Welk programma was dat ook alweer? Undercover Nederland ?quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:08 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk kan alleen een rijke sjeik FC Den Bosch nog redden.
Powned. Bizarre televisie was datquote:Op dinsdag 8 november 2016 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk programma was dat ook alweer? Undercover Nederland ?
Ha ha ha. Hij staat er niet mooi op idd.quote:
quote:
Ik vond het wel grappig. Zo eens kijken of het nog is terug te zien.quote:
Misschien iets met schrijven idd. Ik weet niet of je die rubriek nog kent in de Revu met Maarten Spanjer en Rijk de Gooijer. Schreven ze brieven naar elkaar. Dat deden wij in het clubblad. Ik was rechts-binnen hij links-binnen. Jaartje of tien zo gecorrespondeerd. Later deed ik dat met iemand anders. Dat was een Feyenoorder. Ook een vriend. Maar elkaar wel op de hak nemen.quote:
Of kwatta repen verkopen op de tribunes of voor de hekken zoals vroegerquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Zo eens kijken of het nog is terug te zien.
Zo effe kijkenquote:
Omdat het kranten artikel erbij staat. Dit is geen column. Meer een beetje uitgebreide mededeling. Net een column in MUZ geschreven. Kun je zien hoe ik een column schrijfquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je stukjes bevatten wel erg veel korte zinnen Tong.
Ja goeiequote:Op dinsdag 8 november 2016 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat jij begint over moreel verwerpelijk.
Ik zal het doorgeven. Zijn vader is het destijds wel gelukt. Den Bosch was op sterven na dood. Jan Schouten, zijn vader, werd voorzitter en ging de kar trekken. Hij haalde o.a. Hans Kraaij Jr. naar de Vliert. Die sleepte iedereen mee in z'n enthousiasme. Nog een mooie anekdote over Kraaij met Camacho, de trainer van Espagnol. Zo'n beetje de hardste voetballer die er is geweest, bijnaam het scheermes. Kraaij gooide er gelijk de beuk in. Camacho woest en de poppen aan het dansen. Stel je voor Kraaij aan het provoceren, schoppen en camacho uitdagen. Het was 60 minuten oorlog tussen die twee. Er vielen net geen klappen. De scheidsrechter fluit. Kraaij loopt op Camacho af, Camacho op weg naar Kraaij. Je denkt dit gaat helemaal fout. Ze staan tegenover elkaar, kijken mekaar even aan en vallen elkaar lachend in de armen. Met de armen over elkaars schouders lopen ze keuvelend en lachend van het veldquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:58 schreef hafcfan het volgende:
Den Bosch is niet meer te redden. Helaas ook jouw vriend gaat dat niet lukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |