Is Antonucci van hetzelfde niveau als Nouri?quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kluivert, antonucci en de lange schieten me dan meteen binnen. Sierhuis en Lang daarachter.
Klopt, vandaar ook dit filpje :quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of dat goaltje van laatst in de UEFA youth league. Volgens mij wel een leuke spits, maar laat hem eerst maar eens wat minuten maken in Jong.
Laten we niet vergeten dat Gudelj uit de selectie is.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
El Ghazi ook en Bazoer heeft aangegeven te willen vertrekken. Tete zal niet lang meer wachten om dat naar buiten te brengen.
Laten we niet vergeten dat je op Sunri5e reageertquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat Gudelj uit de selectie is.
Geen probleem. Gudelj is uit de selectie.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat je op Sunri5e reageert
We gaan zuipen tot we erbij neervallenquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen probleem. Gudelj is uit de selectie.
Klinkt als een plan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We gaan zuipen tot we erbij neervallen
quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:14 schreef skysherrif het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 17:39:19Arme jongen. Bij Koekwause Boys 6 mag hij vast iedere week spelen (als hij ook bier haalt dan). https://t.co/SF6Y7OBU5n reageer retweet
twitter:yaya_ajax twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 17:47:18Gudelj's pr manager Mike Verweij nu, terwijl ie een anti-Bosz artikel voor de Telegraaf schrijft https://t.co/lvxiFBjTJj reageer retweet
twitter:Ventos twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 17:52:44Hij was donderdag al op zoek naar z'n kloten, die blijkt hij dus niet te hebben! #Gudelj #Ajax https://t.co/MRuzehmy7a reageer retweet
twitter:SjorsvanVeen twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 17:33:40@ikbensjimmie Ik ben sinds tijden niet zo blij geweest, ongekend. reageer retweet
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 17:30:54MENTALITEIT. GIF. GRINTA. VOOROP IN DE STRIJD 😅😅😅 reageer retweet
twitter:Ventos twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 17:52:44Hij was donderdag al op zoek naar z'n kloten, die blijkt hij dus niet te hebben! #Gudelj #Ajax https://t.co/MRuzehmy7a reageer retweet
Hadden we maar modsquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
Misschien zou dit topic weer het bezoeken waard worden als er niet wordt ingegaan op al die kuttrolls en dergelijke
Ik geloof dat er toevallig nu ik dit post net gemodereerd wordt dus ik heb geen klagenquote:
Dit.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
Misschien zou dit topic weer het bezoeken waard worden als er niet wordt ingegaan op al die kuttrolls en dergelijke
Het is al compleet bizar dat je dit als speler zegt, maar jezelf dan ook nog profileren als strijder met gif en al dat soort nutteloze termenquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:51 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dat je dit als speler gewoon uitspreekt en uitstraalt als het even tegen zit
Opgeruimd staat netjes in de winterstop. Ik vond hem zelf altijd wel nuttig als breker maar dit kun je niet tolereren als trainer/club
Excuus. Ik wilde in ieder geval alle bagger van die troll met z'n eeuwige dansje weghebben.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo waren mijn reacties op Sunri5e troep?
In dit geval vond ik dat wel meevallen, maar te begrijpen dat je geen zin in zijn posts hebt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excuus. Ik wilde in ieder geval alle bagger van die troll met z'n eeuwige dansje weghebben.
JL clubs hebben meer kans om te winnen tegen Gudelj dan van Nouri andersquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:09 schreef KingRadler het volgende:
er zijn clubs uit de 1ste divisie die niet zo blij zijn dat Ajax spelers uit de selectie zet als jullie snappen wat ik bedoel.
Daar zat ik ook nog aan te denken, stel dat hij daar op de bank komtquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JL clubs hebben meer kans om te winnen tegen Gudelj dan van Nouri anders
Ik zei al dat hij daar ook moet banken gezien zijn (gebrek aan) kwaliteit.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog aan te denken, stel dat hij daar op de bank komt
Al zal hij überhaupt niet de motivatie hebben om in de JL te spelen, onze giftige strijder
Dan komen echt zo ongeveer al onze wensen van het doorselecteren afgelopen zomer uitquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei al dat hij daar ook moet banken gezien zijn (gebrek aan) kwaliteit.
Gelukkig is het bijna januari
Vast wel een club uit het rechterrijtje die hiertoe bereid is.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
Vraag me wel af wie een speler gaat kopen die weigert op de bank te gaat zitten overigens
Bij ons teampje is hij welkom als hij bier haaltquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
Vraag me wel af wie een speler gaat kopen die weigert op de bank te gaat zitten overigens
Kan Overmars er nog wel mooi een buitenspeler bij halen. Boszgod heeft het linksback probleem gelukkig al prima opgelost (ook al kent dat project nog vele tegenstanders)quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan komen echt zo ongeveer al onze wensen van het doorselecteren afgelopen zomer uit
Er is niks zo oneindig als debiel beleid bij voetbalclubs, dus hij is echt nog wel te slijten.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
Voor een weggeefprijsje zal er best veel interesse zijn maar veel zal je er niet meer voor krijgen. Als Overmars er nog 3 miljoen weet uit te slepen dan is het een held maar denk niet dat het gaat lukken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
Denk de mindere teams uit Rusland of Turkije wellicht.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
Hopelijk dat ie speelt bij Servie en daar een redelijke indruk achter laat.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk de mindere teams uit Rusland of Turkije wellicht.
?quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:48 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Meh. Bazoer zou ik jammer vinden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bazoer en Gudelj weg in de winterstop. Probleem op het middenveld lost zichzelf op zo.
Ik lees dit nu pasquote:
Is ook schandalig dat je Gudelj inbrengt terwijl je een Nouri of een Bazoer op de bank hebtquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_uit_selectie__.html
Voorlopig gebeurt dat dus niet meerquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is ook schandalig dat je Gudelj inbrengt terwijl je een Nouri of een Bazoer op de bank hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |