daarbij behorend gelieg en overdrijvingsgedoe in elk topic wat over Ajax gaat helpt niet mee.

Ik probeer dit forum zoveel mogelijk over voetbal te laten gaan en het liefst serieus, maar dat wordt beperkt door sneue figuren die waar dan ook zuigen, slowchatten, baggeren, trollen en uitlokken.
Na de eerste zin stopte ik met lezen. Ik wens nooit iemand dood. Dus de rest van wat je hierboven nog meer schrijft zal ook wel onzin zijn.
  Forum Admin woensdag 26 oktober 2016 @ 22:54:40 #132
35723 crew  GGMM
pi_166231681
Raar dat Stijn beweert dat Sunri5e wel eens iemand doodwenst, dit heb ik hem nog nooit zien doen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 22:55:36 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166231701
Ik neem aan dat Stijn deze bewering kan onderbouwen met hard bewijs anders valt hij wel heel erg door de mand.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166231709
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:53 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Na de eerste zin stopte ik met lezen. Ik wens nooit iemand dood. Dus de rest van wat je hier schrijft zal ook wel onzin zijn.
......

Als je de discussie niet eens aan durft te gaan, moet je ook niet meer klagen als er getroll van jou wordt verwijderd in bepaalde topics. Je verwensingen naar je hoofd krijgt en dit en dat. Het heeft verdomme een reden. Mensen gaan niet willekeurig iemand uitschelden omdat ze dat leuk vinden. De toon moet bewaakt worden, maar mensen die constant zuigen bashen trollen en alles wat te maken heeft met het vertyfen van het forum moeten ook aangesproken worden.
pi_166231720
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:54 schreef GGMM het volgende:
Raar dat Stijn beweert dat Sunri5e wel eens iemand doodwenst, dit heb ik hem nog nooit zien doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:55 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat Stijn deze bewering kan onderbouwen met hard bewijs anders valt hij wel heel erg door de mand.
Mooi dat Sunri5e het weer vakkundig heeft verdraaid..
  woensdag 26 oktober 2016 @ 22:58:17 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166231766
Mensen zonder zelfkritiek :')
Oh.
pi_166231778
Ah ja, zoek even de laatste doodsverwensing van Brammess op in dit lijstje.

http://thuisserver.fokzin(...)t_filter[]=op&page=2

Graag niet van voor februari 2016 zoeken want daar was ik nog geen mod.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 22:59:48 #138
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166231805
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

......

Als je de discussie niet eens aan durft te gaan, moet je ook niet meer klagen als er getroll van jou wordt verwijderd in bepaalde topics. Je verwensingen naar je hoofd krijgt en dit en dat. Het heeft verdomme een reden.
Wat valt er te discussiëren over iemand die stelselmatig iemand dood verwenst? Gewoon lik op stuk beleid voeren en zo iemand een per ban geven. Blijkbaar leert hij niets van die bans van 1 dag.

quote:
Mensen gaan niet willekeurig iemand uitschelden omdat ze dat leuk vinden. De toon moet bewaakt worden, maar mensen die constant zuigen bashen trollen en alles wat te maken heeft met het vertyfen van het forum moeten ook aangesproken worden.
Aangesproken worden dmv een doodsverwensing? Ga weg joh.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 23:01:07 #139
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166231843
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, zoek even de laatste doodsverwensing van Brammess op in dit lijstje.

http://thuisserver.fokzin(...)t_filter[]=op&page=2

Graag niet van voor februari 2016 zoeken want daar was ik nog geen mod.
Goh, ze zijn allemaal verwijderd. Zelfs vorige week heeft hij mij voor de 1000ste keer doodverwenst. Kijk even wanneer hij bans heeft gehad en waarvoor. Dat is afgelopen zomer nog geweest.
pi_166231855
jesuissunri5e
pi_166231861
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:59 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Wat valt er te discussiëren over iemand die stelselmatig iemand dood verwenst? Gewoon lik op stuk beleid voeren en zo iemand een per ban geven. Blijkbaar leert hij niets van die bans van 1 dag.
Waarom zou ik doodsverwensingen niet wegmodden? Ben ik mod geworden omdat ik doodsverwensingen hartstikke leuk vind of zo? Man, ik krijg al een hele club op mijn dak als ik slowchat in een livetopic bekritiseer.
quote:
[..]

Aangesproken worden dmv een doodsverwensing? Ga weg joh.
Je leest echt wat je wil lezen he..
  woensdag 26 oktober 2016 @ 23:02:25 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166231870
Stijn je weet toch wel dat je verwijderde posts niet kan terugvinden? Beetje raar dit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166231884
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
Stijn je weet toch wel dat je verwijderde posts niet kan terugvinden? Beetje raar dit.
Dat klopt.
pi_166231898
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:01 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Goh, ze zijn allemaal verwijderd. Zelfs vorige week heeft hij mij voor de 1000ste keer doodverwenst. Kijk even wanneer hij bans heeft gehad en waarvoor. Dat is afgelopen zomer nog geweest.
Jeetje zeg, ik zei wat na Rostov - Ajax en dat was niet eens user gericht.

Je moet eens kappen met dat grafcomplot van je dat iedereen een teringhekel aan je heeft (wat eigenlijk waar is en volkomen terecht) en dat je gewoon een waardeloze user bent die niks toevoegt. Ban jezelf gewoon, ga lekker een hobby zoeken, ga vissen, maar rot gewoon alsjeblieft op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166231909
Trolls zijn nog enigszins grappig, tot het moment dat ze beginnen te janken als ze als een debiel en calimero worden benaderd (wat volledige terecht is).
  woensdag 26 oktober 2016 @ 23:04:57 #146
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166231933
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waarom zou ik doodsverwensingen niet wegmodden? Ben ik mod geworden omdat ik doodsverwensingen hartstikke leuk vind of zo? Man, ik krijg al een hele club op mijn dak als ik slowchat in een livetopic bekritiseer.

Je mod ze wel weg maar Brammes blijft maar doorgaan. Blijkbaar leert hij er niet van als hij na een ban van 1 dag weer kan posten want een dag later verwenst hij mij weer dood.

En nee, ik wil niemand een ban aannaaien maar met deze malloot ben ik wel en beetje klaar.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 23:05:04 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166231935
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:04 schreef Mansjester het volgende:
Trolls zijn nog enigszins grappig, tot het moment dat ze beginnen te janken als ze als een debiel en calimero worden benaderd (wat volledige terecht is).
Ja, eens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166231949
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:04 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Je mod ze wel weg maar Brammes blijft maar doorgaan. Blijkbaar leert hij er niet van als hij na een ban van 1 dag weer kan posten want een dag later verwenst hij mij weer dood.

En nee, ik wil niemand een ban aannaaien maar met deze malloot ben ik wel en beetje klaar.
Waarom ga jij door met shitposten als je weet dat iedereen het niet wilt dan?
  woensdag 26 oktober 2016 @ 23:05:53 #149
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166231958
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:03 schreef Brammess het volgende:

[..]

Jeetje zeg, ik zei wat na Rostov - Ajax en dat was niet eens user gericht.

Gast, speel niet de vermoorde onschuld. Je wenst mij stelselmatig dood.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 23:06:00 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166231960
Ik vond Sunri5e leuker toen hij nog gewoon Dirk-Kuijt was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 26 oktober 2016 @ 23:06:26 #151
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166231970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef Brammess het volgende:

[..]

Waarom ga jij door met shitposten als je weet dat iedereen het niet wilt dan?
Is dat zo ja? En als dat zo is, geeft dat jij het recht mij constant dood te verwensen?
pi_166232009
Ik note gewoon alles wat over de schreef gaat. Oprecht. Ik ben niet mod geworden omdat ik users het leven zuur wil maken, maar omdat ik zie dat dit hele subforum naar de tyfus gaat door instant getroll in clubtopics, gejaag, gebash en alles. Daar wil ik iets aan veranderen. Wel vind ik het oprecht kansloos dat ik nu weer het pispaaltje ben omdat iemand naar hartenlust het hele forum kapotzuigt en er wat emotionele uitspattingen zijn door users die het terecht zat zijn.

Kom op. Iedereen hoort zelfkritiek te hebben, ik ook. Vier jaar geleden kankerde ik ook het hele forum vol, schold ik op alles maar is er ook bij mij een keer een moment gekomen waardoor ik mezelf ben gaan gedragen en uiteindelijk blijkbaar door beleidsbepalers op dit forum als goede mod ben gevonden.

Echt, Sunri5e. Nogmaals, het is triest genoeg dat je verwensingen naar je hoofd krijgt. Net zo triest als bij elke andere user, maar hoe jij iedere keer steeds ook nadat je bans krijgt op dezelfde voet door blijft gaan en dan als een hysterische keukenhoer in het rond gaat schreeuwen als iemand boos wordt op je is minstens zo triest.
pi_166232011
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Gast, speel niet de vermoorde onschuld. Je wenst mij stelselmatig dood.
Waarom lees jij altijd maar de eerste zin en ga je daar op in maar niet de rest? Kome jouw hersenen niet verder dan 1 zin?
  woensdag 26 oktober 2016 @ 23:09:02 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166232034
Stijn, je weet dat GGMM en ik gewoon aan het trollen zijn he? _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166232047
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:09 schreef Caland het volgende:
Stijn, je weet dat GGMM en ik gewoon aan het trollen zijn he? _O-
Ik heb het tegen Sunri5e hoor, niet tegen jullie.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 13:23:00 #156
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166239749
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het moet ook frustrerend zijn. Je doet maandenlang je best om onder de huid te kruipen van een stel ajacieden op een forum, eindelijk lukt het je en gaat iemand over de schreef en dan doet de moderator niet wat je wil omdat hij je als enorme klapjostie ziet.

Vergis je niet, dit was voor hem hét ding dat in zijn leven speelde.

Persoonlijk zou ik me dan van een brug gooien.

Al hoop ik uiteraard dat Sunri5e dit niet doet. :)
Sunri5e is de nieuwe tong80 haha.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166239841
FB is voor communicatie tussen mods en users, niet voor slowchat tussen users.
BFF met GGMM
pi_166239877
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 13:28 schreef DonRaja het volgende:
FB is voor communicatie tussen mods en users, niet voor slowchat tussen users.
Saaai
pi_166239930
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 13:30 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Saaai
Klopt, maar wel effectief.
BFF met GGMM
pi_166239943
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 13:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klopt, maar wel effectief.
Eens hoor
pi_166249392
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 13:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Eens hoor
Ja
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:19:37 #162
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166261047
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik note gewoon alles wat over de schreef gaat. Oprecht.
Wow.... Stijn :{

Ik denk echt dat héél veel mensen nu anders gaan posten. Je zou maar een heuse note krijgen van iemand die vrijwillig een forum "modereert". Loodzware taak natuurlijk. En als user wil je het natuurlijk niet op je geweten hebben dat iemand iets "naars" over jou schrijft... Stel je toch eens voor.

Pffff. Deze opmerking heeft echt wel inzichtelijk gemaakt dat het als forum gebruiker toch wel heel erg op je tellen letten is hoor. Ik moet dit even gaan verwerken. Een note krijgen... :{ Hoe overleef je zoiets? :{

Ben er gewoon stil van.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166261125
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wow.... Stijn :{

Ik denk echt dat héél veel mensen nu anders gaan posten. Je zou maar een heuse note krijgen van iemand die vrijwillig een forum "modereert". Loodzware taak natuurlijk. En als user wil je het natuurlijk niet op je geweten hebben dat iemand iets "naars" over jou schrijft... Stel je toch eens voor.

Pffff. Deze opmerking heeft echt wel inzichtelijk gemaakt dat het als forum gebruiker toch wel heel erg op je tellen letten is hoor. Ik moet dit even gaan verwerken. Een note krijgen... :{ Hoe overleef je zoiets? :{

Ben er gewoon stil van.
Dit was een post op een moment waar ik vreselijk geërgerd was. Laat me. Dat ik er weer intrap bij een beperkte troll.
pi_166261153
Ik heb nog 0 notes van Stijn. Tenminste, daar heb ik alle vertrouwen in, omdat ik een voorbeeldige user ben. Toch Stijn?
pi_166344785
Waarom worden mijn posts steeds verwijderd?
pi_166344875
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:00 schreef JanCees het volgende:
Waarom worden mijn posts steeds verwijderd?
In het FdB-topic? Het had niets met de inhoud te maken, daarom.
pi_166344932
Kan er mogelijk weer iets aan het irritante en zuigende gedrag van GGMM gedaan worden? Constant bashen en of topic reageren. Het loopt momenteel de spuigaten weer uit.

Concrete voorbeelden in het Feyenoord-topic of recent in het FdB-topic.
blablablabla
pi_166344962
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:08 schreef Elan het volgende:
Kan er mogelijk weer iets aan het irritante en zuigende gedrag van GGMM gedaan worden? Constant bashen en of topic reageren. Het loopt momenteel de spuigaten weer uit.
Als je dat soort posts ziet zou ik het meteen reporten. Dan kan ik ook sneller handelen. Ik kan niet elk topic zorgvuldig uitkammen.
pi_166345161
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In het FdB-topic? Het had niets met de inhoud te maken, daarom.
VBL / Avontuur van De Boer bij Inter voorbij
VBL / Zwaar hier Drank de Boer uit!

Tweede heeft geen toegevoegde waarde ten opzichte van het eerste topic. Tweede topic van hafcfan is alleen bedoeld om Frank de Boer te kakken te zetten. Waarom blijft dit topic open?
  Forum Admin dinsdag 1 november 2016 @ 13:21:54 #170
35723 crew  GGMM
pi_166345185
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:08 schreef Elan het volgende:
Kan er mogelijk weer iets aan het irritante en zuigende gedrag van GGMM gedaan worden? Constant bashen en of topic reageren. Het loopt momenteel de spuigaten weer uit.

Concrete voorbeelden in het Feyenoord-topic of recent in het FdB-topic.
huilen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166345195
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:20 schreef JanCees het volgende:

[..]

VBL / Avontuur van De Boer bij Inter voorbij
VBL / Zwaar hier Drank de Boer uit!

Tweede heeft geen toegevoegde waarde ten opzichte van het eerste topic. Tweede topic van hafcfan is alleen bedoeld om Frank de Boer te kakken te zetten. Waarom blijft dit topic open?
Er worden zo vaak ''Zwaai hier [inserttrainer] uit'' topics geopend dus ik zie niet in waarom ik die nu opeens zou moeten sluiten.
  Forum Admin dinsdag 1 november 2016 @ 13:23:44 #172
35723 crew  GGMM
pi_166345209
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:20 schreef JanCees het volgende:

[..]

VBL / Avontuur van De Boer bij Inter voorbij
VBL / Zwaar hier Drank de Boer uit!

Tweede heeft geen toegevoegde waarde ten opzichte van het eerste topic. Tweede topic van hafcfan is alleen bedoeld om Frank de Boer te kakken te zetten. Waarom blijft dit topic open?
Noem jezelf voortaan Jankees
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166345211
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Er worden zo vaak ''Zwaai hier [inserttrainer] uit'' topics geopend dus ik zie niet in waarom ik die nu opeens zou moeten sluiten.
Dit zijn er twee. Die van hafcfan was later en zet FdB te kakken neer.
pi_166345235
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:23 schreef JanCees het volgende:

[..]

Dit zijn er twee. Die van hafcfan was later en zet FdB te kakken neer.
Dit zijn er geen twee. Het eerste topic gaat over het ontslag van De Boer zelf en de ander is een uitzwaaitopic. Ik houd graag dat tweede topic open omdat er ook wat minder begaafde users zijn die alleen voor de baggerXDeinzHAHA _O- :W posts komen.
pi_166345281
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit zijn er geen twee. Het eerste topic gaat over het ontslag van De Boer zelf en de ander is een uitzwaaitopic. Ik houd graag dat tweede topic open omdat er ook wat minder begaafde users zijn die alleen voor de baggerXDeinzHAHA _O- :W posts komen.
Kan je de tt aanpassen naar een normale tt ?
pi_166345290
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:26 schreef JanCees het volgende:

[..]

Kan je de tt aanpassen naar een normale tt ?
Gedaan.
pi_166393859
Waarom werd mijn post gedelete? Was gewoon een oprechte vraag?
  zondag 6 november 2016 @ 09:19:03 #178
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166448267
Waarom worden dit soort posts van mij gedelete? Er waren nog een aantal andere posts die gewoon normaal waren en die ook verwijderd zijn. Wat een onzin zeg. FOK is echt dood.

quote:
Op zaterdag 5 november 2016 18:14 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

El Ghazi ook en Bazoer heeft aangegeven te willen vertrekken. Tete zal niet lang meer wachten om dat naar buiten te brengen.
pi_166448340
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 09:19 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom worden dit soort posts van mij gedelete? Er waren nog een aantal andere posts die gewoon normaal waren en die ook verwijderd zijn. Wat een onzin zeg. FOK is echt dood.

[..]

Het was weer je standaardriedeltje met ''[INSERTSPELER] IS DE NIEUWE [INSERTSPELER]''. Kap daar gewoon een keer mee als je ooit nog serieus genomen wil worden. Je doet er geen eens een poging toe posts van andere kanten te beschouwen. Je obsessie wordt voor het hele Ajax-topic schijtirritant. Ik zie voor 95% alleen maar klagende mensen in het topic als je weer eens je saaie vervelende riedeltje hebt gedaan.

Schreeuw maar dat FOK! dood is: nee, FOK! gaat juist dood door figuren zoals jij. Alleen maar erop uit om mensen te jennen en hele topics te verbaggeren met je al jaren durende obsessie. Dat ben ik zat, maar dat zal je je vast niet realiseren want Sunri5e zou eigenlijk een minuutje zendtijd moeten hebben in het NOS Journaal. Zo waardevol zijn je posts.
  zondag 6 november 2016 @ 09:33:17 #180
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166448382
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het was weer je standaardriedeltje met ''[INSERTSPELER] IS DE NIEUWE [INSERTSPELER]''. Kap daar gewoon een keer mee als je ooit nog serieus genomen wil worden. Je doet er geen eens een poging toe posts van andere kanten te beschouwen. Je obsessie wordt voor het hele Ajax-topic schijtirritant. Ik zie voor 95% alleen maar klagende mensen in het topic als je weer eens je saaie vervelende riedeltje hebt gedaan.

Schreeuw maar dat FOK! dood is: nee, FOK! gaat juist dood door figuren zoals jij. Alleen maar erop uit om mensen te jennen en hele topics te verbaggeren met je al jaren durende obsessie. Dat ben ik zat, maar dat zal je je vast niet realiseren want Sunri5e zou eigenlijk een minuutje zendtijd moeten hebben in het NOS Journaal. Zo waardevol zijn je posts.
Het was helemaal geen "is de nieuwe speler" post :') !
In die discussie gaf ik aan dat Bosz op moet passen omdat er nu in 1 week tijd 3 spelers de nek om wordt gedraaid.

Zie ook deze reactie:

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In dit geval vond ik dat wel meevallen, maar te begrijpen dat je geen zin in zijn posts hebt.
Nergens voor nodig dat driftige verwijderen van normale discussies van jou.
  Moderator zondag 6 november 2016 @ 14:30:49 #181
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166452714
Is het niet mogelijk bepaalde niet nader te noemen figuren uit niet nader te noemen topics gewoon te weren als echt 100% van de posts getroll is

Al is het uiteraard nog veel beter als iedereen de troll in kwestie negeert, zeker als diegene daar altijd heel wanhopig en paniekerig van wordt. Leuk om te zien altijd :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_166453076
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 14:30 schreef Tagliano het volgende:
Is het niet mogelijk bepaalde niet nader te noemen figuren uit niet nader te noemen topics gewoon te weren als echt 100% van de posts getroll is

Al is het uiteraard nog veel beter als iedereen de troll in kwestie negeert, zeker als diegene daar altijd heel wanhopig en paniekerig van wordt. Leuk om te zien altijd :)
Je bedoelt figuren zoals Bronson en Bolasie in het PSV topic?
  Moderator zondag 6 november 2016 @ 14:47:53 #183
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166453086
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je bedoelt figuren zoals Bronson en Bolasie in het PSV topic?
Ik kom niet of nauwelijks in het PSV topic dus ik zou het niet weten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_166453353
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je bedoelt figuren zoals Bronson en Bolasie in het PSV topic?
Mad.
pi_166453383
En kappen maar weer.
BFF met GGMM
pi_166453590
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:03 schreef DonRaja het volgende:
En kappen maar weer.
Goede antwoord op de terechte vraag van Tagliano
pi_166453629
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Goede antwoord op de terechte vraag van Tagliano
Ik weet niet goed wat hij voor antwoord verwacht op zijn post. We kunnen mensen niet weren uit topics.
BFF met GGMM
  Moderator zondag 6 november 2016 @ 15:15:54 #188
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166453660
Ik zal het iets anders formuleren: als er een dusdanig klein groepje (ik denk dat het aantal echt wel op 1 hand te tellen valt) zoveel ergernis veroorzaakt moet daar toch wel iets aan te doen zijn? :)

Posts verwijderen is natuurlijk prima en ik vind het goed dat dat gebeurt, maar het blijkt niet echt te helpen helaas
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_166453674
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik zal het iets anders formuleren: als er een dusdanig klein groepje (ik denk dat het aantal echt wel op 1 hand te tellen valt) zoveel ergernis veroorzaakt moet daar toch wel iets aan te doen zijn? :)

Posts verwijderen is natuurlijk prima en ik vind het goed dat dat gebeurt, maar het blijkt niet echt te helpen helaas
Het heeft weinig nut idd. Ze gaan er toch mee door want je krijgt pas na 100 notes een ban van 2 dagen ofzo.
pi_166453756
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik zal het iets anders formuleren: als er een dusdanig klein groepje (ik denk dat het aantal echt wel op 1 hand te tellen valt) zoveel ergernis veroorzaakt moet daar toch wel iets aan te doen zijn? :)

Posts verwijderen is natuurlijk prima en ik vind het goed dat dat gebeurt, maar het blijkt niet echt te helpen helaas
Toch is dat het enige middel voor ons. We editten, verwijderen en noten posts. Op basis daarvan kan iemand een ban krijgen. Maar het zou inderdaad veel schelen als er niet op de trolls gereageerd wordt, maar er TR's worden aangemaakt.

Dan is het voor de trolls niet meer interessant en kunnen wij makkelijker de trollreacties aanpakken ipv dat we een topic vol met reacties op een troll moeten opschonen.

In het kort: maak TR's aan en we proberen er zo snel mogelijk op te reageren.
BFF met GGMM
  Moderator zondag 6 november 2016 @ 15:25:19 #191
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166453885
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Toch is dat het enige middel voor ons. We editten, verwijderen en noten posts. Op basis daarvan kan iemand een ban krijgen. Maar het zou inderdaad veel schelen als er niet op de trolls gereageerd wordt, maar er TR's worden aangemaakt.

Dan is het voor de trolls niet meer interessant en kunnen wij makkelijker de trollreacties aanpakken ipv dat we een topic vol met reacties op een troll moeten opschonen.

In het kort: maak TR's aan en we proberen er zo snel mogelijk op te reageren.
Ik blijf mijn best doen :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Trouwste user 2022 zondag 6 november 2016 @ 15:32:38 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_166454016
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:19 schreef DonRaja het volgende:

In het kort: maak TR's aan en we proberen er zo snel mogelijk op te reageren.
Nutteloos

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166454930
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nutteloos

:P
Niet zo hypocriet jij. Mijn TRs worden gewoon behandeld als het om persoonlijk gebash gaat. Getroll moet iedereen gewoon negeren. Spreek elkaar beter aan om niet in te gaan op die figuren en klaar ben je. #DonIgotyourback
  Trouwste user 2022 zondag 6 november 2016 @ 16:18:50 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_166455132
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:10 schreef Vasion het volgende:

[..]

Niet zo hypocriet jij. Mijn TRs worden gewoon behandeld als het om persoonlijk gebash gaat. Getroll moet iedereen gewoon negeren. Spreek elkaar beter aan om niet in te gaan op die figuren en klaar ben je. #DonIgotyourback
Doe niet zo geagiteerd jongen. Ik post een woordje. Ik word al jaren door jou en nog een paar andere belachelijk gemaakt. Ben je er ooit mee gestopt ? Als er iemand hypocriet is ben jij het wel. Met je persoonlijk gesneer. Dat zie je mij niet doen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 november 2016 @ 17:36:57 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_166504399
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 9 november 2016 @ 07:59:20 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_166526806
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166527092
quote:
Done
BFF met GGMM
  Trouwste user 2022 woensdag 9 november 2016 @ 08:12:45 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_166527164
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 08:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Done
Ik dank u.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin woensdag 9 november 2016 @ 21:58:26 #200
35723 crew  GGMM
pi_166548697
Beetje zwak om onlogisch te laten bannen. Als je hem gewoon had aangesproken was hij gestopt.

Tekent je zwakheid.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166549182
quote:
13s.gif Op woensdag 9 november 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
Beetje zwak om onlogisch te laten bannen. Als je hem gewoon had aangesproken was hij gestopt.

Tekent je zwakheid.
Triest beleid weer.
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 22:13:04 #202
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166549188
Prima gemod in dit geval imo, als het al anders zou moeten dan hadden er nog wel meer figuren mogen wieberen

Positieve feedback mag ook neem ik aan :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Forum Admin woensdag 9 november 2016 @ 22:14:08 #203
35723 crew  GGMM
pi_166549225
quote:
6s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:12 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Triest beleid weer.
Klopt. Er kan een voorbeeld aan Stijn genomen worden. Die hangt altijd in m'n DM als ik dreig over de schreef te gaan.
Stijn is niet zo onzeker dat hij mensen laat bannen om zo een gevoel van macht te krijgen, Stijn is een moderator, geen dictator.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166549244
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Prima gemod in dit geval imo, als het al anders zou moeten dan hadden er nog wel meer figuren mogen wieberen

Positieve feedback mag ook neem ik aan :)
Jij zegt louter verstandige dingen.
  woensdag 9 november 2016 @ 22:14:51 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166549251
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klopt. Er kan een voorbeeld aan Stijn genomen worden. Die hangt altijd in m'n DM als ik dreig over de streef te gaan.
Stijn is niet zo onzeker dat hij mensen laat bannen om zo een gevoel van macht te krijgen, Stijn is een moderator, geen dictator.
De streef :? :? :? :? :? :?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 9 november 2016 @ 22:15:03 #206
35723 crew  GGMM
pi_166549258
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:14 schreef Caland het volgende:

[..]

De streef :? :? :? :? :? :?
godverdomme.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 9 november 2016 @ 22:15:15 #207
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_166549267
quote:
13s.gif Op woensdag 9 november 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
Beetje zwak om onlogisch te laten bannen. Als je hem gewoon had aangesproken was hij gestopt.

Tekent je zwakheid.
Ik heb zijn post 2 keer verwijderd en bij de 3e keer(achter elkaar) was voor mij de maat vol. Al je post al 2 keer is verwijderd dan is het logisch dat je gewoon moet stoppen met het copy+pasten. 1+1 = 2.

Verder ga ik er niet op in.

[ Bericht 1% gewijzigd door KingRoland op 09-11-2016 22:38:11 ]
pi_166549272
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klopt. Er kan een voorbeeld aan Stijn genomen worden. Die hangt altijd in m'n DM als ik dreig over de streef te gaan.
Stijn is niet zo onzeker dat hij mensen laat bannen om zo een gevoel van macht te krijgen, Stijn is een moderator, geen dictator.
De streef?
  woensdag 9 november 2016 @ 22:15:40 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166549278
Heeft onlogisch een ban????

Schande zeg ik je!!!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 9 november 2016 @ 22:16:54 #210
35723 crew  GGMM
pi_166549322
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:15 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik heb zijn post 2 keer verwijderd en bij de 3e keer was voor mij de maat vol. Al je post al 2 keer is verwijderd dan is het logisch dat je gewoon moet stoppen met het copy+pasten. 1+1 = 2.
Zo hey, al twee keer? :o

Jij moet wel helemaal vermoeid zijn, geen wonder dat je hem laat bannen.

Als je gewoon een DM had gestuurd was het over en uit, jij moet weer gelijk bannen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166549323
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:15 schreef Caland het volgende:
Heeft onlogisch een ban????

Schande zeg ik je!!!!
WAT. Dit vraagt om repercussies.
  woensdag 9 november 2016 @ 22:17:02 #212
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_166549327
Leuk weer jongens.
pi_166549331
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

WAT. Dit vraagt om repercussies.
REVOLUTIE
  woensdag 9 november 2016 @ 22:17:51 #214
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_166549352
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zo hey, al twee keer? :o

Jij moet wel helemaal vermoeid zijn, geen wonder dat je hem laat bannen.

Als je gewoon een DM had gestuurd was het over en uit, jij moet weer gelijk bannen.
Hij is daar zelf slim genoeg voor om te stoppen. Hij weet zelf best wat hij deed. Ik ga dit niet tegen jou verantwoorden, want jij hebt daar niets mee te maken :)
  woensdag 9 november 2016 @ 22:18:17 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166549368
VBL / Banmeldtopic VBL #1

Kan deze sticky?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 9 november 2016 @ 22:18:59 #216
35723 crew  GGMM
pi_166549388
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:17 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Hij is daar zelf slim genoeg voor om te stoppen. Hij weet zelf best wat hij deed. Ik ga dit niet tegen jou verantwoorden, want jij hebt daar niets mee te maken :)
Onzin, in veel andere topics in fora die geen extreem kinderachtige moderators hebben word je niet gebannend na 3 verwijderde posts.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 9 november 2016 @ 22:19:14 #217
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_166549398
ggmm de geweten van voetbal kingronald hoezo verwijder je post
Ride Or Die Lalalalalalalala
  Forum Admin woensdag 9 november 2016 @ 22:19:37 #218
35723 crew  GGMM
pi_166549410
Vraag eens aan Stijn wat hij gedaan had.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 9 november 2016 @ 22:20:02 #219
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_166549423
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:19 schreef Mr.Smokey het volgende:
ggmm de geweten van voetbal kingronald hoezo verwijder je post
Dat weet Onlogisch zelf wel. Verder worden bans niet besproken.
  Forum Admin woensdag 9 november 2016 @ 22:20:44 #220
35723 crew  GGMM
pi_166549446
Ah, als de argumenten op zijn worden bans niet meer besproken, terwijl je er in eerste instantie wel op inging.

Zwak.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166549471
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Onzin, in veel andere topics in fora die geen extreem kinderachtige moderators hebben word je niet gebannend na 3 verwijderde posts.
Ik heb het wel eens meegemaakt hoor. Zonder waarschuwing. Boem pats halfjaar ban.
  Forum Admin woensdag 9 november 2016 @ 22:21:51 #222
35723 crew  GGMM
pi_166549490
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens meegemaakt hoor. Zonder waarschuwing. Boem pats halfjaar ban.
Dat was voor het huidige beleid.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 22:38:31 #223
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166550131
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat was voor het huidige beleid.
Welk beleid?
What can change the nature of a man?
pi_166553131
Al mijn posts zijn weg hier

Wat zijn dit voor praktijken?
pi_166553144
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 00:09 schreef Doublepain het volgende:
Al mijn posts zijn weg hier

Wat zijn dit voor praktijken?
niet zuid koreaans
pi_166553145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dat weet Onlogisch zelf wel. Verder worden bans niet besproken.
Daarvoor deed je het wel, inprincipe verdien je dus ook een ban
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 07:38:16 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_166554310
Dus drie keer een plaatje posten dat niet mag in een onschuldige context kost je een ban :? Had hem even een DM gestuurd. Dit is gewoon een machtsspelletje tegen een user die altijd positief is en nooit uit de bocht vliegt. Natuurlijk doet ie wel eens iets verkeerds. Maar zo wordt het een VIVA-Forum. Die gast zit nu te vloeken uit frustratie omdat je machteloos staat tegen zo'n beslissing. Knut heeft mij een langzame dood gewenst als een vermagerde hond in de spelonken van een grot. Ook heeft ie tegen me gepost dat ie hoopte dat ik te pletter zou vallen van een dak. Ik heb daar iets van gezegd. Gemeld bij Ajacied244. Kreeg er geen antwoord op en hij Caland en Vasion konden lekker doorgaan met mij te bashen. Ik heb schijt aan zulke gasten. Die neem ik allang niet meer serieus. Maar hadfik die woorden gebruikt en zij hadden er melding van gemaakt was ik gebaned geweest. En terecht. Hier wordt niet met twee maten gemeten, maar door maten de andere maten de hand boven het hoofd gehouden. Is al jaren zo en zal niet veranderen. Want bans mogen immers niet worden besproken. Als er weer eens een topic van mij naar de kloten wordt geholpen en ik tegen die users inga, krijg ik de deksel op m'n njeus. Want ik moet immers niet reageren maar er melding van maken. Alsof dat helpt. :D

Groetjes van tong80, vrienden mogen me Tong noemen. Users die vriend willen worden mogen zich inschrijven bij het vriendschapsregister, aan te vragen bij Iwanius of Matthijs24.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166554957
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 07:38 schreef tong80 het volgende:
Dus drie keer een plaatje posten dat niet mag in een onschuldige context kost je een ban :? Had hem even een DM gestuurd. Dit is gewoon een machtsspelletje tegen een user die altijd positief is en nooit uit de bocht vliegt. Natuurlijk doet ie wel eens iets verkeerds. Maar zo wordt het een VIVA-Forum. Die gast zit nu te vloeken uit frustratie omdat je machteloos staat tegen zo'n beslissing. Knut heeft mij een langzame dood gewenst als een vermagerde hond in de spelonken van een grot. Ook heeft ie tegen me gepost dat ie hoopte dat ik te pletter zou vallen van een dak. Ik heb daar iets van gezegd. Gemeld bij Ajacied244. Kreeg er geen antwoord op en hij Caland en Vasion konden lekker doorgaan met mij te bashen. Ik heb schijt aan zulke gasten. Die neem ik allang niet meer serieus. Maar hadfik die woorden gebruikt en zij hadden er melding van gemaakt was ik gebaned geweest. En terecht. Hier wordt niet met twee maten gemeten, maar door maten de andere maten de hand boven het hoofd gehouden. Is al jaren zo en zal niet veranderen. Want bans mogen immers niet worden besproken. Als er weer eens een topic van mij naar de kloten wordt geholpen en ik tegen die users inga, krijg ik de deksel op m'n njeus. Want ik moet immers niet reageren maar er melding van maken. Alsof dat helpt. :D

Groetjes van tong80, vrienden mogen me Tong noemen. Users die vriend willen worden mogen zich inschrijven bij het vriendschapsregister, aan te vragen bij Iwanius of Matthijs24.

:T
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 10 november 2016 @ 09:15:05 #229
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166555123
Een stel sneuneuzen maken allemaal dubbele topics aan
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166555141
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:38 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Welk beleid?
Is pure willekeur inderdaad.
  Forum Admin donderdag 10 november 2016 @ 09:33:12 #231
35723 crew  GGMM
pi_166555319
quote:
13s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
Een stel sneuneuzen maken allemaal dubbele topics aan
Jij begon.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 10 november 2016 @ 09:39:54 #232
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166555386
quote:
5s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jij begon.
Dat kan ik niet ontkennen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166556021
quote:
13s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
Een stel sneuneuzen maken allemaal dubbele topics aan
Thanks, zijn dicht.
BFF met GGMM
pi_166557792
Eens met tong dat er users zijn die de hand boven het hoofd worden gehouden. En dat je users eerst per DM moet aanspreken. Helaas reageren sommige users zelfs dan niet. Uiteraard doel ik nu in beide gevallen op Tong zelf, maar vriendjespolitiek is in alle gevallen kwalijk en de dialoog (per DM) aangaan lost vaak meer op dan zomaar een ban. Zomaar het advies van een ervaringsdeskundige :)
  Forum Admin donderdag 10 november 2016 @ 12:19:24 #235
35723 crew  GGMM
pi_166557896
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eens met tong dat er users zijn die de hand boven het hoofd worden gehouden. En dat je users eerst per DM moet aanspreken. Helaas reageren sommige users zelfs dan niet. Uiteraard doel ik nu in beide gevallen op Tong zelf, maar vriendjespolitiek is in alle gevallen kwalijk en de dialoog (per DM) aangaan lost vaak meer op dan zomaar een ban. Zomaar het advies van een ervaringsdeskundige :)
Bedankt, maar je zegt nu exact wat ik al zei.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166557910
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bedankt, maar je zegt nu exact wat ik al zei.
Griezelig hoe vaak wij het met elkaar eens zijn :)
  Forum Admin donderdag 10 november 2016 @ 12:21:39 #237
35723 crew  GGMM
pi_166557941
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Griezelig hoe vaak wij het met elkaar eens zijn :)
Soulmates.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166557970
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eens met tong dat er users zijn die de hand boven het hoofd worden gehouden. En dat je users eerst per DM moet aanspreken. Helaas reageren sommige users zelfs dan niet. Uiteraard doel ik nu in beide gevallen op Tong zelf, maar vriendjespolitiek is in alle gevallen kwalijk en de dialoog (per DM) aangaan lost vaak meer op dan zomaar een ban. Zomaar het advies van een ervaringsdeskundige :)
Bedankt voor de feedback.
BFF met GGMM
pi_166557973
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bedankt, maar je zegt nu exact wat ik al zei.
Jij ook bedankt voor de feedback.
BFF met GGMM
pi_166557979
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Griezelig hoe vaak wij het met elkaar eens zijn :)
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Soulmates.
Get a room.
BFF met GGMM
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 15:45:35 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_166562016
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eens met tong dat er users zijn die de hand boven het hoofd worden gehouden. En dat je users eerst per DM moet aanspreken. Helaas reageren sommige users zelfs dan niet. Uiteraard doel ik nu in beide gevallen op Tong zelf, maar vriendjespolitiek is in alle gevallen kwalijk en de dialoog (per DM) aangaan lost vaak meer op dan zomaar een ban. Zomaar het advies van een ervaringsdeskundige :)
Ik heb twee jaar geen DM gehad en geen quote alert. Zie feedback waar ik een topic heb geopend om mijn excuses te maken en het één en ander uit te leggen. Ik reageer altijd zo snel mogelijk. Had ik wel kunnen reageren had ik mezelf talloze bans bespaard. Het was niet met opzet dat ik niet reageerde maar een samenloop van omstandigheden. Nogmaals lees m'n topic. En bij deze wil ik hier ook aan jou m'n excuses maken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166563090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eens met tong dat er users zijn die de hand boven het hoofd worden gehouden. En dat je users eerst per DM moet aanspreken. Helaas reageren sommige users zelfs dan niet. Uiteraard doel ik nu in beide gevallen op Tong zelf, maar vriendjespolitiek is in alle gevallen kwalijk en de dialoog (per DM) aangaan lost vaak meer op dan zomaar een ban. Zomaar het advies van een ervaringsdeskundige :)
Thanks. We sturen nog steeds DMs, maar in dit geval was het tijdens een live-topic waar een user na het verwijderen van een post nog steeds 2-3 keer hetzelfde kwam posten waar hij zelf weet dat wat hij postte niet mag. Andere users doen dan gezellig mee. Dan is een time-out in dit geval op zijn plaats.
pi_166563116
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb twee jaar geen DM gehad
Niet waar Tong, dat weet je best.
pi_166563229
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 07:38 schreef tong80 het volgende:
Dus drie keer een plaatje posten dat niet mag in een onschuldige context kost je een ban :? Had hem even een DM gestuurd. Dit is gewoon een machtsspelletje tegen een user die altijd positief is en nooit uit de bocht vliegt. Natuurlijk doet ie wel eens iets verkeerds. Maar zo wordt het een VIVA-Forum. Die gast zit nu te vloeken uit frustratie omdat je machteloos staat tegen zo'n beslissing. Knut heeft mij een langzame dood gewenst als een vermagerde hond in de spelonken van een grot. Ook heeft ie tegen me gepost dat ie hoopte dat ik te pletter zou vallen van een dak. Ik heb daar iets van gezegd. Gemeld bij Ajacied244. Kreeg er geen antwoord op en hij Caland en Vasion konden lekker doorgaan met mij te bashen. Ik heb schijt aan zulke gasten. Die neem ik allang niet meer serieus. Maar hadfik die woorden gebruikt en zij hadden er melding van gemaakt was ik gebaned geweest. En terecht. Hier wordt niet met twee maten gemeten, maar door maten de andere maten de hand boven het hoofd gehouden. Is al jaren zo en zal niet veranderen. Want bans mogen immers niet worden besproken. Als er weer eens een topic van mij naar de kloten wordt geholpen en ik tegen die users inga, krijg ik de deksel op m'n njeus. Want ik moet immers niet reageren maar er melding van maken. Alsof dat helpt. :D

Groetjes van tong80, vrienden mogen me Tong noemen. Users die vriend willen worden mogen zich inschrijven bij het vriendschapsregister, aan te vragen bij Iwanius of Matthijs24.

:T
Je haalt nu iets heel anders erbij Tong.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 16:45:43 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_166563231
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:39 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Niet waar Tong, dat weet je best.
Ik bedoel twee jaar lang heeft mijn DM het niet gedaan ik moest naar eind 2014 terug om alles terug te lezen. Staat er bijvoorbeeld van Danny: 'Ok, je reageert niet? Ban van een week.' :{
Ik schrok meze soms kapot van wat ik tegenkwam, leek somjs een arrogante lul die hooghartig niet reageerde op goed bedoeldeDM's. Er werd b,v gevraagd of ik vaste columnist wilde worden op de FP. Nooit op gereageerd. Dus jij ook mijn excuses en lees het topic in FB even van me. Nogmals excuses, Heb het met Kanovinnie al uitgepraat. Had veel misverstanden kunnen voorkomen. Ben jij iemand van de discussie open vizier en uitwisselen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 16:47:05 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_166563252
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:45 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Je haalt nu iets heel anders erbij Tong. Daar kan je niet eens meteen een ban voor krijgen.
Weet ik veel allemaal. ik hpoef mkaar een woordhje verkeerd te posten of zelf maar één woord in een bericht en ik zit in de slachtoffer rol. Ben er al gewend aan geraakt. ik weet niet meer beter. Dit is ook uit de slachtofferrol gepost. Dan weet je dat.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166563257
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik bedoel twee jaar lang heeft mijn DM het niet gedaan ik moest naar eind 2014 terug om alles terug te lezen. Staat er bijvoorbeeld van Danny: 'Ok, je reageert niet? Ban van een week.' :{
Ik schrok meze soms kapot van wat ik tegenkwam, leek somjs een arrogante lul die hooghartig niet reageerde op goed bedoeldeDM's. Er werd b,v gevraagd of ik vaste columnist wilde worden op de FP. Nooit op gereageerd. Dus jij ook mijn excuses en lees het topic in FB even van me. Nogmals excuses, Heb het met Kanovinnie al uitgepraat. Had veel misverstanden kunnen voorkomen. Ben jij iemand van de discussie open vizier en uitwisselen

:P
Mijn dm staat altijd open :)
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 16:52:36 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_166563366
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:47 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Mijn dm staat altijd open :)
Die van mij ook. Vanwaar die mededeling ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166563757
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:52 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die van mij ook. Vanwaar die mededeling ?

:P
Je laatste zin
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 17:24:45 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_166563914
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 17:14 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Je laatste zin
ZEG DAT DAN :( ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166564618
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:45 schreef tong80 het volgende:
Ik bedoel twee jaar lang heeft mijn DM het niet gedaan ik moest naar eind 2014 terug om alles terug te lezen. Staat er bijvoorbeeld van Danny: 'Ok, je reageert niet? Ban van een week.'
DM openbaren, TR
pi_166564687
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik bedoel twee jaar lang heeft mijn DM het niet gedaan ik moest naar eind 2014 terug om alles terug te lezen. Staat er bijvoorbeeld van Danny: 'Ok, je reageert niet? Ban van een week.' :{

:P
_O-
Dannygod.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 18:04:16 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_166564720
quote:
6s.gif Op donderdag 10 november 2016 17:59 schreef Bolasie het volgende:

[..]

DM openbaren, TR
*Zucht*

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166564846
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]


[..]

Get a room.
Goeie feedback
pi_166566156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb twee jaar geen DM gehad en geen quote alert. Zie feedback waar ik een topic heb geopend om mijn excuses te maken en het één en ander uit te leggen. Ik reageer altijd zo snel mogelijk. Had ik wel kunnen reageren had ik mezelf talloze bans bespaard. Het was niet met opzet dat ik niet reageerde maar een samenloop van omstandigheden. Nogmaals lees m'n topic. En bij deze wil ik hier ook aan jou m'n excuses maken.

:P
Ik moet zeggen dat het héél irritant was want het leek er inderdaad erg op of je hooghartig niet op dingen reageerde terwijl ik gewoon bepaalde afspraken wilde maken waar iedereen wat aan zou hebben. Vandaar dat ik destijds ook vaak verwees naar DMs waarin ik afspraken met je had gemaakt (je had niet gereageerd maar ik ging er vanuit dat je ze op zijn minst had gelezen). Ik denk dat je jezelf inderdaad wat bans had kunnen besparen.

Ik ben blij dat je dit nu ook zelf inziet. Communicatie is de sleutel zo blijkt maar weer. Voor mij was dat ook altijd het geval, ik zocht alleen naar bans als communicatie niet mogelijk was, en bij jou leek dat zo, maar dat was dus een miserverstand.

Sportief van je, en ik accepteer je excuses :)
pi_166566169
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[..]

Get a room.
GGMM en ik overwegen de loveseats in een niet nader te noemen bioscoopzaal.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 19:28:04 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_166566196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het héél irritant was want het leek er inderdaad erg op of je hooghartig niet op dingen reageerde terwijl ik gewoon bepaalde afspraken wilde maken waar iedereen wat aan zou hebben. Vandaar dat ik destijds ook vaak verwees naar DMs waarin ik afspraken met je had gemaakt (je had niet gereageerd maar ik ging er vanuit dat je ze op zijn minst had gelezen). Ik denk dat je jezelf inderdaad wat bans had kunnen besparen.

Ik ben blij dat je dit nu ook zelf inziet. Communicatie is de sleutel zo blijkt maar weer. Voor mij was dat ook altijd het geval, ik zocht alleen naar bans als communicatie niet mogelijk was, en bij jou leek dat zo, maar dat was dus een miserverstand.

Sportief van je, en ik accepteer je excuses :)
Ok. Baalde als een stekker toen ik van iedereen al die DM's zag. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 10 november 2016 @ 20:55:03 #258
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166568867
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:45 schreef tong80 het volgende:
Heb het met Kanovinnie al uitgepraat.
Dat was dan zeker een eenzijdig monoloog van jezelf tegen je beeldscherm geweest.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 20:55:55 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_166568907
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat was dan zeker een eenzijdig monoloog van jezelf tegen je beeldscherm geweest.
Dan heb ik je verkeerd ingeschat en gaan we op de oude voet verder. Mij om het even.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 10 november 2016 @ 21:02:55 #260
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166569206
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dan heb ik je verkeerd ingeschat en gaan we op de oude voet verder. Mij om het even.

:P
Nogmaals, er is voor zover ik weet niets uitgepraat, dus je kan nu wel de bal bij mij neer leggen maar zo werkt het niet.

Nog even voor de duidelijkheid, het zal mij aan m'n reet roesten over hoe en wat. Ik vind je een bijzonder irritante vent omdat je overal zo verschrikkelijk veel bagger plaatst en er imo geen enkel verschil zit tussen hoe je nu bent en hoe je dronken was.

Er is van jouw kant geen enkele aanpassing mogelijk omdat jij jezelf als de grootste, beste en belangrijkste user van FOK! ziet. Voor mij en heel veel anderen ben je een don quichot.
Eigenlijk zonde van m'n tijd dat ik dit tik want een serieuze reactie hierop zal ik hoogstwaarschijnlijk niet krijgen. Dat zou nou iets zijn waarmee je me echt zou verbazen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 21:03:45 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_166569245
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nogmaals, er is voor zover ik weet niets uitgepraat, dus je kan nu wel de bal bij mij neer leggen maar zo werkt het niet.

Nog even voor de duidelijkheid, het zal mij aan m'n reet roesten over hoe en wat. Ik vind je een bijzonder irritante vent omdat je overal zo verschrikkelijk veel bagger plaatst en er imo geen enkel verschil zit tussen hoe je nu bent en hoe je dronken was.

Er is van jouw kant geen enkele aanpassing mogelijk omdat jij jezelf als de grootste, beste en belangrijkste user van FOK! ziet. Voor mij en heel veel anderen ben je een don quichot.
Eigenlijk zonde van m'n tijd dat ik dit tik want een serieuze reactie hierop zal ik hoogstwaarschijnlijk niet krijgen. Dat zou nou iets zijn waarmee je me echt zou verbazen.
Waarom zou ik me tegen deze onzin moeten verweren :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 10 november 2016 @ 21:06:52 #262
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166569420
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waarom zou ik me tegen deze onzin moeten verweren :?

:P
Feit dat je het allemaal als onzin wegzet bewijst mijn punt alleen maar.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 21:08:48 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_166569511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Feit dat je het allemaal als onzin wegzet bewijst mijn punt alleen maar.
Ik zal sommige mensen soms wel eens een beetje irriteren. Over het algemeen post ik normaal. Klik op mijn naam en haal de onzin eens naar boven.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 10 november 2016 @ 21:10:25 #264
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166569579
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zal sommige mensen soms wel eens een beetje irriteren. Over het algemeen post ik normaal. Klik op mijn naam en haal de onzin eens naar boven.

:P
Geeneens zin in. Vaker gedaan. Haalt helemaal niets uit. Want alles is briljant in jouw ogen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166569686
Ja, oké. Leuk allemaal maar jullie onderlinge struggles hoeven niet hier besproken te worden. Ik snap best dat jullie allemaal een beetje boos zijn op elkaar of op de hele maatschappij maar het gaat hoofdzakelijk om geschilletjes, wat een net woord, tussen mods en users. Niet tussen zuur en zuur.

Met vriendelijke groet.
pi_166569697
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eens met tong dat er users zijn die de hand boven het hoofd worden gehouden.
Zoals wie precies? Verschil is er trouwens wel he. Op het moment dat persoon A al in de afgelopen week 5 notes heeft gekregen en in de fout gaat waardoor het een ban oplevert, maar dat bij persoon B af wordt gedaan met een DM, is volstrekt logisch. Kijkend naar FP beleid. En kun je zeggen dat je die twee niet moet vergelijken, maar volgens mij werkt het zo ook hier.
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 21:13:56 #267
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166569719
Jammer dat een mod nu aangeeft dat de popcornmodus afgelopen moet zijn. :(

Terug naar de SC iedereen :W
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166569788
quote:
15s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat een mod nu aangeeft dat de popcornmodus afgelopen moet zijn. :(

Terug naar de SC iedereen :W
Ja, hé. Ik zit hier niet om jouw popcornindustrie te faciliteren he.
pi_166569824
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, oké. Leuk allemaal maar jullie onderlinge struggles hoeven niet hier besproken te worden. Ik snap best dat jullie allemaal een beetje boos zijn op elkaar of op de hele maatschappij maar het gaat hoofdzakelijk om geschilletjes, wat een net woord, tussen mods en users. Niet tussen zuur en zuur.

Met vriendelijke groet.
#trumpeffect
  donderdag 10 november 2016 @ 21:16:54 #270
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166569838
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, oké. Leuk allemaal maar jullie onderlinge struggles hoeven niet hier besproken te worden. Ik snap best dat jullie allemaal een beetje boos zijn op elkaar of op de hele maatschappij maar het gaat hoofdzakelijk om geschilletjes, wat een net woord, tussen mods en users. Niet tussen zuur en zuur.

Met vriendelijke groet.
Afdoen met zuur is een erg goedkope manier. Die verwacht ik eerder van andere lieden van de forumcrew maar niet zo zeer van jou. Jammer.

En ik ben niet echt boos op tong. Dat kan je namelijk niet worden. Teleurgesteld is het juiste woord.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166569880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Afdoen met zuur is een erg goedkope manier. Die verwacht ik eerder van andere lieden van de forumcrew maar niet zo zeer van jou. Jammer.

En ik ben niet echt boos op tong. Dat kan je namelijk niet worden. Teleurgesteld is het juiste woord.
Nwah, ik roep ook maar wat maar het komt er op neer dat de feedback een beetje schoon moet blijven. Voel je vooral niet gekwetst, echt niet.
  donderdag 10 november 2016 @ 21:18:51 #272
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166569911
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nwah, ik roep ook maar wat maar het komt er op neer dat de feedback een beetje schoon moet blijven. Voel je vooral niet gekwetst, echt niet.
Zeg dat dan, 't is hier geen slowchat :(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166569922
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:18 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zeg dat dan, 't is hier geen slowchat :(
Ja, sorry.

Je weet hoe ik over gekwetste zieltjes denk.
pi_166569930
Onder deze lijn stoppen we allemaal
---------------------------------------------------------
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 21:36:45 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_166570606
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Geeneens zin in. Vaker gedaan. Haalt helemaal niets uit. Want alles is briljant in jouw ogen.
Verwijt ie mij wat. Er is geen onzin in te vinden. Een mooie column, een leuke kwis. Een schijtlollig topic in SPORT, maar wel een lekker wijf. Paar kwisjes, wedstrijd topics, een FOK! verkiezing topic, een gesloten goeiemorgen topic. Een topic met opnmanen van de beste DJ ooit. Paar mindere topicfs. Ik had het er nog over met een FA vandaag. Dat sommige types er alleen maar mee bezig zijn op de man te spelen en of een topic te verkloten. Zie je dat mij doen uit het niets ? Ik verdedig me en ga discussie aan. Bij jou ben ik te ver gegaan een tijdje geleden m;'n excuses aangeboden en het noiet meer zpover laten komen. Nu begin jij me weer verwijten te maken. Ik heb eigenlijk geen zin om me weer te moeten gaan verdedigen. Ik doe nooit uit de hoogte. Dat ik een geniale columnist ben en een hoogwaardige bijdrage lever an het grootste discussie forum van Nederland en daar voor uitkom mag kje m9ij niety verwijten. Dat komt uit de grond van mijn hart en is 100 % gemeend en gebasseerd op de realiteit. Als niemand anders het doet doe ik het zelf wel. Ik kan niet zonder FOK! FOK! kan niet zonder mij en ik kan njiet zonder negatieve zeiksnorren die je kop er af zagen als je ook maar een beetje, al is het met ironie, van het padje afwijkt, dan raken ze van streek ende weg kwijt in de rechte weg naar bedenen waar FOK! in aan is beland. Ik probeer nog topics te openen die de aandacht kunnen trekken en FOK!kers actief aleten mee postenb. Ik probeer actuele nieuws topicfs te openen zonder schijtlollig te xzijne met een TT genomen van het artikel en met bronvermelduing en een eigen mening. Vetrgeet ik de bron eens een keertje komen ze schuimbekkend dat ik weer aan het klote ben. Ze kunnen ook gewoon zeggen Tong je hebt de bron vergeten. Dan zeg ik Mea Culpa en ga op zoek. Maar de haantjes de voorsten hebben hun gejatte kipopenei al weer bij Fedback neergelegd. Dan wordt er een standje gegeveneaan een volewaasen User die zijn best doet met een sneer van Tong leer je het nou nooit. In VBL open ik niet alleen Artikelen topics. Waar dan het verwijt komt dat ik weer lekker aan het CPen ben geslagen, maar ook een gedichten topic, waar dan in wordt gepost dat ik wel niet denk wie ik ben. Of ik soms denk Henk Spppaanj te zijnj. Als ik een topic open over het 30 jarig jubileum van de omhaal van van basten 9ik er werk van heb gemaakt zijn er weer zeikers die komen klagen dat de TT fout is omdat ik er per abuis 20 jaar heb injgezet. Als ik een mooie column of verhaal schrijf staat er TLNR of did not read. Of er wordt gezegd dat i,k geen talent heb en niet moet denken dat ik herman brusselmans ben. Als ik in de TT Gekscherend Ronaldo een homo noem omdat ie half naakt staat te posseren ben ik plots een homofoob. terwijl de mongool, kanker, kankergezwel enaids en oog aids schering en inslag is en het woorden zijn die ik nooit gebruik. Ik zal nooit iemad de dood wensen. Je zou eens moeten wetenhoe vaak mij dat overkomt. De zo gewaardeerde Knut, wenste ,me een lamgzame pijnlijke dood als een creperende hond in een mergel grot. Verder kon ik van hem te pletter vallen van een dak. En gelachen daty er dan wordt. Ik heb het aangekaart en er wordt niks mee gedaan. Als jij mij komt aanvallen, en ik ik zzeg dat ik niet op je onzin wil ingaan, ben ik de arrogante kwast. Als ik er wel op inga krijg ik te horen dat ik niet zo moet happen. Moet happen. Ik ben al jaren de pispaal van een bepaalde groep op VBL. Begrijp niet warom, ik val nooit iemand aan en als er een newbie komt help ik hem en maak hem wetgwijs. Veel anderen zeiken ze af en jagen ze de poort uit. Er zijn users die niets anders posten dan Boeie, bedankt hans, je moeder, lekker belangrijk of WOW. Ik had me aardig geïntegreerd in de VBL SC en dan kun je het er naar de zin maken. Je moet wel aan hun normen voldoen natuurlijk. Dat doe ik gewoon met een persoonpl9ijke inslag. En dan nog zijn er etterbakken die komen zieken. Ik ziek ook mee maar wel met de humor die gevraagd wordt. Ik zal nu wel wer een arroganjte klootzak zijn. En als je de ironie niet begrijpt als ik zeg dat ik geniaal dan niet brilant ben begrijp je me niet en zal dit ook weer overbodige moeite zijn geweest. Ik houd het nu korty. Ik ben niet zo lang van stuk. Als je iets met weinig woorden kunt aangeven wordt het gemakkelijker begrepen. Dus bij deze nog veel succes, je eten goed kauwen zodat het gelijkmatig in je bloed komp, oppassen bij het oversteken, er kan een dooie zebra op het pad liggen. Eet vooral geen kikkerbillen, dan raak je van het padje af, hetgeen ik in het bhegin al zei. Een beetje van het padje af in de rechtlijnige weg naar beneden die FOK! is ingeslagen maar maak geen U-Turn dan is de weg omhoog te zwaar. En draag jue de last van heel FOK! op je. Ik ben weg. Ga weer één of andere one-liner plaatsen waarop dan weer commentaar komt dat ikme er weer eens gemakkleijk van af maak, en me eens meer moet uiten en meer werk van mijn post of topic moet maken.

gegroet, uw eerbiedwaardige dienaar, uw slaaf, die gehoorzaam aan het verzoek voldaan heeft eens een keer op een normale en uitgebreide wijze te antwoorden en zich er niet met een leien dakje van af maakt. Nou, tot zo op de tupperware-avond. Slaap zacht voor straks en snurk niet te hard.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 21:40:55 #276
7889 tong80
Spleenheup
pi_166570776
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Onder deze lijn stoppen we allemaal
---------------------------------------------------------
Heb ik weer :{ :D ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166570784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb ik weer :{ :D ;)

:P
Ik vergeef je.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 21:42:48 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_166570823
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vergeef je.
:*

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166570880
Mooie reactie Tong en uit het hart.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 22:07:24 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_166571677
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:44 schreef hafcfan het volgende:
Mooie reactie Tong en uit het hart.
Ach ik post zoals ik post en dit ben ik :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin donderdag 10 november 2016 @ 22:23:36 #281
35723 crew  GGMM
pi_166572216
Snap sws niet wat Kanovinnie hier komt doen. Hij post nooit in VBL maar komt hier wel tong bekritiseren hoe hij post.

Blijkbaar zat de persoonlijke vete die hij tijdens zijn moderatorschap aanging met tong, om hem vervolgens te verliezen, nog steeds een beetje diep.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 22:25:55 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166572290
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Snap sws niet wat Kanovinnie hier komt doen. Hij post nooit in VBL maar komt hier wel tong bekritiseren hoe hij post.

Blijkbaar zat de persoonlijke vete die hij tijdens zijn moderatorschap aanging met tong, om hem vervolgens te verliezen, nog steeds een beetje diep.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166572373
Laatste waarschuwing: kappen met die crap/bashes anders ga ik gewoon noten.
pi_166572836
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Laatste waarschuwing: kappen met die crap/bashes anders ga ik gewoon noten.


[ Bericht 3% gewijzigd door DonRaja op 10-11-2016 22:47:55 (Nee. ) ]
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 19:03:49 #285
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166784361
Kan iemand de rebelsheid van Insomnia een halt toeroepen en de SC gewoon weer nummeren zoals we dat al ruim 4970 topics doen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin zondag 20 november 2016 @ 19:27:13 #286
35723 crew  GGMM
pi_166785058
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Kan iemand de rebelsheid van Insomnia een halt toeroepen en de SC gewoon weer nummeren zoals we dat al ruim 4970 topics doen.
Ach gossie staat er geen nummer in de TT? :'(
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 20 november 2016 @ 19:31:26 #287
35723 crew  GGMM
pi_166785203


Kan iemand de nummers in de sc gelijk even herstellen? Topic 5000 komt er aan, het zou nogal lullig zijn als dat eigenlijk topic 5001 is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 zondag 20 november 2016 @ 19:34:49 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_166785324
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:31 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Kan iemand de nummers in de sc gelijk even herstellen? Topic 5000 komt er aan, het zou nogal lullig zijn als dat eigenlijk topic 5001 is.
Ha ha ha :D Mooi dit ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166785418
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:31 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Kan iemand de nummers in de sc gelijk even herstellen? Topic 5000 komt er aan, het zou nogal lullig zijn als dat eigenlijk topic 5001 is.
Ik ben aan het hertellen en kom tot de conclusie dat topic #999 feitelijk topic #1000 was. Ik tel verder.
  Forum Admin zondag 20 november 2016 @ 19:38:30 #290
35723 crew  GGMM
pi_166785448
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben aan het hertellen en kom tot de conclusie dat topic #999 feitelijk topic #1000 was. Ik tel verder.


Vergeet dit ook niet. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166785501
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vergeet dit ook niet. :)
Ik zit de pagina's vanaf de eerste bladzijde van de reeks te tellen, grietje.

Steeds +50 doen naar vorige, etc etc en dan kom ik op het goede getal uit.
  Forum Admin zondag 20 november 2016 @ 19:40:04 #292
35723 crew  GGMM
pi_166785515
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zit de pagina's vanaf de eerste bladzijde van de reeks te tellen, grietje.

Steeds +50 doen naar vorige, etc etc en dan kom ik op het goede getal uit.
Ja, hoe dacht je dat ik het deed.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166785565
Ik ben benieuwd naar de eindconclusie van Ajacied442.
  zondag 20 november 2016 @ 19:44:00 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166785655
Jubileumtopics :')

Alleen #4045 was de moeite waard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166785714
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, hoe dacht je dat ik het deed.
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, hoe dacht je dat ik het deed.


Fuck logic.
  Forum Admin zondag 20 november 2016 @ 19:46:36 #296
35723 crew  GGMM
pi_166785738
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Fuck logic.
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166785740


#schuldvanj0rdiiii
pi_166785802


NEEEEEEEEEEEEE
  zondag 20 november 2016 @ 19:48:56 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166785826
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

NEEEEEEEEEEEEE
Lekker voor je.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zondag 20 november 2016 @ 19:50:46 #300
35723 crew  GGMM
pi_166785893
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

NEEEEEEEEEEEEE
Hahahaha :D _O-

We zijn dus pas in 4900 ofzo :')

Was je toen dronken ofzo? :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166785934
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hahahaha :D _O-

We zijn dus pas in 4900 ofzo :')

Was je toen dronken ofzo? :')
4879 is het getal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')